ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Παθιασμένο έρωτα με τη θεία μου (2ο μέρος)

Γεια σας και πάλι. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να σας γράψω τη συνέχεια της ιστορίας μου. Όπως σας έγραψα στην προηγούμενη ιστορία, πραγματοποίησα το όνειρο μου και έκανα σεξ με τη θεία μου. Μόλις τελειώσαμε το γαμήσι τότε, την αποχαιρέτησα κι έφυγα σαν κύριος και καλός ανιψιός. Την άλλη μέρα το πρωί σκέφτηκα να πάω σπίτι της να κάνουμε τα ίδια με της προηγούμενης ξέροντας ότι ο θείος ήταν στην δουλειά και τα παιδιά στα πανεπιστήμια και στο σχολείο. Έτσι πήρα τηλέφωνο αν είναι στο σπίτι και αν μπορεί να γαμηθούμε. Την κάλεσα στο τηλέφωνο και της λέω                 

-    Τι κάνεις μωρό μου; Ξεκουράστηκες;

-    Ναι καυλιάρη μου, σε περιμένω και σου έχω μία έκπληξη  μου λέει.

-    Τι έκπληξη καύλα μου;

-    Θα δεις από κοντά!

Κλείσαμε το τηλέφωνο και σε ένα μισάωρο ήμουν σπίτι της. Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε, ήταν ντυμένη με μία κόκκινη ρόμπα που με καύλωσε αμέσως μόλις την είδα και άρχισα να τη φιλάω και να της χουφτώνω τον κώλο συγχρόνως. Εκείνη την στιγμή μετά τα παθιασμένα φιλιά μας της λέω 

-    Καύλα είσαι μωρό μου!

Και εκείνη χαμογέλασε και με πήγε στο μπάνιο να δω την έκπληξη που μου ετοίμασε. Πήγαμε και είδα μία μπανιέρα γεμάτη αφρόλουτρο και μου λέει με μία καυλιάρικη φωνή:

-    Αν σήμερα με ξεπατώσεις όπως χθες μετά θα καθίσουμε εδώ να χαλαρώσουμε.

-    Εντάξει Ρουλάρα μου, ό,τι θες  της λέω

Ξαναρχίσαμε να φιλιόμαστε και βγάζαμε τα ρούχα ο ένας του άλλου και όταν της έβγαζα το σουτιέν της λέω:

-    Μωρό μου θέλω να κάνουμε ένα παιδί, θέλω να έχω ένα παιδί από την γυναίκα που γαμάω.

-    Ωραία μωρό μου, είμαι και στις γόνιμες μέρες μου και εγώ θέλω να κάνουμε ένα παιδί και να νομίζει ο κοιμισμένος ο θείος σου ότι είναι δικό του μιας και μου ζήτησε και αυτός τις προάλλες αλλά αφού δε γαμάει, γίνεται με τον αέρα να κάνει παιδί ο φουκαράς;…

μου είπε και γελούσε. Εκείνη τη στιγμή της έβγαλα το σουτιέν, απελευθερώθηκαν οι δύο βυζάρες, πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα της και μου λέει:

-    Έλα μωρό μου να με γαμήσεις και να με αφήσεις έγκυο στο κρεβάτι που το έκανα μόνο με τον θείο σου και με σένα χθες

Τη ρίχνω στο κρεβάτι και αρχίζω να της γλείφω τα βυζιά και να χουφτώνω το μουνί της το υγρό. Έγλειφα για κάμποση ώρα τις βυζάρες της με τη σκουρόχρωμη ρώγα της και έλεγε:

-    Μόνο εσύ μου τα γλείφεις τα βυζιά μου έτσι, ούτε καν τα παιδιά μου όταν έπιναν το γάλα τους!

-    Και θα συνεχίσω να τα γλείφω μωρό μου γιατί έχεις υπέροχα βυζιά και ποτέ δεν τα χορταίνω.

Μόλις τελείωσα με το γλείψιμο στις βυζάρες της, πέρασα στο μουνάκι της.  Άρχισα να της το χαϊδεύω, να το φιλάω και να το γλείφω για κάνα δεκάλεπτο. Φώναζε πολύ πάνω στην καύλα της κι έλεγε:

-    Μόνο εσύ Βασίλη μου κάνεις τέτοια γλειψίματα, ο κοιμισμένος μόνο παγωτό ξέρει να γλείφει, αχ αγάπη μου, χύνω, πιες τα όλα!

