ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Η παρτούζα της γυναίκας μου

Με τη Νικη ειμαστε πολλα χρονια παντρεμενοι και η σεξουαλικη μας ζωη ειναι αρκετα καλη. Ειναι πολυ ερωτικη γυναικα, με ομορφο σωμα, με καμπυλες και υπεροχα μεγαλα βυζια με τεραστιες ρωγες. Οταν κυκλοφορει, τα βλεμματα των αντρων γυρνανε πανω της, παντα. Στην παραλια με μαγιω, οι βυζαρες της ξεσηκωνουν πολλους αντρες που βλεπω αχορταγα να την τρωνε με τα ματια τους.
Αυτο με ερεθιζει τρομερα και με κανει να τη γαμαω μολις βρω ευκαιρια. Στο κρεβατι ειναι φωτια, λατρευει να παιρνει πιπες και το εντελως ξυρισμενο μουνι της υγραινεται ευκολα δινοντας μου τελεια εικονα απο τα μεγαλα της μουνοχειλα να σταζουν προσμενοντας τον πουτσο μου. Μου αρεσουν οι τσοντες και βλεπω σε καθε ευκαιρια μενοντας μονος μιας και η Νικη δεν προτιμαει να τις βλεπει. Προτιμαω τις ερασιτεχνικες γιατι με ερθιζουν περισσοτερο απο τις στημενες επαγγελματικες.
Σε μια που αγορασα,στην δευτερη σκηνη βλεπω εκπληκτος μια γυναικα που μοιαζει καταπληκτικα στη Νικη με το ιδιο σωμα, τις βυζαρες ακομα και το κουρεμα ηταν ιδιο. Η περεργεια για την ομοιοτητα με ερεθισε ακομα περισσοτερο και αρχισα να παρακολουθω την σκηνη ξαναμμενος. Η σωσιας της Νικης λοιπον ηταν μια νοικοκυρα που μετα το μπανιο κατεβηκε στην κουζινα φορωντας μονο ενα μπουρνουζι. Εκει ξαφνιαστηκε βλεποντας οτι ειχε ερθει ενας φιλος του αντρα της και επιναν ποτο γελωντας. Οταν την ειδαν την καλωσορισαν βαζοντας της και αυτης ποτο.Σε καποια στιγμη ανοιξε το μπουρνουζι αποκαλυπτοντας της βυζαρες της στα ματια του φιλου που κολλησε με λαχταρα στο θεαμα. Αμηχανα αυτη μαζευτηκε ζητωντας συγνωμη αλλα ο αντρας της της ειπε οτι το θεαμα ειναι υπεροχο και να μην απολογειται. Ρωτησε τον φιλο του αν συμφωνει και κεινος λιγωμενος συμφωνησε απολυτα. Γιατι δεν μας τα δειχνεις ολογυμνα την παροτρυνε ο αντρας της ρωτωντας το φιλο του αν θα το θελε. Αυτος παραδεχτηκε ποσο το θελει και σε λιγο την ειχαν γυμνοστηθη να απολαμβανουν τις βυζαρες της.
Ο αντρας της χουφτωσε το ενα της βυζι καλωντας το φιλο του να χουφτωσει το αλλο να δει ποσο καυλωτικα ειναι.Αυτος με χαρα το εκανε και σε λιγο την χουφτωναν και πιπιλιζαν τις ρωγες της και οι δυο. Σε συντομο χρονο την γαμουσαν παρτουζα απολαμβανοντας την και οι δυο αλλα φαινοταν ξεκαθαρα ποσο το ευχαριστιοταν και η ιδια. Αφου τη γαμησαν με πολλουσ τροπους την γονατισαν και της εδωσαν τις ψωλες τους να τις γλειφει και τις δυο. Εγω ειχα καυλωσει απιστευτα φανταζομενος οτι ειναι η γυναικα μου που βλεπω και τον επαιζα σαν τρελλος.
