ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Η εμμονή με την κόρη μου


 Λέγομαι Κώστας είμαι 53 ετών, παντρεμένος, με μια κόρη 18 ετών. Η κόρη μου, η μαρίνα είναι πολύ όμορφη με πολύ ωραίο σωματάκι, πότε δεν είχα νιώσει κάτι ερωτικό για την κόρη μου μέχρι εκείνο το βράδυ που θα σας αφηγηθώ.


Αργά το βράδυ λοιπόν ξύπνησα μέσα στη νύχτα να πιω νερό και είδα από τη μισάνοιχτη πόρτα της μικρής να είναι αναμμένο το φως, θεώρησα ότι το ξέχασε ανοιχτό και πήγα να της το κλείσω. Όσο πλησίαζα άκουγα βογκητά, κοίταξα από τη σχισμή της πόρτας και είδα τη μαρίνα ολόγυμνη να χώνει στο μουνάκι της το πίσω μέρος της βούρτσας της. Δε μπορούσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου απλά στεκόμουν και την έβλεπα να γαμιέται με τη βούρτσα. Πήγα αμέσως στο μπάνιο και την έπαιξα με την εικόνα της κόρης μου και ξαναγύρισα στο κρεβάτι μου.

Από εκείνο το βράδυ άρχιζε να μου γίνεται εμμονή ιδέα. Το πρωί έφυγε με την μάνα της να πάνε σουπερμάρκετ και βρήκα την ευκαιρία να μείνω μόνος. Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο της μαρίνας πήρα την βούρτσα την μύρισα και είχε ακόμα την μυρωδιά από το μουνάκι της, την έπαιξα με τη μυρωδιά της και έχυσα σε μια φωτογραφία της.

Κάθε φορά που την έβλεπα καύλωνα απίστευτα, την έπαιζα μόνο για την κόρη μου μέχρι που δε μπορούσα να κρατηθώ με τίποτα.

Ένα βράδυ αποφασίζω να μείνω ξύπνιος ως αργά για να την ξαναδώ και όντως την πέτυχα ξανά να το κάνει, εκείνη την ώρα είχα θολώσει, ήμουν καυλωμένος όσο δεν πάει. Ανοίγω την πόρτα της, αυτή ξαφνιασμένη προσπαθεί να κρύψει την γύμνια της και κλειδώνω την πόρτα πίσω μου.

- Μπαμπά, γιατί κλείδωσες την πόρτα;

- Θα δείξεις στο μπαμπάκα τι κάνεις στο μουνάκι σου;

- Μπαμπά τι λες;

- Δείξε στον μπαμπά το μουνάκι σου.

Κούναγε το κεφάλι της αρνητικά και έτσι της άνοιξα τα πόδια με το ζόρι και τις τα κράταγα ανοιχτά για να μη μπορεί να τα κλείσει.

- Τι ωραίο μουνάκι είναι αυτό αγάπη μου, εσύ θέλεις αληθινή πούτσα.

- Μπαμπά άσε με σε παρακαλώ.

Μπήκα ανάμεσα στα πόδια της και άρχισα να γλείφω το μουνάκι της. Άρχιζε να καυλώνει και σταμάτησε να αντιστέκεται, άρχιζε να το απολαμβάνει.

- Σου αρέσει η γλωσσίτσα του μπαμπά μωράκι μου;

- Πολύ μπαμπά συνέχισε…

- Το ήξερα ότι θα σου αρέσει.

Έτρεμε από καύλα το κοριτσάκι μου και έχυνε στο στόμα του μπαμπά.

- Τώρα μικρή μου είναι η σειρά σου να γλείψεις την πούτσα του μπαμπά ε;

- Ναι μπαμπά μου.

Βγάζω την πούτσα μου και της τη βάζω στο στόμα. Την κρατάω από τα μαλλιά και της γαμάω το στοματάκι. Την έπνιγε η πούτσα μου. Είχα γίνει πέτρα, έτοιμος να γαμήσω την κορούλα μου.

- Έτσι πουτανάκι μου, είσαι έτοιμη να σε γαμήσει ο μπαμπάς;

- Μπαμπά φοβάμαι ότι θα πονέσω.

- Θα σου αρέσει μωρό μου, μόνο κάνε ησυχία μη μας καταλάβει η μαμά.

