ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Αναπάντεχη παρτούζα στο εξοχικό μας

Καλησπερα με λενε Νεκταρια κ θα σας διηγηθω την πιο αναπαντεχη στιγμη της ζωης μου που μου εσωσε τον γαμο μου. χρονικα εκτυλίχθηκε η ιστορια μου το καλοκαιρι του 2012. Με τον αντρα μου παντρεμενη τοτε 2χρονια κ υπηρχε η ψυχολογικη πιεση σπο τα πεθερικα μου να κανουμε παιδι ,ο αντρας μου ηταν πολυ πιεσμενος με την δουλεια του εκεινη την περιοδο ιδιωτικος υπαλληλος σε μια μεγαλη εταιρια. Ειχε αφοσιωθει στην επερχομενη προαγωγη του κ περα βρεχει για τον γαμο του εως οτου κατι μας ανανεωσε κ εσωσα εγω ουσιαστικα τον γαμο μας απο σποντα.
Ειχε νοικιασει το φθινωπορο ο αντρας μου ενα εξοχικο εκτος αθηνων για τα σαβ/κυρ να πηγαινουμε να χαλαρωνουμε ωστε να μας βοηθησει για την πολυποθετη εγκυμοσυνη. Ηταν διωροφο κ απο πανω εμενε ο ιδιοκτητης ενας κυριος ηλικιωμενος στα 65 κ θα το αφηνε στον γιο του γιατι ηταν φοιτητης κ η σχολη του ηταν κοντα εκει. O ιδιος θα μετακομιζε στο νησι του. Εγω τοτε ημουν στα 32 κ ο αντρας μου στα 35 ενας γοητευτικος αντρας κ γεματος φαντασια. Ειμαι στο υψος 1,67 52 κιλα με μικρο στητο στηθος κ το δυνατο μου σημειο ειναι τα οπισθια μου οπου εχω τουρλωτο ωραιο κωλο(απο το λυκειο ολα τα αγορια με θαυμαζαν για τον τουρλοτο μου κωλο).
Εδω επισης να πω οτι ο αντρας μου ειναι ο πρωτος μου αφου γνωριζομαστε απο μικρη ηλικια των 18 εγω 21 αυτος.Οπως καταλαβαινετε τοσα χρονια το σεξ μαζι ηταν καποιες φορες σαν ρουτινα κ για τον ιδιο κ ετσι επιστρατευσα την φαντασια μου τον τελευταιο καιρο να τον ρωταω τι ιστορια θα ηθελε να του διηγηθω που θα τον αναβε. Τα τελευταια 2 χρονια οσο καναμε προσπαθειες απο πισω δεν τον αφηνα να με παρει αν κ μου αρεσε γιατι ηθελα η καθε μας φορα να δινει δυνατοτητες να μεινω εγκυος με αποτελεσμα να μου βαζει δακτυλα μονο η αγοραζε ομοιωματα δονητες.
Ετσι μου ζητησε να μου λεει αυτος της ιστοριες κ συνεχεια αναβε λεγοντας μου οτι με παιρνει παρτουζα ο ιδιος η 2 αγνωστοι η οτι γουσταρω να με γαμησουν 2 ψωλες κ μου εβαζε ταυτοχτονα κ τον δονητη πισω μου. Η πραγματικη αληθεια ειναι οτι κ εμενα αρχιζε να μου αρεσει πολυ κ να χυνω ασταματητα με αυτη την σκεψη. Κ ετσι φτανουμε στον ιουλιο που θα πηγαινα εγω μονη μου στο εξοχικο μας 1 εβδομαδα πριν εως οτου παρει αδεια για να ερθει κ ο αντρας μου να κανουμε διακοπες.ο ιδιος μου το προτεινε ωστε να κανω ετοιμασιες απο την δευτερα εως το σαββατο βραδυ που θα ερχοταν.

