ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Το μαύρο μουνάκι

Είμαι 30, παντρεμένη 3 χρόνια με τρελό φετίχ τα μουνιά. Τρελαίνομαι να τα γλείφω, να τρίβομαι πάνω τους και να πίνω τα χύσια τους. Ένα βράδυ πήγαμε με κάτι φίλες σ' ένα στριπτιτζάδικο έτσι για το χαβαλέ. Εκεί γνώρισα την Αλίσα. 1.80, βυζί τεραστίων διαστάσεων και μια κωλάρα που φώναζε από μακριά χτύπα με. Μόλις ανέβηκε κι έκανε τα κόλπα της στο στύλο, το μουνάκι μου έσταξε από καύλα. Την κάρφωνα και δεν άφησα τις προθέσεις μου κρυφές. Μόλις τελείωσε πήγα να την βρω στο καμαρίνι της, για τα συγχαρητήρια.

-    Καλησπέρα, είμαι η Νεφέλη.

Στην αρχή παραξενεύτηκε, προφανώς δε δεχόταν συχνά γυναικείες παρουσίες στο καμαρίνι της. Αφού της χαμογέλασα, μου συστήθηκε.

-    Γεια! Είμαι η Αλίσα.

-    Αλίσα, χορεύεις υπέροχα και το κορμί σου τρελαίνει κόσμο.

-    Σ' ευχαριστώ πολύ κουκλάρα μου να' σαι καλά.

Δεν κρατιόμουν άλλο, την έσπρωξα, την κόλλησα στον τοίχο και άρχισα να τη φιλάω. Για καλή μου τύχη δεν αντιστάθηκε. Της κατέβασα το φόρεμα με μια βίαιη κίνηση και φάνηκε το υπέροχο στήθος της. Της έγλειφα και της ρουφούσα τις ρώγες με μανία.

-    Σιγά μωρό μου, μην βιάζεσαι…

μου είπε και με ξάπλωσε στον καναπέ. Μου σήκωσε το φόρεμα, κατέβασε το κιλοτάκι μου κι έχωσε τη γλώσσα της βαθιά στην μουνότρυπα μου. Ούρλιαζα από καύλα. Είχα γίνει μούσκεμα.

-    Στάζει το μουνάκι σου, τόσο πολύ το ήθελες;

-    Δε φαντάζεσαι πόσο καυλιάρα μου. Μη σταματάς.

Ήθελα να τη γαμήσω όσο τίποτα άλλο. Από δονητές άλλο τίποτα εκεί μέσα, δεν ήξερα ποιον να πρώτο-χώσω στην καυτή μαύρη τρύπα της. Πάντα ήθελα να γαμήσω ένα μαύρο μουνί. Έβαζε τα δαχτυλάκια της ένα-ένα μέσα μου κι εγώ έσταζα όλο και περισσότερο.

-    Άσε με να σε σκίσω μανάρι μου…

της είπα κι έπιασα ένα δονητή από το τραπέζι δίπλα μου. Ξάπλωσε, σήκωσε ψηλά τα πόδια της και τα άνοιξε διάπλατα μπροστά μου.

-    Όλο δικό σου!

Της τον κάρφωσα χωρίς δεύτερη κουβέντα. Ήταν τεράστιο και φώναξε απ' τον πόνο.

-    Σιγά κοριτσάρα μου, με πονάς.

-    Σκάσε, καυλώνεις και το ξέρω.

Έσκυψα κι άρχισα να γλείφω το μουνί της, ενώ παράλληλα της το έσκιζα με τον πλαστικό πούτσο.

-    Αχ ναι, έτσι μωρό μου, φα’ το όλο, πιες τα χύσια μου, κοίτα πως με κάνεις και στάζω, ναι μωρό μου ναι!

Είχε καυλώσει τόσο πολύ που είχε κάνει τον καναπέ μούσκεμα. Σηκώθηκε, με ξαναξάπλωσε στον καναπέ κι ανέβηκε πάνω μου.

-    Πριν σε γαμήσω κι εγώ θέλω να τρίψω το μουνί μου πάνω στο δικό σου.

Ανέβηκε κι άρχισε να κάνει αργές κυκλικές κινήσεις. Είχε κάτι μουνόχειλα χοντρά και μούσκεμα, τα ένιωθα να στάζουν πάνω στην τρυπούλα μου κι αυτός ο ήχος απ τα χύσια μας που ενώνονταν ήταν ακόμα πιο καυλωτικός.

-    Έτσι μανάρι μου, τρίψου.

-    Βρίσε με μωρό μου, καύλωσε με κι άλλο, θα σε χύσω.

-    Τρίψε τη μουνάρα σου καργιολίτσα μου, κάνε με μούσκεμα…

της είπα και της χτύπησα δυνατά την κωλάρα.

-    Έτσι καυλιάρα μου, χτύπα με, βρίσε με, είμαι το πουτανάκι σου.

Άρχισα να τη χτυπάω δυνατά στο πρόσωπο, στο στήθος και φυσικά στην μαύρη απίστευτη κωλάρα της.

-    Τρίψου μωρή ψώλα, χύσε με, δωσ΄ τα μου όλα καργιολάρα μου, έτσι, ναι συνέχισε…

-    Αχ χύνω καύλα μου, δεν αντέχω άλλο, αχ ναι...

Μου έδωσε όλα τα χύσια πάνω μου, μ' έκανε μούσκεμα ολόκληρη. Σηκώθηκα να φύγω.

-    Που πας; Δεν τελειώσαμε!

-    Με περιμένει η παρέα μου, της είπα και της έγραψα σ' ένα χαρτάκι το κινητό μου.

Από τότε χτυπάει συχνά πότε σε κλήσεις και πότε σε μηνύματα. Θα σας πω κι άλλες ιστορίες μας σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...