ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Οικογενειακή υπόθεση


 Κάποιοι φίλοι από την ιστοσελίδα μου το ζήτησαν. Ίσως και λίγο επίμονα. Εγώ φυσικά δεν έχω τρόπο ή τις ανάλογες εμπειρίες για να εμβαθύνω στο θέμα, αλλά θα προσπαθήσω για να τους κάνω τη χάρη.


Ήμουν μόλις δώδεκα ετών όταν μου ήρθε η πρώτη περίοδος. Από εκεί και πέρα το σώμα μου άρχισε να αλλάζει. Να γεμίζει! Δεν είχα μητέρα για να με συμβουλεύσει, αλλά απέκτησα μια μητριά κάμποσα χρόνια αργότερα. Το σπίτι μας ήταν μεγάλο και ευρύχωρο. Ο πατέρας μου είχε παντρευτεί για τρίτη φορά. Από τον πρώτο γάμο είχε ένα γιο που με περνούσε πέντε χρόνια. Εγώ ήμουν η μοναχοκόρη από το δεύτερο και πλέον είχα αποκτήσει ένα ακόμα μικρό αδερφό. Τρίτη και καλή, μου είχε δηλώσει όταν μου την παρουσίασε. Και όντως η νέα γυναίκα του και μητριά μου, μου συμπεριφερόταν πολύ όμορφα και με αγαπούσε πραγματικά.

Ζούσαμε στην Αθήνα! Το σπίτι μας ήταν στην Εκάλη, αλλά εγώ ουσιαστικά είχα μεγαλώσει μέσα στην πρεσβεία της Αιγύπτου. Ο πατέρας μου ήταν 49 χρονών, από την Αίγυπτο. Η μητριά μου Ελληνίδα στα 35. Εγώ πλέον στα 17 και ο μικρός αδερφός μου μόλις 2 ετών. Από τα δεκατέσσερα μου ήδη γνώριζα ότι το σώμα μου ποθούσε τη σεξουαλική εκτόνωση. Κατά τη διάρκεια της περιόδου, με έπιαναν και οι μεγάλες καύλες. Έτριβα το μουνάκι μου και έχυνα πάνω στο βρακάκι μου. Ευτυχώς είχα ατομικό δωμάτιο με τουαλέτα και μικρό πλυντήριο. Στο ελληνικό σχολείο φαινόμουν ως μέτρια μαθήτρια, αλλά στις τελικές εξετάσεις πάντοτε έπαιρνα 20. Το πιο σκούρο δέρμα μου από το καυκασιανό με έκανε πιο θελκτική, αλλά ταυτόχρονα με απομάκρυνε. Ήμουν ξένη! Όσο καλά κι αν μιλούσα τα ελληνικά.

Δε συμμετείχα ενεργά στα αθλήματα του σχολείου, αν και το σώμα μου ήταν ικανό, ευλύγιστο και άψογα δομημένο. Στο 1.78 ύψος και περί τα 65 κιλά βάρος, διέθετα τις καμπύλες που αναζητά το μάτι, αλλά και την αντοχή που επιζητούν αθλήτριες και αθλητές. Μαύρα μακριά ολόισια μαλλιά μέχρι το στήθος και αφύσικα πράσινα μάτια. Ήξερα πως ήμουν καλλονή. Όπως επίσης γνώριζα ότι μου άρεσαν και τα δύο φύλλα. Είχα ήδη μάθει πολεμικές τέχνες που στηρίζονται σε λαβές και σε μοχλευτικές κινήσεις, χρησιμοποιώντας το βάρος του αντιπάλου. Η αυτοάμυνα ήταν ιδέα της μητέρας μου που την είχα χάσει και με συνέδεε με αυτήν.

