ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Η ερωμένη


 Με λένε Άρη και είμαι παντρεμένος εδώ και δύο χρόνια με την Ηρώ. Όμως με την Ηρώ είμαστε τις γιορτές και το καλοκαίρι μαζί. Επειδή είναι μόνιμη καθηγήτρια σε κάποιο νησί των Δωδεκανήσων, είμαι στην Αθήνα μόνος μου. Έτσι τον πρώτο καιρό που είχε πάει στο νησί εγώ είχα της καύλες μου και έπρεπε να εκτονωθώ. Εκείνο τον καιρό έλλειπε και ο πατέρας μου στο εξωτερικό για δουλειά και ήμουν μαζί με τη μητέρα μου, Αρετή, 50 χρόνων, με δύο μεγάλα στήθη και καμπύλες που με καύλωναν πολύ. Όλα άρχισαν όταν πήγαμε σε κάποιο γάμο και πήγα να την πάρω με το αυτοκίνητο. Όταν την είδα ήταν πολύ όμορφη, βαμμένη και ντυμένη. Αφού μπήκε στο αυτοκίνητο μέσα της είπα:


- Είσαι πολύ γοητευτική απόψε, θα κάψεις καρδιές της είπα.

- Είσαι πολύ γλυκός… μου απάντησε.

- Μάνα είσαι πολύ παίδαρος, της ξαναείπα.

- Άρη μου σου λείπει η Ηρώ;… με ρώτησε.

- Η γυναίκα μου λείπει, της είπα.

Τότε εκείνη μου χάιδεψε τα μαλλιά, με κοίταξε στα μάτια και μου είπε.

- Εσύ παιδί μου ερωμένη θέλεις τώρα που θα λείπει η Ηρώ.

- Καλά λες… της είπα.

Ενώ πήγαινα για την εκκλησία με λοξές ματιές τη σκάναρα. Εκείνη με κατάλαβε, μου χαμογέλασε και μου είπε.

- Τι λες… τα δώρα τα δώσαμε, δεν πάμε για καφεδάκι τώρα;

Την κοίταξα και της απάντησα.

- Ότι θέλει ο κορίτσαρος… της απάντησα και άρχισε και μου χάιδευε τα μαλλιά.

- Με το ζόρι πήγαινα στο γάμο… μου είπε.

- Τότε να πάμε για καφέ και μετά για ποτάκι της είπα.

- Σήμερα θέλεις να είναι το πρώτο μας ραντεβού;… μου είπε εκείνη.

- Αν υπάρξουν κι άλλα θα το ήθελα πολύ… της είπα.

Φτάσαμε στο Μικρολίμανο και πήγαμε σε ένα ωραίο μαγαζί. Το τραπέζι ήταν στη τζαμαρία και έβλεπες θάλασσα. Κάθισα δίπλα της αφού παραγγείλαμε τα καφεδάκια μας.

- Το άρωμα σου είναι υπέροχο στο σώμα σου πάνω... της είπα.

Γέλασε, έγειρε, την πήρα αγκαλιά, άρχισα να της χαϊδεύω την πλάτη και μετά το μπούτι.

- Μα μη Άρη, δεν κάνει… έκανε με ναζί.

- Μ' αρέσεις πολύ το ξέρεις;

- Δεν πρέπει αλλά το ίδιο κι εγώ νιώθω…

μου απάντησε εκείνη. Τότε έσκυψα και της έδωσα ένα πεταχτό φιλί και μετά ενώθηκαν τα χείλη μας για λίγο.

- Σε θέλω μωρό μου, της είπα.

- Κι εγώ σε θέλω γλυκά μου, είπε εκείνη.

