ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Φαντασιω&s

(Ειμαστε ζευγαρι στα 40 και κατι…. Με πολλες φαντασιωσεις και παιχνιδια στο σεχ….. με το «πουτανακι» μου να με τρελαινει πλεον , ανετη να μιλαει ανοιχτα…. Για αλλον/η στην παρεα μας…. Αραγε η βραδυα προχτες ηταν γεματη αληθειες ή ακομα φαντασιωσεις….)

Ηρθα η ωρα που και παλι θα ειμασταν χωρια. Εγω σε ταξιδι , αυτή Αθηνα με τα παιδια.
Ολη την βδομαδα που ελειπα την σκεφτομουνα, προσπαθούσα σε κάθε μηνυμα να την κανω να νιωθει γυναικα, επιθυμητη…

Η μερα εφτασε, που θα πηγαινε με τα παιδια στην πατρικη μου πολη. Ελπιζα να ξεφυγει από την ρουτινα και να χαλαρωσει…Από Πεμπτη μεχρι την επομενη Πεμπτη… μια βδομαδα….

>Μωρο μου, εχω ηδη καονισει το προγραμμα, ελεγε με χαμογελο….
 Γιατι όχι μαναρι μου…. 
 Ηδη εχω κανονισει κάθε βραδυνη εξοδο …. Μου εκμηστηρευοταν ολο ναζι….
Φτασανε και το βραδυ οντως ειχε την πρωτη εξοδο…. 
<Πως εισαι ντυμενη γλυκια μου? .. θελω να πιστευω ότι θα σου αρεσα…. Ένα φρου φρου μαυρο φουστακι και ένα μπλουζακι με τον ένα ωμο εξω….
Μμμμμμ… θες να με τρελανεις??? Δεν θες η γυναικα σου να είναι ομορφη??? Φυσικα και θελω…. Και το ξερεις ότι με αναβει….
Ολο το βραδυ την σκετομουν… εκεινη εξω στα μπαρ διπλα στην παραλια…. Ομορφη, αισθησιακη, να προκαλει…. Όχι σαν ξεκωλο αλλα σαν πραγματικη γυναικα…. Δεν αντεχα… τον χαιδευα και την φανταζομουν στο μπαρ…. Να γελα με την παρεα…. Να την βλεπω να είναι το επικεντρο…. Αθωες κινησεις και αγγιγματα….
Τα επομενο βραδυ…. Πλαι τα ιδια….. Ειχε βγει με τον παλιο της φιλο, που ειμαι σιγουρος ότι την φλερταρε…. Εγκεφαλικα, φιλικα, με τα δωρα όλα αυτά τα χρονια σε κάθε γιορτη….
Ειμαι με τον Τ…. και μια κοπελια…. Μου ειπε ….. την πιστεψα…. 
Μετα από πολύ ωρα και χωρις κανενα μηνυμα…. Της εστειλα…
 Εισαι μονη?
 Όχι. Ειμαι όμως θεα
 Πηγαινε δηθεν τουαλλετα …. Σε θελω…. Σε 5 μην σε καταλαβουν..
 Ελα , δεν μπορω μωρο τωρα… ασε την φαντασια σου και ελα κοντα μου….
 Θα φυγουμε σε λιγο…η κοπελα δε αντεχει… δουλευει αυριο
Σιωπη…… για τα επομενα 40 λεπτα….
 Ειμαι τοσο καυλωμενος και κανεις την καυλα μου πιο μεγαλη που δεν απαντας… Αραγε να φορας φουστα ¨η φορεμα?? Μαλλον, τοσα ευκολα να προσπελαστεις.. μαλλον πηγατε αλλου για ποτο… Δεν ξερω γιατι ειμαι τοσο καυλωμενος και σκεφτομαι προστυχα!.... θα αφησω την σκεψη μου όπως ειπες….

Προτελευταια ωυχτα πριν γυρισει αθηνα…… Μου ειπε ότι είναι κουρασμενη…. Τελικα βγηκε παλι…. 
Ωρα 01.40….. Εισαι θεα παλι αποψε?
Καμμια απαντηση….
Ωρα 02.20 … Θα υποθσεσω πως ναι…. Και ολοι σε γδυνουν όπως και εγω… αφου δεν μπορω να σε καμακωσω…. ΕΙΣΑΙ ΚΑΥΛΑ …. Και εσυ και η κολαρα σου μωρο……
Εχει ένα υπεροχο παρθενο κολαρακι που προκαλει τοσο πολύ….. αυτή καπου εξω και εγω με την καυλα μου…. Χαιδευα τον πουτσο μου….. την σκεφτομουν…. Ποσο την ποθουσα…και ποσο αραγε την ποθουσαν… αυτό με καυλωνε διπλα….
Ξαφνικα ένα μπιπ στο κινητο μου….ωρα 03.10 ….
 Ερωτα μου…. Ξαγρυπνας με την σκεψη μου??? Γουσταρω τρελα….
 Καυλωμενος τρελα…. Όπως και αλλοι/ες ….. Εσυ?
 Ακομα ντουετο ¨η μεγαλωσε η παρεα? (ειχε βγε με μια φιλη της….)
Καμμια απαντηση…..

 Ωρα 04.00
 Ξερεις τελικα να με καβλωνεις ακομα περισσοτερο, μη απαντωντας, παιζοντας με το μυαλο μου… Αν κανεις ετσι εμενα , φανταζομαι πως κανεις τους αλλους εκει…Εισαι τρελο γλυκο πουτανακι…. Και μαρεσει …

Καμμια απαντηση…..

