ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

διακοπές

Κανονίζουμε διακοπές σε νησί και οι τέσσερίς μας. Τα δωμάτιά μας είναι σε διαφορετικά σημεία του νησιού. Συναντιόμαστε σε μια ήσυχη παραλία χωρίς πολύ κόσμο και αμέσως μένουμε κι οι τέσσερις ολόγυμνοι. Βουτάμε στη θάλασσα, κολυμπάμε, παίζουμε και λιαζόμαστε στον ήλιο απολαμβάνοντας μια πρωτόγνωρη αίσθηση απελευθέρωσης.
Πίνουμε τις μπυρίτσες μας και χαζεύουμε εμείς τις γυναίκες μας κι εκείνες εμάς. Σε λίγη ώρα ο ήλιος και οι μπύρες ανεβάζουν την καύλα όλων μας και αρχίζουμε το “παιχνίδι”.
Εσύ γλύφεις τη γυναίκα σου κι εγώ τη δική μου ενώ όλοι ρίχνουμε ματιές δίπλα μας και καυλώνουμε από το θέαμα. Η καύλα είναι μεγάλη και καβαλάμε κι οι δύο τις πουτανίτσες μας ταυτόχρονα κι αρχίζουμε ένα καυλιάρικο γαμήσι.
Ο λίγος κόσμος γύρω μας (σχεδόν αποκλειστικά άντρες, γυμνοί κι αυτοί) μας παρακολουθεί, ενώ κάποιοι πιο τολμηροί μας πλησιάζουν παίζοντας με τις ψωλές τους.
Το πήδημα είναι σύντομο αλλά έντονο και για τους τέσσερίς μας κι έτσι χύνουμε δυνατά, φωνάζοντας και βογκώντας. Το ίδιο κάνουν και οι γύρω ματάκηδες. Οι γυναίκες μας σηκώνονται και μας παίρνουν από το χέρι για μια ακόμα βουτιά.
Αυτή τη φορά όμως η γυναίκα σου έρχεται δίπλα μου ενώ η δικιά μου σε σένα. Κολυμπάμε για λίγο και σιγά σιγά αρχίζουμε να χαϊδευόμαστε και να “χαμουρεύουμε” ο ένας τη γυναίκα του άλλου.
Η γυναίκα σου τρίβεται πάνω μου με τα στητά βυζάκια της ν’ ακουμπούν στο στήθος μου και οι ρώγες της σηκωμένες. Της χουφτώνω τα σφιχτά κωλομέρια κι εκείνη τρίβει το μουνάκι της στον πούτσο μου. Δίνουμε ο ένας στον άλλο καυτά φιλιά ρίχνοντας πεταχτές ματιές προς εσένα και τη γυναίκα μου. Εσύ κι εκείνη είσαστε σε παρόμοια στάση και “παίζετε” ο ένας με τον άλλο.
Σε λίγο οι δύο γυναίκες πλησιάζουν η μία την άλλη και λένε κάτι μεταξύ τους. Μας παίρνουν από το χέρι και βγαίνουμε έξω. Η γυναίκα μου παίρνει μια πετσέτα και πιάνοντάς σε από το χέρι λέει οτι θα πάτε μια βόλτα στο παραδίπλα λιμανάκι. Όταν φεύγετε εγώ μένω με τη γυναίκα σου και ξαπλώνουμε στην δική μας πετσέτα.
Κάποιοι από τους ματάκηδες λουόμενους σας ακολουθούν, δήθεν αδιάφορα, ενώ αρκετοί παραμένουν κοντά μας.
Τα χάδια με τη γυναίκα σου ξαναρχίζουν, πιο καυτά και πιο τολμηρά. Βάζω τα χέρια μου στο μουνάκι της και καυλώνω με το πόσο μουσκεμένο είναι. Όπως είναι ξυρισμένο είναι τόσο απαλό… Γονατίζω ανάμεσα στα μπούτια της και αρχίζω να τη γλείφω, ρουφώντας τα ζουμιά και το υπέροχο άρωμά της.
Όλη αυτή την ώρα σκέφτομαι οτι εσύ θα κάνεις το ίδιο και καυλώνω περισσότερο, όμως δίνω την προσοχή μου στη μουνάρα που έχω μπροστά μου και αρχίζω να της χαϊδεύω την κλειτορίδα την ίδια ώρα που χώνω τη γλώσσα μου στο μουνί της. Δεν αργεί να χύσει τρέμοντας και σπαρταρώντας από καύλα και με τραβά απότομα πάνω της.
Ο πούτσος μου είναι έτοιμος κι εκείνη τον οδηγεί μέσα της, σφίγγοντας τα πόδια της γύρω μου. Οι “φίλοι” μας έχουν πλησιάσει και παίζουν τις ψωλές τους πιο κοντά από πριν. Της λέω ό,τι μου είχες πει κι εσύ, ότι πηδιόσασταν μπροστά σε άλλους και λίγο έλειψε να τους τσιμπουκώσει, και τη ρωτάω αν θα ήθελε κάτι τέτοιο.
