ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Η δοκιμασία των διδύμων


 Όταν κάποιοι ήχοι που ξεπηδούν μέσα από στόματα, μου χαϊδεύουν τα αυτιά και με κάνουν να αναπολώ, τότε η λαγνεία μου μπορεί να με παρασύρει, μόνο με το γλυκό απόηχο μιας μυστικής λέξης. Όπως όλα τα άτομα ελκύομαι από το "ωραίο"! Αλλά το τι βρίσκω εγώ και καλώ "ωραίο", μόνο τρεις στον κόσμο μπορούν πραγματικά να αντιληφθούν.


Έχεις ακούσει για τους Διόσκουρους. Πώς γίνεται στη μυθολογία σου οι θεοί και οι θεές να γαμούν αριστερά και δεξιά; Ο Πολυδεύκης αθάνατος και γιος του Δία. Ο Κάστωρας θνητός και γιος του Τυνδάρεω. Δίδυμοι! Και παρόλα αυτά ετεροθαλή και με αρχαία ελληνική ονομασία που σημαίνει παιδιά του Δία.

Είχα αποφασίσει να κάνω διακοπές για ένα μήνα στον Άγιο Μαρτίνο, στο Ολλανδικό μέρος και είχα νοικιάσει ένα από τα πολυτελή μπανγκαλόου για ένα μήνα. Ο τροπικός καιρός της Καραϊβικής θα φόρτιζε θετικά την ενέργεια μου, ενώ ο Ιανουάριος θα μου προσέφερε τη μοναξιά που επιζητούσα. Χώρια που θα αποτοξίνωνα το σώμα μου από το αλκοόλ. Οι τρεις ταξιδιωτικές βαλίτσες μου ήταν γεμάτες κυρίως με βιβλία. Εκτός από τα προσωπικά είδη, είχα τη φρόνηση να πάρω και δύο σούπερ μπικίνι μαγιό με ελάχιστο ύφασμα.

Οι μέρες μου κυλούσαν με διάβασμα, διαλογισμό, τρέξιμο στην παραλία και κολύμπι. Ευτυχώς ο τουρισμός είναι ελάχιστος και δε με ενόχλησε κανένας. Μάλιστα είχα διαλέξει επίτηδες το πιο απομονωμένο μπανγκαλόου, που βρισκόταν πιο μακριά από τη θάλασσα. Οκτώ ημέρες πριν αναχωρήσω για την Αίγυπτο συνέβη το αναπάντεχο! Στις δύο μεγάλες εξοχικές γειτονικές βίλες ήρθε ένα τσούρμο νεόπλουτων Αυστραλών. Από μια οικογένεια σε κάθε μία, μαζί με τα παιδιά, τα σκυλιά και τα λοιπά.

Μάλιστα ήθελαν σώνει και καλά να μάθουν με ποια γειτονεύουν και "αυθόρμητα" αποπειράθηκαν να με επισκεφθούν την ώρα που έκανα διαλογισμό και βρισκόμουν σε πλήρη κατάσταση Ζεν! Χτύπησαν την πόρτα δυνατά και στη συνέχεια "μπήκαν" από την ανοιχτή μπαλκονόπορτα και χωρίς καν να σεβαστούν τον προσωπικό μου χώρο, άρχισαν να συστήνονται και οι γυναίκες τους να εκθειάζουν τα κάλλη μου, χωρίς να ζηλεύουν.

Άνοιξα τα μάτια μου και σηκώθηκα όρθια χρησιμοποιώντας μόνο τους μύες του σώματός μου. Χαμογέλασα ειρωνικά και άρχισα να τους βρίζω στα αραβικά, στα φαρσί, σε κάποια γαλλικά και στα ελληνικά. Με το δείκτη μου τους έδειξα να φύγουν και επί τέλους αντιλήφθηκαν την οργή μου κι εγώ ότι ήταν σχεδόν λιώμα από τις σαμπάνιες. Το βραδάκι κι ενώ διάβαζα ξαπλωμένη το Όνειρο θερινής νύχτας, η πόρτα μου χτύπησε πιο διακριτικά. Στράφηκα προς τα εκεί και ασυναίσθητα έδωσα το ελεύθερο σε όποιον χτυπούσε να εισέλθει.

