ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Επυθημιες μιας τσουλας

Είχα αρχίσει να πηγαίνω σε αισθητικό για αποτρίχωση. Όπως την πλειοψηφία τους , όμορφη, εντυπωσιακή εμφάνιση, τόσο σέξι με την άσπρη ποδιά της.
Μιλούσαμε για τα πάντα, με τόση άνεση, τόσο ελεύθερα σαν να μιλούσαν δύο κολλητές. 
Ήξερε πιο καλά από τον κάθε ένα γιατί κάνω αποτρίχωση, της προτίμησης μου στον έρωτα, της επιφυλάξεις μου. 
Σάββατο βράδυ, το τελευταίο της ραντεβού, χωρίς την πίεση για την επόμενη πελάτισσα. 
Η αποτρίχωση γινόταν αργά αυτή τη φορά και με βομβαρδίζει με ερωτήσεις. 
- Τι θα κάνεις απόψε ?
- παίζει κάτι αυτό τον καιρό? 
- σου αρέσει το ρίσκο? 
- θέλει το ένα, θέλεις το άλλο? 
Και ήρθε η ώρα για την καθιερωμένη κρέμα. 
Το χεράκι της, όταν συναντά το κωλαράκι, πάει όσο πιο αργά γίνεται. 
Μου αρέσει και απολαμβάνω την στιγμή. 
Το αντιλαμβανετε και το διασκεδάζει. 
Το δάκτυλο ξεκινά από τα αρχίδια και προχωρά προς τα πάνω φροντίζοντας να ακουμπήσει τη σουφριτσα. 
Ανατριχίλα διαπερνά το κορμί μου. 
Το επαναλάμβανε και κάθε φορά η πίεση στην τρυπούλα ήταν και περισσότερη!
Το όνειρο όμως τελείωσε! 
- αυτό ήταν! ! Τελειώσαμε! !!
Πάνω που άρχισα να διερωταμαι που το πάει. .. τελείωσε! 
Πήγα να πληρώσω αλλά δεν με άφησε. 
- ..... σήμερα είναι από εμένα. 
Δεν γίνεται. ... Μα. .. Ευχαριστώ. .. Τι να κάνω για αυτό? 
- δεν χρειάζεται γλυκιε μου ... φέρνεις κάνα γλυκό αύριο από το σπίτι να φάμε με το τσάι. 
Την επόμενη, εφοδιασμενος με το γλυκό, ξεκινάω για το σπίτι της.
Είχαμε πει στης 6 και ήμουν εκεί. 
Ανοίγει, με καλωσορίζει με ένα φιλι και με προτρέπει να καθίσω στο σαλόνι μέχρι να φτιάξει το τσάι. 
Μιλάμε, γελάμε, η ώρα φεύγει ευχάριστα. 
Δεν υπήρχε περίπτωση η συζήτηση να μην περιστραφεί γύρω από τα ερωτικά. 
- μου έχεις πει ότι σου αρέσουν οι μεγάλες γυναίκες, η δυναμικές, οι αυταρχικες, ...
Πόσο καλά με ήξερε! 
- μου είπες επίσης ότι θα σου άρεσε το ρίσκο, το άγνωστο. 
Της το είχα πει πολλές φορές. 
Σηκώνετε, πάει στο υπνοδωμάτιο και επιστρέφει με ένα μαντήλι στο χέρι. 
- τώρα θα δω αν όλα αυτά που μου έλεγες τα εννοείς! 
Δεν μπορούσα να βγάλω αχνά. 
- θα σου κλείσω τα μάτια. ... Θα καλέσω μια φίλη που της αρέσουν τα αγοράκια. .. και να είσαι σίγουρος ότι θα θυμάσαι το βράδυ αυτό για όλη σου τη ζωή. 
Μου κλείνει τα μάτια, καλεί τη φίλη και μέχρι να έρθει η αγωνία χτυπάει κόκκινο. 
Το κουδούνι κτυπάει, η πόρτα ανοίγει και το επόμενο που νοιώθω είναι η εξερεύνηση του κορμιού μου.
- αγοράκι μου γλυκό. ...
Και με φιλάει στο λαιμό. 
- ή μήπως προτιμάς το "κοριτσάκι μου"
Το δάκτυλο της στο στόμα μου.
- σσσσσ. ... Μη μιλάς. ... Απλά αφέσου στα χέρια μου! 
Τα ρούχα μου φεύγουν ένα ένα μέχρι που μένω γυμνός.
- ξάπλωσε στο πάτωμα, τσουλίτσα. 
