ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Παιδική λατρεία

Την λατρεύω από μικρός. Οι ώρες μαζί της περνούσαν γρήγορα και ευχάριστα. 
Μεγαλώσαμε, χαθηκαμε για λίγα χρόνια αλλά ο θεός, μου την έστειλε στη γειτονιά μου , παντρεμένη, όπως και εγώ, με τους συντρόφους μας να δουλεύουν στην ίδια τράπεζα. 
Οι συναντήσεις μας ήταν συχνές , με τους συντρόφους μας ή και μόνοι!
Μια μέρα που οι σύντροφοί μας είχαν σεμινάριο σε μια άλλη πόλη, τρεις ώρες μακριά από την πόλη μας, ακούω φωνές. 
Τσακώνεται με το συζηγό, "βλακα, γαϊδούρι, άσε με" ήταν οι πιο δημοφιλείς λέξεις. 
Την παρακολουθώ διακριτικά και σπαράζει η καρδία μου.
Δεν επεμβαίνω και κρύβομαι στο σπίτι. 
Σε λίγο και πάλι τα ίδια! 
Και στο τέλος της συνομιλίας αποφασίζω να πάω κοντά της.
Τα μάτια βουρκωμενα. .. την αγκαλιαζω και της χαϊδεύω τα μαλιά. 
- κλάψε γλυκιά μου. ..άσε τον πόνο να βγει από μέσα σου. 
Κλαίει στην αγκαλιά μου, νοιώθει καλύτερα. 
- σ'ευχαριστώ. .. 
- ούτε να το σκέφτεσαι γλυκιά μου. ... και αν θες να το συζητήσεις. ... εδω είμαι. .. και αν μπωρό να βοηθήσω, ευχαρίστηση μου.
Με προσκαλεί να πάμε μέσα στο σπίτι. 
Καθομαστε στο σαλόνι και αρχίζει να μου εκμηστερευεται ότι δεν περνάει καλά με τον συζηγό. Προβλήματα πολλά και ο τσακωμός τους είναι καθημερινές φαινόμενο. 
Σηκώνεται, πάει στην κουζίνα. 
Αργή να επιστρέψει. ..ξερω ακριβώς τι κάνει. 
Μπαίνω στη κουζίνα και την βρίσκω να σκουπιζει τα ματάκια. 
Της κρατάω τα χέρια, την κοιτάω επίμονα στα μάτια. ...
- μωράκι μου. ... δεν κάνει να κλαις για αυτά! 
- ....σ'ευχαριστώ!
- δεν χρειάζεται γλυκιά μου. .. Θα είμαι πάντα κοντά σου!
Από εκείνη τη στιγμή. ... τέρμα τα λόγια. Τη θέση τους πήρε η μαγεία! !!!
Τα χείλη μας κόλλησαν, η γλώσσες άρχισαν ένα παιχνίδι εξερεύνησης. 
Τα κορμιά μας, πιο κοντά από ποτέ. Ένοιωθα τα βυζάκια και της ρόγες της στο στήθος μου. Ένοιωθε τον πούτσο μου να σκληρύνει και να ανυπομονεί να αγγίξει το κορμάκι της. 
- ... μα τι κάνουμε? 
Δεν απαντώ. 
- ... δεν είναι σωστό. ..
Βάζω το δάκτυλο στα χείλια της. 
- σωπα κουκλίτσα .... άσε με να σου δείξω πως πρέπει να συμπεριφερεσαι σε ένα τόσο γλυκό μωράκι. 
Τα χέρια δεν σταμάτησαν λεπτό να την χαϊδεύουν και να την αγγίζουν απαλά και τρυφερά. 
Την παίρνω στα χέρια και την ξαπλώνω στο κρεβάτι. 
Της φιλώ κάθε σπιθαμή από το κορμάκι της. 
Ρουφάω και πιππιλιζω της ρόγες της, γλύφω της θυλες της και κατεβαίνω στην κοιλίτσα, νοιώθω την υγρασία και την ζεστασιά που βγαίνει από το στριγκάκι της.
Το παραμεριζω, τα σκέλια ανοίγουν και το μουνάκι που ονειρευόμουν και πολλές φορές εχυσα για πάρτη του, ήταν μπροστά μου. .. δικό μου! 
Έγλυφα και εχυνε .... έγλυφα και ξαναεχυνε, δεν ήθελα να βγάλω το κεφάλι μου από εκεί .
Βρισκόμαστε πλέον σε ένα παθιασμένο 69 και δεν θέλαμε να τελειώσει ποτέ! !!!
- σε θέλω κάβλα μου. ... γυρε στο πλάι. ...
Και εγώ πίσω της, φέρνοντας τον πούτσο στο μουνάκι. 
Την αγκαλιαζω και την καρφωνω. Χώνωμε όλος στη μουνάρα και μένω για λίγο ακίνητος, θέλω να απολαύσω τη ζεστασιά της.
- αγάπη μου. .. χρονιά περίμενα αυτή τη στιγμή. ... από μικρό παιδί. .. ήμουνα ερωτευμένος μαζί σου. ..ήσουν ...
Και άρχισα το μέσα έξω σε ένα μουσκεμενο μουνάκι! !!
- αχχχχ. .... ναιιιιι. ... ωχχχχχχ. .... 
Το απολαμβανε και χερομουν για αυτήν. 
Οι οργασμοι. .. ο ένας διαδέχεται τον άλλο ... το μωράκι τρέμει από ικανοποίηση! !!
Ξαπλώνω και καρφώνετε στην πούτσα μου. Ελέγχει το ρυθμό και με πεθαίνει στη κάβλα. 
Νοιώθει ότι θα τελειώσω. Σκύβει και μπουκώνει το καβλί μου, το χώνει ολόκληρο στο στόμα. 
Με βασανίζει για λίγο μέχρι που το στοματάκι της γεμίζει από τα χυσια μου. Τα κατάπιε όλα ... και την τελευταία σταγόνα. 
Αγκαλίτσες, φιλάκια... οι επόμενες στιγμές είναι γεμάτες από χαμόγελα και φωτεινότητα στα πρωσοπα μας.
Το απόγευμα μας βρίσκει στη μπανιέρα και για την συνέχεια. 
Από τότε. ... λαχταρουμε για το πότε θα είναι το επόμενο σεμινάριο και χωρίς άγχος να απολαύσουμε αυτό που θέλαμε από παιδιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...