ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Μπανάκι με τη θεία

Καλησπέρα σας. Δεν ξέρω αν σας κούρασα με τις ιστορίες μου, αλλά θέλω να σας διηγηθώ ακόμα μια ιστορία με τη θεία μου την Ε. Εδώ θέλω να σας εκμυστηρευτώ ότι η θεία μου η Ε αρχίζει και μου γίνετε απαραίτητη, όπως και εγώ σε αυτή. Θέλουμε να είμαστε μαζί συνέχεια, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό γιατί είναι παντρεμένη με τον αδελφό τις μάνας μου και ξέρουμε και οι δύο ότι δεν έχουμε μέλλον. Αλλά να μην σας κουράζω με το πώς νιώθουμε. Ας μπούμε λοιπόν στην ιστορία μας.

Είμαι απογευματινή βάρδια στην υπηρεσία (14:00-22:00). Από το βράδυ δεν έχουμε βρεθεί με την Ε γιατί η Ε δουλεύει πρωί, απλά το πρωί πριν φύγει για την δουλεία όπως και κάθε πρωί με αποχαιρετάει με ένα φιλί (κοιμόμαστε μαζί στο ίδιο κρεβάτι). Έχουμε μιλήσει πολλές φορές στο τηλέφωνο κατά τι διάρκεια της ημέρας και έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα, όσο μου επέτρεπε η δουλεία γιατί εκείνη την ημέρα είχαμε αρκετή. Πέρασε η βάρδια, παρέδωσα και κατά τις 22:40 είμαι σπίτι. Με το που κλείνω την πόρτα έρχεται όπως πάντα, με αγκαλιάζει και με φιλάει. Φορούσε ένα κολλητό σορτς και από πάνω ένα τιραντέ μπλουζάκι χωρίς σουτιέν από μέσα που άφηνε τις καυλωμένες τις ρώγες να διαγράφονται.

-    Τι κάνει ο άντρας μου; Κουράστηκε σήμερα;

-    Καλά είμαι μανάρι μου, εσύ τι μου κάνεις; Είχε λίγο τρέξιμο σήμερα.

-    Μου έλειψες, μόνη όλη μέρα σπίτι, έλα, σου έχω έτοιμο το μπάνιο.

Με παίρνει από το χέρι και με οδηγεί στο μπάνιο. Εκεί βλέπω τη μπανιέρα γεμάτη με νερό και αφρόλουτρο.

-    Έλα να βγάλουμε τα ρούχα μωρό μου και να σε χαλαρώσω…

και αρχίζει να μου βγάζει τα ρούχα. Μόλις έβγαλε το παντελόνι μαζί με το μποξεράκι και βλέπει τον πούτσο μου που ήταν καυλωμένος τον πιάνει και λέει:

-    Αυτός δεν κουράζεται ποτέ και αυτό μου αρέσει, πάντα έτοιμος.

Σκύβει τον παίρνει για λίγο στο στόμα της, γλείφει το κεφαλάκι περιμετρικά, τον βάζει όλο μέσα στο στόμα της, τον βγάζει και μου λέει:

-    Αυτόν θα τον περιποιηθώ μετά.

Περιττό να σας πω ότι είχα λιώσει από καύλα. Μπαίνω στην μπανιέρα και έρχεται από πίσω μου, παίρνει το σφουγγάρι και αρχίζει και τρίβει την πλάτη μου. Έχω αφεθεί στο απαλό τρίψιμο της, μοναδικό και καυλωτικό.

-    Μωρό μου, δε βγάζεις και εσύ τα ρούχα σου και να μπεις και εσύ μέσα;

-    Η μπανιέρα είναι μόνο για εσένα πασά μου.

-    Είμαι πασάς;

-    Ναι μωρό μου, είσαι ο πασάς μου.

-    Τότε μπες κι εσύ μέσα μανάρι μου, γδύσου και μπες.

