ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 18 Ιουνίου 2022

Αυτοϊκανοποίηση το βράδυ


 

Λένε πως η μεγαλύτερη σαρκική ηδονή επιτυγχάνεται μέσω της αιμομικτικής συνουσίας! Φυσικά αυτό το λένε οι αιμομίκτες. Άλλοι πάλι λένε ότι η βία τους ανεβάζει σε υψηλά επίπεδα. Φυσικά είναι μαζοχιστές ή σαδιστές. Άλλοι πάλι αναφέρουν την ομαδικότητα. Η ολοκλήρωση για κάθε άτομο είναι διαφορετική. Η ιδανικότερη επίτευξη συμβαίνει μόνο όταν το πρόσωπο θέλει να συμβεί και υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες.

Εγώ για παράδειγμα δεν έχω οικογένεια για να μπορώ να πω ότι έζησα κάποια επαφή, αλλά έχω κάνει ομαδικό σεξ, με άντρες, με γυναίκες, με τρανς. Επίσης έχω δεχθεί, αλλά και δώσει βία. Έχω κάνει τα πάντα. Ακόμα και μπροστά σε κόσμο. Ή ίσως μέσα στο αστυνομικό οίκημα της Σκότλαντ Γιάρντ, εν ώρα απογευματινής υπηρεσίας. Τώρα ξέρω τι σκέφτεστε μερικοί πονηροί. Όχι! Αγαπώ όλα τα ζώα, ακόμα και τους ανθρώπους, αλλά μόνο με αυτό το ζώο έχω επιλέξει να ζω τη σεξουαλικότητά μου.

Τι διαφέρει όμως ένας οργασμός από το "με απογείωσε στη Σελήνη, με κράτησε εκεί για ώρα και με επέστρεψε ομαλά"; Η προσωπική μου απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι η διάθεση, οι καιρικές συνθήκες, ο χώρος, η πνευματική κατάσταση.

Χτες το βράδυ έγραφα μια ιστορία και προσπαθώντας να ανασύρω αναπόσπαστα κομμάτια αυτής από τη μνήμη μου, διάβασα ένα μήνυμα που είχα λάβει στην ιστοσελίδα. Το συγκεκριμένο πρόσωπο που αλληλογραφεί μαζί μου, έστειλε ένα γραπτό κείμενο που έκανε το "κλικ" στον εγκέφαλο και στη λίμπιντο μου, συνδυάζοντας τα ευχάριστα γεγονότα της ιστορίας που είχα ζήσει. Ο ουρανός ήταν έναστρος και καθαρός. Τα μάτια μου ατένιζαν τις σκηνές που είχαν εκτυλιχθεί στο παρελθόν και το σώμα μου πολύ γρήγορα ανταποκρίθηκε.

Μια ζεστή φλόγα ξεπήδησε από το είναι μου, που εξελίχθηκε σε πυρκαγιά. Ένιωσα όλο μου το κορμί να τρέμει και η ανάγκη να εκτονώσω αυτό το συναίσθημα έγινε αδίρητη. Ήμουν έτοιμη να κατεβάσω το σορτσάκι που φορούσα, αλλά κατάφερα να συγκρατηθώ μόνο για μια στιγμή. Σκέφτηκα τον αγαπημένο Ιανό και δε θα ήθελα να ψεκάσω με τα υγρά μου τα καλώδια, το πάτωμα και το πληκτρολόγιο του υπολογιστή. Μπήκα στην τουαλέτα σε μηδενικό χρόνο. Δεν άναψα καν το φως. Ήξερα που βρισκόταν το κάθε τι και δρασκέλισα εύκολα το μισό μέτρο της εμαγιέ μπανιέρας. Οι ρώγες μου είχαν σκληρύνει! Άνοιξα τα πόδια μου και γυμνή επιτέλους έτριψα την κλειτορίδα μου με το ένα χέρι, ενώ με το άλλο γαμούσα το μουνάκι μου, με δείκτη, μέσο και παράμεσο.

Το σώμα μου άρχισε να τρέμει και να χορεύει ένα μαγευτικό χορό σε ταχύτατο ρυθμό. Τα μάτια μου είχαν σκουρύνει. Ένα αργό και μακρύ σε διάρκεια "Ω…" ξέφυγε από τα χείλη μου καθώς ένας πολύ δυνατός οργασμός με συγκλόνιζε, τράνταζε και απογείωνε. Διαφανή υγρά ξεχύθηκαν από μέσα μου και άρχισαν να ψεκάζουν τα πλακάκια, τη ντουζιέρα, και το μάρμαρο. Η καύλα που ζούσα εκείνη τη στιγμή ήταν συγκλονιστική. Και έτσι πρέπει να είναι για τον καθένα, κάθε φορά!

Αφού τελείωσα, άνοιξα το ντους και με κρύο νερό ξέβγαλα τα τελευταία ίχνη καύλας από το σώμα μου, αλλά και από τη μπανιέρα. Ευτυχώς ο Ιανός έχει προνοήσει και υπάρχει πάντα μια καθαρή πετσέτα για να σκουπιστώ. Βγήκα από την τουαλέτα και πήγα στο σαλόνι. Ο Ιανός καθόταν και παρακολουθούσε μια τηλεοπτική σειρά.

- Τελείωσες, με ρώτησε.

- Ναι!

Το χέρι του κινήθηκε και μου έδωσε στριμμένο τσιγάρο και αναπτήρα. Αραιά και πού καπνίζω κι ένα τσιγάρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...