Στην αρχή είναι διστακτική, αλλά της λέω οτι θα ήθελα να τη δώ να τσιμπουκώνει έναν άγνωστο όπως κάνει κι η γυναίκα μου κι εκείνη συμφωνεί αφήνοντας ένα βογκητό καύλας. Κάνω νόημα στον πιο κοντινό ψωλαρά και του λέω να της τον δώσει στο στόμα. Εκείνος δεν χάνει ευκαιρία και αμέσως της δίνει την ψωλή του, ενώ οι άλλοι άρχονται πιο κοντά.
Συνεχίζω να την οργώνω αργά ενώ παίζω με την κλειτορίδα της. Εκείνη έχει πιάσει με το ένα της χέρι την ψωλή του τύπου και τη γλείφει λαίμαργα. Εκείνος δεν αντέχει και βογκώντας αρχίζει να χύνει πάνω στο πρόσωπό της γεμίζοντάς την παντού, στα μάτια, στα μαλλιά, στο λαιμό.
Αποτραβιέται κι ένας άλλος έρχεται στη θέση του δίνοντας στη γυναίκα σου το καυλί του. Εκείνη καταπίνει την ψωλή του χωρίς δεύτερη σκέψη και τον κάνει να χύσει πιο γρήγορα από τον πρώτο. Άλλοι τρεις έρχονται και γεμίζουν τη γυναίκα σου με τα χύσια τους στα βυζιά και την κοιλιά της.
Εγώ τόση ώρα έχω πρηστεί από καύλα και αρχίζω να τη γαμάω πιο δυνατά για να χύσω. Μου λέει να χύσω στο μουνί της, θέλει να νιώσει τα χύσια μου μέσα της, δεν την έχει χύσει μέσα της άλλος εκτός από σένα… Φωνάζοντας δυνατά αρχίζω να τη γεμίζω και πέφτω εξαντλημένος πάνω της.
Το χυμένο κορμάκι της “κολλάει” παντού αλλά δεν με πειράζει. Μόνο με τη γυναίκα μου είχα νιώσει τέτοια καύλα και αυτό το μωρό είναι το ίδιο υπέροχο… Της δίνω ένα φιλί στο ψωλοχυμένο προσωπάκι της και σηκώνομαι από πάνω της. Την παίρνω και βουτάμε στο νερό για να καθαριστούμε από τα χύσια. Εκεί αγκαλιαζόμαστε και φιλιόμαστε παθιασμένα και ξεκινάμε άλλο ένα καυτό γαμήσι μέσα στο νερό, πιο αργό, πιο αισθησιακό…
Μετά από κάμποση ώρα βγαίνουμε και ξαπλώνουμε να ξεκουραστούμε. Ανάβουμε τσιγάρο και μοιραζόμαστε μια μπυρίτσα, χωρίς να μιλάμε, μόνο απολαμβάνοντας τον ήλιο στο κορμί μας. Κανείς δεν είναι τώρα γύρω μας, μόνο οι δυο μας…
Σας βλέπουμε να επιστρέφετε κι εγώ παρατηρώ το βλέμμα ικανοποίησης στο πρόσωπο της γυναίκας μου. Ξέρω οτι τη γάμησες καλά και θέλω να μάθω κάθε λεπτομέρεια. Αυτό όμως μπορεί να περιμένει…
Καθόμαστε πάλι όλοι μαζί για λίγη ώρα και τότε η γυναίκα μου (αυτό το “πουτανάκι” που αγαπώ τόσο) κάνει μια πρόταση: τις επόμενες 5 μέρες (από τις 10) που θα είμαστε στο νησί να τις περάσουμε με διαφορετικούς συντρόφους – εγώ με τη γυναίκα σου κι εσύ με τη δικιά μου. Όχι μόνο για λίγες ώρες αλλά ολόκληρη τη μέρα. Θα τρώμε μαζί, θα κοιμόμαστε μαζί, θα πηδιόμαστε μαζί.
Για να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον, πρότεινε αυτές τις 5 μέρες να μη συναντηθούμε οι τέσσερίς μας καθόλου, αλλά να είμαστε σαν κανονικά ζευγάρια ο ένας με τη σύντροφο του άλλου.
Γνωρίζοντάς την ξέρω οτι είναι δική της ιδέα αλλά κοιτώντας κι εσένα καταλαβαίνω οτι το γουστάρεις πολύ. Κοιτάς τη γυναίκα σου περιμένοντας την αντίδρασή της…
Εκείνη συμφωνεί αμέσως, εκπλήσσοντάς σε ευχάριστα και με πιάνει “αγκαζέ” αφού σου δίνει ένα καυτό φιλί.
Φεύγουμε από την παραλία, και πηγαίνοντας στα δωμάτιά μας, οι γυναίκες μας παίρνουν τα πράγματά τους κι έρχεται η δικιά σου μαζί μου κι η δικιά μου πάει μ’ εσένα.
Αποχαιρετιόμαστε και δίνουμε ραντεβού (εκτός απροόπτου) σε 5 μέρες, τραβώντας ο καθένας στο μέρος που μένει… με τη γυναίκα του άλλου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...