ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Λεσβίες εκτός ορίων

Αγαπητοί φίλοι του xlove νιώθω την ανάγκη να σας αφηγηθώ την προσωπική μου ιστορία. Με λένε Μαρία και είμαι 25 χρονών. Εδώ και τρία χρόνια ζω μόνιμα στη Θεσσαλονίκη. Κάποια στιγμή μου προτάθηκε να παρακολουθήσω ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας ενός μήνα που θα γινόταν στα κεντρικά στην Αθήνα, δέχθηκα με μεγάλη χαρά. Ο λόγος ήταν ότι θα είχα την ευκαιρία να βρεθώ κοντά στην αγαπημένη μου ξαδέλφη την Τάνια. Μου λείπει πολύ γιατί εκτός από ξαδέλφη είναι και η καλύτερη μου φίλη.
Η Τάνια μένει μόνη και έτσι έχει έξτρα χώρο για να με φιλοξενήσει. Μετά από λίγες ημέρες είχα προσαρμοσθεί κιόλας στους ρυθμούς της Αθήνας. Η συγκατοίκηση μου θύμισε τα παλιά, τότε που ήμασταν αχώριστες και αγαπημένες. Η Τάνια είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη από εμένα, είναι ξανθιά ψηλή με ωραίο σώμα. Όμως, όταν την ρωτούσα αν έχει κάποιο δεσμό αυτή άλλαζε θέμα και απέφευγε να μου απάντηση.
Ένα βράδυ λοιπόν που δεν μου κολλούσε ύπνος και ήμουν μόνη στο δωμάτιο μου, άκουσα την ξαδέλφη μου να επιστρέφει μετά από μια νυχτερινή της έξοδο. Πρέπει να ήταν τρεις μετά τα μεσάνυχτα και αυτό με παραξένεψε γιατί η Τάνια ποτέ δεν αργούσε τόσο. Είδα από την χαραμάδα της πόρτας ότι δεν ήταν μόνη και ότι την συνόδευε μια φίλη της. Μιλούσαν χαμηλόφωνα για να μην με ξυπνήσουν και η Τάνια την έβαλε γρήγορα στο δωμάτιο της και έκλεισε την πόρτα.
Η συμπεριφορά των δυο τους μου φάνηκε περίεργη και αποφάσισα να μάθω την συμβαίνει. Αφού πέρασε λίγη ώρα πλησίασα αθόρυβα στην πόρτα του δωματίου και τότε άκουσα από μέσα αναστεναγμούς και βογκητά. Γονάτισα και από την κλειδαρότρυπα αντίκρισα ένα θέαμα που με σόκαρε. Οι δυο τους ήταν γυμνές στο κρεβάτι και έγλειφαν η μια την άλλη. Η Τάνια βρέθηκε χαμηλά ανάμεσα στα πόδια της φίλης της, όπου την έγλειφε με πάθος. Εκείνη απολάμβανε την στιγμή με τα μάτια κλειστά τρέμοντας από ηδονή.
Το καυτό θέαμα δεν ήταν δυνατόν να μην με αναστατώσει, άρχισα να χαϊδεύομε και να βαριανασαίνω. Η καύλα μου ήταν τόση που άθελα μου ακούμπησα στο τραπεζάκι που βρισκόταν κοντά στην πόρτα με αποτέλεσμα να ρίξω ένα μικρό αγαλματίδιο που έγινε χίλια κομμάτια. Πριν προλάβω να σηκωθώ η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε η ξαδέλφη μου, η οποία κατάλαβε ότι τις κρυφοκοίταζα.
– «Μαρία, εσύ» με ρώτησε έκπληκτη.
Εγώ ψέλλισα μια δικαιολογία και έκανα να φύγω. Αυτή όμως με άρπαξε από το χέρι και με οδήγησε στο δωμάτιο της. Με έβαλε να καθίσω στο κρεβάτι και με ρώτησε την ήθελα έξω από την πόρτα της. Εγώ χαμήλωσα το κεφάλι χωρίς να απαντήσω. Τότε με πλησίασε η φίλη της και ακουμπώντας με τρυφερά της ζήτησε να σταματήσει τις ερωτήσεις. Βλέποντας την υγρασία στο εσώρουχο μου είπε.
– «Καλέ, εσύ είσαι μούσκεμα» και άπλωσε το χέρι της για να βεβαιωθεί.
– «Πρέπει να σου άρεσε πολύ αυτό που είδες, έτσι δεν είναι;» με ρώτησε με λάγνο ύφος.
Εγώ κούνησα το κεφάλι καταφατικά, με την ενοχή ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου. Αυτή με καθησύχασε και με φίλησε τρυφερά στα χείλη. Τα χέρια της άρχισαν να με χαϊδεύουν προκαλώντας μου μεγάλη αναστάτωση. Πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω αυτό που μου συνέβαινε, είδα την Τάνια να κολλάει το σώμα της στο δικό μου και να με φιλάει ακόμα πιο παθιασμένα. Με έβαλαν στη μέση χαϊδεύοντας με και φιλώντας με και οι δυο ταυτόχρονα.
Αφού με έγδυσαν, η φίλη της, μου άνοιξε τα πόδια και άρχισε το γλειφομούνι. Ήξερε τι έκανε και το έκανε με τρομερή μαεστρία. Η γλώσσα της έπαιζε περίτεχνα με την κλειτορίδα μου χαρίζοντας μου, υπέροχες στιγμές απολαύσεις. Πρώτη φορά στην ζωή μου βίωνα τόση καύλα και κόντευα να τρελαθώ. Η Τάνια ανέλαβε τις ερεθισμένες ρόγες του στήθους μου, όπου αχόρταγα άρχισε να τις γλείφει με πρωτόγνωρο πάθος.
Σε λίγο βρεθήκαμε με την Τάνια σε στάση 69. Το καυτό μουνί της βρέθηκε δίπλα στο πρόσωπο μου και χωρίς δεύτερη σκέψη άρχισα να το γλείφω ανταποδίδοντας την απόλαυση που μου πρόσφερε. Δεν άργησε να έρθει ο πρώτος οργασμός και να με συγκλονίσει. Πριν προλάβω όμως να πάρω ανάσα βρέθηκα να είμαι στα τέσσερα με την φίλη της να με πηδάει με ένα τεράστιο στραπόν. Με κάρφωνε δυνατά, βυθίζοντας το σκληρό εργαλείο όλο και βαθύτερα μέσα μου.
Κοιτώντας στο καθρέπτη που υπήρχε στο πλάι, είδα την Τάνια να δένει στην μέση της ένα δονητή και να το χώνει στον πισινό της φίλης της κάνοντας την να ουρλιάξει από ηδονή. Στο καυτό τρενάκι της απόλαυσης ήμουν εγώ μπροστά με τις άλλες δυο να σπρώχνουν από πίσω καυλωμένες. Κύματα ηδονής πλημμύρισαν κάθε ίνα του κορμιού μου, που παραδόθηκε στις αχόρταγες ορέξεις τους. Ο οργασμός που επακολούθησε δεν είχε προηγούμενο και οι τρεις ολοκληρώσαμε σχεδόν ταυτόχρονα σε μια κορύφωση εκτός ορίων. Αποκαμωμένες αγκαλιαστήκαμε φιλώντας η μια την άλλη τρυφερά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...