Η πόρτα άνοιξε διστακτικά και αντίκρισα δύο χαριτωμένους ξανθούς έφηβους. Μια κοπέλα και ένα αγόρι. Η νεαρή μπήκε μπροστά και με πλησίασε με χαμηλωμένο βλέμμα, ενώ ο πιτσιρικάς την ακολούθησε. Σηκώθηκα από το κρεβάτι φορώντας μόνο ένα ημιδιάφανο νεγκλιζέ γαλάζιο κορμάκι και τάνγκα μαύρο εσώρουχο. Η κοπέλα κοκκίνισε στη θέα μου και σχεδόν αμέσως το ίδιο έκανε και το αγόρι.

- Καλησπέρα, είπα στα αγγλικά!

Η κοπέλα φάνηκε να ανακουφίζεται και με κοίταξε.

- Καλησπέρα, μου απάντησε και χτύπησε με τον αγκώνα της το μπράτσο του αγοριού.

- Καλησπέρα, είπε κι εκείνος ψιθυριστά και αποφεύγοντας να με κοιτάει.

- Σε τι οφείλω την τιμή, ρώτησα με ευγενικό ύφος.

Αγκωνιές ανταλλάχτηκαν εκατέρωθεν. Χαμογέλασα και έπιασα ένα μπουρνούζι και το φόρεσα. Η κοπέλα πήρε θάρρος. Ήταν 18 χρονών. Με ολόισιο ξανθό μαλλί μέχρι το στήθος, ανοιχτά γαλάζια μάτια και δύο-τρεις φακίδες σε κάθε μάγουλο που της τόνιζαν την ομορφιά. Είχε ύψος κοντά στο 1.70 και τα πόδια της φαινόταν γυμνασμένα. Φορούσε σορτσάκι και αθλητικά παπούτσια με μικρές κάλτσες, ενώ πίσω από το τισέρτ διέκρινα αθλητικό στηθόδεσμο. Το αγόρι βεβαιώθηκα πως είχε την ίδια ακριβώς ηλικία. Επίσης με ίσιο, ίδιου χρώματος ξανθό μαλλί μέχρι το σβέρκο. Ίδια μάτια και ακόμα ίδιες φακίδες. Βέβαια ήταν δεκατέσσερις πόντους ψηλότερος και πιο ογκώδης λόγω έντονης γυμναστικής. Φορούσε κι αυτός σορτσάκι και αθλητικά παπούτσια, αλλά με κάλτσες ως σχεδόν το γόνατο.

- Ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη, ξεκίνησε να λέει το κορίτσι, εκ μέρους των γονιών μου και των θείων μου. Είχαν πιει λίγο παραπάνω κατά τη διάρκεια της πτήσης. Επίσης θα ήθελα να σας πω ότι είμαστε καλοί άνθρωποι με καλούς γείτονες

- Συγχωρεμένοι, της είπα. Εσύ και ο αδερφός πήρατε την πρωτοβουλία;

- Ναι, απάντησε το αγόρι. Δε θέλαμε να γίνουμε ρεζίλι σε ξένο κόσμο. Να πηγαίνουμε! Να μη σας ενοχλούμε!

- Καληνύχτα, είπαν ταυτόχρονα και εκείνη τη στιγμή θαύμασα πόσο πολύ έμοιαζαν μεταξύ τους.

- Θέλατε να μου προτείνετε κάτι άλλο, είπα με έντονο ύφος. Αλλά η αδερφή σου πρόσεξε πως το μπαράκι δεν έχει παρά μόνο αναψυκτικά. Με το δεύτερο σκούντημα ήταν σαν να σου το είπε! Επίσης ήρθατε εδώ γιατί κάποιος από την οικογένεια... xμ! Φαντάζομαι η μητέρα σας… έπιασε τα γαλλικά που τους είπα.

Χαμογέλασα εγκάρδια όταν είδα ταυτόχρονα τα σώματά τους να σφίγγονται και να με κοιτάνε με την ίδια, ταυτόχρονη έκπληξη. Έγνευσαν καταφατικά την ίδια στιγμή και πλέον δε μπορούσα να συγκρατηθώ. Ξέσπασα σε ένα χαρμόσυνο γέλιο και σύντομα άρχισαν να γελάνε και οι δύο χωρίς να ξέρουν το γιατί.

