ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Η πρώτη μας φορά σε Swingers Club

Σάββατο βράδυ και με την γυναίκα συζητούσαμε να βγούμε για ένα ποτάκι όπως κάναμε κάθε Σάββατο. Είχαμε πάει σε πολλά club όλα αυτά τα χρόνια και ψάχναμε για κάτι καινούριο. Σε σοβαρού και αστείου πετάω την ιδέα να πάμε σε ένα swingers club, δεν είχαμε πάει ποτέ αλλά είχα ακούσει ότι έχει ανοίξει πρόσφατα κοντά μας ένα από αυτά.  Η ιδέα να πάμε σε ένα από αυτά τα κλαμπ της άρεσε πολύ όπως βέβαια και σε εμένα αλλά με έβαλε να της υποσχεθώ πως θα πιούμε μόνο το ποτό μας και δεν θα ενδώσουμε. Έτσι αποφασίσαμε να πάμε σε αυτό.
 
Φτάσαμε, μπήκαμε μέσα και στην είσοδο πληρώσαμε 20 ευρώ σαν ζευγάρι και μας εξήγησαν τους κανόνες αφού τους είπαμε πως πάμε για πρώτη φορά. Κάτσαμε σ’ έναν από τους άνετους καναπέδες στο βάθος της αίθουσας κι από την αρχή δεχτήκαμε τα έντονα ερωτικά βλέμματα ενός ζευγαριού που καθόταν στην γωνία του μπαρ, γύρω στα 30. Η γυναίκα φορούσε μαύρο κολάν με λευκό πουκάμισο, είχε ωραίο σώμα, μαύρα μαλλιά, ωραίο πρόσωπο κι ο άντρας ήταν ψηλός με γυμνασμένο κορμί.
Μέχρι τις δώδεκα το μαγαζί είχε κοντά στα δέκα άτομα. Μετά από 15 λεπτά είχε έρθει κάποιος να μας μιλήσει, μας έδηξε το τραπέζι που καθόταν με μια γυναίκα και μας ρώτησε αν θέλαμε να πάμε στο τραπέζι τους. Κατευθείαν έφυγε διακριτικά όταν του είπαμε ότι θα πιούμε πρώτα ένα ποτό να χαλαρώσουμε.
Γρήγορα έκαναν την εμφάνισή τους και άλλα ζευγάρια, με ώριμες κυρίες έτοιμες να ξεσελώσουν. Επίσης μπήκε και μια παρέα με 4 ξέκολλα, γύρω στα 25-30 με προκλητικά φορέματα με ανοίγματα μέχρι τον κώλο. Εγώ είχα ήδη αρχίσει να φουντώνω.
Παραγγείλαμε και άλλα ποτά και το μαγαζί σιγά σιγά άρχισε να γεμίζει. Ακριβώς μπροστά μας χόρευε μια ξανθιά με λευκό φορεματάκι, άσπρο στρινγκ η οποία φιλιότανε συνεχώς με τον παρτενέρ της, έμοιαζε με τουρίστρια. Η μουσική είχε ανέβει και ταίριαζε πολύ σε ένα τέτοιου κλαμπ. Παράλληλα κάποιες κοπέλες του μαγαζιού χόρευαν topless πάνω σε ένα βάθρο ενώ ένα ζευγάρι γύρω στα πενήντα, κάθονταν σε έναν καναπέ φορώντας ελάχιστα ρούχα.
Φύγαμε από το τραπέζι μας και πήγαμε στο μπαρ μπας και ανέβει και σε εμάς το κέφι. Σχεδόν αμέσως το ζευγάρι που μας είχε σταμπάρει από την αρχή ήρθαν και μας συστήθηκαν, Μαρία και Κώστας μας είπαν. Ο Κώστας κάθησε δίπλα στην γυναίκα μου και πιάσανε κουβέντα. Δεν πρόσεχα τι λέγανε γιατί εγώ μιλούσα με την δικιά του και από αυτά που με ψιθύριζε στο αφτί με είχε καυλώσει. Ήταν έμπειρη σε αυτές τις καταστάσεις και μου έκανε να νιώσω άνετα. Με καύλωσε τόσο πολύ που ήθελα να την πάρω εδώ και τώρα και να της πετάξω τα μάτια έξω. Έριξα μια ματιά στην γυναίκα μου να δω αν με προσέχει για να αρχίσω να την χουφτώνω και είδα το χέρι του Κώστα να κατεβαίνει και να χαϊδεύει τα μπούτια της ενώ εκείνη έδειχνε να διασκεδάζει.
