ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

(Είμαστε ζευγάρι στα 40 και κάτι. Με πολλές φαντασιώσεις και παιχνίδια στο sex, με το “πουτανάκι” μου να με τρελαίνει, πλέον άνετη να μιλάει ανοιχτά για άλλον/η στην παρέα μας. Άραγε θα ανακαλύψω αν η βραδιά προχθές ήταν αλήθεια ή ακόμα άλλη μια φαντασίωση;)
Ήρθε η ώρα που και πάλι θα ήμασταν χώρια. Εγώ σε ταξίδι, αυτή Αθήνα με τα παιδιά. Όλη την εβδομάδα που έλειπα την σκεφτόμουν, προσπαθούσα σε κάθε μήνυμα να την κάνω να νιώθει γυναίκα, επιθυμητή…
Η μέρα έφτασε, που θα πήγαινε με τα παιδιά στην πατρική μου πόλη. Έλπιζα να ξεφύγει από την ρουτίνα και να χαλαρώσει… Από Πέμπτη μέχρι την επόμενη Πέμπτη… μια εβδομάδα…
– Μωρό μου, έχω ήδη κανονίσει το πρόγραμμα, έλεγε με χαμόγελο…
– Γιατί όχι μανάρι μου
– Ήδη έχω κανονίσει κάθε βραδινή έξοδο, μου εκμυστηρευόταν όλο νάζι…
Έφτασαν και το βράδυ όντως είχε την πρώτη έξοδο…
– Πως είσαι ντυμένη γλυκιά μου;
– Θέλω να πιστεύω ότι θα σου άρεσα… Ένα φρου-φρου μαύρο φουστάκι κι ένα μπλουζάκι με τον ένα ώμο έξω…
Μμμμμμ… Θες να με τρελάνεις;
– Δε θες η γυναίκα σου να είναι όμορφη;
– Φυσικά και θέλω… Και το ξέρεις ότι με ανάβει…
Όλο το βράδυ την σκεφτόμουν. Εκείνη έξω στα μπαρ δίπλα στην παραλία… Όμορφη, αισθησιακή, να προκαλεί… Όχι σαν ξέκωλο αλλά σαν πραγματική γυναίκα… Δεν άντεχα… Τον χάιδευα και τη φανταζόμουν στο μπαρ… Να γελά με την παρέα… Να τη βλέπω να είναι το επίκεντρο… Αθώες κινήσεις και αγγίγματα…
Το επόμενο βράδυ πάλι τα ίδια… Είχε βγει με τον παλιό της φίλο, που είμαι σίγουρος ότι την φλέρταρε. Εγκεφαλικά, φιλικά, με τα δώρα όλα αυτά τα χρόνια σε κάθε γιορτή…
– Είμαι με τον Τ. και μια κοπελιά μου είπε… Την πίστεψα….

