ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Επίσκεψη σε sex shop

Επισκέφτηκα την Αθήνα για λίγες μέρες. Εκεί που έμενα, είχε και ένα sex shop. Λες και ήταν γραφτό. 
Περνούσα κάθε μέρα και στεκόμουν στη βιτρίνα.
Το μυαλό έπλασε ιστορίες με εμένα και με μία από τις υπαλλήλους.... ότι το μαγαζί ήταν άδειο, μόνο εγώ και εκείνη .... και με μπόλικο sex. 
Μία, δύο, τρις και δεν άντεξα να μην μπω μέσα. Ήθελα να αναζητήσω και να αγοράσω ένα στραπον, …..μα πως θα το πω στην όμορφη και εντυπωσιακή γκόμενα που με πλησίασε για να με βοηθήσει στην αναζήτηση μου. 
Ντρεπόμουν, δεν τολμούσα. 
- μπορώ να βοηθήσω? 
Αν μπορείς κοπέλα μου? Και βεβαίως μπορεί αλλά πώς θα της το πω?
Δίσταζα την πρώτη φορά. ... την δεύτερη το αποφάσισα. 
- Να.... Θέλω νααα. ..εεε...ένα στραπον!
Χαμόγελα και μου λέει. ..
- έλα, μην ντρέπεσαι, για την φίλη σου είναι?.... τι χρώμα το προτιμά? ... τι σαιζ το θέλει; 
Πήρα θάρρος και αφού δεν με ξέρει κανείς ούτε θα με ξαναδεί. ....
- ... να.. ξερεις ...για μένα είναι:) 
- γυρεύω χρόνια για κάποια …να της αρέσει.... και αφού δεν βρίσκω, θα το κάνω μόνος! !
Με κοιτάζει ... πονηρά. ...Δεν λέει τίποτα. 
- Εσύ τι μου προτείνεις? 
Δεν μίλησε. 
Με κοίταξέ, χαμογέλασε.
Πήγε και πήρε διαφορά από τα ράφια, κλείδωσε την πόρτα. 
Με κόντεψε και μου χούφτωσε τα οπίσθια. 
- με τέτοιο κωλαράκι, δεν προτείνω αγάπη μου. .. ΑΠΑΙΤΏ! !!!.
ΜΕ ΠΉΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΈΡΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΑΓΕΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΣΤΟ ΠΊΣΩ ΔΩΜΑΤΙΟ.... 
Την έβλεπά να αφαιρεί τα ρούχα της ένα-ένα και μου αποκάλυπτε το υπέροχο και σέξι κορμί της!!!
χουφτώνει τα στηθάκια της και ρωτάει .....
- σ' αρέσουν?
- τα λατρεύω... είναι υπέροχα.... θέλω να τα φάω!!!!!
- και γιατί δεν το κάνεις?
Δεν χρειάστηκε να πει τίποτα άλλο.... το στόμα στο λαιμό και το χέρι στο σλιπάκι.
Την φιλούσα, προχωρώντας προς τα κάτω, συναντώντας της ρόγες και πιπιλίζοντας τες, το χέρι παίζει με το μουνί.
Τα χέρια της ψαχουλεύουν το κωλαράκι και το δάκτυλο της, παρενοχλεί την τρυπούλα μου....... ρίγος ηδονής, ανατριχίλα!!!!!
Με βάζει να γονατίσω σε μια πολυθρόνα και να τουρλώσω τα οπίσθια. Μου τα ανοίγει με τα χέρια και αρχίζει να μου γλύφει την τρυπούλα , κυκλικά και να με γαμάει με την γλωσσίτσα της.
Ρίχνει λιπαντικό και μου χώνει ένα δάκτυλο. αργά και προσεκτικά. Κουνώντας το μέσα-έξω, η ανάσα μου γινόταν όλο και πιο γρήγορη.
Δεύτερο δάκτυλο και πιέζοντας προς τα έξω, νοιώθω να χαλαρώνει και να δέχεται πιο ευχάριστα τα δάκτυλα της. 
Ήταν η ώρα της τάπας. Λίγο πιο λεπτή από το στραπ που επέλεξε. Ταπωμένος και ανυπόμονος για την συνέχεια, αυτή ήδη φορούσε το στράπ της. 