Κ ετσι εκανα, πηρα τα απαραιτητα που ηθελα κ πηγα. Φτανοντας στο εξοχικο ειδα πανω φωτα λεω μαλλον ο γιος του θα εχει ερθει για την εγκατασταση του εδω. Μπαινω ξεντυνομαι κ ανοιγω την βαλιτσα μου για να φτιαξω τα ρουχα μου κ βλεπω ενα κουτι μεσα με γραμμα κ καρδουλες απο τον αντρα μου. Εγραφε για να σε εχω ετοιμη…. Ανοιγω το κουτι κ βλεπω κρεμα για anal sex κ 2 δονητες. Το καταλαβα κ εγω κ πηγαινοντας για μπανιο πηρα κ το δωρο του. το μπανιο εχει ενα παραθυρο που βλεπεις εξω στο βουνο δεν εχει αλλο σπιτι μπροστα κ συχνα κανω μπανιο εχοντας το ανοιχτο.
Μονη προσβαση εχει μονο αν καποιος ανεβει η κατεβει κατω κ μπορει ο ιδιος να δει χωρις να γινει αρχικα κατανοητος εντος μπανιου οτι σε βλεπει καποιος. Ηταν 2 τα ξημερωματα οταν μπηκα κ ετσι δεν ειχα φοβο να το εχω κλειστο. Στερεωσα τον έναν δονητη στο σκαλοπατακι που εχουμε στην ντουζιερα εβαλα το ζεστο νερο να τρεχει κ εβαζα το τζελ για πρωκτικο ωστε να παιξω με τα δωρα του μωρου μου. Καθως αυνανιζομουν κ εχωνα στον κωλο μου τον 1 δονητη τον αλλο τον ειχα στερεωσει στον τοιχο με βεντουζα κ τον πιπωνα παιζοντας το μουνακι μου.
Ειχα πιει κ 3 ποτηρακια κρασακι πριν για να με χαλαρωσουν κ ειχα φτιαχτει τοσο που ανοιγοντας τα ματια μου ειδα στκ παραθυρακι τον νεαρο απο πανω να με παρακολουθει κ αντι να σντιδρασω καυλωσα πιο πολυ κ εκανα οτι δεν τον εβλεπα αν κ ξεκαθαρα ειδα να τον εχει βγαλει κ να τον παιζει. Ετσι συνεχισα κ εφτασα σε κορυφωσν οταν αυτος ηδη ειχε φυγει κ πιστευε οτι δεν τον ειχα σντιληφθει. Την επομενη μερα κατεβαινει κ εκει μου συστηνεται.