Εφτασε η μερα που γυρισε Αθηνα…. Ολο γλυκες…. Το βραδυ με τα μαυρα εσωρουχα…. Αρχισε το παιχνιδι…..
>Μωρο μου μου ελειψες τοσο πολύ!
> Αληθεια? Της λεω,,,, δεν το νομιζω αφου με αφησες να λιωνω για την παρτη σου…. Και να ¨βασανιζομαι¨….
>μμμμμ…. 
Ειχε ηδη ανεβει στον πουτσο μου…. Το μουνακι της εκαιγε τοσο…. Ειχα μπει τσο ευκολα μεσα της…. Με ενιωθε ποσο καυλωμενος ημουν…..
 Αληθεια ειχες φτιαχτει μωρο μου?
 Τρελα οσο δεν πηγαινε…τον επαιζα για παρτη σου πουτανακι μου….
 Μμμμμμ… μωρο μου ημουν…..
 Ενας ωραιος 35αρις…. Μου εκανε παρεα…. Η Μαρια ειχε φυγει λιγο νωριτερα…. Διαβαζα τα μηνυματα σου αλλα δεν μπορουσα να απαντησω,,,,,
Ο πουτσος μου ειχε καβλωσει τρελα….. ειχα κομπλαρει λιγο…. Αλλα την γαμαγα ολο και πιο βαθια… πιο δυνατα…..
 Καυλωνεις μωρο μου με την σκεψη??? Αυτό σκεφτοσουν και προχτες? Να με εχει ο ¨φιλος¨ μας…? Δεν απανταγα…..
 Πες μου…. Καυλιαρη μου…….. Ναι, της λεω…. Και νιωθω το μουνακι της να τρεχει…
 Ειχε εξοχικο εκει διπλα….. Με πηγε για ποτο βλεποντας την θαλασσα…. Τον ελεγχα μεχρι την στιγμη που μου εστειλες το τελευταιο σου μηνυμα…. Καυλωσα…θολωσα….. φοραγα το δανελενιο φορεμα…. Ενιωθα τα χερια του να με χαιδευουν παντου…. Ηταν πισω μου…. Με δαγκωνε στον λαιμο…. Μου ζητησε να του δειξω τα μηνυαματα….τα ειδε και τον ενιωσα να χουφτωνει τις ρογιτσες μου που ηταν ηδη σκληρες….τον πουτσο του να πιεζεται πανω μου….
Σημερα εισαι οντως πουτανακι…. Αλλα όχι το δικο του….. το δικο μου! Εκει στον κηπο… μου εβγαλε με μιας το φορεμα….. δαγκωνε τις ρογες μου…. Χαιδευε ολο το κορμι μου….. ειχα υπνωτιστει…δεν μπορουσα να αντιδρασω… αλλα και ημουν τοσο καυλωμενη…..
Ειχε ένα σκληρο πουτσο…γεματο,,,,, τον ενιωσα στα χειλη μου… τον εγλθφα σασν τρελη χαιδευοντας συνεχεια το κορμι του…. Όπως κανω κα ιμε σενα…. Ταα αρχιδια του , τα νυχια μου στην μεση του…. Τον ηθελα……..
Σηκωθηκε,,,, ηρθε πανω μου,,,,, τριβοταν και με εκανε να λιωνω….
Ελα…… δωστο μου……. Τι μαναρι μου? Τι θελεις? ……. Ξερεις τι θελω…..καντο……
Όχι….. πες μου το…….. θελω να με γαμησεις…..!!!! Γαμησε με τωρα…σε παρακαλω….
Εισαι πουτανακι μαναρι μου? Ναι ειμαι….. τι εισαι???? Το πουτανακι σου….!!!

Με λυτρωσε….. ενιωθα το παχυ καυλι του να χωνεται….. ηταν μοναδικο… εχυσα στην στιγμη….φωναζοντας τρελα……συνεχισε να με γαμαει ηρεμα…… σκεφτεσαι τον καυλιαρη σου? Να τον παιζει σκεφτομενος εσενα καυλα…… ? Ναι…. Με μια τρεμαμενη φωνη του απαντησα…
Σ αρεσει μαζι μου καυλα? Ναι…… μ αρεσει περισσοτερο….. περισσοτερο από τι??? 
Τον ενιωθα πιο αγριο να με σφυροκοπει…..
Περισσοτερο από τον δικο μου……!!!! Του ειπα…. Και ενιωθα το μουνακι μου να χυνει τρελα παλι…..
Με τρελαινει που με γαμας… με γαμας τοσο ωραια……
Ειχα σφιξει τα ποδια στην μεση του….. τα δαχτυλα μου μια στην πλατη του , μια στα μαλλια του…. ΣΕ ΘΕΛΩ……
Και τοτε ενιωσα να με καιει , να τρανταζεται….. να με δαγκωνει……….εχυνε μεσα μου…..

Χαλαρωσαμε ….και αρχισε να με γλυφει παλι…… εμετα από 15 λεπτα ημουν μουσκεμα…..
Ελα να κατσεις πανω μου….. να γαμηθεις γυναικαρα μου με τον αγνωστο φιλο σου….. 
Ηταν σκληρος ηδη… εκατσα ανετα πλεον πανω του…τον ενιωθα ολον μεσα μου…. Γαμιομουν όπως ηθελα…σαν πουτανακι……. 

Όταν εστειλες το τελευταιο μηνυμα πηρε το κινητο……
Εχυσε ο καυλιααρης σου μωρο μου….ειπε….
Τοτε ελιωσα….. εχυσα και εσφιγγα το καυλι του μεσα μου……..
Και τον ενιωσα να με καιει παλι!!!
Με πηγε μεσα….. στο κρεβατι…. Με πηρε αγκαλια και μας πηρε το πρωι…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...