ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

μου το άνοιξε ωραία ο μεγάλος πουτσος του νεαρού

 Είμαι η Στελλα 46 χρονων παντρευτηκα πριν εικοσι χρονια ,απο μικρη εχω ενα βιτσιο στην παρτουζα οπου δυο οι περισσοτεροι ανδρες με περιποιουνται και ικανοποιουν τις αχορταγες ερωτικες μου επιθυμιες δεν υπαρχει μεγαλυτερη καυλα για μενα οταν τουλαχιστον δυο μεγαλες πουτσες μπαινοβγαινουν μεσα μου.Με τον ανδρα μου τα πηγαιναμε καλα καναμε σεξ αλλα μετα απο ενα χρονο γαμου αρχισα να βαριεμαι το σεξ μαζι του και του ειπα οτι 8α η8ελα και δευτερο ανδρα στο κρεββατι ισως και τριτο στην αρχη ηταν αρνητικος αλλα οταν καταλαβε οτι μπορει να με χασει τελειως συμφωνησε βαζοντας μου καποιους ορους οταν μου αρεσε καποιος και η8ελα να πηδηχτω μαζι του επρεπε να του το πω και στην συναντηση να ηταν και αυτος μαζι μου, στο πηδημα 8α ηταν και αυτος παρων και κατα δικη του προτιμηση ειτε θα συμμετειχε η μονο θα με παρακολου8ουσε να πηδιεμαι με τον αλλον.Οπως μου ειπε μετα απο καιρο τον καυλωνε η σκεψη του να με βλεπει να γαμιεμαι σαν πουτανα απο καποιον τριτο.Και σε μενα μου αρεσει να με πηδανε δυο τρεις μεγαλες πουτσες και κοιταζοντας τον στα ματια να του δινω να καταλαβαινει ποσο καυλωμενη ειμαι που γαμιεμαι μπροστα του με ξενες πουτσες

Μετα απο ενα χρονο περιπου απο την συμφωνια


μερικες φορες πηδηχτηκα και πηδιεμαι εκανα και κανω παρτουζα χωρις να μαθει τιποτα και αλλες φορες ηταν και ειναι παρων για να μην καταλαβει οτι το κανω χωρις να το ξερει.

Το καλοκαιρι εβαλα στο ματι εναν νεαρο 20χρονο τον Νικο ψηλο περιπου 1.85 με αθλητικο σωμα που μενει στο διπλανο διαμερισμα.Οι γονεις του ελειπαν διακοπες

Εβγαινε αρκετες φορες στο μπαλκονι φορωντας μονο ενα σορτσακι εβλεπα το ωραιο σωμα που ειχε και το σορτσακι που φουσκωνε μπροστα.Εγω δεν ηθελα να χασω την ευκαιρια φορωντας ενα λεπτο μπλουζακι με βαθυ ντεκολτε χωρις σουτιεν και ενα καυτο σορτς για να φαινονται τα μπουτια μου και η κωλαρα μου του ανοιγα κουβεντα λεγοντας του οτι κανει πολυ ζεστη σημερα τι ωραιο γυμνασμενο σωμα εχει και τετοια.

Εψαχνα να βρω την δικαιολογια να τον βαλω στο σπιτι.

Μιλησα στον Δημητρη τον ανδρα μου του ειπα οτι μου αρεσε ο νεαρος διπλακαι μου ειπε προχωρησε αν τον γουσταρεις.

Το πρωινό του Σαββάτου λοιπόν ελειπε ο Δημητρης να παει σε ενα φιλο του να τον βοηθησει σε κατι φορεσα μια λευκη λεπτη ση θρου ρομπα ξεκουμπωτη χωρις σουτιεν και με ενα κοκκινο στρινγκακι και γύρω στις εντεκα περιπου βγηκα στο μπαλκονι και περιμενα τον Νικο να βγει στο μπαλκονι,μετα απο λιγο βγηκε φορωντας μονο το σορτσακι του ειπα καλημερα Νικο τι κανεις κοιταξε προς την μερια μου τον ειδα να γουρλωνει τα ματια του προφανως απο αυτο που εβλεπε πιασαμε την κουβεντα του ειπα οτι χρειαζομαι την βοηθεια του γιατι λειπει ο ανδρας μου να μετακινησουμε λιγο τον καναπε να κα8αρισω και μετα να το βαλουμε στην θεση του

Ευχαριστηση μου ειπε κυρια Στελλα.Σε ενα λεπτο ανοιγα την πορτα να μπει μεσα

περνα μεσα του ειπα καθισε να φτιαξω καφε να πιουμε και μετα τον καναπε

Το βλεμμα του ηταν καρφωμενο πανω μου και με ετρωγε με τα ματια

Ναι μου λεει σας περιμενω.Του λεω Νικο δεν ειναι αναγκη να μου μιλας στον πληθυντικο

Ακουμπωντας το καφε μπροστα του στο τραπεζι εσκυψα οσο μπορουσα για να φανουν τα βυζια μου οσο το δυνατο περισσοτερο Τον ειδα να καρφωνεται στα βυζια Ευχαριστω Στελλα μου λεει.Να καθησω διπλα σου να μιλαμε του ειπα

Καθισα διπλα του κολλητα ωστε το μπουτι μου να ακουμπαει το δικο του.