Της μιλούσε συνέχεια στο αφτί και αυτή τον άκουγε με προσοχή με ένα συνεχή χαμόγελο. Εγώ παράγγειλα και 3 πότο για να χαλαρώσω περισσότερο κι εκείνη την στιγμή τους είδα να σηκώνονται πιασμένοι χέρι χέρι και να κατεβαίνουν στο υπόγείο. Ρώτησα την Μαρία τι υπάρχει στο υπόγειο κι εκείνη μου ‘πε πως θα πάμε και εμείς σε λίγο και θα το δω μόνος μου. Την άρπαξα και την φίλησα, ανταποκρίθηκε αμέσως με γλωσσόφιλο και με το χέρι της χάιδεψε το εξόγκωμα του παντελονιού μου. Τα δικά μου χέρια αγκάλιασαν τα άπαιχτα κωλομέρια που από ώρα ήθελα να πιάσω. Το χέρι μου μπήκε μέσα στο κολάν της όπου ανακάλυψα πως δεν φορούσε εσώρουχο και το δάχτυλο μου χώθηκε γρήγορα στο υγρό μουνάκι της.
Με σταμάτησε και μου ζήτησε να πάμε στο υπόγειο για να δούμε και τι κάνουν οι σύντροφοι μας. Κατεβήκαμε στο υπόγειο και το πρώτο που είδα ήταν ένας φαρδύς διαδρομές με καναπέδες που ημίγυμνα ζευγάρια χαμουρεύονταν ατελείωτα. Η Μαρία έδειχνε να βιάζεται, με τράβηξε από το χέρι και κατευθυνθήκαμε σε ένα δωμάτιο. Εκεί υπήρχαν δύο άντρες που είχαν κάνει σάντουιτς μια ξανθιά με κοντό μαλλί και μεγάλα βυζιά καθώς και μια κυρία με μαύρα δερμάτινα που τσιμπούκωνε 2 μεσήλικους κυρίους.
Ήθελα να καθίσω και να τους χαζέψω αλλά πάλι άρχισε να με τραβάει και μπήκαμε σε ένα άλλο δωμάτιο. Ήμουν σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα βρω την γυναίκα μου να χαμουρεύεται με τον άντρα της αλλά αυτό που είδα δεν το περίμενα. Η γυναίκα μου στα 4 να τσιμπουκώνει τον Κώστα και από πίσω της ένας μαύρος με τεράστια ψωλή να της ξεσκίζει το μουνί της.
Όταν μπήκαμε η γυναίκα μου σταμάτησε το τσιμπούκι και μου χαμογέλασε. Τότε η Μαρία έβγαλε τη δική μου πούτσα λέγοντας μου αυτοί την έχουν ξεσκίσει και πως πρέπει να κάνω κι εγώ το ίδιο σε εκείνη. Εγώ σχεδόν στα πρόθυρα να χύσω της το έχωσα στο στόμα όσο πιο βαθιά μπορούσα κοιτώντας την γυναίκα μου.
Ο Κώστας τη γύρισε ανάσκελα και άρχισε να τη γαμάει ενώ ο μαύρος είχα σταθεί δίπλα της και έχυσε το πρόσωπο της. Ο Κώστας έβγαλε το πούτσα του και έχυσε πάνω στα βυζιά της γυναίκας μου. Εν το μεταξύ στο δωμάτιο είχαν έρθει και άλλα τρία άτομα που την έπαιζαν, ενώ έτσι όπως ήταν ξαπλωμένη η γυναίκα μου με τα χύσια στο πρόσωπο και στα βυζιά της, τους έγνεψε να έρθουν κι αυτοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...