ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Το ξεπαρθένιασμα μου

Γεια σας, με λένε Χριστίνα. Ήμουν μόλις 16 όταν ξεπαρθενεύτηκα και όλα έγιναν ένα απόγευμα σε ένα αμάξι. Ο φίλος μου Κ και μαζί και ο φίλος του Ρ.

Επειδή ο Κ δεν μπορούσε να με γαμήσει από το μουνί επειδή είχα ένα πρόβλημα, έβαλε το φίλο του να μου ξεσκίσει το μουνί και αυτός μου ξέσκισε την πίσω πόρτα! Αφού άρχισα να φιλιέμαι και να χαϊδευόμαστε με τον Κ, άρχισε να μου τον βάζει από πίσω κι εγώ φώναζα και μ’ άρεσε και πονούσα και του έλεγα ότι ήθελα κι άλλο, πιο άγρια και με χτυπούσε σφαλιάρες.

Όταν τελείωσε, τελείωσε μέσα μου πίσω και μ’ άρεσε! Λέει στο φίλο του...

-          σειρά σου να της πετάξεις τα μάτια έξω.

Έτσι κι έγινε. Άρχισε να με φιλάει και αφού μου έκανε ένα καταπληκτικό γλείψιμο, μου τον έχωσε και φώναζα απ’ τον πόνο. Μ’ άρεσε και του έλεγα ότι θέλω κι άλλο και να μη σταματήσει! Μου τον έχωνε πιο βαθιά και μ’ άρεσε. Στην αποκορύφωση χύνει και τ’ αφήνει κι αυτός μέσα.

Όταν τον έβγαλε, είδε τα αίματα και του είπα ότι τάχα μου ήρθε περίοδος. Προτού φύγουν μου ζήτησε να κρατήσει το στρινγκ μου για να με θυμάται και του το άφησα.

Δε θα σας ξεχάσω, με ξεμούνιασες μωρό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...