ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Η αδελφή μου η Ματίνα στο τζακούζι




 Καλημέρα σας. Μετά το τελευταίο βίντεο που μου έστειλε η αδερφή μου είχα πάρα πολύ καιρό να τη δω και να κάνουμε τα δικά μας. Λίγο η μετακόμιση, λίγο τα σχολεία, δεν είχαμε βρει καθόλου χρόνο για εμάς. Όμως αυτές τις μέρες ένιωθα πολύ καυλωμένος και ήθελα να τη δω οπωσδήποτε. Έτσι σκέφτηκα να βρεθούμε σε ένα ξενοδοχείο που ήταν κάπου ανάμεσα και στους δυο μας. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο είχε υπέροχες σουίτες με διαφορά ντεκόρ. Αφού της έστειλα κάποια μηνύματα και την έπεισα, με λίγη δυσκολία γιατί φοβόταν μην μας δει κανείς, τελικά έκλεισα ένα υπέροχο δωμάτιο με ένα μεγάλο τζακούζι. Έτσι δόθηκε το ραντεβού μας για μια Παρασκευή βράδυ. Είχα ζητήσει άδεια από την δουλειά μου αλλά στη γυναίκα μου δεν είπα τίποτα.


Έφυγα από το σπίτι με την στολή κανονικά για δουλειά και σε μια ώρα ήμουν στο ξενοδοχείο κάνοντας ετοιμασίες. Είχαμε συνεννοηθεί να πάω εγώ νωρίτερα και να έρθει η αδελφή μου μετά από μια ώρα. Της έστειλα μήνυμα λέγοντας της σε ποιο νούμερο δωματίου είχα κλείσει. Το δωμάτιο ήταν απίστευτα καλό. Είχε απαλό κόκκινο χρώμα με ένα τεράστιο στρογγυλό κρεβάτι επάνω καθρέφτες και δίπλα ένα μεγάλο τζακούζι. Άνοιξα ένα κρασί που είχα φέρει και άρχισα να πεινώ καθώς την περίμενα. Όντως μετά από λίγο χτύπησε η πόρτα και άνοιξα αμέσως.

Η αδελφή μου φορούσε ένα μαύρο παλτό λόγω ότι έκανε κρύο έξω σκουφί και ένα κασκόλ που κάλυπτε τη μύτη της.

- Άμα δεν ήξερα ότι είσαι εσύ δεν θα σε γνώριζα, της είπα.

- Είδες… μου λέει. Τι να κάνω, θες να μας δει κανείς γνωστός και να έχουμε άλλα. Αμάν… μου λέει, τι φανταστικό δωμάτιο;

- Τι θα σου έκλεινα, κανένα Φτηνιάρικο;…

και πάω κοντά της και την παίρνω αγκαλιά. Τη φιλάω με πάθος ενώ παράλληλα της βγάζω το παλτό και το σκουφάκι.

- Έλα να πιούμε λίγο κρασάκι να ζεσταθούμε, της λέω.

- Οκ… μιλάμε για πολύ κρύο έξω…


και αμέσως βλέπει το τζακούζι και μου λέει.

- Καλά, μιλάμε έχει και μπανιέρα; Τεράστια είναι.

- Τι λες, μπαίνουμε να πιούμε το κρασάκι μας εκεί;

- Καλή ιδέα μου λέει. Μισό λεπτό να πάω στο μπάνιο μου λέει να αλλάξω.

- Οκ… εγώ μπαίνω και σε περιμένω.

Ήμουν ήδη μέσα όταν μετά από λίγο βγήκε η αδελφή μου τυλιγμένη με μια μεγάλη πετσέτα.

- Είναι ζεστό;… μου λέει.

- Και βέβαια αγάπη, έλα, μπες.

Βγάζει τη πετσέτα της και αμέσως το μάτι μου πάει στο υπέροχο μουνάκι της, το οποίο είχε ξυρίσει τελείως. Το κατάλαβε και μου είπε χαμογελώντας λάγνα.

- Είδες;… το πήρα τελείως, όπως σου αρέσει…

και μπαίνει μέσα. Πίνει μια γουλιά από το κρασί της και έρχεται κοντά μου.

- Μου έλειψες…

μου λέει αι αρχίζουμε τα γλωσσόφιλα. Η γλώσσα της και νεκρούς ανασταίνει. Έχει ένα τρόπο να παίζει μέσα στο στόμα μου που με καυλώνει απίστευτα. Ξέρει να φιλάει η άτιμη. Με έχει καυλώσει ήδη και το νιώθει γιατί έχει κολλήσει επάνω μου.

- Τι έχουμε εδώ;… μου λέει και μου τον πιάνει. Σε καυλώνει η αδελφή σου αρκετά…

μου λέει όλο καύλα.

- Εάν με καυλώνει;…

και σκύβω και αρχίζω να της γλείφω τις ρώγες που από το νερό είχαν είδη γίνει σκληρές. Παράλληλα της χαϊδεύω το μουνάκι ενώ της βάζω και ένα δαχτυλάκι μέσα. Αναστενάζει όλο καύλα.

- Δεν φαντάζεσαι πόσο σε θέλω μέσα μου… μου λέει Ψιθυριστά.

- Υπομονή…

της λέω και την ξαπλώνω με την πλάτη στο σημείο όπου είχε ένα μαξιλάρι αδιάβροχο το τζακούζι. Της ανοίγω τα πόδια, σκύβω και αρχίζω και της κάνω ένα θεότρελο γλειφομούνι. Της ρουφάω την κλειτορίδα και παράλληλα της γαμάω το ξυρισμένο μουνάκι με τα δάχτυλα. Άρχισε να σπαρταράει πολύ γρήγορα. Έσφιγγε τα πόδια της επάνω στο κεφάλι μου και μου τράβαγε τα μαλλιά.

- Αχ… τι μου κάνεις μικρό μου…

Έβγαζε κραυγές κοφτές από την καύλα της.

- Θα χύσω...

- Ναι μωρό μου, μέσα στο στόμα μου… της λέω, θέλω να νιώσω τους χυμούς σου…

και αμέσως άρχισε να χύνει και να φωνάζει. Σηκώνομαι, πιάνω τον πούτσο και της τον βάζω μέσα. Αρχίζω και τη γαμάω για αρκετά λεπτά κάτω από το ζεστό νερό που είχε το τζακούζι. Ήταν απίστευτα όλα. Κοιταζόμασταν στα μάτια ενώ εγώ μπαινόβγαινα μέσα και παράλληλα δίναμε καυτά φιλιά. Λίγο πριν χύσω τραβιέμαι και σηκώνομαι όρθιος. Της τον δίνω να τον πάρει στο στόμα. Τον ρούφαγε με μεγάλο πάθος και δεν άντεξα πολύ. Άρχισα να χύνω μέσα στο στόμα της. Μου τα ρούφηξε όλα μέσα της λαίμαργα . Ήταν απίστευτο γαμήσι. Κάναμε άλλες δυο φορές σεξ εκείνο το βράδυ.

Το ξημέρωμα με βρήκε στο τιμόνι να οδηγώ για το σπίτι ενώ έριχνε έξω τις πρώτες νιφάδες χιονιού. Ένα μήνυμα ήρθε στο κινητό μου. Ήταν από την αδελφή μου και μου έγραφε.

«Ήσουν απίστευτος απόψε. Μου έκανες τρελό γαμήσι. Ανυπομονώ για το επόμενο. Μην ξεχάσεις να το σβήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...