Πολλά αγόρια μου την έπεφταν στο σχολείο ή στο φροντιστήριο. Άτομα μου σφύριζαν στο δρόμο. Ίσως να απολάμβανα την προσοχή, όμως ποτέ δε ντυνόμουν πρόστυχα. Κάποια στιγμή που με θώπευσαν, αναγκάστηκα να βρεθώ στο αστυνομικό τμήμα Συντάγματος. Φυσικά είχα ασυλία, αλλά όφειλα να πω τη δική μου εκδοχή για το περιστατικό μιας και ο θύτης ήμουν εγώ. Βλέπετε ο νεαρός που με χούφτωσε, είχε βρεθεί να ίπταται μέσα από μια τζαμαρία και ένα κομμάτι γυαλιού είχε καρφωθεί στα πλευρά του. Φυσικά ο πατέρας μου αποζημίωσε τον ιδιοκτήτη του καταστήματος, αλλά χάρηκε πολύ με την αξιοπρεπή συμπεριφορά μου. Οι περαστικοί δε, κατέθεσαν υπέρ μου κι εγώ δεν επιζήτησα κάτι παραπάνω, αναφέροντας πως είχε πάρει το μάθημά του.

Από αυτό το περιστατικό και μετά, δεν κοιτούσα καν τα αγόρια της ηλικίας μου και πόσο μάλλον τους άνδρες γενικότερα. Η μόνη εξαίρεση ήταν τα πόστερ και οι αφίσες του Τζόνι Ντεπ που στόλιζαν τους τοίχους του δωματίου μου. Σχεδόν κάθε βράδυ ο Τζόνι με γαμούσε με πάθος. Είτε σαν ο μεταφραστής του Πλατούν ή σαν ο ενζενί του εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες ή ο αστυνομικός της ομάδας δράσης 21, ο Τζακ Σπάροου, ο Ψαλιδοχέρης με τα δάχτυλα φτιαγμένα από φαλλούς. Με είχε πάρει με όλους τους τρόπους από παντού. Φαντασιωνόμουν να μου γαμάει το μουνάκι, τον κώλο, να μου ρουφά τις θηλές στο στήθος και να του παίρνω την πιο βαθιά πίπα και να χύνει στο στόμα μου. Η ροκ και η κλασική μουσική από το στερεοφωνικό σύστημα κάλυπτε τις κραυγές καύλας μου.

Στα τέλη του Ιουνίου μου ανακοίνωσαν πως θα έκαναν και ένα δεύτερο αγοράκι. Ο πατέρας μου έπρεπε να φύγει για την Αίγυπτο και για τις Ηνωμένες πολιτείες για περίπου τρεις εβδομάδες και θα επέστρεφε με τον μεγάλο μου αδερφό που φοιτούσε στο Χάρβαρντ. Το βράδυ της δεύτερης μέρας της απουσίας του είχα γυρίσει από το σινεμά. Η κάψα μου ήταν μεγάλη. Είχα πάει με τις φίλες μου να δω τη νέα ταινία των πειρατών της Καραϊβικής και απορώ πώς κατάφερα να μην αυνανιστώ μέσα στην αίθουσα προβολής. Μπήκα τρέχοντας στο δωμάτιο μου. Έβαλα τους Rainbow στη διαπασών, πέταξα τα ρούχα μου, χαμήλωσα τον φωτισμό, χώθηκα κάτω από το σεντόνι και κοίταξα λάγνα την αφίσα του Τζόνι-Τζακ. Αμέσως άρχισα να τρίβω το μουνάκι μου και ξεκίνησα να χύνω. Βύθισα δύο δάχτυλα μέσα στο μουνάκι μου, ενώ με τον αντίχειρα του ελεύθερου χεριού έπαιξα με την κωλοτρυπίδα μου. Ο Τζόνι με γαμούσε κι εγώ βογκούσα, κραύγαζα και ζούσα ένα συγκλονιστικό, πολλαπλό και μακράς διάρκειας οργασμό.

Είχα κλείσει τα μάτια μου και απολάμβανα τους σπασμούς που έκανε το μουνάκι μου και τα χύσια μου που εκλύονταν από μέσα μου. Ξαφνικά το σεντόνι μου παραμερίστηκε και βρέθηκα πρόσωπο με πρόσωπο με τη μητριά μου. Η Κωνσταντίνα στεκόταν από πάνω μου και με κοιτούσε με λάγνο βλέμμα. Δε με σταμάτησε καθόλου η θέα της όμως, μιας και ήδη έχυνα απολαυστικά. Έσκυψε προς το στήθος μου και μάγκωσε με το στόμα της την αριστερή μου πρησμένη θηλή. Βόγκηξα πιο εκστατικά όταν με δάγκωσε απαλά και ρούφηξε με πάθος. Νέοι πίδακες ξεχύθηκαν από το μουνάκι μου. Το στομάχι μου άρχισε να ανεβοκατεβαίνει και ένας ακόμα πιο δυνατός οργασμός με συγκλόνισε. Εκείνη δεν έπαψε να μου θηλάζει το στήθος μέχρι να ολοκληρώσω.