Την είχα αγκαλιά αρκετή ώρα. Έπειτα πήγαμε για ποτό σε κάποιο κλαμπάκι. Αφού πίναμε τα ποτά μας, την πήρα και χορεύαμε τσιφτετέλι. Λικνίζονταν κι εγώ που ήμουν πίσω της της έπιασα τη μέση και άρχισα και της φιλούσα το λαιμό και το λοβό του αυτιού. Της ψιθύρισα στο αυτί:

- Φεύγουμε για να χαρώ την κορμάρα σου κοριτσάρα μου;

- Είμαι όλη δική σου μανάρι μου.

Φύγαμε για το σπίτι και της χάιδευα τα πόδια, εκείνη μου χάιδευε πάνω από το παντελόνι τον πούτσο.

- Από εδώ και πέρα αυτός είναι δικός μου!

- Ότι θες εσύ νταρντάνα μου, της είπα.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι ανεβήκαμε πάνω στο δικό τους. Όταν έκλεισα την πόρτα, την τράβηξα κοντά μου, την ακούμπησα πάνω στην πόρτα και άρχισα να τη φιλώ στο στόμα. Ένα τρελό παιχνίδι με τις γλώσσες μας ενώ το ένα της πόδι το λύγισε πίσω μου ενώ το χέρι της είχε χουφτώνει το κωλομέρι μου.

- Άρη μου καυλιάρη μου, θέλω να είσαι ο γαμιάς μου από εδώ και στο εξής.

Πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα και άρχισα και την έγδυνα εγώ. Την άρεσε πολύ.

- Ναι φιλά μου όλο κορμί, όλο καύλα μου!

Όταν της έβγαλα το σουτιέν και είδα της βυζάρες της εκείνη με παρότρυνε.

- Έλα γλείψε της μαμάς τα μεμέ μωρό μου.

Άρχισα και πιπιλούσα και έγλειφα ποτέ τη μια και πότε την άλλη ρώγα της.

- Αχ… ναι μωρό μου, πιπίλα να πιείς το γαλατάκι σου μωρό μου.

Έσκυψα και μύρισα τη βρεγμένη από καύλα μουνάρα της. Της έβγαλα το κιλοτάκι, έχωσα το πρόσωπο μου μέσα στα μουνόχειλα της και άρχισα να της γλείφω τη μουνάρα.

- Ναι, έτσι, γλείψε με μωρό μου, έτσι, η γλώσσα σου να γαμήσει τη μουνάρα μου, έτσι, ναι...

- Θέλω να σε γαμήσω τώρα καύλα μου… της είπα.

- Έλα λοιπόν, δώσε τη χαρά στη γυναίκα που σε αγαπά πιο πολύ κι από τη γυναίκα σου...

Έβαλα τον πούτσο μου μέσα στη μουνάρα της και άρχισα να μπαινοβγαίνω, στην αρχή σιγά σιγά και μετά πιο δυνατά.

- Σ' αρέσει που σε γαμάει ο γιόκας σου καυλιάρα γυναίκα;

- Έτσι, έτσι, πιο βαθιά, πονάω, πονάω αλλά μ' αρέσει καυλιάρη μου…

- Πάντα σε γούσταρα καυλιάρα γυναίκα θα είσαι η ερωμένη που ήθελα να έχω.

- Ναι, θα είμαι γιόκα μου, μόνο να με ξεσκίζει θέλω από σένα!

Έπειτα έβαλα τα πόδια της πάνω στους ώμους μου άρχισα να σφυροκοπάω ασταμάτητα.

- Αχ κάνε με να λιώσω καυλιάρη μου, θα χύσω, θα χύσω… φώναζε εκείνη.

- Κι εγώ θα χύσω μωρό μου...

- Μέσα μου καυλιάρη, μέσα στην μούνα μου… έκανε εκείνη.

Χύσαμε ταυτοχρόνως. Έσκυψα και τη φίλησα στο στόμα.

- Είσαι υπέροχη, της είπα.

- Κι εσύ το ίδιο… και να ξέρεις, τώρα αρχίζουν τα ωραία…

μου είπε, με αγκάλιασε και με ξαναφίλησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...