ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Από "διπλό" σε "τετραπλό"

Ο Αλί έφτασε την ίδια στιγμή που η πεθερά μου μπήκε στο μπάνιο για να πλύνει το μουνί της από το σπέρμα μου. Ήρθε μέσα, καθίσαμε για λίγο στην κουζίνα για να του φτιάξω λίγο καφέ και να τα πούμε μέχρι να ξεκινήσουμε τη δουλίτσα. Ανάβοντας το τσιγαράκι μας, βγήκε και εκείνη και χαιρετήθηκαν.

-    Εγώ θα πεταχτώ μια στιγμή μέχρι τη γιαγιά για να της δώσω τα φάρμακά της. Δε θ’ αργήσω.

Μόλις τελειώσαμε το τσιγαράκι μας, πέσαμε "με τα μούτρα" για να ξεμπερδεύουμε με την καινούργια τηλεόραση και η διαδικασία για να την κρεμάσουμε στον τοίχο κράτησε σχεδόν 20 λεπτά. Στο μεταξύ γύρισε και η πεθερά μου και πλακώθηκε στο σιδέρωμα. Με το που τελειώσαμε, παίρνει τηλέφωνο η Μαίρη για να πει ότι ξέχασε να πάρει κάτι μαζί της, για να το δώσει στην αδερφή της. Σε 5 λεπτά θα ήταν στο σπίτι. Όταν τελειώσαμε με το στήσιμο, έκανα 2-3 τελευταίες δοκιμές στη σταθερότητα της στήριξης και αφού διαπίστωσα πως ήταν όλα ασφαλή, καθίσαμε λίγο στο σαλόνι  για να απολαύσουμε λίγο καφέ ακόμη. Εκείνη τη στιγμή, μπήκε στο σπίτι και η Μαίρη. Χαιρετήθηκαν με τον Αλί και πήγε στο δωμάτιο για να αλλάξει τη μπλούζα της που ήταν ιδρωμένη. Άφησε την πόρτα ανοιχτή σαν να μην έτρεχε τίποτα και τα μάτια του Αλί ο οποίος καθόταν απέναντι στον καναπέ, είχαν καρφωθεί στα στήθια της. Πριν αλλάξει και το σουτιέν της, πέρασε μπροστά μας για να πάει στο μπάνιο και να ανανεώσει λίγο το αποσμητικό της. Πριν προλάβει να φτάσει, μας κοίταξε με χαμόγελο ενώ την κοιτούσαμε κι εμείς. Και ειδικά ο Αλί.

-    Τι έγινε ρε παιδιά;

-    Έχεις ωραία βυζιά… της λέει ο Αλί.

-    Ναι, αλλά έχει και περίοδο… απαντώ εγώ.

Αμέσως η Μαίρη με κοίταξε με υφάκι, ενώ λίγο πριν μπει στο μπάνιο έβγαλε και παντελόνι και κιλότα, προφανώς για να δει αν χρειαζόταν να αλλάξει σερβιέτα.

-    Και ποιός σου είπε ότι δε μπορώ να κάνω σεξ; Στο τέλειωμα είμαι. Δεν έχω τόσο πολύ αίμα πλέον. Αλλά δεν ρωτάς. Μένεις με τον πούτσο στο χέρι. Τι να σου κάνω;

-    Και ποιός σου είπε ότι δεν έκανα σεξ; Πάνε σχεδόν 2 βδομάδες. Με πόνεσαν τα’ αρχίδια μου…

της απάντησα κι εγώ. Την ίδια στιγμή, η πεθερά μου που ήδη σιδέρωνε πυρετωδώς, απάντησε και εκείνη.

-    Κάναμε μαζί νωρίτερα κορίτσι μου.

-    Α… μάλιστα. Τουλάχιστον το ευχαριστηθήκατε;

-    Εντάξει, εγώ καλά είμαι. Τον άντρα σου ρώτα.