Όταν άρχισα να ηρεμώ κάπως, το στόμα της ξεκόλλησε από το βυζί μου και βρέθηκε στα χείλη μου. Η γλώσσα της πετάχτηκε και μπήκε στο στόμα μου. Ανταποκρίθηκα άμεσα.

- Έχω καύλες, μου είπε. Ο μικρός κοιμάται και ο αδερφός του με πιέζει σε ερωτικά σημεία. Καιρό τώρα σε ακούω να τελειώνεις και ήθελα να το δω. Έλα να μου γλείψεις το μουνάκι. Το ξύρισα για σένα!

Δεν έχασα χρόνο! Ξάπλωσε δίπλα μου κι εγώ βρέθηκα ανάμεσα στα πόδια της. Την έγλειψα με το πάθος που γαμούσα το μουνάκι μου νωρίτερα. Μου άρεσε η γεύση της και χωρίς καν να το καταλάβω βρέθηκα να παίζω με το δικό μουνάκι εκ νέου. Χύσαμε απολαυστικά!

Την άλλη μέρα πήρα χρήματα από το χαρτζιλίκι μου και έψαξα για καταστήματα που πουλούσαν ερωτικά βοηθήματα. Βρήκα ένα στο Μαρούσι και μετέβηκα εκεί. Ευτυχώς είχα την φαεινή ιδέα να φορέσω μαντήλι στο κεφάλι που κάλυπτε το πρόσωπό μου εκτός από τα μάτια. Μίλησα στα αγγλικά και πήρα δύο δονητές, λοσιόν και ένα στράπον. Εφόσον πλήρωσα μετρητά και δεν έκανα κάτι περίεργο ο πωλητής-ιδιοκτήτης δε μου έδωσε σημασία. Το ίδιο βράδυ είχα ζωστεί με το στράπον και γαμούσα την Κωνσταντίνα με το ψεύτικο καυλί στην κρεβατοκάμαρα τους. Αφού τελείωσε της ζήτησα να με γαμήσει. Πρώτα τσιμπούκωσα το φαλλό και έφερα το στόμα μου μέχρι τη βάση του δίνοντας ένα ελαφρύ γλείψιμο στο δέρμα της. Μετά η Κωνσταντίνα έβαλε μια παχιά καφέ πετσέτα, πέρασε τη λοσιόν και μου πήρε την παρθενιά. Το μουνάκι μου μπορεί να ήταν λίγο ανοιγμένο με τα δάχτυλα, αλλά το καυλί με γέμισε καλύτερα και άρχισα να χύνω πρωτόγνωρα. Παρόλα αυτά κράτησα τις κραυγές της καύλας μου για να μην ξυπνήσω το μικρό αδερφό μου. Το ίδιο βράδυ μου άνοιξε και το κωλαράκι και τα χυσίματα μου ήταν άκρως απολαυστικά.

Για αυτές τις τρεις βδομάδες γαμιόμασταν παθιασμένα μέχρι που επέστρεψε ο πατέρας μου με τον αδερφό μου που είχα να τον ανταμώσω πάνω από έξι χρόνια. Δεν είχε πάρει καθόλου ύψος και ήταν όμοιος με μένα. Το σώμα του ήταν λεπτό, χωρίς καθόλου μύες. Αυτός τρόμαξε να με αναγνωρίσει. Θα έμενε μαζί μας μέχρι τα τέλη Αυγούστου και εκτός από κάποια προσωπικά είδη είχε φέρει μια τεράστια βαλίτσα με βιβλία νομικής.

Εκείνο το βράδυ, βρέθηκα να νυχοπατώ με κατεύθυνση προς το δωμάτιο του πατέρα μου. Ευτυχώς η κλειδαρότρυπα είχε πιάτο το κρεβάτι. Η Κωνσταντίνα είχε καβαλήσει τον πατέρα μου και ανεβοκατέβαινε αργά πάνω του.

- Μου έλειψε η πούτσα σου, του είπε όσο εκείνος της πασπάτευε τα στήθη.

