ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Η μάνα του κολλητού μου

Γεια σας είμαι 18 χρονών και θα σας πω μια ιστορία με την μάνα του κολλητού μου, milf.

Περνάω από το σπίτι να πάρω τον Τάσο, ο κολλητός μου, να πάμε να ψωνίσουμε και ανοίγει η μάνα του.

-    Γεια σας είναι εδώ ο Τάσος;

-    Όχι έφυγε!

-    Ευχαριστώ…

κάνω μια γκριμάτσα και πάω να φύγω.

-    Έλα δω, εσύ δεν είσαι που σπουδάζεις φυσικοθεραπεία;

-    Ναι.

-    Με έχει πιάσει ένα πόνος, έρχεσαι να με τρίψεις;

-    Ευχαρίστως…

λέω. Είναι 41 χρονών, 1.77 και 80 κιλά, ωραίο πρόσωπο και κωλάρα. Πάμε μέσα, βγάζει το σουτιέν της και βάζει ένα σορτσάκι. Ξαπλώνει της κάνω μασάζ αλλά ήταν πιασμένη σε ένα μέρος που δε μπορούσα, έπρεπε να ανέβω πάνω της μίας και δεν είχα το κρεβάτι μασάζ.

-    Συγνώμη, χωρίς παρεξήγηση, για αυτό το πιάσιμο πρέπει να ανέβω πάνω σου.

-    Ανέβα!

-    Ναι αλλά έχω τζιν… της απαντάω.

-    Ε… βγαλ’ το.

Ντράπηκα λίγο αλλά το έβγαλα. Η πουτσα μου είχε φτάσει απέναντι. Γυρνάει σε μια φάση και λέει:

-    Κάνε μου και στα πόδια…

με τα βυζιά ανέμελα. Της τα κοιτάζω και λέω:

-    Πολύ ωραίο σώμα κυρία Σούλα!

-    Σ’ αρέσει αγόρι μου;

-    Πάρα πολύ!

Με είδε που κοίταζα τα βυζιά της και μου λέει:

-    Άμα θες γλειψ’ τα μου.

Ένιωσα αμήχανα, αλλά χωρίς δεύτερη σκέψη τα φιλάω και τα γλείφω.

-    Άνοιξε το μποξεράκι σου να νιώσεις καλά…

και βγάζει το βρακί της. Μου πήρε ένα τσιμπούκι, ανοίγει τα πόδια της και της το χώνω.

-    Σ’ αρέσει μωρή καργιόλα;

-    Γάμα με μαλάκα, πιο δυνατά πούστη!

Έρχεται από πάνω κι εγώ από κάτω. Επειδή είχε καιρό να γαμηθεί, κατά λάθος φεύγει η πουτσα και μπαίνει γρήγορα μέσα στον κώλο της. Έκλαψε.

-    Αχ… πιο σιγά, θα με σκίσεις και δε θα μπορώ να  κάτσω πουθενά!

Την γυρνάω στα 4, φεσωνόμαστε λίγο και της γλείφω το μουνί.

-    Θέλω να σε χύσω μωρή πατσαβούρα.

-    Χύσε με μωρό μου!

-    Καργιόλα, θα σου γαμήσω το μουνί που σε πέταγε!

Γυρνάει και τη χύνω στα βυζιά. Μετά μου τον καθάρισε με τσιμπούκι.  Από τότε, μόνο λίγα χουφτώματα και κάνα γλωσσόφιλο, αλλά θέλω να το ζήσουμε ξανά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...