Αρχισαμε να μιλαμε για διαφορα αν ειχε γκομενα πως παει η σχολη του και τετοια

Μου ειπε οτι η γκομενα του τον αφησε ενα λεπτο του λεω σηκωθηκα να παω τα φλυτζανια στην κουζινα αν και 8α μπορουσα να τα αφησω εκει επιτηδες το εκανα εσκυψα μπροστα του για να παρω τα φλυτζανια αλλα περισσοτερο για να δει τον κωλο μου μεσα απο τη ρομπα σε αποσταση αναπνοης.

Γυρισα κα8ησα παλι κολλητα διπλα του με μαζεμενη τη ρομπα ως επανω του λεω ακουμπωντας το χερι μου πανω στο ποδι του εσενα σε αφησε η γκομενα εγω δεν ειμαι ικανοποιημενη με τον ανδρα μου στο κρεββατι εχω αναγκη απο κατι αλλο πιο δυνατο ειμαι αχορταγη και ανικανοποιητη γυναικα συνεχισα λεγοντας του Νικο εισαι πολυ ωραιο παιδι με ωραιο σωμα και αυτος απαντησε και συ Στελλα εισαι ωραια γυναικα με ωραιο κωλο και βυζια με καυλωνεις αφανταστα και εισαι η γυναικα που η8ελα παντa . Περιττο να πω το μουνι μου μουσκεψε στιγμιαια.

Αμεσως αρχισα να τον φιλαω στο στομα ταυτοχρονα να χαιδευω τον πουτσο του πανω

απο το σορτς κατεβαζα συνεχεια υγρα.Αυτος με φιλουσε χαιδευε τα μπουτια μου και αρχισε να χαιδευει το μουνι μου εξω απο το μουσκεμενο κυλοτακι,Ο πουτσος του αμεσως εγινε σκληρος σαν πετρα.

Απο το χαιδεμα καταλαβα οτι ειχε μεγαλο και χοντρο καυλι το μουνι μου πηρε φωτια

Με μια γρηγορη κινηση μου εβγαλε τη ρομπα σηκωθηκα ορθια και μου κατεβασε την κυλοτα που επεσε μεχρι τους αστραγαλους και με μια επιδεξια κινηση την πεταξα με το ποδι μακρια .Μα μου ειπε ο κυριος Δημητρης αν ερθει.Μην αγχωνεσαι δεν προκειται να ερθει πριν τις 6 το απογευμα .Σηκω ορθιος ειπα και γονατισα μπροστα του.

Ξκουμπωσα το σορτσακι του το κατεβασα κατω και πεταχτηκε εξω μια πουτσα τεραστια και υπερβολικα χοντρη σχεδον διπλασια απο του ανδρα μου με μεγαλα βαρια αρχιδια να κρεμονται.

Ετσι τις θελω τις πουτσες που με σκιζουν.

Ειχα τετοια πουτσα διπλα μου τοσο καιρο και δεν την εχω φαει ακομα ειπα

Την πηρα στο στομα σαν ξελιγωμενη απο την πεινα.Τι πουτσα ηταν αυτη πολυ χοντρη με μικρο κεφαλι μου ξεχυλωσε το στομα.Ελα πουτσαρα μου γαμα μου το στομα με το τεραστιο καυλι σου .Δεν χορταινα αυτο το τεραστιο καυλι ποτε το μαλακιζα με το δυο χερια και εγλυφα το κεφαλι ποτε τον επαιρνα ολον στο στομα η οσο μπορουσα να παρω και ποτε εγλυφα τα μεγαλα γεματα με σπερμα αρχιδια.

Κατεβαζα συνεχεια υγρα εφτασαν μεχρι τα μπουτια μου.

Του λεω παμε μεσα στην κρεββατοκαμαρα να ειμαστε ανετα

Με καυλωσε πιο πολυ οτι θα με γαμουσε ξενος πουτσος στο κρεββατι που πηδιεμαι

με τον ανδρα μου.

Οταν πηγαμε στην κρεββατοκαμαρα αρχισε να με φυλαει να δαγκωνει απαλα τις ρογες μου να μου τις γλειφει και να χαιδευει το μουνι μου

Επεσα στο κρεββατι ανασκελα και αρχισε να μου κανει τρομερο γλειφομουνι εχυνα συνεχεια μου εγλειφε την κλειτοριδα ενω ταυτοχρονα επαιζε χρησιμοποιοντας τα δακτυλα με το μουνι και την κωλοτρυπιδα μου.