Εκείνη την ώρα κατάπια όλα της τα υγρά. Με ξάπλωσε στην κρεβατάρα της, μου πήρε την πούτσα στο χέρι και άρχισε να μου την παίζει σιγά-σιγά και να λέει:

-    Αυτή είναι πούτσα μανάρι μου, όχι σαν του θείου του μαλάκα.

-    Αυτή η πούτσα Ρούλα μου θα σε περιποιείται από εδώ και πέρα.

Μόλις της είπα αυτήν την κουβέντα τον έβαλε αμέσως στο στόμα της και μου χάρισε μία τέλεια πίπα. Ύστερα από ένα τέταρτο άρχισα να φωνάζω:

-    Χύνω καυλιάρα μου, χύνω στο στόμα σου.

-    Πόσο ζεστό είναι το σπέρμα σου ανιψιέ μου, πόσο πια;

Ένιωθα πώς βρισκόμουν στον 7ο ουρανό. Μετά από δύο λεπτά της λέω να κάνουμε ιεραποστολικό και δέχτηκε. Ξεκινήσαμε το γαμήσι σε ιεραποστολική στάση και μετά από κανένα δεκάλεπτο της λέω:

-    Αγάπη μου γύρνα για πισοκολλητό.

Γυρνάει, τουρλώνει τη μεγάλη κωλάρα της και μου λέει:

-    Χωσ' τον όσο πιο βαθιά μπορείς καύλαρε μου!

Της φτύνω τον κώλο και τότε τρελαινόμουν που έβλεπα και την κυτταρίτιδα στο πίσω μέρος από τα μπούτια της. Ξεκίνησα αμέσως να τη γαμάω.

-    Έτσι Βασίλη μου, έτσι παίδαρε μου, σκίσε με την πουτάνα!

Είχαμε βρει τρελό ρυθμό γαμησιού για πολλή ώρα και τη σφυροκοπούσα ασταμάτητα. Μετά από λίγο έχυνε. 

-    Χύνω Βασίλη μου, χύνω ανιψιέ μου, χύνω πάνω στον πούτσο σου που με γαμάει.

-    Χύσε μουνάρα μου, χύσε θεία μου…

κι έχυνε πάνω στην πούτσα μου. Αργότερα γύρω στα είκοσι λεπτά της λέω:

-    Χύνω Ρουλάρα μου, χύνω μέσα στο μουνί σου.

-    Χύσε όσο πιο βαθιά μπορείς Βασίλη μου.

Έχυνα απίστευτη ποσότητα σπέρματος στην μήτρα της και την τρέλαινε αυτό όπως κι εμένα. Μόλις σταμάτησα να χύνω, τον έβγαλα από μέσα της και ξαπλώσαμε για να φιληθούμε. Πέρασαν πέντε λεπτά και μου λέει:

-    Πάμε στο μπάνιο;

-    Πάμε!  της λέω

Πήγαμε στο μπάνιο και μπήκαμε στην μπανιέρα που ήταν γεμάτη αφρόλουτρο για να χαλαρώσουμε μετά από έναν παθιασμένο έρωτα. Περάσαμε αρκετή ώρα στη μπανιέρα μιλώντας και χαμουρεύοντας. Η ώρα πλησίαζε για να έρθει ο ένας ο γιος της από τη σχολή και έτσι αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε. Ντυθήκαμε, την αποχαιρέτησα με φιλιά και με χουφτώματα, μου έδωσε και κάποια βρακιά, στρινγκ και σουτιέν της να τα έχω σπίτι μου να τα μυρίζω και να τα χύνω και μου είπε πως την άλλη φορά που θα κάνουμε σεξ θα το κάνουμε στα κρεβάτια των παιδιών της ή στην κουζίνα.

Έφυγα και μετά από λίγες μέρες μου ανακοίνωσε πως είναι έγκυος και πώς ο άντρας της πιστεύει πως είναι δικό του παιδί και έχει μεγάλη χαρά. Αλλά που να ήξερε ότι το παιδί είναι του ανιψιού της γυναίκας του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...