- Εντάξει, τους είπα με ευθυμία. Τι ώρα να έρθω;

Με κοίταξαν άλλη μια φορά, σήκωσαν το αριστερό τους χέρι και έπιασαν το πάνω μέρος του κεφαλιού κάνοντας ακριβώς την ίδια κίνηση, στράφηκαν η μία στον άλλο και είπαν «σε μισή ώρα στην αριστερή βίλα».

- Αν μπορείτε να φορέσετε πιο casual ρούχα, πρότεινε η κοπέλα.

- Εντάξει! Επειδή όμως το ζήτησες ευγενικά, της απάντησα.

Καθώς έκαναν μεταβολή και ξεκίνησαν να κατευθύνονται προς την πόρτα, η κοπέλα γύρισε προς το μέρος μου. Το αγόρι ασυναίσθητα έκανε την ίδια κίνηση.

- Είστε πολλή όμορφη, μου είπε το κορίτσι. Ελπίζω να μη σας πειράζουν τα κομπλιμέντα.

- Ναι, συμπλήρωσε το αγόρι. Γιατί θα σας κατακλείσουν από όλους.

Έγνευσα ότι κατάλαβα και τους αποχαιρέτησα. Ήξερα ότι επίτηδες δε ρώτησαν το όνομά μου για να γίνουν οι συστάσεις στο χώρο που διέμεναν. Επίσης είχα παρατηρήσει και κάτι άλλο. Τα δίδυμα δεν είχαν ντραπεί να με κοιτάξουν από σεμνότητα!

Μισή ώρα αργότερα βρέθηκα στη βίλα με τζιν παντελόνι, μπότες και φούτερ. Πόσα άλλα να καλύψω πια; Χαιρετηθήκαμε, μου ζήτησαν συγγνώμη, αγκαλιαστήκαμε, φιληθήκαμε και παρόλο που είχα επιβάλλει στον εαυτό μου να μην πιει για ένα μήνα, δε μπορούσα να μη χαρώ στη θέα τεσσάρων 50αριων μπουκαλιών ουίσκι και σε χέλι ψητό στα κάρβουνα. Η οικογένεια είχε κερδίσει το λαχείο. Και είχαν αποφασίσει να κάνουν διακοπές για πρώτη φορά στη ζωή τους στο εξωτερικό. Ήταν δύο άνδρες, αδέρφια, που είχαν παντρευτεί δύο αδερφές. Όλοι τους ξανθοί και γαλανομάτηδες και αν δεν ήταν το πιο σκούρο δέρμα της Αυστραλίας θα μπορούσες άνετα να τους περάσεις για Σκανδιναβούς. Μάλιστα μου ανέφεραν τον τρόπο που αποφάσισαν να περάσουν τις διακοπές τους. Κόλλησαν ένα παγκόσμιο χάρτη στον τοίχο και ο μπόμπιρας πέταξε ένα βελάκι που καρφώθηκε στον Άγιο Μαρτίνο. Ευτυχώς που μιλούσαν αγγλικά ε; Ο μισός Άγιος Μαρτίνος ανήκει στη Γαλλία και ο άλλος στην Ολλανδία.

Έφυγα με το ένα μπουκάλι μισογεμάτο κατά τα τοπικά μεσάνυχτα. Τα μικρά παιδιά είχαν αποκοιμηθεί. Δεν τα πείραζε η αλλαγή ώρας, αρκεί να ήταν νύχτα. Έφτασα στο μπανγκαλόου, αλλά δεν πήγα για ύπνο. Αντίθετα φόρεσα το γαλάζιο μου μαγιό, πήρα μια πετσέτα και ξεκίνησα για την ερημική παραλία. Το θερμό ωκεάνιο ρεύμα του Κόλπου έβρεχε την ακρογιαλιά και η θάλασσα ήταν σχεδόν πάντοτε ζεστή. Βρέθηκα μόνη να περπατώ στην αμμουδιά καθώς το μισό φεγγάρι του Ιανουαρίου φώτιζε τον ουρανό. Άφησα την πετσέτα μου στο χώμα και έτρεξα να συναντήσω τα μικρά κύματα. Καθώς βούτηξα και βυθίστηκα κάτω από το νερό, οι αισθήσεις μου καθάρισαν και το σώμα μου αναζωογονήθηκε. Κολυμπούσα ανέμελα και είχα ξεμακρύνει αρκετά όταν βγήκα στην επιφάνεια της θάλασσας. Κάμποσα μέτρα βορειοδυτικά μου διαπίστωσα κίνηση.

