ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Πήδημα με την 27χρονη πρώτη ξαδέρφη (2η φορά)


 Εγώ 23 πλέον, να σας θυμίσω ότι με την ξαδέρφη αυτή είχαμε πάντα κάψα ο ένας για τον άλλο και γενικά δε βλεπόμασταν συχνά, αλλά είχαμε έντονη συμπάθεια ο ένας για τον άλλο. Αυτά τα τρία χρόνια αναμονής για να την ξαναδώ γιατί μένει σε άλλη πόλη πέρασαν γρήγορα. Έμαθα από τη μητέρα μου ότι είναι έγκυος και ότι θα πήγαινε η μητέρα μου να την επισκεφθεί και μου πρότεινε να πάω κι εγώ. Στην αρχή έκανα το δύσκολο αλλά μετά είπα το ναι.


Οι μέρες πέρασαν και πήγαμε το καλοκαίρι Ιούλιο, στο σπίτι της. Έμενε με τη σχέση της αλλά εκείνος δούλευε σε εταιρία κατασκευαστική και έλειπε συχνά εκτός πόλης. Γι’ αυτό και πήγαμε τότε για να είμαστε πιο άνετα. Συνέχεια αναρωτιόμουν αν θα γίνει ξανά τίποτα μεταξύ μας όπως 3 χρόνια πριν, αλλά από την άλλη έλεγα σιγά μην ξαναγίνει κάτι, ειδικά τώρα που είναι και έγκυος. Αλλά να που τελικά έγινε.

Η μέρα που θα πηγαίναμε έφτασε. Μετά από 5 ώρες και κάτι ταξίδι φτάνουμε στο σπίτι της, μας υποδέχεται και βλέπω αυτό το πανέμορφο βλέμμα της 3 χρόνια μετά. Είχε πάρει μερικά κιλά, ήταν εμφανές, ήταν και 6 μηνών έγκυος αλλά ήταν πάλι το ίδιο κουκλάρα… και πιο πολύ μη σας πω. Αράξαμε στο σαλόνι και η μητέρα μου έλεγε διαφορά μαζί της. Εγώ απλά άραζα με το κινητό αλλά το μυαλό μου ήταν σε αυτή, δε μπορούσα να μην την κοιτάω. Το βράδυ εκείνης της ημέρας μου έδειξε που θα κοιμηθώ με ένα βλέμμα γεμάτο υποσχέσεις που με καύλωσε απίστευτα, είχα γίνει πέτρα. Το βράδυ εκείνο έπεσα για ύπνο αλλά δε με έπαιρνε ο ύπνος γιατί ήθελα να τη γαμήσω. Δεν άντεχα, καθόμουν στο κρεβάτι και άρχισα να τον παίζω. Βασανιζόμουν όλο και περισσότερο σηκώθηκα και πήγα εκεί που κοιμόταν με παγωμένο αίμα μη με δει η μητέρα μου που κοιμόταν στο δίπλα δωμάτιο. Μπαίνω στο δωμάτιο της εξαδέλφης και τη βλέπω να κοιμάται ξυπόλητη όπως πάντα και με ελαφριά ρούχα και με την κοιλιά τούρλα λόγω εγκυμοσύνης. Ήθελα να πάω να την ξυπνήσω γιατί δεν άντεχα αλλά δεν το έκανα.

Ξαναπήγα στο δωμάτιο μου, τράβηξα μαλάκια και έχυσα για πάρτη της και για της πατουσάρες της που μόλις είχα δει, και μετά ξεράθηκα. Την άλλη μέρα η μάνα μου θα έβγαινε για ψώνια μιας και το συνηθίζει. Η ξαδέρφη μου προσφέρθηκε να πάει μαζί της άλλα η μάνα μου της είπε ότι δεν έχει πρόβλημα οπότε έμεινε σπίτι εμένα φυσικά αυτό όταν το άκουσα με έκανε να καταλάβω ότι ήρθε η ευκαιρία. Η μητέρα μου φεύγει και μένω με την ξαδέρφη μου. Μετά από λίγο μου λέει:

- Νομίζεις δε σε είδα χθες το βράδυ που μπήκες στο δωμάτιο μου;

- Όντως;

- Γιατί νομίζεις είχα μοστράρει τα πόδια μου έτσι; Για να τα δεις εσύ… αφού ξέρω ότι σε τρελαίνουν.

