ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Παντρεμένη MILF γαμιέμαι με τεκνό

Καλησπέρα και από εμένα. Με λένε Χρύσα και είμαι παντρεμένη με ένα γιο και 52 χρονών. Εργάζομαι σε μια εταιρεία σαν τηλεφωνήτρια και η ζωή μου ήταν σκέτη ρουτίνα μέχρι που γνώρισα τον Μάκη. Το μωρό μου όπως του αρέσει να τον λέω. Η ιστορία που θα σας διηγηθώ έγινε τον περασμένο μήνα.

Ήταν Δευτέρα και μετά από πολύ καιρό είχα ρεπό από την δουλειά μου και έτσι αποφάσισα να μείνω μόνη στο σπίτι και να βάλω πλυντήριο. Μια φίλη μου μου τηλεφώνησε και ήθελε να πάμε για καφέ, γι ‘αυτό άλλαξα τα σχέδια μου και της είπα να πάμε κάπου κοντά το μεσημέρι. Όπως ήμουν έτοιμη και με τα κλειδιά στο χέρι για να φύγω, πήρα ένα μήνυμα από τον Μάκη που μου έλεγε:

-Μου λείπεις μωρό μου…

Χωρίς καν να το σκεφτώ, του απάντησα:

-Εμένα μου λείπεις πιο πολύ μωρό μου…

Η σχέση μας ξεκίνησε πολύ χαλαρά, αλλά μεγάλωσε περισσότερο και ακόμα περισσότερο και ένιωσα σαν να έχουμε γίνει ένα με τον Μάκη αλλά για μένα δεν ήταν απλώς μια κανονική σχέση, αλλά μια παράνομη σχέση. Το επόμενο μήνυμα του ήταν:

– Ωχχ, δεν ήθελα να το στείλω σε σένα το μήνυμα.. συγνώμη…

Έγινα έξαλλη από ζήλια και τον ρώτησα:

-Γιατί μου το κάνεις αυτό Μάκη μου?

Ήμουν πολύ στενοχωρημένη από το μήνυμα του, ήμουν τόσο ερωτευμένη μαζί του και αυτό το μήνυμα είχε τη δύναμη να καταστρέψει πραγματικά την ημέρα μου. Πήρα το αυτοκίνητό μου και οδήγησα μέχρι την καφετέρια για να συναντήσω τη φίλη μου. Όλη την ώρα ήμουν με την φίλη μου εγώ σκεφτόμουν τον Μάκη. Όπως καθόμασταν με την φίλη μου από την πλευρά της τζαμαρίας που έβλεπε στο δρόμο. Ξαφνικά πήρα ένα καινούργιο μήνυμα από τον Μάκη:

-Μόλις τώρα σε είδα να πίνεις καφέ σε μια καφετέρια, εγώ έχω παρκάρει στο πίσω δρομάκι, έλα για λίγο.

Ακόμα κι αν πήρα χαρά από το μήνυμα του, είπα να το παίξω σκληρή για να πάρει ένα μάθημα και του απάντησα:

-Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή.

Παρατήρησα όμως ότι το αυτοκίνητό του ήταν πίσω από την καφετέρια, κοντά στο πάρκινγκ. Αμέσως μετά του έστειλε και εγώ μήνυμα:

-Σε βλέπω… και εκείνος μου απάντησε:

-Σε βλέπω και εγώ και ο πούτσος μου έχει γίνει σκληρός σαν πέτρα..

Όταν διάβασα το μήνυμα του με κάβλωσε πολύ. Του είπα:

-Μπορούμε να πάμε στο σπίτι σου?

Μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί έπρεπε να πάει στο σχολείο (είναι δάσκαλος) και ήταν σημαντικό ειδικά για σήμερα, γιατί ήταν η πρώτη μέρα σε καινούργιο σχολείο. Ζήτησα συγνώμη από την φίλη μου και της είπα ότι έπρεπε να πάω στην τουαλέτα. Με τρόπο μου βγήκα από την καφετέρια και κατευθύνθηκα στο αυτοκίνητό του και τον έβλεπα όπως πήγαινα ότι κοίταζε στον καθρέφτη και έφιαχνε τα μαλλιά του. Κάθησα στο κάθισμα του συνοδηγού του και έσκυψα και τον φίλησα με γλώσσα για ένα καλό και ρουφυχτό φιλί που κράτησε ένα λεπτό περίπου.