- Δεν έπαιξες καθόλου το μουνάκι σου;

- Κάθε μέρα! Αλλά μόνο εσύ και η ψωλάρα σου με γεμίζει!

Κοκκίνισα, αλλά όχι από ντροπή ούτε θυμό. Καύλα ήταν αυτό που ένοιωθα γιατί καθώς η Κωνσταντίνα ανασηκώθηκε για να αλλάξουν στάση, τα μάτια μου αντίκρισαν ένα παχύ μεγάλο κοντάρι, γεμάτο με τα υγρά της. Ξεροκατάπια και παραλίγο να κατεβάσω το σορτσάκι μου και να αυνανιστώ, αλλά κρατήθηκα. Με αργές προσεκτικές κινήσεις γύρισα στο δωμάτιο μου. Εκεί είδα τον αδερφό μου να χτυπά την πόρτα μου και να ψιθυρίζει. Έκανα την αδιάφορη και τον πλησίασα.

- Είχα πάει να πιω λίγο νερό, του είπα. Ήθελες κάτι;

- Δε με πιάνει ύπνος λόγω τζετ λαγκ. Ποιος είναι ο κωδικός πρόσβασης στο ίντερνετ.

- Πρέπει να δεις το ρούτερ. Είναι ένα πολυσύνθετο με γράμματα και αριθμούς. Έλα μέσα!

Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και του έδειξα το ρούτερ που ήταν σε ένα τραπεζάκι δίπλα στο γραφείο μου. Αυτός το εξέτασε και έβγαλε το φορητό του τηλέφωνο για να αντιγράψει τον κωδικό. Δε φάνηκε να ρίχνει ούτε μια ματιά στο δωμάτιο μου. Ο Χαντίμ είχε μεγαλώσει σαν μουσουλμάνος, αλλά όχι φανατικός. Εγώ φυσικά πίστευα στη θρησκεία των προγόνων μου.

- Αδερφέ δεν πήρες καθόλου κιλά! Είσαι σαν σκελετός με δέρμα, του είπα.

- Κι εσύ πήρες κιλά εκεί που πρέπει, είπε αδιάφορα. Είσαι πολλή όμορφη!

- Ευχαριστώ. Πότε θα μου πεις τα νέα σου; Κανένα κορίτσι υπάρχει;

- Δεν προλαβαίνω, μου απάντησε γελώντας. Πολύ διάβασμα. Εσύ πώς τα πας στο σχολείο; Έχεις προσαρμοστεί;

- Ναι! Στις εξετάσεις όλα είκοσι.

- Είκοσι;

- Α+

- Στα προφορικά;

- Βαριέμαι! Το σύστημα είναι διαφορετικό.

- Καλά! Αλλά μην κάνεις κουταμάρες. Εγώ πάω να δω ένα... ένα ντοκιμαντέρ.

Ο τρόπος που το είπε με έκανε να απορήσω. Η ερωτική διάθεση που είχα νωρίτερα είχε πέσει. Έφυγε στα γρήγορα από το δωμάτιο μου. Τρία λεπτά αργότερα κινήθηκα προς το δικό του με απαλά βήματα. Το φως του ήταν κλειστό, αλλά μπορούσα να τον δω ξαπλωμένο με ακουστικά να κοιτά προς τον φορητό υπολογιστή. Και καθώς η όραση μου προσαρμοζόταν, ενώ το ένα μου μάτι ήταν κλειστό και το άλλο κοιτούσε από την κλειδαρότρυπα, είδα το χέρι του να παίζει με το εργαλείο του. Τον είχε κι αυτός τεράστιο και παχύ. Η γλώσσα μου πέρασε πάνω από τα χείλη μου και σκέφτηκα πως το έγλειφα και με γαμούσε. Αυτός ξαφνικά ξέσπασε σε γρήγορες κινήσεις και τον είδα να ανακουφίζεται. Μάλλον φορούσε προφυλαχτικό. Άφησε το λαπτοπ παραδίπλα και πραγματικά το αφαίρεσε. Όμως η πούτσα του ήταν ακόμα όρθια σαν σωλήνας.

