ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Εγώ η κοπέλα μου και ο κολλητός μου

Με λένε Δημήτρη και την κοπέλα μου Ιωάννα. Εγώ και η Ιωάννα, όταν τα πρωτοφτιάξαμε, γαμιόμασταν με κάθε ευκαιρία. Ο κολλητός μου ο Γιάννης, του άρεσε από την πρώτη στιγμή η Ιωάννα ακόμα και πριν τα φτιάξουμε.

Αποφασίζουμε να πάμε διακοπές μια παρέα 10 ατόμων όπου μέσα ήταν και ο Γιάννης και η Ιωάννα. Η εκδρομή ήταν 7 ήμερη. Οι μέρες περνούσαν με πολύ διασκέδαση ποτό και φυσικά γαμήσι. Την Πέμπτη μέρα εμένα με πόνεσε πάρα πολύ το πόδι χωρίς λόγο και ένας φίλος με πέταξε στο νοσοκομείο. Η Ιωάννα ήρθε να με δει αλλά επειδή περνούσε η ώρα, την είπα να πάει στο ξενοδοχείο και την πήγε ο Γιάννης.

Την επόμενη μέρα το πρωί φεύγω με τον φίλο μου και πάω στο ξενοδοχείο. Μπαίνω στο δωμάτιο και βλέπω την Ιωάννα να κοιμάται και η ώρα είχε πάει 12. Παράξενο γιατί αυτή ξυπνάει νωρίς συνήθως. Χωρίς να δώσω σημασία ξαπλώνω κι εγώ. Φτάνει το απόγευμα, όλοι πάμε για βουτιά. Καθώς παίζαμε βόλεϊ, εγώ και άλλα δύο άτομα κοιτάω έξω και έλειπε η Ιωάννα και ο Γιάννης. Ρωτάω που είναι και μου λένε πήγαν στο δωμάτιο θα έρθουν σε λίγο.

Εγώ καθώς είμαι ζηλιάρης πήγα να δω γιατί αργούν, μπαίνω σιγά-σιγά, ακούω θόρυβο και βλέπω τον Γιάννη να γαμάει την Ιωάννα στα τέσσερα. Πριν με δουν κρύφτηκα και έπαιρνα μάτι χωρίς να ξέρω τι να κάνω. Φεύγω ξανά στην παραλία και έρχονται μετά από κάνα μισάωρο σα να μην συμβαίνει τίποτα. Το βράδυ τη γάμησα απίστευτα.

Το επόμενο βράδυ και το τελευταίο μας αποφάσισα να την κάνω μια μικρή έκπληξη όπως μου έκανε αυτή. Φώναξα τον φίλο μου το Γιώργο (αυτόν που με πήγε στο νοσοκομείο ) και τη σκίσαμε μαζί. Της πουτάνας της άρεσε. Τώρα έχουμε χωρίσει και με το Γιάννη πλέον δε μιλάμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...