- για γλύψε τον πούτσο μου... τσουλάκι!!!!!
- γλύψε τον πούτσο που θα σου ξεσκίσει το κωλαράκι!!!!
και μου το έφερε μπροστά από το στόμα. τον ακούμπησε στα χείλια μου και αμήχανα στην αρχή, το ακούμπησα στη γλώσσα μου. 
Το πίπωνα αλλά ήταν τόσο φανερό ότι δεν ήξερα πως να το χειριστώ και έτσι προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει.
... -εδώ αγάπη μου, θα χρειαστούμε την βοήθεια του Κωστάκη μας!!!
….. και πριν συνέλθω από την έκπληξη, καλεί τον Κωστάκη της, που τόση ώρα ήταν κρυμμένος και μας παρακολουθούσε.
-καλό μου τσουλάκι..... είναι τόσο απλό…. το αγγίζεις με την γλώσσα και νοιώθεις την ζεστασιά του......... το γλύφεις από το κεφαλάκι μέχρι τη βάση και νοιώθεις τον πόθο του για εσένα... το βάζεις στο στόμα, το σαλιώνεις και το νοιώθεις όλο και να μεγαλώνει. 
Την έβλεπα και δεν μπορούσα να βγάλω λέξη από το στόμα.....έβλεπα την απόλαυση στο προσωπάκι της..... ζήλευα αλλά δεν τολμούσα, μέχρι που την άκουσα να μου λέει να το δοκιμάσω.
Δεν μπορούσα να κινηθώ αλλά ούτε και να προβάλω αντίσταση όταν με πήρε από το κεφάλι και το οδήγησε μπροστά από το καβλί του φίλου της.
Βρέθηκα να πιπώνω για πρώτη μου φορά ένα καβλί και μετά την αρχική αμηχανία...... μου άρεσε!!
Ήταν πίσω μου και ετοιμαζόταν να μου ξεσκίσει το κωλαράκι..... μου έβγαλε την τάπα και μου κάρφωσε το στράπον, αργά, μέχρι τη μέση και έμεινε για λίγο ακίνητη.
Το λίγο τσούξιμο δεν ήταν τίποτα μπροστά σε αυτό που ένοιωθα. Πρωτόγνωρη, γλυκιά αίσθηση. ... που όταν άρχισε να κινείται μέσα έξω. .. έγινε μία απόλαυση! !!
Είχα αφήσει τής αναστολές και την αμηχανία στην άκρη και το απολάμβανα. 
Ρουφούσα το καβλι του παίδαρου και ήθελα να το φάω ολόκληρο. Ανυπομονούσα να το υποδεχτώ στο κωλαράκι. Το λαχταρούσα τόσο πολύ που το κατάλαβαν και οι δύο τους. 
- για κοίτα τη τσουλίτσα... πόσο πολύ το θέλει! !!
Είχα τρελαθεί στη κάβλα. .. ειχα γίνει η τσουλίτσα τους και σαν τέτοια συμπεριφερομουν! 
-ναι. .... το θέλω. .... σας παρακαλώ. ... μ' αρέσει.....το θέλω! 
Δεν χρειαζόταν να πω τίποτα άλλο. .
Αυτή να μου ανοίγει τα οπίσθια και το καβλι να μπαίνει μέσα με ευκολία. 
Εντελώς διαφορετική αίσθηση. ...ζεστό και σκληρό. ..ΑΠΟΛΑΥΣΗ! !!!
….τώρα καταλαβαίνω γιατί όλες οι γκόμενες τρελαίνονται για ένα καλό πρωκτικό. 
Αργά στην αρχή, πιο γρήγορα στη συνέχεια. .... χάνομαι στην μαγεία της απόλαυσης. 
Ο παίδαρος δεν κρατιέται άλλο.
- χυσε κάβλα μου. ....χυσε μέσα στο πουτανακι. ..γέμισε του την τρυπούλα με το ζεστό σου σπέρμα! !!!
Χύνει και μου γεμίζει την τρυπούλα με το ζεστό του σπέρμα.
Για της υπόλοιπες μέρες της παραμονής μου στη πόλη. ... Είχα γίνει η "φιλεναδιτσα " της , το "πουτανάκι " τους, η "τσουλίτσα " που ονειρευόμουν να γίνω! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...