Την εχυσαν και οι δυο στο προσωπο γεμιζοντας με χυσια τα χειλια, τα μαγουλα και το λαιμο της. Αυτη τα απολαμβανε ξεκαθαρα και εγλειφε τις ψωλες τους στραγγιζοντας τις τελευταιες σταγονες σπερμα, αφηνοντας ρυακια απο χυσια να κυλανε στις βυζαρες της. Κρατωντας σε καθε χερι ενα πουτσο μαζευε τα χυσια τους και τα εγλειφε πινοντας τα. Εχυσα σαν τρελλος. Καταλαβα τοτε ποσο με καυλωνε η ιδεα να γαμιεται παρτουζα η γυναικα μου. Ενιωσα λιγο ντροπη και δεν ηξερα πως να το αντιμετωπισω.Η καυλα που μου εδινε ομως η ταινια και η σκεψη οτι ειναι η γυναικα μου που γαμιεται με δυο αντρες ηταν πρωτογνωρη και ετσι το αποδεχτηκα βλεποντας οσο συχνα μπορουσα την ταινια. Ενα βραδυ που νομιζα οτι η Νικη κοιμαται πηγα γρηγορα να απολαυσω το μυστικο μου, και επαιζα τον πουτσο μου που ειχε γινει πετρα. Τοτε μπηκε ξαφνικα η Νικη στο σαλονι βλεποντας με να τον παιζω με μανια. Ηταν ανωφελο να κρυφτω ετσι εσβησα την ταινια και της ειπα ενοχα αλλα παιχνιδιαρικα με επιασες.Τι βλεπεις βρε αχορταγε σεξομανη και εισαι τοσο καυλωμενος?με ρωτησε. Εγω μη θελοντας να κρυφτω και να της αποκαλυψω το αναπαντεχο ερεθισμα μου,της εξηγησα οτι τυχαια βρηκα μια ταινιουλα που η πρωταγωνιστρια της μοιαζει εκπληκτικα και κανει παρτουζα με τον αντρα της και ενα φιλο του και ανακαλυψα οτι με καυλωνει τρελλα και ελπιζω να μην την ενοχλει αυτο. Της ειπα οτι φαντασιωνομαι αυτην να κανει παρτουζα με δυο αντρες και φτιαχνομαι απιστευτα.
Την διαβεβαιωσα οτι δεν ειναι κατι που θελω να γινει στην πραξη, μονο η φαντασιωση με καυλωνει απιστευτα. Μην ανησυχεις μου ειπε ξερω οτι δεν θα εσπρωχνες να γινει κατι που με προσβαλλει, η φαντασιωση ειναι κατι καλο που δεν εχει ενοχες γιατι το κανει η σεξουαλικοτητα μας και μας καυλωνει. Και γω εχω φαντασιωσεις και τις κραταω κρυφες, αλλα δεν εχω ενοχες γιατι δεν ειναι κατι που θελω να κανω πραγματικοτητα. Τοτε ειναι ευκαιρια να μου τις πεις την παρακινω, μιας και γω στο αποκαλυψα. Συμφωνοι μου λεει, αλλα θελω πρωτα να δω την ταινια που σκεφτεσαι οτι πρωταγωνιστω εγω.
Απελευθερωμενος συμφωνω και βαζω την ταινια. Αμεσως εκπληκτη λεει οτι η γυναικα ειναι ολοιδια με αυτην και οταν τη βλεπει να αρχιζει να κανει παρτουζα με τον αντρα και τον φιλο τους με ρωταει βραχνα αν ερεθιζομαι παλι. Το παραδεχομαι και μου βγαζει τον πουτσο και μου τον παιζει παρακολουθωντας αχορταγα την ταινια. Οταν χυνουν και οι δυο στο στομα της βογγαει και σκυβει παιρνοντας τον πουτσο μου στο στομα της κανοντας με να χυσω. Με κοιταει πονηρα και μου λεει Η σωσιας μου απολαυσε δυο πουτσους να την χυνουν,εγω πρεπει να αρκεστω στον ενα. Θα θελες να ειχες και συ δυο πουτσους να σε χυνουν καυλα μου?την ρωταω.
