ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

ΕΠΑΙΡΝΑ ΜΑΤΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑ«


 Συνέβη πριν αρκετά χρόνια κάνοντας διακοπές στη Σαντορίνη . Ήμασταν παντρεμένοι τουλάχιστον 10 χρόνια με έντονη και γεμάτη πάθος ερωτική ζωή ,οι ηλικίες μας κοντά στα 40. Η γυναίκα μου η Βέτα ήταν από ανέκαθεν εμφανίσιμη και σήκωνε πολλές πούτσες στο πέρασμά τηςτης άρεσε όταν είμασταν διακοπές να κάνει μπάνιο τόπλες να κυκλοφορεί χωρίς σουτίέν και να φοράει κοντές φουστίτσες και στριγκάκια έτσι ώστε να φαίνεται ο αφράτος κώλος της και να γκαβλώνει εκτός από εμένα και όλους γύρω της.

Είχαμε νοικιάσει στα Περίσα σε ένα σχετικά παλιό συγκρότημα όπου στο δωμάτιο μας υπήρχε και μία μεγάλη ντουλάπα.
Είχαμε παρατηρήσει με τη Βέτα ότι ο γιος της σπιτονοικοκυράς γύρω στα 17 τη χαλβάδιαζε και δεν έχανε ευκαιρία να τη παίρνει μάτι ότανέσκυβε ή όταν άλλαζε και τα παράθυρα ήταν ανοιχτάδε δώσαμε σημασία, πιτσιρίκος είναι λέμε και χασκογελούσαμε το βράδυ αναλογιζόμενοι ΄πόσες μαλακίες θα είχε τραβήξει για χάρη της .Ρε τον καημένο λέγαμε λάστιχο θα την έχει κάνει για πάρτη σου σίγουρα θα σε φαντάζεται σκυμμένη στα 4 και ότι θα σε γαμάει άγρια ,τα λέγαμε αυτά η Βέτα ερεθιζόταν που κάποιος τη παίζει για πάρτη της και κάναμε άγριο σέξ.
Ένα βράδυ αποφαζίζουμε να παίξει η Βέτα μαζί του, δε βαριέσαι λέμε πιτσιρικάς είναι πλάκα θα έχει οκ τις λέω εσύ θα παίξεις και θα ευχαριστηθείς εγώ; Τί θα έλεγες να μας έπαιρνε μάτι όταν θα πηδιόμαστε; Φοβερή ιδέα αλλά από που;Σε χωράει η ντουλάπα μου λέει; Να δοκιμάσουμε ευτυχώς χωρούσα άκου λοιπόν τι θα κάνουμε και ……………
Την άλλη μέρα το πρωί αρχίζει το σχέδιο δεν άργησε η Βέτα να τον ψήσει του είπε ότι θα πω για ψάρεμα και θα είναι μόνη κτλπ 11 το βράδυ όλα έτοιμα, η Βέτα έχει φρεσκοξυρίσει ο μουνί της έχει βάλει ένα ωραίο τιγρέστριγκάκι μία πολύ κοντή φούστα (απ΄αυτές που φοράνε οι βιζιτούδες) κι το περιμένει..τακ τακκαλώστον τι κάνεις; Σου αρέσει η φούστα μου; Και δεν άρχισε ν΄ανάψει ο πιτσιρίκος Βλέπει Βέτα τη πούτσα του σκληρή και όρθια σα κοντάρι και αρχίζει να τον χουφτώνει και να του ξεκουμπώνει το παντελόνι σε χρόνο dt του έπαιρνε πίπα και ο μικρός να μουγκρίζει από γκάβλα,εγώ να έχω ανάψει και άρχισα και εγώ να τη παίζω σα τρελός μέσα στη ντουλάπα! Σε 2 λεπτά ο πιτσιρικάς είχε χύσει στο στόμα της Βέτας η οποία δεν άφησε σταγόνα να πάει χαμένη από τη γκάβλα του είχε ξεκολλήσει τ΄αρχίδια, Σ΄άρεσεγκαβλιάρη μου τού έλεγε; Σκέτη γκάβλα είσαι της έλεγε και τσούπ του ξανασηκώθηκε τώρα θα σου δείξω και άλλα κόλπα και του στήνεται στα 4 κύττοντας προς τα εμένα να χαμογεάλει πουτανιάρικα και να κουνάει τον κώλο της,έλαχώστον ου του λέει σκίσε με γάμησε με σα πουτάνα θέλω να με χύσεις μέσα στη μουνάρα μου του έλεγε και μικρός έπρωχνε σα τρελός .εγώ είχα χύσει μια φορά και πήγαινα για δεύτερη. Μεγάλη γκάβλα να βλέπεις τη γυναίκα σου να γαμιέται!!Πάρτα πουτάνα της λέει –ναι μωρό μου πουτάνα είμαι μια πόρνη μία τσούλα χύσε με-Χύνωωωωωω και να σου τέλειωσε ο δεύτερο γύρος .Μετά από ένα ολιγόλεπτο διάλλειμα και λίγα φιλάκια η Βέτα ξαναπαίρνει πίπα στο μικρό για να τον ξαναγκαβλώσει τώρα θα σου δείξω και κάτι άλλο του λέει κάθεται ανάσκελα με ανοιχτά τα πόδια παίζοντας το μουνί της και και να του λέει πονηρά: Θέλεις να με γαμήσεις από το κώλο; Τώρα θα δεις θα σε σκίσω πουτανάρα μου και σπρώχνει τη ψωλή του μέσα στη κωλοτρυπίδα της σκίσε με γκάβλα μου να του λέει και έχει τυλίξει τα πόδια της γύρω από το λαιμό του η πούτσα του έχει μπει όλη μέσα στο κώλο της και να ι μπαινοβγαίνει σα τρελός μέσα της σε σκίζω πουτάνα της έλεγε γάμησε με μωρό μου είμαι πουτάνα να του λέει είσαι είσαι πουτάνα να φωνάζει και αυτός χύνωωωπουτάναπάααρταγκάβλα μου και νάδειάζει τα ψωλοχύματα του μέσα στο κώλο της. Εγώ είχα γίνει μούσκεμα δε ξέρω πόσες φορές έχυσα αλλά ήταν πολύ έντονο το χύσιμο.
Μεγάλη γκάβλα να γαμάνε τη γυναίκα σου και εσύ να παίρνεις μάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...