Στη συνέχεια στράφηκε πάλι προς τον υπολογιστή και συνέχιζε να την παίζει. "Έχω ψωλαρά αδερφό και πατέρα" σκέφτηκα με αμαρτωλό πόθο. Το μουνάκι μου συσπώταν από μόνο του. Είχα θολώσει από την καύλα. Άνοιξα την πόρτα ενώ εκείνος δε με πήρε χαμπάρι. Την έκλεισα αργά και περπάτησα σκυφτά μέχρι το κρεβάτι. Στην οθόνη έβλεπα έναν άντρα να γαμάει μια πορνοστάρ αραβικής καταγωγής. Εκείνος πρόσεξε κίνηση και στράφηκε προς το μέρος μου, αλλά δεν πρόλαβε να πει τίποτα. Το χέρι μου έπιασε το σιδερένιο κοντάρι του και το στόμα μου αγκάλιασε τη βάλανο.

- Τι κάνεις;

- Σου παίρνω πίπα! Σκάσε και απόλαυσε το.

Άρχισα να μαλακίζω το τεράστιο πέος και σιγά-σιγά να καταπίνω κάθε πόντο του στελέχους στο στόμα μου. Εκείνος είχε γουρλώσει τα μάτια του, καθώς εγώ κατέβαζα το στόμα μου ως τη βάση του. Το χέρι του μου έπιασε το κωλαράκι κι εγώ σκαρφάλωσα ανάποδα από πάνω του. Μου κατέβασε το σορτσάκι και με βοήθησε να βγάλω το εσώρουχο, όσο του ρουφούσα το καυλί. Σε 69 κόλλησα το μουνάκι μου στη μύτη του και στο στόμα του.

- Θα χύσω, μου είπε καθώς εγώ πίεζα τα μουνόχειλα μου πάνω του.

Επιτάχυνα το ρυθμό της πίπας μου και ένιωσα το σώμα του να τρέμει, τα πόδια του να κουνιούνται και ξαφνικά το στόμα μου να γεμίζει με χύσια. Κατάπινα με βουλιμία και έτριψα τον κώλο μου στη μύτη του εκ νέου. Αφού τελείωσε, νόμισα ότι η πούτσα του θα έπεφτε, αλλά έκανα λάθος. Εκείνος περίμενε δύο λεπτά να συνέρθει και άρχισε να με γλείφει χωρίς όμως εμπειρία.

- Ρε συ! Είσαι ακόμα παρθένος, του είπα χαμηλόφωνα.

- Όχι, μου απάντησε.

- Ε τότε γλείψε σωστά…

του δήλωσα και του περιέγραψα τι να κάνει. Σύντομα η γλώσσα του πλατάγιζε στον κόλπο μου και έτριβε την κλειτορίδα μου. Έχυσα στο στόμα του και αμέσως καβάλησα το ατσαλένιο παλούκι του. Το μουνάκι μου είχε κατεβάσει υγρά και είχε χάσει την παρθενιά από το στράπον, αλλά αυτό το εργαλείο δυσκολεύτηκα να το δεχτώ. Παρόλα αυτά με το που μπήκε η βάλανος μέσα μου άρχισα να τελειώνω εκ νέου. Μέχρι να προσαρμοστώ και να δεχθώ το μήκος και το πάχος του είχα χύσει τρεις φορές. Και με το που τα κατάφερα του ζήτησα να με γυρίσει ανάποδα και να με γαμήσει. Από τις συσπάσεις μου και τις κραυγές μου ο Χαντίμ έχυνε μέσα στη μήτρα μου δύο λεπτά αργότερα. Παρόλα αυτά συνέχισε να με σκίζει, ενώ εγώ είχα περάσει τα πόδια μου πίσω από την πλάτη του και έχυνα ασταμάτητα.

Κάποια στιγμή μου τράβηξε τη φανέλα και τον βοήθησα να μου βγάλει το στηθόδεσμο. Όταν μου πιπίλισε τις θηλές, είδα αστράκια. Το σώμα μου τραντάχτηκε με έναν ακόμα πιο δυνατό και συγκλονιστικό οργασμό. Αυτός αντίθετα έβγαλε το τεράστιο παπάρι του το έβαλε ανάμεσα στα στήθη μου και τα γάμησε πιέζοντας με τα χέρια του από το πλάι χύνοντας στο λαιμό και στο πρόσωπό μου.

