ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Ξέκωλα δίδυμα


 Αγοράκι μου σε πονάω; Βλέπω ότι σήμερα δυσκολεύεσαι να πάρεις τον πούτσο μου μέσα στο τρυφερό σου κωλαράκι. Θέλεις να σταματήσω;


– Όχι μανούλα, πονάω αλλά συνέχισε, μού αρέσει που με γαμάς.

– Εντάξει μωρό μου θα συνεχίσω να σου ανοίγω το κωλαράκι για να σε ετοιμάσω για τη μεγάλη πούτσα του Βαγγέλη που μόλις τελειώσει το γαμήσι με την αδελφή σου θα σε περιποιηθεί καταλλήλως.

– Αγορίνα μου ξέρεις πόσο με φτιάχνει να γαμάω τρυφερά κωλαράκια. Ή αδελφούλα σου θέλει ακόμα αρκετή εξάσκηση για να μπορέσει να πάρει μέσα στη κωλότρυπα της την ψωλάρα μου. Όμως το δικό σου κωλαράκι έχει ανοίξει τόσο όσο χρειάζεται για να γαμιέται με μεγάλες και χοντρές ψωλές. Ό Νονός σου και ή μαμά έκαναν πολύ καλή δουλειά.

Ο Βαγγέλης έχυσε στο στοματάκι της αδελφής μου ή οποία και τα ρούφηξε όλα.

Αφού συνήλθαμε, πλυθήκαμε και ετοιμαστήκαμε να συνεχίσουμε τα γαμήσια. Μετά το μουνάκι της αδελφής μου είχε σειρά το κωλαράκι μου να γευθεί τη ψωλάρα του Βαγγέλη που με δυσκολία κρατιόταν να μη μου ορμήσει και να με βιάσει. Ξεκίνησα να του γλείφω την ψωλή ενώ αυτός μου χάιδευε το κωλαράκι και με τη βοήθεια λιπαντικού μου έχωσε δυο δάκτυλα και μετά τρία ανοίγοντας με και ετοιμάζοντας για το γαμήσι που θα ακολουθούσε. Δίπλα ή μαμά με την αδελφή μου σε στάση 69 έγλειφαν ή μια το μουνί και την κωλοτρυπίδα της άλλης γαμώντας με τα δάκτυλα τα μουνιά τους. Ό Βαγγέλης μου σήκωσε ψηλά τα πόδια και έφερε την ψωλάρα του στην είσοδο της κωλοτρυπίδας μου έτοιμος να μού τη καρφώσει.

– Είσαι έτοιμος μωρό μου να σου χώσω την ψωλή μου και να σου σκίσω το κωλαράκι;

– Βαγγέλη γάμησε με, σκίσε μου το κωλαράκι, κάνε με δικό σου. Με τρελαίνει ή πούτσα σου.

Ένιωθα τη ψωλάρα του να με τρυπάει και να χώνεται αργά αργά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου μέχρι που έπιασε πάτο. Πονούσα πολύ αλλά προσπάθησα να αντέξω γιατί ήξερα ότι σε λίγο θα άρχιζε το σφυροκόπημα της κωλότρυπας μου και θα ξεκινούσε ή δική μου ηδονή και απόλαυση.

– Αχ πόσο μου αρέσει να γαμιέμαι; Τρελαίνομαι όταν νιώθω το πούτσο σου να μου ξεσκίζει το στενό και καυλιάρικο κωλαράκι μου. Βαγγέλη γάμα με, άνοιξε με, ξέσκισε μου την κωλότρυπα.

– Ρε εσύ Ελένη ό γιός σου ξεσάλωσε, αισθάνομαι την κωλότρυπα του να με ρουφάει και τους μύες του να με σφίγγουν.

