ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Φιλοξενούμενο τσουλάκι

Φιλοξενούμενος ζευγαριού ...
Όσο περισσότερο μιλάμε, τόσο πιο πολύ μεγαλώνει η συμπάθεια αναμεταξύ μας. 
Μιλάμε για της επιθυμίες μας στο κρεβάτι. 
Της αναζήτηση και τα θέλω αναμεταξύ μας. 
Δεν χρειαζόταν και πολύ για να συμφωνήσουμε απόλυτα. 
Χωρίζουμε για λίγο. Κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν. 
- μέχρι να επιστρέψουμε ... Γιατί δεν μας γράφεις πως βλέπεις να εξελιχθεί η βραδιά .
Φεύγουν και αρχίζω να γράφω. ....
"Σε ξεντυνω αργά, μη μπορώντας να μην αγγίζω απαλά το υπέροχο κορμί σου και να σου ψιθυριζω συνεχώς το πόσο όμορφη είσαι και να σε φιλώ απαλά. 
Είσαι γυμνή στο μπάνιο και γω αναλαμβάνω να σε περιποιηθώ. 
Να ρίξω σαμπουάν και να γεμίσω το κορμάκι σου με αφρούς. Να χουφτώνω και να εξερευνω κάθε εκατοστό από την κορμαρα σου.
Να σε πλένω, να σε σκουπίσω και κρατόντας σε στα χέρια μου να σε μεταφέρω στο υπνοδωμάτιο. 
Να σε αφήνω στο κρεβάτι και να παίρνω στα χέρια μου τα ποδαράκια σου.
Να γλύφω τα δακτυλακια σου ένα ένα σαν δέκα μικρά καβλια, να γλύφω της πατούσες και γλύφοντας προς τα πάνω να βρεθώ μπροστά από το φρεσκοξυρισμένο και φρεσκοπλυμενω μουνακι σου. 
Μούσκεμα! 
Η κλειτορίδα , ερεθισμενη, να με προσκαλεί να την βάλω στο στόμα. Να την ρουφήξω, να ασχοληθώ μαζί της.
Δεν μπορώ όμως να μην περιποιηθώ και τα υπέροχα πρησμενα μουνοχειλα σου. Βάζω την γλώσσα στη σχισμή σου και προχωρώ αργά προς τα κάτω. 
- αχχχχ τι μου κάνεις κάβλα μου! Και Κόλλησα το στοματάκι εκεί. Το δάκτυλο αναζητά την τρυπούλα στο πίσω μέρος του κορμιού σου. 
- αχχχχ. .. ναιιιιι. .. βαλ'το μου. .. ναιιιιι. .. 
Ο φίλος και σύζυγος σου είναι εκεί. 
Έβγαζε φωτογραφίες συνεχώς, αλλά πόσο να αντέξει! 
Πετάει τη κάμερα και φέρνει την πουτσαρα του στο αγαπημένο του στοματάκι. 
Δεν χρειαζόταν να πει κάτι. 
Το καταβρόχθιζεις όλο και το ρουφας με μανία! 
Σου τσιμπάει της ρόγες και μουγκρηζεις. 
- χυσε κάβλα μου. ... πνιξε τον με τα υγρά σου. .. ετσί μωράκι μου. .. έλα! !!!
Βάζεις το χεράκι μέσα στο μουνάκι και τριβοντας την κλειτοριδα την ίδια στιγμή, η αποκορύφωση της καβλας είναι κοντά. 
- ωχχχχχ ....ναιιιιι. ..ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. ....χύνω. ..χύνω. ..χυνωωωωωωω! !!!!
Και μια απίστευτη ποσότητα υγρών πετάγονται στο πρόσωπο μου! 
Χτυπάς το μουνακι για λίγο , η κάβλα συνεχίζεται. 
- έλα γαμια μου .... ξεπατωσε με. ...Σε θέλωωωωωωωω 
Κάθομαι πιο πέρα , όπως ακριβώς είχαμε συμφωνήσει, απολαμβάνω το θέαμα και αν το θελήσει η γλυκιά συζηγος, τότε καιμόνο συμμετέχω. 
Και παρακαλάω για αυτό. .. το θέλω σαν τρελός. .. Ο πούτσος πάει να σπάσει από την καβλα.
Ο σύζυγος, ξάπλα στο κρεβάτι και αυτή να τον καβαλάει, να μας τρελενει με την φωνούλα της. 