Με το μισό πρόσωπο μου να ξεπροβάλλει έξω από το νερό και με αργό πρόσθιο κολύμπι πλησίασα. Η όραση μου είχε ήδη συνηθίσει στο ημίφως και γρήγορα αντιλήφθηκα ποιοι βρίσκονταν εκεί. Τα δίδυμα το είχαν σκάσει για νυχτερινό μπάνιο ή... δε γελάστηκα τελικά. Η κοπέλα είχε βγάλει τη φανέλα και τον αθλητικό στηθόδεσμο. Τα μικρά σαν πορτοκάλια βυζάκια στέκονταν ολόρθα. Το αγόρι τακτοποιούσε μια πετσέτα και η πούτσα του ήταν στητή και τεντωμένη. Εκείνη τον έβαλε να ξαπλώσει και κατέβασε το σορτσάκι της, έχοντας πλάτη προς τη θάλασσα. Στη συνέχεια κάθισε πάνω στο πρόσωπο του και έπιασε με τα χέρια της κάθε στήθος.

- Ω γλυκιά Νεμπεθετεπέτ! Κι εσύ Χαθόρ κι εσύ Ιουσαασέτ! Γιατί με κολάζετε με αυτό το θέαμα;

Το αγόρι ξεκίνησε να τη γλείφει, ενώ τα χέρια του είχαν περαστεί πίσω της και χάιδευαν την πλάτη και το κωλαράκι της. Εκείνη κουνούσε εκστατικά τους γοφούς της και πίεζε τα βυζάκια της και τις θηλές. Εγώ είχα πλησιάσει αρκετά, ήμουν στα ξέβαθα και ακουμπούσα το σώμα μου στην άμμο της θάλασσας. Λίγο αργότερα την είδα να γυρίζει σε 69 και να πιάνει το καυλί του αδερφού της. Το στοματάκι της βρέθηκε να πιπιλάει σαν παγωτό τη βάλανο του και που και πού να ρουφάει την πούτσα, ενώ ταυτόχρονα του την έπαιζε με το χεράκι της. Καθόμουν και θαύμαζα ακίνητη. Δεν τους πήρε πολλή ώρα όταν και οι δυο μαζί ταυτόχρονα ξέσπασαν σε απαλά βογκητά καύλας. Είδα τη λεκάνη του να κινείται και εκείνη να του ρουφά το εργαλείο. Η ίδια επίσης είχε τουρλωθεί και απολάμβανε το γλειφομούνι που της έκανε. Έχυσαν την ίδια στιγμή.

Είχα καυλώσει με το θέαμα, αλλά δεν είχα αγγίξει τον εαυτό μου. Τους είδα να κινούνται και να φιλιούνται στο στόμα παθιασμένα, ανταλλάζοντας τα υγρά που μόλις είχαν γευτεί. Η πούτσα του αγοριού δε φαινόταν να πέφτει με τίποτα. Ξαναβρέθηκε ο ίδιος με την πλάτη στην πετσέτα κι εκείνη τον καβάλησε. Όταν ο πούτσος του άνοιξε τα μουνοπέταλα της, την άκουσα να αναστενάζει εκστατικά.

- Μην τελειώσεις μέσα μου σαν την άλλη φορά!

- Δεν έχεις πάρει χάπι;

- Εδώ νομίζουν ότι είμαι ακόμα παρθένα. Δε μπορώ να παίρνω τα χάπια της μαμάς. Να προσέχεις.

- Μα μου αρέσει που τελειώνουμε μαζί.

- Έπρεπε να πάρουμε προφυλαχτικά!

