ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Αξέχαστη εμπειρία Νο2

Ειμαι η μαρια η παντρεμενη που ειχα στειλει την προηγουμενη εμπειρια μου. ειπα οτι δε θα το ξαναεκανα αλλα δυστηχως ή ευτυχως καποιες φορες αθετουμε το λογο μας. εχουν περασει καποιες εβδομαδες απο το γεγονος αυτο που ειχε γινει.και βρεθηκα στο σπιτι συναδελφου μαζι με τον αντρα μου. ειχαμε καιρο να τα πουμε απο κοντα.
οι αντρες ελεγαν τα δικα τους και εμεις ημασταν στο μπαλκονακι και λεγαμε διαφορα οταν η φιλη μου με ρωτησε πως περασα εκεινο το μεσημερακι που ειχαμε βγει. καλα απαντησα εγω ειχαμε κεφι καλη παρεα ωραια ηταν.μονο ωραια μου κανει; με πονηρο υφος. γιατι λες αυτο ρωταω εγω.ειδα μου λεει πως σε κοιταζε ο νικολακης πως χορευατε μαζιιιι.αμεσως ενιωσα να φουντωνω και να κοκκινιζω.
ελα της λεω σαχλαμαρες πανω στο κεφι και στο χορο.α,ναι μου λεει και το χερακι του τι εψαχνε στα ποδια σου ;τον αναπτηρα του;φυσικα δεν το αρνηθηκα.τα ειδα ολα μου λεει..δεν ηξερα τι να πω. καλα μου λεει μην κανεις ετσι. ειναι και ωραιο παιδι. ναι ειπα εγω διστακτικα με ρωτησε τι καναμε μετα και μου λεει μη μου πεις ψε
ματα.και εγω της ειπα οτι εγινε .με καθε λεπτομερεια οπως μου ζητησε.
οταν τελειωσα ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο.καλα μου λεει εκανες τετοια πραγματα;.ναι της λεω εγω.και εκει που περιμενα να μου πει τι πουτανα εισαι εσυ μου λεει αχ ποσο σε ζηλευω. εγω μου κανει με τον αντρα μου εχουμε μια καλη σχεση αγαπιομαστε αλλα ερωτικα υστερουμε και μεταξυ μας μου λεει τον εχει και μικρο.θελω και εγω να ζησω κατι τετοιο.εγω δεν ηξερα τι να της πω.
εκεινη ομως αρχισε να μου λεει να κανονισω να παμε για μπανιο να γνωριστουμε καλυτερα με το νικο. εγω παλι ελεγα οτι δε θελω να ξαναγινει κατι γιατι ειναι επικινδυνο. ομως εκεινη επεμενε. ενταξει της λεω με τα πολλα θα του το πω. ετσι την επομενη μερα που βρεθηκαμε στη δουλεια οταν ημασταν οι τρεις μας του ειπα οτι κανονιζουμε να παμε για μπανιο αν θελει να ερθει. ενταξει ειπε εκεινος νομιζοντας οτι θα παμε ολοι απο τη δουλεια..
μια μερα πριν του λεω οτι ξερεις θα παμε μονο οι τρεις μας γιατι δε θελουμε να μας δουν οι αλλοι αν δε σε πειραζει. κανενα προβλημα ειπε εκεινος. που θα μας πας τον ρωτησα και μου ειπε στην κινετα. φυσικα ειχαμε πει ψαματα στους αντρες μας οτι θα παμε απο τη δουλεια χωρις συνοδους. εκεινοι αλλο που δεν ηθελαν να κατσουν μαζι να δουν μπαλα η οτι αλλο τους αρεσε. ηρθε το μεσημερακι και βρεθηκαμε μπηκαμε μεσα στο αυτοκινητο και πηγαμε την κινετα.
μας πηγε σε μια παραλια εγω δεν εχω ξαναπαει εκει που ειχε αρκετο κοσμο. αν θελετε λεει λιγο πιο κατω ειναι μι αλλη παραλια που μαζευει πιο λιγο κοσμο. οπου θελεις εσυ ειπαμε και μας οδηγησε εκει. οταν πηγαμε δεν ηταν κανεις .ηταν μια μικρη σχετικα παραλια με αλμυρικια.ωραια ηταν.καθισαμε απλωσαμε πετσετες και καναμε τη βουτια μας.ολα ηταν ηρεμα με καλη διαθεση και τιποτα το πονηρο στον οριζοντα.
απο την πλευρα του.μου λεει η φιλη μου εχεις δικιο μου λεει κοιτα πως φουσκωνει το μαγιο του. και οντως ηταν κατι μαγευτικο..θελω να τον δω γυμνο μου λεει. πως να το κανουμε με ρωταγε συνεχεια..τη ειπα να βγαλει το πανω .οχι μονη μου μου λεει και εσυ.δε με αφηνε σε ησυχια.με τα πολλα .τον ρωτησα δε σε πειραζει να βγαλουμε το πανω απο το μαγιο μας;ελευθερα ειπε εκεινος χαρακτηριστικα ανετα.. και ετσι απελυθερωθηκαμε απο το πανω.
εκεινος μας κοιτουσε αλλα διακριτικα..ωραια σωματα εχετε κοριτσια μας λεει. ευχαριστουμε απαντα με εμεις σαν κοριτσακια απο το σχολειο που τους ειπε μπραβο ο δασκαλος. και εσυ εχεις ωραιο σωμα του λεει η φιλη μου.ευχαριστω ανταπανταει εκεινος.μου λεει η φιλη μου δεν αντεχω θελω να τον δω γυμνο.ηρεμησε της λεω ηρεμησε. κατσε να σου βαλω αντιηλιακο της λεω .ξαπλωνει μπρουμυτα και εγω αρχιζω να της βαζω το λαδακι.
φορουσε ενα μαγιο με κορδονακια στο πλαι.να τα λυσω της λεω να σου βαλω και εκει να μαυρισεις να μην εχεις σημαδι.τι κανεις εκει μου λεει. παψε της απανταω και συνεχιζω λυνοντας τα κορδονια και τραβοντας ελαφρα το μαγιο προς τα κατω αφηνοντα το κολαρακι της ελευθερο. εγω παω να κανω μια βουτια λεει εκεινος. και εφυγε μεσα.θελεις της λεω ή δε θελεις; θελω μου κανει .τοτε αστο πανω μου.κατσε οπως εισαι και της ανοιγω λιγο τα ποδια να διακρινεται λιγο η ομορφια της..ξαπλωνω και εγω και κατεβαζω το μαγιο τοσο οσο να ειναι λιγο πανω απο το μουνακι μου..τραβηξα καιτο μαγιο λιγο και σχεδον μπηκε μεσα μου ανοιγοντας και λιγο τα ποδια μου.
καθως ερχοταν απο τη βουτια του τον ειδα που κοντοσταθηκε και μας κοιταζε. δεν ειπε τιποτα. παρα μονο ηρθε κοντα μας και μας ρωτησε αν ειμαστε καλα;.ναι λεω καλα ειμαστε αλλα θελουμε κατι που δε ξερουμε αν θα ειχες προβλημα.τι λεει αυτος. θα θελαμε να κανουμε γυμνισμο..αν το θελετε λεει εγω δεν εχω προβλημα.φυσικα ειχε καταλαβει αλλα το επαιζε κινεζος.εσυ του λεω θα κανεις;.δεν εχω προβλημα απαντησε παλι και με μια κινηση εβγαλε ττο μαγιο αφηνοντας το θηριο ελευθερο εξω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...