ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Νυχτερινό κλείσιμο

Η νύχτα τελείωσε, οι πελάτες έχουν φύγει και ετοιμαζομαστε για το κλείσιμο. 
- κάτσε ρε Γιάννη, ένα ποτό να πιούμε. .. να χαλαρώσουμε λιγάκι! 
Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, αλώστε μόνος θα είμαι στο σπίτι, τι πιο όμορφο από την παρέα μιας όμορφης! 
Την αφήνω στο μπαρ και κλείνω πόρτες, παράθυρα, κουρτίνες. 
Όταν επιστρέφω την βρίσκω να έχει βάλει το κεφάλι στον πάγκο και να την ακούω να λέει. ...
- θέλω να κοιμηθώ. .. πόσο έχω κουραστεί! 
Με την θέση που έχει το κορμί της, το πουκάμισο της τραβήχτηκε προς τα πάνω και μου φανέρωσε την κοιλίτσα της. .. το παντελόνι κατέβηκε λίγο προς τα κάτω και μου φανέρωσε ένα στριγκάκι! 
- αμάν, παναγιτσα μου ...
Ήξερε τι έβλεπα! 
- Πάλι το στριγκάκι μου βλέπεις? 
Τι να βλέπω κοπέλα μου? 
Την προσεγγίζω και βάζω τα χέρια στη μέση της.
- μου αρέσουν τα ψωμάκια σου! 
Και αφου δεν με αποτρέπει να μην συνεχίσω, ένα χέρι πάει μπροστά! 
- αχχ αυτή η κοιλίτσα? .. με τρελαίνεις κούκλα!!!
Μου το είχε πει ότι λατρεύει να της τρίβουν την κοιλίτσα. 
- με ερεθίζεις μαλακά. .. και μετά. ...
- και μετά ...ΤΙ? ...κούκλα μου? 
Χαμογελά. ...
- μετά αγάπη μου .. θα έχεις πρόβλημα :)
Πόσο μου αρέσουν αυτά τα προβλήματακια .
Το χούφτωμα συνεχίζετε, συναντώντας το στηθόδεσμο. 
Κόλλησα πάνω της και νοιώθει το εξόγκωμα από τον καβλωμενω πούτσο στο κωλαράκι της.
- είσαι υπέροχη. ... Σε θέλω γλύκα. ... με πεθαίνεις .... Σε θέλωωωωωωωω! !!!!
Γυρνάει και τα στόματα μας, γίνονται ένα, οι γλώσσες παίζουν αναμεταξύ τους. 
Τα χέρια εξερευνούν τα κορμιά μας..... τα δικά μου καταλήγουν, το ένα στο βρακάκι να παίζει με το μουνάκι και το άλλο να χαϊδεύει το κωλαράκι. 
Τα δικά της, πάνω στο εξόγκωμα, να τρίβει σαν τρελή. 
Γονατιζει μπροστά μου, αργά και βασανιστικά .
Ξεκουμπώνει το παντελόνι, το κατεβάζει και βλέπει ένα κεφαλάκι να ξεπροβάλλει μέσα από το εσσωρουχω .
Ακούμπησε το κεφαλάκι με την γλωσσίτσα. Το γλύφει κυκλικά. Το βλέμμα της με πεθαίνει! 
- γλυψ το μου μωράκι μου! ... γλυψ το μου!
Αυτή όμως αφήνει το κεφαλάκι να περιμένει. 
Δαγκώνει την πούτσα ελαφριά μέχρι που συναντά τα μπαλάκια. 
Τα γλύφει με την σειρά και τα ρουφάει. 
Θέλω να την ξεσκίσω, να της ξεχειλωσω τη μουναρα, να της ξεσκίσω το κωλαράκι! 
Ξαφνικά σταμάτησε! 
Όρθια μπροστά και με το ενα ποδι να στιριζετε σε μια καρέκλα, μου οδηγεί το κεφάλι μου στο μουνί. 
- γλυψ το μαλάκα. ... έτσιιιιιιι. ... 
Η μύτη τρίβετε στην κλειτορίδα, το μουνάκι στάζει και εγώ να πίνω τους χυμούς της. Χώνω την γλώσσα στο μουνί. .. την κουνάω πάνω κάτω. .. 
- αχχχχ πουστη μου. ... συνέχισε έτσιιιιιιι. ..μμμμμμμμ. ..ναιιιιι! 
Πόσο γλυκιά ακουγόταν η φωνούλα της! 
- έλα. ...πιο δυνατά. ... αχχχχχχχ
Εχυνε συνεχώς. 
Με βάζει να καθίσω σε μια καρέκλα. 
Μπουκώνει και εξαφανίζει την πούτσα στο στοματάκι της. 
Καρφώθηκε πάνω του και ανεβοκατεβενει σαν τρελή. 
Τα στηθάκια της χοροπηδανε μπροστά μου. 
Δαγκώνω της ρόγες και κουνώντας το δάκτυλο γύρω από την σουφριτσα, δηλώνω την επυθημια για το στενό της κωλαράκι. 
Ο πούτσος μούσκεμα από τα υγρά της, οι αναστεναγμοί της, η φωνούλα της. ... με φέρνουν στο αποκορύφωμα. 
- χύνω κούκλα μου. ... Δεν αντέχω άλλο. ... 
- χυσε μέσα κάβλα μου. ... χυσ το μου... γέμισε με με το σπέρμα σου. 
Αδειάζω στην μουνάρα της και την φιλάω τρυφερά. 
- σε ευχαριστώ μωράκι. .. Τόσο πολύ το ήθελα! !!
Αυτή όμως δεν είχε πει την τελευταία της λέξη! 
"Δεν κατάλαβες καλά αγόρι μου. ... Όλη τη νύχτα με καβλωνες. .. ετσί θα γλυτώσεις? "
- πάμε σπίτι αγορίνα μου. .. Η νύχτα δεν τελείωσε! 
Στο σπίτι , έγλυφα και φιλούσα μέχρι που με πονούσε το στοματάκι. 
Εχυνε ασταμάτητα, οι οργασμοι ήταν συνεχείς και η επιβράβευση μου... ένα σφιχτό κωλαράκι. 
Όλγα. ..Σε λατρεύω! !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...