Όπως ήταν γυμνή, με πλησίασε και με ρώτησε σιγανά και μ’ ένα μικρό χαμόγελο.

-    Τέλειωσες μέσα της;

-     Ναι. Δεν άντεχα άλλο.

-    Εντάξει. Τότε δε σε πειράζει να πηδηχτώ με τον Αλί. Έτσι;

-    Όχι, καθόλου.

-    Αν θέλεις μπορείς να έρθεις μέσα.

-    Μπα, θα αράξω εδώ στον καναπέ να πίνω καφέ και να σας βλέπω.

Ο Αλί μπήκε στο δωμάτιο για να γδυθεί και να ετοιμαστεί. Η Μαίρη έλεγξε αν είχε αίμα και βγαίνοντας είπε πως ήταν όλα εντάξει.

-    Μαμά έχεις καμιά μικρή πετσέτα;

-    Τι να την κάνεις κορίτσι μου;

-     Πάω με τον Αλί στο δωμάτιο. Να τη βάλω μήπως στάξει τίποτα από κάτω.

-    Μην αγχώνεσαι. Θα αλλάξω εγώ τα σεντόνια. Τράβα να τελειώνετε γιατί πρέπει να ξαναφύγεις. Η ώρα περνάει και ο πατέρας σου θα σε ψάχνει σε λίγο.

Μπήκε στο δωμάτιο, όπου ο Αλί βρισκόταν ήδη γυμνός, καθισμένος στο κρεβάτι και ήδη καυλωμένος. Γονάτισε ανάμεσα στα πόδια του και άρχισε να του κάνει πίπα και να του τον παίζει ανάμεσα στα στήθια της.

-    Το γουστάρεις αυτό μωρό μου;… τον ρώτησε.

-    Ναι, πολύ… απάντησε εκείνος.

Μισόκλεισε τα μάτια της όσο τον ικανοποιούσε, ενώ κατά στιγμές τον κοιτούσε με ύφος πάθους και μισάνοιχτο στόμα. Το ευχαριστιόταν που τον καύλωνε όλο και πιο πολύ. Εκείνος, πότε τη χάιδευε στα στήθια, πότε γύρω από το λαιμό της και τα μακριά της ανοιχτά καστανά μαλλιά. Κάποια στιγμή, σηκώθηκε, κάθισε πάνω του και φέρνοντας τα μαλλιά της με ένα γύρισμα του κεφαλιού, από την άλλη πλευρά, τον φίλησε παθιάρικα στο στόμα. Πέρασε τα χέρια της στους ώμους του και άρχισε να τρίβεται πάνω στον πούτσο του.

-    Θέλω να μου γλείψεις τα βυζιά και να μου δαγκώσεις τις ρώγες. Να με ρουφήξεις.

Εκεί ήταν που ο Αλί άρχισε να τα δίνει όλα για όλα στο γλείψιμο. Πραγματικά έγλειφε όπου και ότι προλάβαινε για να τη γευτεί. Σε όλο το λαιμό, από τη μία άκρη ως την άλλη. Μετά προχώρησε ανάμεσα στα στήθια της, χώνοντας το κεφάλι του ανάμεσά τους και γλείφοντας πότε το ένα και πότε το άλλο. Η Μαίρη είχε τρελαθεί. Είχε κλείσει τα μάτια της και αναστέναζε, κάποιες στιγμές με ελαφρύ χαμόγελο.

-    Χώστον μέσα και ρούφα τις ρώγες μου…

τον πρόσταξε με σκυμμένο το κεφάλι της να τον κοιτάζει. Έπιασε με το χέρι του και οδήγησε το εργαλείο του στο μουνί της. Μόλις μπήκε μέσα της, εκείνη σήκωσε απότομα το κεφάλι και έμεινε με ανοιχτό το στόμα από την κάβλα. Εκείνος άρχισε να ασχολείται πια με τις ρώγες της.