- Έλα να κάνουμε έρωτα και ξέχνα τα τώρα αυτά.

Έσκυψε πάνω του και τον φίλησε στο στόμα. Μετά από περίπου πέντε λεπτά τη γύρισε σε ιεραποστολική στάση. Τα ποδαράκια της έκαναν χιαστή αγκαλιά στο λευκό του κώλο που μπαινόβγαινε μέσα της με αυξανόμενη ταχύτητα. Η κοπέλα ξεκίνησε να αναστενάζει πιο έντονα. Ήταν κοντά! Κι αυτός με το ρυθμό που τη γαμούσε δε θα αργούσε. Κοίταξα προς το μέρος του Θωθ στη σκοτεινή πλευρά του. Πετάχτηκα από τη θάλασσα τρέχοντας. Άκουσαν τον θόρυβο και ευτυχώς τους σταμάτησε. Βγήκε από μέσα της όταν έφτανα από πάνω τους. Επιβλητική σαν τη Μητέρα τον έπιασα από το αυτί. Η κοπέλα προσπάθησε να καλύψει με τα χέρια της τη γύμνια της.

- Σου είπε όχι μέσα της! Το ξέρεις ότι είναι σε γόνιμη μέρα; Τι θα γινόταν εάν την άφηνες έγκυο;

Η πούτσα του πήρε την κατιούσα. Η κοπέλα τυλίχτηκε με την πετσέτα ενώ τους κοιτούσα και τους δύο αυστηρά.

- Σε παρακαλώ μη μας μαρτυρήσεις, είπαν ταυτόχρονα.

Τους κοίταξα στα μάτια και άφησα το αυτί του. Η ερωτική τους διάθεση είχε μηδενιστεί.

- Δε με ενδιαφέρει εάν κάνετε σεξ ή έρωτα. Δε με νοιάζει καν ότι είστε αδέρφια και μάλιστα δίδυμα που έχουν μεγαλύτερη κατανόηση η μία για τον άλλο. Αυτό που με νοιάζει είναι ότι είστε μικροί σε ηλικία και δεν έχετε αρκετή εμπειρία για να σκέφτεστε.

Ο τόνος της φωνής μου έγινε πιο απαλός και ήρεμος.

- Ξέρω ότι αγαπιέστε. Με αγάπη πραγματική και βαθιά. Το ότι συνευρίσκεστε είναι η ολοκλήρωση αυτής της αγάπης. Αλλά δεν είσθε έτοιμοι ακόμα να αντιμετωπίσετε την κοινωνία.

Ξαφνικά βρέθηκα με δύο παιδιά στην αγκαλιά μου να κλαίνε. Τα δάκρυα τους αυτά ήταν καθαρτικά. Τους παρηγορούσα για κάμποση ώρα κι εκείνοι με άκουγαν σιωπηλά.

- Πρέπει να μάθεις να κρατιέσαι, του είπα στο τέλος όταν σηκωθήκαμε από την αμμουδιά.

Η μόνη που φορούσε κάτι ήμουν εγώ! Σπάνιο να μου συμβεί στη ζωή μου αυτό.

- Θα σας αφήσω να συνεχίσετε. Αλλά προσοχή!

- Πώς να σε ευχαριστήσουμε, ρώτησαν ταυτόχρονα.

Με έκαναν να γελάσω ξανά με το συγχρονισμό τους, αλλά και με το πόσο ερωτική μου ακούστηκε η ερώτησή τους.

- Χμ…

είπα και περπάτησα μέχρι τη δική μου πετσέτα και τις σαγιονάρες μου. Το ζευγάρι με παρακολουθούσε να απομακρύνομαι και να σκύβω να μαζέψω της πετσέτα μου.

- Έπρεπε να ήμασταν πιο προσεκτικοί, τους άκουσα να λένε.

Γύρισα προς το μέρος τους και τους κοίταξα.

- Στα κομμάτια, είπα και έτρεξα προς αυτούς.

