ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Στα υπόγεια είναι η θέα


 Πριν από περίπου 2 χρόνια γνώρισα μια παντρεμένη από Βέροια. 30αρα, με 2 παιδιά, παντρεμένη από μικρή και έχοντας χάσει κάθε ενδιαφέρον με τον σύζυγο. Αφού μιλήσαμε για κάποιες μέρες μέσω μηνυμάτων, αποφασίσαμε και να βρεθούμε για έναν καφέ. Λόγω δουλειάς πηγαίνω αρκετά συχνά Βέροια, οπότε ένα πρωινό βρεθήκαμε εκεί, αφού τελείωσα με μια δουλειά μου. Από κοντά ήταν ακόμη πιο όμορφη. Ξανθιά, με ωραίο σώμα και ένα τέλειο χαμόγελο. Δεν είχε παίξει κάτι ερωτικό μεταξύ μας, οπότε και θεώρησα ότι πάμε χαλαρά. Όσο περνούσε η ώρα καταλάβαινα ότι υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον και της άρεσα. Δεν προχωρήσαμε όμως, γιατί μου είπε ότι ντρεπόταν, αφού μπορεί να την έβλεπε κάποιος γνωστός. Επαρχία γαρ. Αποχαιρετιστήκαμε λέγοντας αόριστα να κανονίσουμε πάλι. Όταν γύρισα Κατερίνη είδα μνμ της. Μου έλεγε ότι της άρεσα πολύ και ήθελε πολύ να την φιλήσω, αλλά ντρεπόταν. Συνεχίσαμε τα καθημερινά μνμ, τα οποία άρχισαν να γίνονται πιο ερωτικά. Σε λίγες μέρες θα πήγαινα πάλι Βέροια και της πρότεινα να πιούμε πάλι έναν καφέ. Όταν έφτασα πάρκαρα το αμάξι στο υπόγειο πάρκινγκ, κάτω από το δημαρχείο. Ήπιαμε τον καφέ μας και η ερωτική διάθεση μεταξύ μας ήταν φανερή. Της είπα αν θέλει να πάμε σε κάποιο ξενοδοχείο, ή κάπου με το αμάξι. Στην αρχή αρνήθηκε αλλά μου είπε ότι θέλει πολύ να το κάνουμε, να την πάρω αγκαλιά και να την φιλήσω. Τότε της πρότεινα αν θέλει να πάμε στο υπόγειο πάρκινγκ, που είχα παρκάρει το αμάξι και να αράξουμε στο πίσω κάθισμα. Ήμουν παρκαρισμένος σε μια γωνία, έχοντας το πίσω μέρος του αυτοκινητου κολλημένο σε τυφλό τοίχο, άρα δεν θα φαινόμασταν. Με δυσκολία δέχτηκε. Πήγα πρώτος εγώ και λίγα λεπτά μετά ήρθε.. Με κοίταξε αμήχανα και αμέσως την πήρα αγκαλιά και την φίλησα με πάθος. Οι όποιες αναστολές έφυγαν αμέσως. Αρχίσαμε να φιλιόμαστε με πάθος, εξερευνώντας ο ένας το κορμί του άλλου. Μου έλεγε πόσο της έχει λείψει όλο αυτό και ότι με θέλει πολύ. Το χέρι μου αμέσως κινήθηκε μέσα από τα εσώρουχά της. Οι ρώγες της είχαν αρχίσει να σκληραίνουν και η κοφτή ανάσα της με τους συνεχείς αναστεναγμούς φανέρωνε την καύλα της. Όταν έβαλα το χέρι μου μέσα από το στρινγκ της το μουνάκι της ήταν ήδη αρκετά υγρό.. Άρχισα να την δαχτυλιάζω με πάθος, φιλώντας και δαγκώνοντας τις ρώγες και τις θηλές της. Πλέον ήταν μέσα στην καύλα, φώναζε ότι με θέλει μέσα της και ένιωθα να με χύνει στο χέρι μου. Με σταμάτησε και αμέσως μου κατέβασε παντελόνι και εσώρουχο, έσκυψε, τον πήρε για λίγο μέσα στο στόμα της όλον και αμέσως με καβάλησε, χώνοντάς τον όλον μέσα της με πάθος. Είχα καυλώσει ήδη πολύ και είχε πρηστεί όλο το κεφαλάκι του. Ανεβοκατέβαινε με ταχύτητα και πάθος, φωνάζοντας ξέσκισε με γαμιά μου, ενώ ταυτόχρονα με το χέρι της χάιδευε τα αρχίδια μου, λέγοντας ότι θέλει να αδειάσουν από κάθε σταγόνα... Δεν κατάφερα να κρατηθώ πολύ με όλα αυτά και όταν της το είπα, έσκυψε στο αυτί μου και μου ψιθύρισε "δώστα μου όλα μέσα μου καυλιάρη μου, παίρνω χάπι, θέλω να σε νιώσω...". Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα έχυνα φωνάζοντας δυνατά, αδειάζοντας όλα τα αρχίδια μου βαθιά μέσα της... Συνέχιζε για κανένα δίλεπτο να τον κρατάει μέσα της και όταν αποφάσισε να σηκωθεί, έσκυψε και τον πήρε στο στόμα της, γλείφοντας κάθε σταγόνα και κάθε ίχνος από τα χύσια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...