-    Αχ καργιόλη, με πέθανες! Αχ, τι μου κάνεις πούστη! Αχ…

Άρχισε σταδιακά να της ρουφάει και να της δαγκώνει όλο και πιο δυνατά τις ρώγες. Η Μαίρη άρχισε να βογκάει δυνατά και να τον βρίζει να τη γαμήσει. Ξαφνικά, ξάπλωσε ανάσκελα στο κρεβάτι, σήκωσε αρκετά τα πόδια της και τον τράβηξε πάνω της. Ο Αλί άρχισε να τη γαμάει δυνατά. Να χτυπάει τα’ αρχίδια του πάνω στην κλειτορίδα της. Έτσι όπως έβλεπα να γαμιούνται, κάτι μου έλεγε πως η Μαίρη θα είχε κολπικό οργασμό. Άρχισα και εγώ να φτιάχνομαι πάλι, παρόλο που είχα γαμήσει τη μάνα της πριν από λίγη ώρα. Έκανα νόημα στην πεθερά μου να αφήσει για λίγο το σίδερο και να έρθει να κάτσει στην αγκαλιά μου επειγόντως. Ένιωσα ξανά την ανάγκη για το μουνί της. Μόλις ήρθε και έκατσε, φώναξα στη Μαίρη για να μας δει.

-    Μαίρη θα ξαναγαμήσω τη μάνα σου.

Η Μαίρη γύρισε και μας κοίταξε. Εκείνη τη στιγμή παραμέρισα το κιλοτάκι της και ανοίγοντας απαλά τα μουνόχειλα της έχωσα μέσα της τον πούτσο μου, που τον είχα ήδη βγάλει και τον έπαιζα αργά.

-    Σου αρέσει μαμά; Σου αρέσει που σε γαμάει;

-    Αχ κορίτσι μου, μ’ αρέσει πολύ. Με τρελαίνει ο πούτσος του.

-    Ελάτε εδώ δίπλα. Άνοιξε τα πόδια σου κι εσύ.

Ξαπλώσαμε και εμείς δίπλα τους και χώθηκα ξανά στο μουνί της πεθεράς μου. Χάιδευαν η μία τα στήθια της άλλης και εγώ με τον Αλί τις γαμούσαμε με πάθος. Κάποια στιγμή, η Μαίρη κατέβασε το χέρι της στην κλειτορίδα της μάνας της και άρχισε να της την τρίβει για να χύσει. Όσο περνούσαν τα λεπτά, η πεθερά μου είχε καβλώσει αρκετά και κόντευε να χύσει. Το ίδιο και η Μαίρη που μας έβλεπε.

-    Σου γαμάω τη μάνα καργιόλα γυναίκα! Πουτάνα! Θα χύσω στη μουνάρα της.

Αυτό την άναψε απίστευτα και την έκανε να κοντεύει να χύσει. Η πεθερά μου ήταν σχεδόν έτοιμη για οργασμό.

-    Αχ άντρα μου, χύσε με πάλι! Χύσε μέσα μου! Αχ, θα τα νιώσω και πάλι!

Σε λίγα δευτερόλεπτα, ήρθαμε κι εγώ με τον Αλί στο ζενίθ. Τα τινάγματά μας μέσα στους κόλπους τους, έκαναν και τις δύο πουτάνες να αφήσουν μακρύς αναστεναγμούς απόλαυσης. Δεν υπάρχει καλύτερη αίσθηση από το να χύνεις μέσα στον κόλπο. Αλλά… πρέπει τώρα να συνέλθουμε, γιατί κι εμείς έπρεπε να συνέλθουμε. Η Μαίρη είχε καθυστερήσει και ετοιμάστηκε "σφαίρα" για να ξαναφύγει. Δεν πρόλαβε να ανοίξει την πόρτα και να φύγει, όταν τηλεφώνησε ο πεθερός μου νευριασμένος και του απάντησε ότι άργησε γιατί απλά "δεν έβρισκε αυτό που έψαχνε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...