- πιο γρήγορα. ... πιο βαθιά. ..ετσί μωράκι μου. ...αχχχχ τι μου κάνειςςςςς ... με πεθαίνεις!!!!!!
Γυρνάει προς το μέρος μου.
Πόσο γλυκιά ακούστηκαν τα λόγια της.
- έλα και συ ματιά μου .... γλύψε μου το κωλαράκι. ... 
Γέρνεις μπροστά και τουρλωνεις τα οπίσθια. 
Χώνουμε ανάμεσα και αρχίζω να γλύφω με μανία. 
Η γλώσσα κυκλικά γύρω από την σουφριτσα, τη σαλιώνω και την γαμάω με την γλωσσίτσα. 
- αχχχχ πουστη μου. ... Τι μου κάνεις? ???.... Με τρελαίνεις. .. αχχχχ. ..
Η επυθημια μου να την ξεσκίζα με την πούτσαρα μου. ... πιο μεγάλη από ποτέ.
Άλλα είχε όμως αυτή στο μυαλό της.
Σταματάει και καταβρόχθιζει τη πούτσα του συζύγου. 
Σαν καλή οικοδέσποινα όμως και με ένα φιλοξενούμενο που θα ήθελε πολύ να δοκιμάσει την αίσθηση ενός ζεστού καβλιου στο στοματάκι. ..
- αγάπη μου. .. σου τρέχουν τα σάλια. ..
Χαμογελάει γλυκά 
- το θες. ..Το βλέπω στα μάτια σου. ..
Ήταν τόσο φανερό. Το στόμα βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής. 
-άνοιξε το στοματάκι. .. βγάλε τη γλώσσα και αγγιζε το. ... νοιώσε το. ... 
Με καθοδηγα σαν μικρό παιδί. 
- γύρω γύρω από το πουτσοκέφαλο. .. ετσί μωράκι μου. .. βαλ'το στο στόμα. ..
Η πρώτη φορά που βάζω καβλί στο στόμα! 
Μου αρέσει. .. αφήνω ότι αναστολές είχα μέχρι εκείνη την στιγμή. 
Το πίπωνα και το απολάμβανα
Και εκείνη,δίπλα μου, με ένα δονητή στο χέρι, προετοιμάζει το κωλαράκι. 
Με την πούτσαρα όρθια και υγρή .... Ο δονητής είναι περιττός. 
Καρφώθηκε πάνω του. ..
- αααααα αχχχχχ. ... πόσο μ'αρέσει. ... σκιστο μου το κωλαράκι. .... ετσί. ..έτσιιιιιιι 
Γέρνει το κορμάκι προς τα πίσω, στηρίζεται με τα χέρια και ανεβοκατεβενει συνεχώς. 
Δεν χρειαζόταν και πρόσκληση. 
Η φιλοξενία τους ήταν πολύ καλή, έτσι και γω αναλαμβάνω να ανεβάσω την κάβλα στα ύψη 
Τρυπωνω ανάμεσα στα πόδια τους και αρχίζω να γλύφω τηνμουνάρα της. Κατεβαίνω προς τα κάτω γλύφοντας τον κορμό του πούτσου , συναντώντας τα αρχίδια. 
- ρουφα κάβλα μου. ... ρουφα του τα μπαλάκια. ...
Ξανά προς τα πάνω και στην κλειτορίδα. 
Που να αντέξει ο καημένος? 
-χύνω μωράκι μου. .. χύνω ... ωχχχχχχ. ... χυνωωωωωωω! 
- χυσε αγάπη μου. ... γέμισε μου το κωλαράκι με τα χυσια σου.... έλα δωστο μου! !!!
Χύνει. ..Εσύ έχεις τελειώσει πολλές φορές. 
Όταν πια έχεις συνέλθει. .. θυμάσαι και τον φιλοξενούμενο σας.
- για σένα , γλυκιε μου δεν τελείωσε η ιστορία :)"
Ακούω την πόρτα να ανοίγει. 
Αμέσως στον υπολογιστή, με τον άντρα να κάθεται στην καρέκλα, η συζηγος στα γόνατα του, αρχίζει το διάβασμα. 
Εγώ δίπλα να χαμογελώ και να βλέπω να χαϊδεύει μουνακι. 
Τελείωσε το διάβασα! 
- λοιπόν?
Χαμόγελα! 
- τι λοιπον ? μούσκεμα με έκανες. ... Στο μπάνιο γρήγορα! 
Η νύχτα μόλις ξεκίνησε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...