ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Εθισμένη στην παρτούζα

Η Νικη εβαλε την ταινια να παιζει και εμεινε γυμνοστηθη γερνοντας στο πλαι και πηρε τον πουτσο μου στο στομα.
Παρακολουθουσα αποσβωλομενος στην ταινια τους δυο φιλους μου να γδυνουν τη γυναικα μου,να χουφτωνουν αχορταγα τις βυζαρες της και να βαζουν δαχτυλα στο μουνι της.Εκεινη γονατισε αναμεσα τους και πηρε σε καθε χερι της ενα τεραστιο πουτσο και αφου τους χαιδεψε απολαυστικα,αρχισε να τους παιρνει και τους δυο στο στομα της προσφεροντας τους την απιστευτη πιπα που κανει και με τρελλαινει.
Πως σου φαινεται μωρο μου? με ρωτησε βγαζοντας για λιγο τον πουτσο μου απο το στομα της,σιγουρα δε σε χαλαει να το βλεπεις να γινεται πραγματικοτητα? Με καυλωνει περισσοτερο και απο οσο νομιζα της απανταω βραχνα,σιγουρευοντας τη για να διωξει δισταγμους και ενοχες και επιστρεφει απελευθερωμενη στην κορυφαια πιπα που προσφερει στον σκληρο σαν πετρα πουτσο μου.Εγω χουφτωνω τις βυζαρες της και απολαμβανω τον πολλαπλασιασμο της καυλας απο την πιπα της παρακολουθωντας στην οθονη τους φιλους μου να την στηνουν στα τεσσερα καρφωνοντας ο ενας την ψωλαρα του πισοκολλητα στη Νικη ενω ο αλλος γεμιζει το προθυμο στομα της με το δικο του μεγαλο καβλι.
Την βλεπω να σπαρταραει καθως χυνει και οι φιλοι μου την αλλαζουν καθε λιγο σταση γαμωντας τη με πολλους τροπους και οι δυο τους. Οταν παλουκωμενη στην ψωλαρα του ενος γερνει μπροστα προσκαλωντας τον αλλο να της το βαλει στον κωλο,την βλεπω να νιωθει στ αληθεια την αισθηση του σαντουιτς που στις ιστοριες μας την τρελλαινε.Εχει μια ψωλαρα στο μουνι της και αλλη μια ταυτοχρονα στον κωλο της να τη γαμανε και χυνει σαν τρελλη. Οι φιλοι μου δεν κρατιουνται αλλο και την γονατιζουν αναμεσα τους αρχιζοντας σχεδον ταυτοχρονα να χυνουν στο προσωπο της.
Τεραστιες ποσοτητες απο χυσια πλημμυριζουν τα χειλια,τα μαγουλα και τα μεγαλα βυζια της.Εκεινη ξεροντας να περιποιηθει ενα πουτσο που χυνει τους παιρνει αργα και απολαυστικα στο στομα της, βυζαινοντας τις τελευταιες σταγονες απο τα χυσια τους κανοντας τους να βογγανε απο απολαυση. Κρατωντας ενα πουτσο σε καθε χερι της μαζευει απο τις βυζαρες το λαιμο και το προσωπο της τα χυσια τους γεμιζοντας τις ψωλαρες τους με σπερμα που το γλειφει επιδεικτικα και το καταπινει μεχρι να τα πιει ολα.
Τρελλαμενος απο την καυλα χυνω σαν τρελλος στο στομα της δινοντας της την απολαυση που νιωθει να πινει σπερμα.
Ηταν απιστευτο ψελλιζω, τρελλαθηκα στην καυλα, φανταζομαι εσυ που το εζησες της λεω.
Μωρο μου δεν περιγραφεται αυτο που ενιωσα απανταει,μακαρι να προχωρησουμε στο να συμμετεχεις και συ για να νιωσεις αυτο που ενιωσα και γω.
Μακαρι της απανταω και ξαναβαζω την ταινια κανοντας της γλειφομουνι οσο παρακολουθει η ιδια και καυλωνει,γυρνωντας τη σε λιγο στα τεσσερα να τη γαμαω πισοκολλητα και να βλεπουμε και οι δυο την παρτουζα της.Χυνουμε σαν τρελλοι και αποκαμωμενοι κοιμομαστε γυμνοι.
Αποφασιζουμε να δουλεψουμε σιγα σιγα τον τροπο που θα με βαλει στο παιχνιδι μιας και η Νικη ηδη τους ειπε
κατι αοριστο οταν της εξεφρασαν ενοχες για μενα που δεν μπορουσαν να νικησουν απο την καυλα σαν να εννοουσε οτι αρεσει και σε μενα η φαντασιωση νε με γαμανε παρτουζα.
Ετσι σε καθε φορα που θα ξαναγινοταν θα τους εφερνε στην ιδεα οτι να μην εχουν ενοχες και εγω αν το μαθαινα θα με καυλωνε και θα θελα να συμμετεχω.
Πιστεψαμε οτι σιγα σιγα θα το δεχτουν γιατι τους απαλασσει και απο τις ενοχες να γαμανε τη γυναικα του φιλου τους. Λιγο,λιγο θα βλεπαμε αν φτανει στο να μπορεσω να συμμετεχω. Μεχρι τοτε εγραφε σε βιντεο καθε νεα παρτουζα που απολαμβαναμε να τη βλεπουμε μετα οι δυο μας κανοντας ξεφρενα γαμησια.
Προχωρησαμε και στο να κρυβομαι και να παρακολουθω ζωντανα τους φιλους μου να γαμανε παρτουζα τη γυναικα μου δινοντας μου απιστευτους οργασμους καθως τον επαιζα βλεποντας. Δουλευαμε σιγα σιγα την συνομωσια μας και βρισκομασταν σε καλο δρομο,να καταφερω να την γαμησω και γω παρτουζα με τους φιλους μου,λαχταρωντας ανυπομονα να φτασουμε εκει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...