Ανοίγω τα πόδια της και βάζω σιγά σιγά την πούτσα μου στο μουνί της.

- Μπαμπά σταματά, πονάω…

- Κάνε λίγο υπομονή μωρό μου θα σου αρέσει.

Πόναγε το κοριτσάκι μου και εγώ την γάμαγα όλο και πιο γρήγορα, ήθελε να φωνάξει αλλά της έκλεινα το στόμα με το χέρι μου.

Άρχισε να της αρέσει και εγώ συνέχιζα να ξεσκίζω το μουνάκι της, πλέον βόγκαγε από καύλα. Δεν άντεξα πολύ, ήμουν έτοιμος να χύσω. Βγήκα αμέσως από το μουνάκι της και τον έχωσα στο στόμα.

- Κατάπιε τα όλα μωράκι μου, μην αφήσεις σταγόνα.

Πράγματι η κορούλα μου τα κατάπιε όλα. Ξάπλωσα δίπλα της, γυμνοί και οι δύο, μπαμπάς και κόρη.

- Σου άρεσε μικρή μου;

- Πολύ μπαμπά μου.

- Να ξέρεις μωρό μου, τώρα είσαι δική μου, μόνο εγώ θα σε γαμάω, μόνο μη μάθει κανείς τίποτα και να προσέχεις μη μας καταλάβει η μαμά.

- Ναι μπαμπά μου, σ’ αγαπώ πολύ.

- Και εγώ μικρή μου πολύ.

Της δίνω ένα φιλί στο στόμα και πάω στο κρεβάτι μου.

Το επόμενο πρωί φάγαμε όλοι μαζί πρωινό, εγώ ακόμη ήμουν πολύ καυλωμένος από χθές, η μικρή δε με κοίταγε καν από τη ντροπή της αλλά ήμουν σίγουρος ότι το μουνάκι της έσταζε.

- Μωρό μου είσαι έτοιμη να φύγουμε για το σχολείο;

- Ναι μπαμπά, πάμε.

Εννοείται πως δε θα την πήγαινα σχολείο αλλά σε ένα ερημικό μέρος.

- Μπαμπά που πάμε;

- Κάπου που θα είμαστε οι δύο μας.

Παρκάρω κάπου ερημικά, κοίταζα το κοριτσάκι μου και της χάιδευα το μπουτάκι.

- Δεν έγινε κάτι αν χάσεις την πρώτη ώρα, θα περάσουμε λίγο χρόνο οι δύο μας.

- Εντάξει μπαμπά.

Έβαλα το χέρι μου μέσα από την μπλούζα της και χάιδευα τα βυζάκια της, της έβγαλα τη μπλούζα και το σουτιέν και άρχιζα να της πιπιλάω της ρώγες. Οι ρώγες της είχαν γίνει πέτρα.

- Βγάλε τα όλα μωράκι μου, μη φοβάσαι δε σε βλέπει κανείς εδώ.

Όταν έμεινε γυμνή την πήγα στο πίσω κάθισμα, της άνοιξα τα ποδαράκια και έγλειφα το μουνάκι της.

- Μπαμπά μου με τρελαίνεις όταν με γλείφεις.

Έβγαλα την πούτσα μου έξω, την έτριβα στο υγρό μουνάκι της και της την έχωσα δυνατά. Έβγαλε μια κραυγή αλλά της άρεσε.

- Σου αρέσει να ξεσκίζει ο μπαμπάς αγάπη μου;

- Πολύ μπαμπά μου.

Άνοιξα την πίσω πόρτα βγήκα έξω από το αμάξι, την έβαλα στα 4 και συνέχιζα να τη γαμάω από έξω.

- Έτσι μπαμπά μου ξέσκισε με…

Δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο, έχυσα πάνω στο κωλαράκι της.

- Μωρό μου με έχεις τρελάνει, το ξέρεις αυτό;

- Κι εσύ μπαμπά, σε σκέφτομαι συνέχεια και ζηλεύω που κοιμάσαι με τη μαμά.

- Δε θέλω να ζηλεύεις, μόνο εσένα θα γαμάω. Και να ξέρεις ότι κάποια στιγμή θα σου ξεσκίσω και το κωλαράκι, ντύσου να σε πάω στο σχολείο τώρα.

Μου έδωσε ένα φιλί στο στόμα και φύγαμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...