Του φωναξα απο την καυλα βαλτον μεσα,παρε με,σκισε με γαμια μου

Θελω να με γαμησεις,8ελω να με κανεις να νοιωσω σαν την χειροτερη πουτανα,θελω να κτυπας με το τεραστιο καυλι σου ολο μου το σωμα

Μου σηκωνει τα ποδια τα βαζει στους ωμους του αισ8ανομαι το καυλι του στα μουνοχειλα

Ελα ψωλαρα μου βαλτον μεσα.Μου τον εβαλε αργα πεθανα απο ηδονη αισ8αν8ηκα το μουνι μου να τεντωνει να ανοιγει ειχα καιρο να φαω τετοιο μεγαλο χοντρο πουτσο ελα βαλτον ολον μεχρι τον πατο

μου τον εβαλε ολον αρχισε να με γαμαει δυνατα και γρηγορα μου ελεγε δυνατα ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥ ΚΕΡΑΤΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ κτυπαγε την μητρα μου,ΝΑΙ ΓΑΜΙΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΝΑ ΓΑΜΙΕΜΑΙ ΜΕ ΞΕΝΟ ΠΟΥΤΣΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΓΑΜΑΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ

Αρχισα να φωναζω απο ηδονη και καυλα ΓΑΜΑ ΜΕ ΣΚΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΚΤΥΠΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΝΑΙ ΧΥΝΩ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΡΙΟΛΗ ανασηκωνω την λεκανη μου για να μπει πιο πολυ μεσα και να κεντραρω την μητρα μου με τον πουτσο του οπως με γαμαει τα μεγαλα αρχιδια του κτυπανε τον κωλο μου ο χοντρος πουτσος εχει πνιγει απο τα υγρα μου ειμαι ετοιμη να χυσω καταλαβαινω οτι και αυτος ειναι ετοιμος

ΧΥΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΕΛΑ ΝΑ ΧΥΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ αισ8ανομαι το σπερμα να εκτοξευεται μεσα στη μητρα μου ΧΥΝΩΩΩ ΧΥΝΩΩΩ ΓΑΜΙΑ ΜΟΥ ΨΩΛΑΡΑ ΜΟΥ

ΧΥΝΩΩΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥΤΑΝΑ ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ χυσαμε μαζι

Μειναμε στο κρεββατι να ξεκουραστουμε και να ηρεμησουμε ομως ακομα δεν ειχα χορτασει

Το καυλι του παρεμενε μισοσηκωμενο

Μετα απο ενα τεταρτο αρχισα να του τον χαιδευω.Αρχισα να του τον γλυφω απ το κεφαλι ως την ριζα και μετα τσιμπουκι του σηκωθηκε πολυ γρηγορα μου λεει ελα γαμιολα μου να σε παρω πισωκολλητο κατσε στα τεσσερα

του λεω θα καθισω στα τεσσερα αλλα θελω να νοιωσω αυτο τον πουτσο στον κωλο μου

για μια στιγμη δεν πιστεψε αυτο που ακουσε του το ξαναειπα ανοιξα το συρταρι του κομοδινου ειχα βαζελινη τον την εδωσα βαλε στην κωλοτρυπιδα μου και στον πουτσο σου και βαλτον μεσα το εκανε γρηγορα του λεω κρατα τα κωλομερια μου ανοιχτα για να φανει καλα η κωλοτρυπιδα μου και βαλτον μεσα σιγα σιγα

μου εβαλε σχεδον τον μισο και αρχισε να με πηδαει ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΒΑΛΤΟΝ ΟΛΟ ΤΩΡΑ επαιζα με την κλειτοριδα μου ενω μου εσκιζε τον κωλο και τα αρχιδια μου κτυπουσαν το μουνι

καυλωσα αφανταστα επιανε τα βυζια μου οταν ο πουτσος ηταν ολος μεσα στον κωλο μου

του φωναζα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΥΛΙ ΣΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΑ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΣΟΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΠΑΕΙ

Καποια στιγμη μου λεει θα χυσω του λεω ΔΩΣΤΟΝ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΧΑΜΕΝΗ τον βγαζει απο τον κωλο μου και μου τον φερνει στο ανοιγμενο στομα μου περιμενοντας το ψωλοχυμα η πρωτη ριπη χτυπησε στο λαρυγγι μου εκλεισα το στομα και καταπια το ψωλοχυμα,την δευτερη ριπη στα χειλια κα στην μυτη τον ξαναπαιρνω στο στομα

και αρχιζω να αρμεγω το τεραστιο καυλι για να αδειασω τα αρχιδια απο το σπερμα μαζεψα τα υπολοιπα απο το προσωπο μου με τα δακτυλα και τα εγλυψα ολα.

Ηρ8ε και με φιλησε παθιαρικα στο στομα

Εισαι μεγαλο καυλομουνο μου λεει θελω πολυ να το ξανακανουμε

Και εσυ εισαι καυλιαρης ψωλαρας τετοια ψωλη δεν την αφηνω θα ερχεσαι καθε φορα που θα ειμαι μονη του λεω 8α το ξανακανουμε πολυ συντομα με την πρωτη ευκαιρια με ρωταει ο κυριος Δημητρης;Δεν χρειαζεται να μαθει τιποτα θα ειναι μυστικο μας το λεω και αν εχεις δυο τρεις φιλους σαν και σενα θελω να σας παρω ολους μαζι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...