Αμέσως έκανα κίνηση να τη φιλήσω και έτσι έγινε. Μου τον βγάζει έξω αρχικά αλλά δεν τον παίρνει ακόμα στο στόμα. Έρχεται κοντά μου και μου λέει στο αυτί ότι θέλει να την ξεσκίσω πολύ άσχημα και ότι έχει καιρό να τη γαμήσει ο δικός της. Αυτό με έφτιαξε πάρα πολύ. Η πούτσα μου ήταν έξω αλλά δεν την είχε αγγίξει ακόμα. Μου φέρνει τα πόδια της κοντά μου και αρχίζω να τα γλείφω. Ήξερε ότι μου αρέσει πολύ αυτό. Μετά από λίγο μου πιάνει επιτέλους την πούτσα και με πιπώνει γονατιστή με την κοιλιά της να εξέχει λόγω της κατάστασης της. Ύστερα από λίγο σταματάει και πάω και αρχίζω εγώ το γλείψιμο στο υπέροχο μουνί της και στα βυζιά της που είχαν μεγαλώσει. Ήθελα να μπω μέσα της. Την έβαλα στα 4 και μπήκα μέσα της, όχι πολύ βίαια γιατί η κοιλιά της πήγαινε πολύ γρήγορα μπρος πίσω οπότε πρόσεχα. Εκείνη ούρλιαζε από ηδονή και μου έλεγε ότι γουστάρει να την ξεσκίζουν. Μετά την έβαλα από πάνω μου με πλάτη προς το πρόσωπό μου και την έβαλα να έχει αυτή τον ρυθμό. Εκεί είχε δύο οργασμούς. Κι εγώ κόντευα να χύσω.

- Ριξ' τα μέσα στην πουτάνα σου, χύσε με μέσα γαμιά μου…

Έχυσα μέσα της, μέσα στη μουνάρα της. Έμεινε πάνω μου αφού είχα χύσει και ήθελε κι άλλο. Της λέω να αλλάξουμε στάση και τη βάζω στα γόνατα στο κρεβάτι. Της τραβάω τα χέρια προς το μέρος μου και την πήδαγα. Με το ένα χέρι της έπιασα τον λαιμό και της άρεσε πολύ. Πηδιόταν σα σκύλα 6 μηνών έγκυος γυναίκα. Ένιωθα ότι θα έχυνα πάλι. Σταμάτησα και της είπα να μου τον παίξει με της ποδάρες της. Άρχισε να μου τον παίζει με τα πόδια της και έχυσα σε 2 λεπτά πάνω στα δάχτυλα της. Πλέον μετά από 2 οργασμούς είχα ξεθεωθεί. Μπήκε να κάνει μπάνιο γρήγορα-γρήγορα. Ύστερα μπήκα κι εγώ. Οριακά πρόλαβα τον ερχομό της μάνας μου. Η μητέρα μου ήρθε και ήταν σαν να μην έγινε κάτι. Είχα καταβάλει ότι κάθε φορά που θα τη βλέπω θα την πηδάω και αυτό μου το επιβεβαίωσε και η ίδια.

Στη συνέχεια η μέρα πέρασε χαλαρά μέχρι που το βράδυ που πέσαμε για ύπνο έγινε και κάτι τελευταίο καθώς είχαμε όλοι ξαπλώσει. Σηκώθηκα για τουαλέτα και με το που βγαίνω βλέπω την ξαδέρφη μου και τρόμαξα.

- Τι κάνεις ξύπνια;

- Δε νυστάζω…

και μου λέει αν θέλω να κάτσουμε να πούμε καμιά χαζομάρα να περάσει η ώρα. Φοβόμουν μη μας πιάσει η μάνα μου. Τελικά πήγα στο δωμάτιο της και λέγαμε βλακείες. Εκεί της λέω μεταξύ σοβαρού και αστείου να μου τον παίξει λίγο.

- Δε χόρτασες πριν;

- Χόρτασα αλλά ποιος ξέρει πότε θα σε ξαναδώ.

- Δίκιο έχεις αλλά να ξέρεις εμείς οι δύο θα πηδιόμαστε για χρόνια!

Τον βγάζω έξω και αρχίζει να μου τον παίζει πολύ γρήγορα ώστε να φύγω για να μη μας καταλάβει η μάνα μου. Μου ήρθε γρήγορα να χύσω, της λέω ότι μου έρχεται, τον βάζει μέσα στο στόμα και τα κατάπιε όλα. Φεύγω αμέσως για το δωμάτιο που κοιμόμουν γεμάτος χαρά και στεναχώρια όμως που σε 2 μέρες θα έφευγα.

Τις άλλες 2 μέρες δεν έγινε κάτι άλλο. Ή μέρα που θα φεύγαμε ήρθε την είδα κάπως στεναχωρημένη όπως ήμουν κι εγώ δηλαδή. Από τότε το chat μας έχει γεμίσει με φωτογραφίες που μου στέλνει, γυμνές, δικές της, που με φτιάχνουν απίστευτα. Πλέον έγινε και μάνα η ίδια καθώς γέννησε ένα κοριτσάκι το οποίο με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να το δω και να ξαναβάλω χέρι… στην ξαδέρφη μου εννοείται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...