ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

λεσβίες, Πορνό καυτές ιστορίες Η δασκάλα…

Είμαι από επαρχία και όσο να ναι τα έθιμα εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμα. Οι γονείς μου, παραδοσιακοί αγρότες ήθελαν από μικρή που ήμουν να έχω όλα τα προσόντα για να γίνω μια… καλή νύφη.
Έτσι λοιπόν θεώρησαν υποχρέωσή τους να με βάλουν σε κάποιο πρόγραμμα του σχολείου για να μάθω χορό.Η δασκάλα είχε έρθει από την Αθήνα και ήταν γύρω στα 30. Δεν θα έλεγα όμορφη αλλά ούτε και άσχημη. Κάποια μέρα, μετά το μάθημα μου πρότεινε να πάω στο σπίτι της να την βοηθήσω στο σπίτι της για κάτι δουλείες γιατί δεν προλάβαινε.
Δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά!  Πήγαμε μαζί στο σπίτι της. Με ρώτησε αν θέλω να φάμε μαζί. Τρώγοντας αισθάνθηκα πολύ πιο άνετα και μετά από λίγη ώρα μιλούσαμε στον ενικό, όπως εκείνη μου το ζήτησε.
Όταν τελειώσαμε και με τις δουλείες, μου είπε χίλια ευχαριστώ και ότι για να μου το ανταποδώσει θέλει να μου κάνει ένα δώρο. Ενθουσιασμένη δέχθηκα και πήγαμε στην κρεβατοκάμαρά της και άνοιξε την ντουλάπα της. Γεμάτη ρούχα.. Αφού διάλεξα ένα φόρεμα και ένα παντελόνι μου λέει:
”Γιατί δεν τα δοκιμάζεις?” ”Μα και βέβαια αλλά ντρέπομαι ” της είπα ”Έλα βρε χαζό, γυναίκες είμαστε” μου είπε ”Το σουτιέν σου είναι για πέταμα” μου είπε γελώντας. ”Κάτσε να δω τι μπορεί να γίνει ”Όταν έβγαλα το σουτιέν μου και ήρθε κοντά μου, μου είπε: “Το ξέρεις ότι έχεις πολύ ωραίο στήθος?” ”Δεν μου το έχει πει κανείς αλλά εγώ το θεωρώ λίγο μεγάλο” της είπα κοκκινίζοντας. ”Είναι τέλειο” μου απάντησε και πλησίασε περισσότερο ”Θέλω να με αισθάνεσαι φίλη σου. Θα με αφήσεις να το αγγίξω?” την πλησίασα… και Έβαλε τα χέρια της και μου άγγιξε απαλά και τα δύο μου στήθη και ανατρίχιασα…
”Τέλειο στήθος…” μου είπε και πλησίασε τα χείλη της στις ρόγες μου. Άρχισε να μου γλύφει απαλά τις ρόγες και όλο το στήθος μου. Οι ρόγες μου σκλήραναν και αισθάνθηκα να παραλύω…Απαλά όπως μου χάιδευε το στήθος με έγειρε στο κρεβάτι και με ξάπλωσε επάνω. Έφτασε στο βρακάκι μου, το κατέβασε απαλά και μου άνοιξε τα πόδι, μετά από λίγη ώρα η γλώσσα της έγλειφε κλειτορίδα μουπαίζοντας μαζί της… μετά προχώρησε στον κόλπο μου και τότε αισθάνθηκα για πρώτη φορά την ηδονή να διαπερνάει όλο μου το σώμα. Όταν ήμουν στο ζενίθ, για να με ευχαριστήσει έβαλε τα δύο της δάχτυλα στον κόλπο μου και εγώ έχασα πλέον τον κόσμο…Ούτε κατάλαβα πόσο κράτησε αυτό. Όταν τελείωσα και ηρέμησα, έγλυψε τα δάχτυλά της, αυτά που είχε βάλει στο παρθενικό μου μουνάκι και μετά με φίλησε στο στόμα. ”Ήθελα καιρό να γίνει αυτό μικρή μου” μου είπε. ”Και θέλω να το επαναλάβουμε, αν θέλεις και εσύ φυσικά..”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...