Άπλωσα την πετσέτα μου δίπλα στη δική τους και ξέλυσα το στηθόδεσμο του μαγιό. Το στρινγκάκι μπικίνι ακολούθησε μια καθοδική πορεία. Τους είδα να θαυμάζουν το σώμα μου. Σχεδόν αμέσως τα χείλη τους βρήκαν και από μια καυλωμένη πλέον θηλή και άρχισαν να ρουφάνε με ενθουσιασμό. Αριστερό και δεξί χέρι βρέθηκαν να μου χαϊδεύουν την κλειτορίδα και να μου βάζουν δάχτυλο. Θόλωσα! Ο συγχρονισμός τους για άλλη μια φορά ήταν τέλειος. Τα μάτια μου σκούρυναν απότομα. Αναστέναξα δυνατά και περνώντας τα χέρια μου πίσω από τα κεφάλια τους, πίεσα προς το στήθος μου. Πλέον δε ρουφούσαν απλά, αλλά είχαν βεντουζώσει. Τα δάχτυλα της κοπέλας μου γαμούσαν το μουνάκι ενώ του αγοριού μου έτριβαν την κλειτορίδα. Άρχισα να τρέμω εκστατικά και να χύνω δυνατά. Κοίταξα τον Σείριο και είδα την Ίσιδα να μου χαμογελάει. Δε σταμάτησαν! Για σχεδόν μισή ώρα μου βύζαιναν το στήθος και μου γαμούσαν-έτριβαν το μουνάκι.

Άφησα τα χέρια μου από τα κεφάλια τους και έπιασα το στήθος της κοπέλας με το ένα. Η ρώγα της ήταν τόσο πέτρα όσο η δική μου. Η πούτσα του αγοριού το ίδιο. Την έβαλα να σκύψει στα τέσσερα και πιάνοντας με το χέρι μου το ατσαλένιο καυλί του, το οδήγησα μέσα στο μουνάκι της που ανοιγόκλεινε με προσμονή. Αμέσως η μικρή άρχισε να χύνει και εκείνος ξεκίνησε να τη γαμάει με απίστευτη ταχύτητα.

- Τελειώνω, βόγκηξε η νεαρή και το χέρι της βρέθηκε στην κλειτορίδα της.

- Αχ…

άκουσα τον πιτσιρικά να αναστενάζει, αλλά τον είδα να σφίγγει τα δόντια του. Οι κινήσεις του εντάθηκαν. Ήθελε να της προσφέρει τη μέγιστη απόλαυση και το έπραττε. Αφού η μικρή τελείωσε δυναμικά, με ένα δυνατό πλατς έβγαλε την πούτσα του από το μουνάκι της και άρχισε να εκσπερματώνει στην πλάτη της. Εγώ έβαλα το χέρι μου μπροστά από το όργανό του και η παλάμη μου πλημμύρισε με τα υγρά του.

- Για να μην πάνε στα μαλλιά της, του είπα όσο βογκούσε.

Στη συνέχεια άπλωσα το χέρι μου και της έδωσα να τα γευτεί. Δεν παρέλειψα να δοκιμάσω κι εγώ λίγο προς έκπληξη τους.

- Εδώ με βυζάξατε και με δαχτυλώσατε, τους είπα γελώντας. Λίγο σπέρμα θα με πείραζε;

Κατόπιν ντυθήκαμε και πήγαμε στο μπανγκαλόου μου. Εγώ ήπια ένα ποτήρι ουίσκι κι εκείνοι τα αναψυκτικά που είχα.

- Δε σε ενοχλεί, είπαν ταυτόχρονα κατεβάζοντας τα ποτήρια τους.

Φυσικά δε μιλούσαν για εμένα, αλλά η μία στον άλλο. Δεν τους ενοχλούσε που ήμουν παρούσα όταν εξέφραζαν την αγάπη τους. Ήξεραν ότι δεν ήμουν εκεί για να κλέψω κάτι από αυτούς.

- Θέλεις να σε γαμήσει ο αδερφός μου, με ρώτησε η κοπέλα

- Και να γλείφεις την αδερφή μου;… συμπλήρωσε αυτός.

Ανασήκωσα τους ώμους μου ειρωνικά.

- Γιατί νομίζετε ότι σας είπα να έρθετε στο σπίτι;… ρώτησα ενώ έλυνα εκ νέου το μαγιό μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...