Βγάζει το μπλουζάκι και το σορτσάκι της και μπαίνει μέσα. Πριν καθίσει της λέω ότι θέλω να τη γλείψω και την τραβάω προς το πρόσωπο μου. Την πιάνω από τα κωλομέρια και αρχίζω να της γλείφω το υπέροχο μουνί της, ενώ το ένα μου δάκτυλο χαϊδεύει την κωλοτρυπίδα της. Με έχει πιάσει από τα μαλλιά και πιέζει το μουνί τις πάνω στο πρόσωπο μου. Ένα θα σας πω. Γαμιόμασταν τόσο καιρό και πρώτη φόρα έβριζε έτσι.

-    Φάε το μουνί μου καργιόλη, πιες τα χύσια μου γαμιά μου…

και τόσο να πιέζει το μουνί τις πάνω μου και να το τρίβει στο πρόσωπο μου. Δεν άντεξε πολύ.

-    Πιες τα χύσια μου καύλα, αχ...

Το μουνί τις έσταζε στην κυριολεξία. Δεν άφησα τίποτα να πάει χαμένο, τα έγλυψα όλα με ευχαρίστηση. Άλλωστε μου αρέσει να τη γλείφω και να γεύομαι τα υγρά της. Αφού της σκούπισα το μουνάκι, μπήκε και αυτή στην μπανιέρα. Ξάπλωσε απέναντι από εμένα και με το πόδι της έπαιζε με τον πούτσο μου ενώ εγώ έχω πάρει το άλλο της πόδι και το χαϊδεύω και το ένα μου το πόδι είναι στο μουνί της και το χαϊδεύει. Τα παιχνίδια ηδονής πάνε κι έρχονται κάτω από το νερό. Έχω καυλώσει τόσο πολύ που δεν αντέχω άλλο.

-    Μωρό μου πάμε στο δωμάτιο;

-    Θέλω να γαμηθούμε εδώ, στη μπανιέρα.

-    Σήκω και γύρνα.

Σηκώνεται, τουρλώνει την κωλάρα της και μπαίνω κατευθείαν μέσα της. Το μουνάκι της είναι υγρό από το νερό αλλά και από τα χύσια της. Τόσο υγρό που έκανε πολύ θόρυβο. Αρχίζω να την γαμάω δυνατά και γρήγορα. Με είχε καυλώσει τόσο πολύ το όλο σκηνικό. Δεν άργησα να χύσω και όπως πάντα μέσα στο μουνί της. Έχω χύσει και χωρίς να βγάλω τον πούτσο μου από μέσα της, την παίρνω αγκαλιά από την μέση, τη φιλάω στην πλάτη, στο λαιμό, γυρίζει το κεφάλι τις και φιλιόμαστε στο στόμα ενώ το ένα μου χέρι της χαϊδεύει τις ρώγες.

-    Πάμε μέσα μωρό μου, εγώ δεν τελείωσα.

-    Πρώτα θα μου πάρεις μια πίπα εδώ και μετά πάμε όπου θες καύλα μου, θέλω να ξεσκιστούμε σήμερα.

Σκύβει και αρχίζει μια υγρή και βασανιστική πίπα. Αρχίζει και παίζει πρώτα με τα αρχίδια, τα πιπιλάει, τα ρουφάει, τα γλείφει και στη συνεχίζει με την ουρήθρα. Με τη γλώσσα της τη γλείφει κατά μήκος και μετά γλείφει όλο το κεφαλάκι, το φτύνει και το βάζει όλο στο στόμα της. Τα σάλια έτρεχαν, άλλα στα χέρια της και άλλα στα αρχίδια μου αλλά σαν καλή πουτάνα τα έγλειφε σα να ήταν το πολυτιμότερο υγρό. Δεν άργησα να ξανά τελειώσω, αυτή τη φορά στα βυζιά της και στο πρόσωπο. Όσα είχαν πέσει στα βυζιά της και μπορούσε να τα πάρει με τη γλώσσα της τα έγλειψε. Τα υπόλοιπα τα άπλωσε στο κορμί της.

Βγήκαμε από τη μπανιέρα και πήγαμε στο δωμάτιο όπου ακολούθησαν κι άλλοι γύροι. Συγνώμη αν σας κουράζω, αλλά μου αρέσει να μοιράζομαι μαζί σας της ιστορίες μου. Θα μπορούσα να τις πω σε φίλους μου, αλλά δε θέλω να μαθευτεί κάτι και να γίνουμε κώλος οικογενειακώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...