-χαιρεται καλως σας βρηκα ειμαι ο Σιμος ο γιος του Νικου απο πανω
-καλησπερα του απανταω χαρηκα ειμαι η Νεκταρια
-χαρηκα το απογευμα γυριζω οτι θελετε ζητηστε μου δεσποινις Νεκταρια Ετσι χαιρετηθηκαμε κ τον γνωρισα απο κοντα ωραιο παιδι γυμνασμενος στα 24 κ ελαμπε απο νεοτητα κ αρρενωπος. Με εκανε να φαντασιωθω πιο μετα οταν ημουν στην κρεββατοκαμαρα η σκεψη στον μικροτερο μου αλλα επανηλθα στην πραγματικοτητα να συνελθω κ να νιωσω ενοχες. Το βραδυ μιλησα κ με τον αντρα μου στο τηλεφωνο κ καληνυχτισαμε. κατα της 12.30 καθομαι εξω στην βεραντα οταν 2 φιλοι του Σιμου ερχονται να τον υποδεχτουν που ηρθε. Με χαιρετησαν καθως πηγαιναν πανω με λιγο σαν λογουρια μπορω να πω
ωραια παιδια αλλα μέχρι εκει.
Συνεχισα το ποτακι μου οταν μετα απο 20 λεπτα κατεβαινει ο Σιμος κ μου λεει γιατι δεν παω πανω μαζι τους να πιω ποτο να γνωριστω κ καλυτερα ζν δεν ειχα προβλημα. Σκεφτηκα γιατι οχι θα παω να νυσταξω κ φευγω. Οντως ξανα χαιρετουρες κ συζητηση λιγο αμηχανη για εμενα.καθομαι στον καναπε κ μου λεει ο Σιμος πιες λιγο ρακι που φερανε τα παιδια απο το νησι μας. Εχω ξαναπιει ρακι αλλα με αυτη που δοκιμαζα ηταν πολυ δυνατη εκανα κ εγω η χαζη την θαραλλεα κ ηπια 2 ποτηρια ασπρο πατο.
10 λεπτα μετα με οτι κ αν λεγανε χασκογελουσα. Καποια στιγμη βλεπω κ τους 3 να ερχονται πολυ απειλητικα κοντα μου αλλα εγω στην μεθη μου γελαγα. Κ ξαφνικα με γδυνουν κ με ξεκινουν στα γλωσσοφιλα κ στο γλυψιμο σε ολες της τρυπες μου. ακουγα εξευτελιστικα σχολια αλλα λιγο η μεθη λιγο οτι θα εκανα παρτουζα αλλα με 3 που δεν ειχα ουτε καν φανταστει με κανανε υποχειριο τους. Εγλυφα της ψωλες τους εναν εναν οσο πιο βαθια μπορουσα αλλα τοσο μεγαλες δεν ειχα ξαναδει. Του αντρα μου ηταν 17 κ νομιζα οτι ηταν θηριο μονο οι δονητες ηταν μεγαλοι που μου επαιρνε μεχρι που τωρα ζουσα αληθινες μεγαλες να με σκιζουν.
Ειδα τον Σημο να στηνει ενα τριποδο με καμερα κ να με γραφουν εγω να μην αντιδρω γιατι μου αρεσε τοσο πολυ ολο συτο που ερχομουν συχνα σε οργασμο. Βλεπω να μου βαζει το τζελ στην πισω τρυπα μου κ να φτυνει. Ολοι ηθελαν απο την αρχη να με παιρνουν απο τον κωλο κ να γλυφω αλλη μια ψωλη μπροστα μου. Οταν Εγλυφα την ψωλη του φιλου του Σιμου ο αλλος την επαιζε κ με εγλυφε κ ο Σιμος εκανε βουτια στην τρυπα μου απο πισω λεγοντας μου
-Οταν θα ερθει ο αντρας σου θα σε βρει απο πισω πανετοιμη για να κανει βουτιες θα σε στειλουμε με τρυπα ξεσκισμενη
ολο αυτο με αναβε κ ελεγα οχι μη αλλα μεσα μου ηθελα τους εκανα να δουνε οτι αφου τρωω στην ζωη μου αλλη ψωλη εκτος του αντρα μου θρλω να το απολαυσω ! αυτο εκανα. Η κορυφωση μου ηρθε οταν με πηρανε κ οι 3 ταυτοχρονα μουνι κωλο κ στομα. Αυτο συνεχιστηκε μέχρι την παρασκευη κ οι 3 με σκιζανε μετα το τελευταιο τηλεφωνημα μου με τον αντρα μου. Οταν ηρθε ο σντρας μου συμφωνησα με τον Σιμμο να μην μαθευτει κ θα ερχομαι κ αλλες φορες μονη μου κατι που το τηρει εως σημερα. Η καταληξη εμεινα εγκυος δεν με νοιαζει ποιου βεβαια αφου κ αντρας μου μη γνωριζοντας τιποτα ειναι κ ετσι ετυχισμενος…

1 σχόλιο:

  1. Είσαι μεγάλη καυλα θέλω πολυ να σε ξεσκίσω και να χυσω βαθεια στην μουναρα σου στην κωλαρα σου στο στόμα σου και να γυρίσεις ξεσκισμένη και χυμένη στον άντρα σου κάλεσε με στο 6970312218 είναι και βίπερ. Παναγιώτης 45,1,90 80κ.φιτ εμφανισιμος γκριζομαλης, 20π εργαλείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...