Η αληθεια ειναι ομολογει βραχνα οτι θα θελα. Εκπληκτος και καυλωμενος την ακουω να ομολογει οτι η μυστικη φαντασιωση που μου αποκαλυπτει ειναι να την γαμανε δυο αντρες παρτουζα και ειναι ολοιδια με τη δικια μου. Απο τοτε απελευθερωμενοι περιγραφουμε ο ενας στον αλλο σεναρια που εχουμε φανταστει που με διαφορες ιστοριες η Νικη γαμιεται με δυο αντρες. Καταληγουμε και οι δυο οτι οταν ο ενας αντρας ειμαι εγω ο αλλος ειναι φιλος μας και γνωστος γιατι δινει οικειοτητα να την μοιραζομαι.Οταν δε συμμετεχω,οι αντρες που τη γαμανε ειναι αντρες κυριως αγνωστοι αλλα και γνωστοι που της δειχνουν ποσο τους καυλωνει και την φτιαχνουν και αυτοι. Καθε φορα στο κρεβατι διηγουμαστε ο καθενας ενα σεναριο με καθε προστυχη λεπτομερεια και οι οργασμοι μας ειναι τρομερα εντονοτεροι απο πριν. Ακομα φτιαχνουμε νεα σεναρια ξεκινωντας ο ενας και συνεχιζει ο αλλος βαζοντας κομματι κοματι ο καθενας μας σε μια νεα ιστορια που η γυναικα μου γαμιεται παρτουζα με δυο αντρες περιγραφοντας με λεπτομερειες πως τη γαμανε.Βλεπουμε και ταινιες με το ιδιο θεμα παιζοντας το σεναριο οι δυο μας εχοντας ενα δονητη για τον δευτερο αντρα αναπαριστωντας την παρτουζα της ταινιας οι δυο μας. Φτανουμε σε απιστευτους οργασμους και απελευθερωμενοι μιλαμε ανοιχτα για οτιδηποτε. Μετα απο ενα τρελλο βραδυ,αποκαμωμενοι απο την καυλα,με ρωταει αν πιστευω οτι μπορει να γινει στ αληθεια η κοινη μας φαντασιωση. Της λεω οτι πιστευω οτι μπορει να γινει μονο στην παραλλαγη να γαμηθει με δυο αλλους αν μπορεσει να απελευθερωθει, γιατι εγω για να παρω μερος πρεπει να μαι σιγουρος οτι η ιδια μπορει για να νιωθω ανετα και να βρεθει και ενας φιλος που θα τη θελει ξεκαθαρα και θα τον θελουμε και οι δυο.
Αν το εχει κανει πρωτα και ειναι ανετη μονο τοτε μπορει να φτασουμε στην εκδοχη να την γαμαω με καποιον αλλο. Εσυ τι πιστευεις? της λεω,περιμενοντας με ενδιαφερον τη γνωμη της. Συμφωνω απανταει, για να το κανουμε μαζι πρεπει να νιωθω σιγουρη και για τον εαυτο μου οτι μπορω αλλα και για σενα οτι στ αληθεια το θες. Και σιγουρα ο αλλος να με θελει ξεκαθαρα και να καυλωνει για μενα. Δυσκολες προυποθεσεις καταληγει,και μαλλον αδυνατο να γινει. Ας αρκεστουμε στο παιχνιδι μας. Που ειναι και απιστευτα καυλωτικο της λεω και συμφωνει. Μονο μια περιπτωση σκεφτομαι της λεω που τα καλυπτει ολα. Τι εννοεις? μου λεει με περιεργεια. Αφου εισαι σιγουρη οτι οχι απλα δε με πειραζει αλλα το θελω κιολας,της εξηγω, αν σου τυχουν δυο ξενοι που σου δειχνουν οτι τους καυλωνεις και σε καυλωνουν και αυτοι,να βρεις το θαρρος να το δοκιμασεις.Αν γινει καλα,εχουμε την βαση να δοκιμασουμε και το αλλο αν βρεθει ενας φιλος που σε θελει,πραγμα που δεν ειναι δυσκολο αν σκεφτω πως σε κοιτανε πολλοι απο τους φιλους μας. Το εννοεις αληθεια αυτο?αν μου τυχει και το κανω δε θα σε χαλασει? με ρωταει με αγωνια. Φυσικα το εννοω,αντιθετα θα με φτιαξει τρελλα αν γινει. Και μακαρι να μπορουσα να το δω αν γινει,αλλα θα ικανοποιηθω με το να μου το περιγραψεις με καθε λεπτομερεια,το υποσχεσαι?την ρωταω.
Εννοειται μωρο μου απανταει,στην απιθανη περιπτωση που γινει θα σου περιγραψω καθε προστυχη λεπτομερεια ενω θα με γαμας. Μακαρι αναστεναζω και της κανω γλειφομουνι μεχρι να χυσει. Περναει καιρος και το παιχνιδι μας δεν εχει ορια, φτιαχνοντας νεα σεναρια προσθετοντας εμπνευση απο τσοντες που μια γυναικα γαμιεται παρτουζα. Ενα βραδυ μετα απο ξεφαντωμα σε μπαρακια με ποτα, καταληγουμε στο κρεββατι και η Νικη βγαινει απο το δωματιο για να επιστρεψει σε λιγο με ενα διαφανο κοντο νυχτικο που αφηνει να φαινονται οι ελευθερες απο σουτιεν βυζαρες της και το μικρο στριγκακι της.