Κάθεται πάνω στο πρόσωπο μου. 
- γλύψε με πουστρα, κάνε με να χυσω, να σε πνίξω στα υγρά μου!
Ένα φρεσκοξυρισμένο μουνακι, μούσκεμα, μια κωλοτρυπίδα μούρλια! !!!
Με εμένα να κάνω γλυφομουνι, να γλύφω την κωλαρα της, χυνει συνεχώς στο πρώσοπο μου. 
Με καθοδηγα στο υπνοδωμάτιο και με στήνει στα τέσσερα. 
- άνοιξε κάβλα μου το κωλαράκι! !!
- δείξε μου την σουφριτσα! 
- να δω αν είναι τόσο όμορφη όσο μου λέει η φίλη μου! 
Και νοιώθω τα χεράκια της στο κορμί μου. 
- κάβλα είσαι. ... υπέροχο. ... μμμμμμμμ. .. 
Και η γλωσσίτσα της κάνει κυκλικές κινήσεις γύρω από την σουφριτσα. 
Αναστεναζω .... ανατριχίλα. ... πεθαίνω στην επυθημια για τη συνέχεια. 
- Θέλω να σε ακούω να παρακαλάς. ... το θέλεις? 
Το δάκτυλο βρισκόταν στο μέσο της τρυπούλας. 
- ναιιιιι. .. το θέλω. ... Σε παρακαλώ. ... χωστο μου! !!
- Έτσι να το περάσεις και να ζητάς και για άλλο! !!
Και ήταν μέσα μου!
- θες και άλλο κάβλα μου? 
- ναιι σε παρακαλώ. ... είναι τόσο υπέροχα. .. ναιιιιι. ..
Δύο, τρία .... Με γαμάει με τα δάκτυλα της και τρέμω ολόκληρος. 
Ξαφνικά ... σταματάει. ...Φεύγει. ...
Είχα μείνει ακίνητος και περίμενα με αγωνία για τη συνέχεια. 
Φοράει το στράπ της! !!
Το φέρνει στο στόμα μου.
- γλύψε τσουλάκι τη πούτσα μου. ... γλυψε το καβλί που θα σε ξεσκίσει. .. που θα σε κάνει γυναικουλα. .. 
Πίπωνα και σαλιώνω σαν μια πορνη. 
Στέκεται πίσω μου με το στραπ στη τρυπούλα.
Τα χέρια της στα καπούλια και με τραβάει προς το μέρος της. Το καβλί της χώνετε βαθιά μέσα μουυυυυυυυυ! 
Τσουζι, πονάει αλλά δεν συγκρίνεται με τίποτα με το τι νοιώθω! 
Όσο πιο γρήγορα. .. πόσο πιο όμορφα!
Και η φωνές μας .....
- αχχχχχχχχχχχχ. . . . Σκιστο μου. .....
- Πως σε γαμάω κάβλα .... να στο ξεχειλωσω. ... πορνη ...
- ναιιιιι. .. έτσιιιιιιι. ... αχχχχ....ωχχχχχχ .... ναιιιιι
- τσουλάρα μουυυυυ εσύ. ... 
Είχα χάσει κάθε επαφή με το παρών. 
- χυνωωωωωωω 
Και εγυρε στο πλάι εξαντλημενη. 
Είχα κουλουριαστη δίπλα της.
- αγάπη. .. βγαλ' του το μαντήλι! 
Είχα μείνει έκπληκτος! !!!
Η κυρία Λίζα! !!!
Σοβαρή και απρόσιτη κυρία, που είδα στο μαγαζί της φίλης μου. 
Αγάπη μου? 
Η φίλη μου γυμνή και με την κάμερα στο χέρι. 
- ναι αγάπη μου γλυκιά. ... είναι η σύντροφός μου...
Ακόμη πιο έκπληκτος! !!!
- ήσουν το δώρο μου για αυτήν! !!! Μήνες τώρα ποθουσε το κωλαράκι σου.
Δεν με ενόχλησε καθόλου. 
Μου δείχνει την κάμερα. 
- Να ξέρεις "φιλεναδιτσα " ότι από σήμερα είσαι "δικιά " μας. Είσαι η τσουλίτσα μας, η " σκλαβα"μας !
Και με φιλάει τρυφερά. 
Είχε ξεκινήσει μια περίοδος της ζωής μου όπου έκανα τα πάντα για της γλυκιές μου κυρίες. 
Με γαμουσε πότε η μία, ποτέ η άλλη, και η δύο μαζί. 
Ήταν πάντοτε στιγμές απόλαυσης! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...