Μετά από πολύ ώρα και χωρίς κανένα μήνυμα, της έστειλα:
– Είσαι μόνη;
– Όχι… Είμαι όμως θεά…
– Πήγαινε δήθεν τουαλέτα… Σε θέλω… Σε 5 μην σε καταλάβουν…
– Έλα, δε μπορώ μωρό τώρα… Άσε τη φαντασία σου κι έλα κοντά μου… Θα φύγουμε σε λίγο… Η κοπέλα δεν αντέχει… Δουλεύει αύριο…
Σιωπή για τα επόμενα 40 λεπτά…
– Είμαι τόσο καυλωμένος και κάνεις την καύλα μου πιο μεγάλη που δεν απαντάς… Άραγε να φοράς φούστα ή φόρεμα; Μάλλον, τόσο εύκολα να προσπελαστείς… Μάλλον πήγατε αλλού για ποτό… Δεν ξέρω γιατί είμαι τόσο καυλωμένος και σκέφτομαι πρόστυχα! Θα αφήσω τη σκέψη μου όπως είπες…
Προτελευταία νύχτα πριν γυρίσει Αθήνα… Μου είπε ότι είναι κουρασμένη… Τελικά βγήκε πάλι…
Ώρα 01.40:
– Είσαι θεά πάλι απόψε;
Καμία απάντηση…
Ώρα 02.20:
– Θα υποθέσω πως ναι… Και όλοι σε γδύνουν όπως κι εγώ… Αφού δεν μπορώ να σε καμακώσω… ΕΙΣΑΙ ΚΑΥΛΑ… Κι εσύ και η κωλάρα σου μωρό…
Έχει ένα υπέροχο παρθένο κωλαράκι που προκαλεί τόσο πολύ… Αυτή κάπου έξω κι εγώ με την καύλα μου… Χάιδευα τον πούτσο μου… Την σκεφτόμουν… Πόσο την ποθούσα… Και πόσοι άραγε την ποθούσαν… αυτό με καύλωνε διπλά…
Ξαφνικά ένα μπιπ στο κινητό μου…
Ώρα 03.10 ….
– Έρωτά μου… Ξαγρυπνάς με την σκέψη μου; Γουστάρω τρελά…
– Καυλωμένος τρελά… Όπως και άλλοι/ες… Εσύ;
– Ακόμα ντουέτο ή μεγάλωσε η παρέα; (είχε βγει με μια φίλη της…)
Καμία απάντηση…
Ώρα 04.00
– Ξέρεις τελικά να με καυλώνεις ακόμα περισσότερο, μη απαντώντας, παίζοντας με το μυαλό μου… Αν κάνεις έτσι εμένα , φαντάζομαι πως κάνεις τους άλλους εκεί… Είσαι τρελό γλυκό πουτανάκι… Και μ’ αρέσει…
Καμία απάντηση…..
Έφτασε η μέρα που γύρισε Αθήνα… Όλο γλύκες… Το βράδυ με τα μαύρα εσώρουχα… Άρχισε το παιχνίδι…
– Μωρό μου έλειψες τόσο πολύ!
– Αλήθεια; Δεν το νομίζω αφού με άφησες να λιώνω για την πάρτη σου… Και να “βασανίζομαι”…
– Μμμμμ…
Είχε ήδη ανέβει στον πούτσο μου… Το μουνάκι της έκαιγε τόσο… Είχα μπει τόσο εύκολα μέσα της… Με ένιωθε πόσο καυλωμένος ήμουν…
– Αλήθεια είχες φτιαχτεί μωρό μου;
– Τρελά… Όσο δεν πήγαινε… Τον έπαιζα για πάρτη σου πουτανάκι μου…
– Μμμμμμ… μωρό μου ήμουν…
– Ένας ωραίος 35αρης… Μου έκανε παρέα… Η Μαρία είχε φύγει λίγο νωρίτερα… Διάβαζα τα μηνύματά σου αλλά δε μπορούσα να απαντήσω…
Ο πούτσος μου είχε καυλώσει τρελά… Είχα κομπλάρει λίγο… Αλλά τη γαμούσα όλο και πιο βαθιά… πιο δυνατά…
– Καυλώνεις μωρό μου με την σκέψη; Αυτό σκεφτόσουν και προχθές; Να με έχει ο “φίλος” μας;
Δεν απάντησα…
– Πες μου καυλιάρη μου…
– Ναι, της λέω… Και νιώθω το μουνάκι της να τρέχει…
– Είχε εξοχικό εκεί δίπλα….. Με πήγε για ποτό βλέποντας την θάλασσα…
– Τον έλεγχα μέχρι τη στιγμή που μου έστειλες το τελευταίο σου μήνυμα…
– Καύλωσα… θόλωσα…
– Φόραγα το δαντελένιο φόρεμα…
– Ένιωθα τα χέρια του να με χαϊδεύουν παντού… Ήταν πίσω μου… Με δάγκωνε στο λαιμό…
– Μου ζήτησε να του δείξω τα μηνύματα… Τα είδε και τον ένιωσα να χουφτώνει τις ρώγες μου που ήταν ήδη σκληρές… Τον πούτσο του να πιεζεται πανω μου…
– Σήμερα είσαι όντως πουτανάκι… Αλλά όχι το δικό του… το δικό μου!
– Εκεί στον κήπο μου έβγαλε με μιας το φόρεμα… Δάγκωνε τις ρώγες μου… Χάιδευε όλο το κορμί μου…
– Είχα υπνωτιστεί… δε μπορούσα να αντιδράσω… αλλά και ήμουν τόσο καυλωμένη…
– Είχε ένα σκληρό πούτσο… Γεμάτο… Τον ένιωσα στα χείλη μου… Τον έγλειφα σαν τρελή χαϊδεύοντας συνέχεια το κορμί του… Όπως κάνω και με σένα…
– Τα αρχίδια του, τα νύχια μου στην μέση του… Τον ήθελα…
– Σηκώθηκε, ήρθε πάνω μου, τριβόταν και με έκανε να λιώνω…
– Έλα… δώστο μου…
– Τι μανάρι μου; Τι θέλεις;
– Ξέρεις τι θέλω… Κάντο…
– Όχι… Πες μου το…
– Θέλω να με γαμήσεις!!! Γάμησέ με τώρα… σε παρακαλώ…
– Είσαι πουτανάκι μανάρι μου;
– Ναι είμαι…
– Τι είσαι;
– Το πουτανάκι σου!!!
– Με λύτρωσε… Ένιωθα το παχύ καυλί του να χώνεται… Ήταν μοναδικό… Έχυσα στη στιγμή φωνάζοντας τρελά…
– Συνέχισε να με γαμάει ήρεμα…
– Σκέφτεσαι τον καυλιάρη σου; Να τον παίζει σκεφτόμενος εσένα καύλα;
– Ναι… Με μια τρεμάμενη φωνή του απάντησα…
– Σ’ αρέσει μαζί μου καύλα;
– Ναι… Μ’ αρέσει περισσότερο…
– Περισσότερο από τι;
– Τον ένιωθα πιο άγριο να με σφυροκοπεί…
– Περισσότερο από τον δικό μου!!! του είπα… Κι ένιωθα το μουνάκι μου να χύνει τρελά πάλι…
– Με τρελαίνει που με γαμάς… με γαμάς τόσο ωραία…
– Είχα σφίξει τα πόδια στη μέση του… Τα δάχτυλά μου μια στην πλάτη του μια στα μαλλιά του…
– ΣΕ ΘΕΛΩ…
– Και τότε ένιωσα να με καίει, να τραντάζεται, να με δαγκώνει… έχυνε μέσα μου…
– Χαλαρώσαμε και άρχισε να με γλύφει πάλι… Μετά από 15 λεπτά ήμουν μούσκεμα….
– Έλα να κάτσεις πάνω μου… Να γαμηθείς γυναικάρα μου με τον άγνωστο φίλο σου…
– Ήταν σκληρός ήδη… Έκατσα άνετα πλέον πάνω του… Τον ένιωθα όλον μέσα μου… Γαμιόμουν όπως ήθελα… Σαν πουτανάκι…
– Όταν έστειλες το τελευταίο μήνυμα πήρε το κινητό…
– Έχυσε ο καυλιάρης σου μωρό μου…
– Τότε έλιωσα… έχυσα κι έσφιγγα το καυλί του μέσα μου…
– Και τον ένιωσα να με καίει πάλι!!!
– Με πήγε μέσα στο κρεβάτι… Με πήρε αγκαλιά και μας πήρε το πρωί…

2 σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...