ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Δύο φίλες στο κρεβάτι

Την εμπειρία που θα σας διηγηθώ την έζησα πριν ένα μήνα κατά την διάρκεια των διακοπών με την φίλη μου την Μελίνα. Όλα ξεκίνησαν αρχές του καλοκαιριού όταν χώρισα με τον Χρήστο. Η κολλητή μου για να μου φτιάξει την διάθεση μου πρότεινε να πάμε για λίγες ημέρες στη Ρόδο.
Η Ρόδος ήταν το αγαπημένο μου νησί από την εποχή της πενταήμερης που είχαμε πάει πριν πολλά χρόνια με το λύκειο. Πράγματι, όταν φτάσαμε στο νησί άρχισαν να ξυπνούν όλες οι όμορφες αναμνήσεις από τα παλιά. Η διάθεση μου άλλαξε προς το καλύτερο και αποφάσισα με την βοήθεια της φίλης μου να κάνω ένα καινούργιο ξεκίνημα στη ζωή μου.
Οι πρώτες ημέρες ήταν υπέροχες, βρισκόμασταν από το πρωί ως αργά το απόγευμα στην παραλία και τα βράδια διασκεδάζαμε στα όμορφα μπαράκια του νησιού. Ένα απόγευμα λοιπόν όταν επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και ζαλισμένες από τις μπύρες που μας κέρασαν στο beach bar, βρεθήκαμε χωρίς να το σκεφτούμε γυμνές κάτω από την ντουζιέρα.Την εμπειρία που θα σας διηγηθώ την έζησα πριν ένα μήνα κατά την διάρκεια των διακοπών με την φίλη μου την Μελίνα. Όλα ξεκίνησαν αρχές του καλοκαιριού όταν χώρισα με τον Χρήστο. Η κολλητή μου για να μου φτιάξει την διάθεση μου πρότεινε να πάμε για λίγες ημέρες στη Ρόδο.
Η Ρόδος ήταν το αγαπημένο μου νησί από την εποχή της πενταήμερης που είχαμε πάει πριν πολλά χρόνια με το λύκειο. Πράγματι, όταν φτάσαμε στο νησί άρχισαν να ξυπνούν όλες οι όμορφες αναμνήσεις από τα παλιά. Η διάθεση μου άλλαξε προς το καλύτερο και αποφάσισα με την βοήθεια της φίλης μου να κάνω ένα καινούργιο ξεκίνημα στη ζωή μου.
Οι πρώτες ημέρες ήταν υπέροχες, βρισκόμασταν από το πρωί ως αργά το απόγευμα στην παραλία και τα βράδια διασκεδάζαμε στα όμορφα μπαράκια του νησιού. Ένα απόγευμα λοιπόν όταν επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και ζαλισμένες από τις μπύρες που μας κέρασαν στο beach bar, βρεθήκαμε χωρίς να το σκεφτούμε γυμνές κάτω από την ντουζιέρα.
Η Μελίνα ξεκίνησε ένα παιχνίδι με πειράγματα και χειρονομίες. Το ένα έφερε το άλλο και τα αθώα πειράγματα της φίλης μου μετατράπηκαν σύντομα σε ερωτικά χάδια. Εγώ στην αρχή συμμετείχα αλλά κάποια στιγμή συνειδητοποίησα τι πάει να γίνει και σταμάτησα. Φόρεσα γρήγορα ένα μπουρνούζι και πήγα και έκατσα στο κρεβάτι.
Δεν ξέρω πιο συναίσθημα ήταν αυτό που με έκανε να διστάσω, ίσως ήταν γιατί αισθάνθηκα για πρώτη φορά ερωτική επιθυμία για άλλη γυναίκα, ίσως ο φόβος του άγνωστου. Δεν ξέρω. Όταν όμως σε λίγο ένιωσα το άγγιγμα του κορμιού της στο δικό μου, όλες μου οι αναστολές εξαφανίστηκαν. Το βλέμμα της μου έδωσε να καταλάβω πόσο πολύ με ποθούσε και πόσο ανάγκη είχα να αφεθώ στην αγκαλιά της.
Τα καυτά χείλη της ενώθηκαν με τα δικά μου. Φιληθήκαμε με πάθος, η γλώσσα της χώθηκε στο στόμα μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι μια γυναίκα μπορεί να με φιλήσει έτσι. Το χέρι της βρέθηκε ανάμεσα στα πόδια μου. Αυτό με έκανε να καυλώσω απίστευτα, το μόνο που ήθελα ήταν να το νιώσω μέσα μου. Πρώτα έχωσε το δάχτυλό της και άρχισε να γαμάει το μουνάκι μου. Έπειτα μου ψιθύρισε με λάγνα φωνή.
– «θέλω να σε γλείψω».
Μου άνοιξε τα πόδια και με τη γλώσσα της άρχισε να παίζει με την κλειτορίδα μου, ενώ παράλληλα γαμούσε με τα δάχτυλά το καυτό μουνί μου. Η καύλα μου ήταν τεράστια. Έκλεισα τα μάτια απολαμβάνοντας την υπέροχη στιγμή. Όλο μου το κορμί συγκλονίστηκε από αλλεπάλληλα κύματα καύλας και ερωτικού πάθους. Παραληρώντας της ζήτησα να αλλάξουμε στάση για να της ανταποδώσω την ευχαρίστηση που μου πρόσφερε. Γλείφαμε σε στάση 69 η μια την άλλη για αρκετή ώρα μέχρι που εξουθενωμένες κάναμε διάλειμμα.
Η Μελίνα σηκώθηκε και έφερε από την κουζίνα ένα μεγάλο αγγούρι.
– «Τρελάθηκες, τι έχεις στο μυαλό σου» της είπα.
Εκείνη χαμογέλασε και μου έκλεισε το μάτι πονηρά. Λάδωσε το αγγούρι για να γλιστράει και το βύθισε στο μουνί μου. Το απολαμβάναμε πότε η μια και πότε η άλλη και κάποιες στιγμές και οι δυο ταυτόχρονα, βλέπεις ήταν αρκετά μεγάλο για μπορεί να μας ικανοποιήσει και τις δυο. Αγαπημένη μου στάση ήταν αυτή που ήμασταν στα τέσσερα γυρισμένες κώλο με κώλο και σπρώχναμε το αγγούρι που ήταν ανάμεσα μας να βυθιστεί στις καυλωμένες μουνάρες μας. Τέτοιο γαμήσι δεν είχα νιώσει ποτέ έως τώρα.
Ένα βράδυ την ώρα που απολάμβανα το άγριο γαμήσι, ένιωσα το αγγούρι να βυθίζεται στο κώλο μου. Βόγκηξα καυλωμένη και γυρίζοντας είδα τη Μελίνα να προσπαθεί να με πάρει από πίσω.
– «Ααααχχχ… μη σε παρακαλώ πονάω».
Η Μελίνα αντίθετα συνέχισε με περισσότερο πάθος.
– «Ναι… ναι… τρελαίνομε αχχ… τι καύλα αχχ… πήδα με… πονάω αλλά είναι τόσο ωραία».
– «Μμμμ… ήξερα ότι θα σου αρέσει».
Έχυσα εκείνο το βράδυ άπειρες φορές. Δεν μου πρόσφερε τόση καύλα κανένας άνδρας έως τώρα. Απόλαυσα με την φίλη μου το πιο υπέροχο καλοκαίρι της ζωής μου. Την έβαλα να μου υποσχεθεί ότι αυτό θα είναι το μεγάλο μυστικό της φιλίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...