Καυλωνω και της λεω ποσο ερεθιστικη ειναι ετσι αποδεικνυοντας το λογο μου βγαζοντας τον πουτσο μου να τον δει σηκωμενο και σκληρο απο το θεαμα αλλα και απο αυτο που ξερω οτι θα ακολουθησει. Βογγαει με καυλα και σκυβει παιρνοντας τον στο στομα χαριζοντας μου ενα δειγμα απο τις ανεξαντλητες ικανοτητες της στα τσιμπουκια. Χουφτωνω τις βυζαρες της που κρεμονται ελευθερα και βογγαω,βλεποντας τη με τον πουτσο μου στο στομα της. Τραβιεται παιχνιδιαρικα λεγοντας μου να μη βιαζομαι. Υπακουω προσμενοντας αυτο που θα ακολουθησει.βγαζει το νυχτικο και το στριγκακι της δειχνοντας μου το εντελως ξυρισμενο μουνι της,το ανοιγει και αρχιζει να το χαιδευει,βαζοντας με και μενα να παιζω τον πουτσο μου.
Με καυλα περιμενω οτι εχει ετοιμασει απολαμβανοντας τισ γυμνες βυζαρες της και τη μουναρα της ανοιχτη και υγρη. Θυμασαι που μου ειπες οτι αν τολμουσα να το κανω θα σε εφτιαχνε και οχι θα σε χαλουσε με ρωταει βραχνα. Το θυμαμαι απανταω με σιγουρια και το εννουσα, Αν γινοταν στ αληθεια θα ενιωθες το ιδιο? με ρωταει. Σιγουρα της λεω και αφου δεν θα μπορουσα να το δω θα θελα περγραφη με καθε λεπτομερεια ομολογω βραχνα. Λοιπον μωρο μου το εκανα στ αληθεια και ηταν τελειο μου λεει. Αληθεια λες ρωταω εκπληκτος,το απολαυσες? Ναι τρομερα ,πιο πολυ απο οτι περιμενα. Με τρελλαινεις απανταω και ο πουτσος μου ειναι ετοιμος να εκραγει. Πες μου καθε λεπτομερεια παρακαλαω βραχνα.
Εχω κατι καλυτερο μου λεει,το εγραψα με καμερα να το δεις αν θελεις. Τρελλαινομαι απο την απιστευτη εξελιξη και την παρακαλαω να το βαλει να το δουμε μαζι. Αυτη το βαζει και χαιδευοντας το μουνι της μου λεει οτι ανακαλυψε οτι δυο φιλοι μου που τους φιλοξενουσαμε ελεγαν μεταξυ τους χωρις να ξερουν οτι τους ακουει ποσο θα θαλαν να τη γαμησουν παρτουζα. Τοτε εμφανιστηκε, τους προκαλεσε και εγινε. Ειναι απιστευτο,της λεω πως εγινε?
Να σου εξηγησω και μετα να το δουμε.Κατεβηκα να τους παω καφε και ειδα οτι εβλεπαν την ταινια που η γυναικα μου μοιαζει τρομερα. Ελεγε ο ενας στον αλλο ποσο μου μοιαζει και ποσο καυλιαρα ειναι. Φανταζεσαι τη Νικη να κανει παρτουζα αναρωτιεται ο ενας. Ο αλλος λεει οτι θα μουν απιστευτη και θα θελε να με γαμησει. Συμφωνει και ο πρωτος και αρχιζουν να λενε πως θα με γαμουσαν παρτουζα, Τοτε μπαινω ξαφνικα και δηθεν εκπληκτη τους λεω οτι ξεχασα την ταινια και ντρεπομαι που την βρηκαν. Γιατι ντρεπεσαι με ρωτανε,και απανταω οτι μου αρεσει που η πρωταγωνιστρια μου μοιαζει καταπληκτικα και φτιαχνομαι να τη βλεπω γιατι το απωθημενο μου ειναι να με γαμησουν δυο αντρες ταυτοχρονα. Απο κει και περα απελευθερωθηκαν και με γαμησαν οι δυο τους,αλλα καλυτερα να το δεις μου λεει και βαζει να παιξει η ταινια..

1 σχόλιο:

  1. Το καυλι μου θέλει την μουναρα σου πέτρα ,να σε χυσω βαθειά στην μυτρα σου!!!6970312218 καυλιαρα καλεσε με να σε χυσω,,Skype:live:.cid.8dfb65e36d999d5a

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...