ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Γαμήθηκα με δυο φιλους του άντρα μου

Είμαι η Νίκη, παντρεμένη με τον Κώστα, 45 χρονών και κρατιέμαι αρκετά καλά, με λίγα κιλά παραπάνω, αλλά ακόμα ελκυστική όπως διαπιστώνω από τους άντρες που με κοιτάνε. Το δυνατό μου σημείο, είναι το μεγάλο και φυσικό στήθος μου, με μεγάλες ρώγες που ξεσηκώνει τα βλέμματα όταν μένω γυμνόστηθη στην παραλία. Με τον Κώστα, έχουμε έντονη σεξουαλική ζωή, που την κάνουμε πιπεράτη, φτιάχνοντας ιστορίες την ώρα που γαμιόμαστε. Η αγαπημένη μας φαντασίωση, είναι να με γαμάνε παρτούζα δυο άντρες και ο Κώστας να βλέπει.

Το καλοκαίρι φιλοξενούσαμε δυο φίλους του Κώστα και το βράδυ βγήκαμε και ήπιαμε, περνώντας καλά και διασκεδάζοντας. Γυρνώντας σπίτι, πέσαμε στο κρεβάτι και καυλωμένοι αρχίσαμε το αγαπημένο μας παιχνίδι. Η παραλλαγή που διάλεξα να διηγούμαι στον Κώστα ενώ με γαμούσε, ήταν να με γαμούσαν οι δυο φίλοι του και για να γίνω πιο ρεαλιστική μαζί με τον πούτσο του Κώστα, χρησιμοποιούσα ένα δονητή, δείχνοντας του πως έπαιρνα τους δυο πούτσους των φίλων του. Έχυσε σαν τρελός κι εγώ το ίδιο. Το πρωί ο Κώστας έφυγε στη δουλεία κι εγώ ολόγυμνη στο κρεβάτι αναπολούσα καυλωμένη τη χθεσινή νύχτα. Με καύλωνε τρελά το σενάριο που φτιάξαμε να με γαμάνε οι δυο φίλοι του.

Πήρα δυο δονητές και άρχισα να παριστάνω ότι με γαμούσαν οι δυο φίλοι του άντρα μου. Έχυσα δυνατά, αλλά συνέχισα αχόρταγα να παίζω, ενώ φανταζόμουν την παρτούζα. Τότε είδα ότι από τη μισάνοιχτη πόρτα, με παρακολουθούσαν κρυφά οι φίλοι του άντρα μου, παίζοντας τις ψωλές τους, που ήταν τεράστιες.

-    Σας αρέσει αυτό που βλέπετε αγόρια;…

τους ρώτησα βραχνά, για να μου απαντήσουν αμέσως καταφατικά.

-    Τότε γιατί δεν έρχεστε μέσα να βλέπετε καλύτερα;…

τους κάλεσα, φέρνοντας τους αμέσως να παίζουν τις ψωλάρες τους δίπλα μου, ενώ εγώ γαμιόμουν με τους δυο δονητές.

-    Όπως βλέπετε, με καυλώνει τρελά να έχω δυο πούτσους να με γαμάνε!

-    Τότε γιατί δεν παίρνεις δυο αληθινούς;…

με προκάλεσε ο ένας.

-    Θέλετε και οι δυο να με γαμήσετε παρτούζα;…

ρώτησα παιχνιδιάρικα για να ακούσω ότι το θέλουν σαν τρελοί.

-    Έλατε τότε μωρά μου, γαμήστε με και οι δυο!

Σε λίγο με ξέσκιζαν με κάθε τρόπο, κάνοντας με να χύνω απίστευτα δυνατά και πολλές φορές, με ανταμοιβή να χύσουν και οι δυο στο στόμα μου, πλημμυρίζοντας με τα χύσια τους το πρόσωπο και τα βυζιά μου. Μαζεύοντας τα χύσια τους με τις πούτσες τους και πίνοντας τα αχόρταγα, τους κάλεσα να το ξανακάνουμε όποτε θέλουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...