– Ναι Αγάπη μου φαίνεται τελικά ότι ό Νότης μας προέκυψε Νότα. Από μικρός του άρεσε να παίζει με τη δίδυμη αδελφή του με τις κούκλες και να ντύνεται με τα ρουχαλάκια της. Το βράδυ ερχόντουσαν γυμνά μαζί μου στο μεγάλο κρεβάτι. Χαϊδευόμασταν μεταξύ μας μέχρι που ξεκίνησα να γλείφω παντού τα τρυφερά τους κορμιά. Έγλειφα το μουνάκι της κόρης μου της Αγγελικούλας ή οποία τότε άρχισε να έχει τους πρώτους οργασμούς. Καύλωνε πολύ εύκολα και αφηνόταν στα χέρια μου να τη μεταχειριστώ όπως ήθελα. Την έβαζα να με γλείφει παντού και ρούφαγε τα χύσια μου. Ό γιός μου ό Νότης με έγλειφε παντού αλλά φάνηκε από τότε ότι θα τράβαγε άλλο δρόμο. Ήθελε να του γλείφω το κωλαράκι και να τον γαμάω με το δάχτυλο. Το πουτσάκι του ήταν μικρό και έχυνε μόνο με το κωλοδάχτυλο. Βέβαια όλα αυτά άλλαξαν όταν ό Νονός του τον γάμησε και του πήρε παρθενιά σε μικρή ηλικία. Ούρλιαζε το καημένο από το πόνο αλλά έσφιξε τα δόντια και άντεξε την ψωλάρα του Πέτρου που του πήρε τη παρθενιά. Μαζί με το Πέτρο τον γαμούσα κι εγώ με το στραπόν μέχρι που μπήκες εσύ στη ζωή μας και από τα πολλά γαμήσια τον μετατρέψαμε σε θηλυκό που δε χορταίνει τα γαμήσια.

– Πράγματι ό γιός σου είναι φοβερή γαμιόλα και με την κόρη σου κάνουν τρομερό δίδυμο. Έχουμε συνεννοηθεί με τον Πέτρο να γαμήσω πρώτος το κωλαράκι της Αγγελικούλας.

– Ναι αγάπη μου κάνε ότι θέλεις με τα παιδιά μου. Έχω αποφασίσει ότι είναι καλύτερο για το Νότη να ξεκινήσω σιγά σιγά τη θηλυκοποίηση του ώστε σε δυο χρόνια να γίνει κορίτσι παίρνοντας θηλυκές ορμόνες και διατηρώντας το πουλάκι του.

– Ελένη μου είναι πολύ καλή ιδέα, έτσι ό Νότης θα μπορέσει να γίνει ή Νότα ή όμορφη κοπέλα που τόσο θέλει. Φυσικά εγώ με τον Πέτρο και με εσένα θα τον γαμάμε κάθε μέρα και σύντομα θα τον μετατρέψουμε σε μεγάλη γαμιόλα.

– Ναι μου αρέσει ή ιδέα. Επίσης όλοι μας θα γαμάμε και την Αγγελικούλα μου ώστε κι αυτή με τη σειρά της να γίνει μεγάλο τσουλάκι. Ήδη βλέπω όταν κυκλοφοράμε έξω πόσοι άντρες την κοιτάζουν με πάθος και καύλα έτοιμοι με τη πρώτη ευκαιρία να της ορμήσουν.

Πράγματι με τα πολλά και συνεχή γαμήσια τα παιδιά εθίστηκαν στην πούτσα. Ή μεγάλη όμως έκπληξη ήταν ο Νότης που γρήγορα με τη βοήθεια των ορμονών άρχισε να βγάζει μικρά βυζάκια ενώ το πουτσάκι του συρρικνώθηκε κι άλλο με αποτέλεσμα να μην υπερβαίνει τους οκτώ πόντους σε πλήρη στύση. Το δέρμα του είχε γίνει πιο μαλακό, ή φωνή του έγινε πιο λεπτή και οι κινήσεις του σχεδόν γυναικείες. Ντυνόταν μόνο με κοριτσίστικα ρούχα, βαφόταν και άφησε τα μαλλάκια του να μεγαλώσουν.

Τελικά τα παιδιά της Ελένης έγιναν πραγματικές γαμιόλες. Γαμιόντουσαν με το Βαγγέλη και τον Πέτρο και φυσικά και με τη μαμά τους. Σιγά σιγά ή παρέα μεγάλωνε και καινούργιοι ψωλαράδες γαμούσαν και χαιρόντουσαν τα νεανικά κορμιά των παιδιών. Ένας ψωλαράς από την παρέα πρότεινε να γυρίζουν σε ταινία τα γαμήσια των παιδιών. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαν να απολαμβάνουν γαμήσια και να βγάλουμε χρήματα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα να γίνουν πορνοστάρ και να γαμιούνται με πολλούς και εφόσον έκλεισαν τα 18 είμαστε καθόλα νόμιμοι. Ό Νότης μετά τις ορμόνες και τη θηλυκοποίηση του έγινε η Νότα η τρανσέξουαλ, μια καυτή γκόμενα, ενώ ή Αγγελικούλα μεταμορφώθηκε σε ξέκωλο πουτανάκι, την Αγγέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...