Επιτέλους η πούτσα του πήρε την κατιούσα και τα μάτια του έκλεισαν. Έπεσε φαρδύς πλατύς δίπλα μου και αμέσως αποκοιμήθηκε. Εγώ σκουπίστηκα με το σεντόνι του, φόρεσα το σορτσάκι και τη φανέλα μου και πήρα το εσώρουχο και το στηθόδεσμο. Το μουνάκι μου έσταζε ακόμα από καύλα. Πήγα στο δωμάτιο μου και τα πέταξα στα άπλυτα. Κατόπιν κατέβηκα να πιω νερό στην κουζίνα.

Εκεί είδα τον πατέρα μου γυμνό, με την ψωλή ακόμα σηκωμένη να ξεδιψάει μπροστά από το ανοιχτό ψυγείο. Με κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα, αλλά δε ντράπηκα.

- Η Κωνσταντίνα μου είπε τι κάνατε...

Αγέρωχα βημάτισα προς το μέρος του, γονάτισα και κατάπια την τεράστια πούτσα στο βάθος του λαιμού μου. Τα μάτια του γούρλωσαν σαν του αδερφού μου προηγουμένως. Αφού τον τσιμπούκωσα για μερικά λεπτά κι ενώ είχα κατεβάσει το σορτσάκι μου, σκαρφάλωσα πάνω του και πιάνοντας το τεράστιο καυλί του το έβαλα μέσα μου. Το μουνάκι μου τον δέχτηκε αγόγγυστα.

- Ο Χαντίμ με άνοιξε, του είπα στο αυτί. Αλλά χύνει γρήγορα μπαμπάκα.

Ο μπαμπάς μου έπιασε το κωλαράκι, με μετέφερε στο τραπέζι και άρχισε να με γαμάει αργά.

- Τι σφιχτό μουνάκι που έχεις, μου έλεγε κάθε τόσο. Θα το ανοίξω καλύτερα.

- Έτσι μπαμπά! Γάμα με πιο γρήγορα. Χύνω!

- Καυλώνεις πολύ μικρή μου μουσίτσα. Ο μπαμπάς θα σε χορτάσει γαμήσι.

Ξεκίνησε να κινείται με ταχύτητα μέσα μου, ενώ εγώ πέταξα τη φανέλα μου για να του δείξω τα βυζιά μου. Τα χούφτωσε με πάθος και φυλάκισε τις θηλές μεταξύ μέσων και παράμεσων, πιέζοντας τες δυνατά. Είχα θολώσει από την πολύ καύλα. Έχυνα ξανά! Δεν με ενδιέφερε ότι με γαμούσε ο πατέρας μου. Αυτό που με ένοιαζε ήταν τα σημεία κοσμικής απόλαυσης που έφτανα καθώς με έσκιζε. Χωρίς να καταλάβω πώς, έβγαλε την τεράστια ψωλή του από μέσα μου, καθώς τα υγρά μου πετάγονταν πάνω του. Ένιωσα κάτι να διεισδύει στην κωλοτρυπίδα μου, αλλά δεν ήταν η πούτσα του. Ήταν ένας φαλλός που γαμούσα την Κωνσταντίνα. Εκείνη στεκόταν γυμνή δίπλα του και τον φίλησε. Κατόπιν έσκυψε να φιλήσει εμένα. Η πούτσα του βρέθηκε ξανά μέσα μου. Σηκώθηκα από το τραπέζι και τον αγκάλιασα φιλώντας τον με απόκοσμο πάθος.

- Γάμα με μπαμπάκα…

του ψιθύρισα δαγκώνοντας το λοβό του αυτιού του. Εκείνος πήρε μια βαθιά ανάσα, μου σήκωσε τα πόδια και ξεκίνησε να με σκίζει με ταχύτητα. Τα μάτια μου σκούρυναν από το πάθος που ζούσα. Έχασα τη γη και το τραπέζι που στεκόμουν και βρέθηκα σε έναν ονειρικό κόσμο. Οι οργασμοί διαδέχονταν ο ένας τον άλλο κι εγώ χαμογελούσα ηδονικά στο ατέρμονο τίποτα.

- Θα σου βάλω παιδιά στην κοιλιά, τον άκουσα να μου λέει και η πούτσα του εκτίναξε καμιά δεκαριά πίδακες σπέρματος μέσα μου.

Δεν έδωσα καμία σημασία γιατί έχυνα ακόμα πιο πολύ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...