Ήμουν τρελλαμένη που τον είδα και ήταν πραγματικά αναπάντεχο, έτσι συνέχισα να τον φιλάω με πάθος. Χωρίς να μου πει ούτε μια λέξη, τραβάει έξω από το παντελόνι του τον πούτσο του, κοιτάζει να δει αν κάποιος ερχόταν και σπρώχνει το κεφάλι μου προς τα κάτω. Ο πούτσος του ήταν τόσο σκληρός, που άρχισα να τον γλείφω σαν γλειφιτζούρι και όταν προσπάθησα να μιλήσω, μου είχε πει να το βουλώσω.

Τσιμπούκωνα τον πούτσο του όλη την ώρα και αυτό τον έκανε να λαχανιάσει και να προσπαθεί να αναπνεύσει λίγο αέρα. Εγώ του έγλυφα τον πούτσο και έπαιζα με τα αρχίδια του τόσο έντονα, που μούγκριζε δυνατά χωρίς να τον νοιάζει. Ο Μάκης όμως κοίταζε μήπως έρχεται κανένας από το δρομάκι της καφετέριας, αλλά ειλικρινά εμένα δεν με πείραζε ακόμα και να μας βλέπανε, συνέχισα το τσιμπούκωμα στον πούτσο του. Όταν τον χόρτασα, σταματήσα το γλύψιμο και του είπα:

-Θέλω να με γαμήσεις. Ανέβηκα στα μπούτια του και άρχισα να τον καβαλάω.

-Σ’ αγαπώ τόσο πολύ Μάκη, του ψιθύρισα που μπορώ να κάνω τα πιο τρελλά πράγματα μαζί σου.

Αρπάζει τη μέση μου και με κάνει να χοροπηδάω άγρια απάνω στον πούτσο του. Άρχισα να φωνάζω δυνατά όπως είχα έρθει σε μεγάλο οργασμό και μετά σταμάτησα και πήρα μια βαθιά αναπνοή γιατί όλο αυτό που έζησα με έκανε να αισθάνομαι πολύ αδύναμη. Ο Μάκης διατηρούσε ακόμα την κάβλα του και συνέχισε να με γαμάει άγρια, παρόλο που ήμουν τόσο κουρασμένη και αδύναμη. Δεν με κρατούσαν τα γόνατα μου…

Τελικά μετά από 10 λεπτά οδήγησης που ήμουν έτσι από πάνω του, έχυσε μέσα μου και μετά άρχισε να με φιλάει με γλώσσα. Άρχισα να τρέμω και να έχω ρίγους από το σκληρό γαμήσι που μου είχε κάνει. Έβαλα το βρακί μου και πήγα τρέχοντας πίσω στο σημείο όπου με περίμενε η φίλη μου.

Αργότερα την ίδια ημέρα ήμουν στο σπίτι και μαγείρευα για τον γιο και τον άνδρα μου όταν ο Μάκης μου ξανάστειλε μήνυμα:

-Πριν λίγη ώρα χωρίσαμε και μου λείπεις πολύ. Θέλω να έρθεις να με δεις στο σχολείο.

Του είπα ότι θα προσπαθήσω να πάω πριν σχολάσει. Μου απάντησε:

-Εντάξει, θα σχολάσω στις 8 το βράδυ.

Κοίταξα το ρολόι μου και ήταν 6:30 τώρα. Παίρνω τις πληροφορίες και ζητάω τη διεύθυνση του σχολείου. Κατά ειρωνικό τρόπο, το σχολείο ήταν στο ίδιο κτίριο που δουλεύει και ο άνδρας μου επίσης σαν δάσκαλος, απλά σε διαφορετικό όροφο. Είχα πει στον άντρα μου ότι θα πήγαινα σε κάτι φίλους μας πράγματα που είχαν ξεχάσει στο σπίτι μας για να δικαιολογηθώ.

Βλέπω την μπροστινή πόρτα του κτιρίου ανοικτή και τον Μάκη να έρχεται με τα πόδια προς το αυτοκίνητό μου και ήταν πιο σέξυ από ποτέ με το μαύρο του πουκάμισο ανοιχτό στα επάνω κουμπιά και να φαίνονται οι τρίχες του. Εγώ αμέσως άρχισα να υγραίνομαι και πραγματικά κάβλωσα. Δεν μπορούσα να περιμένω για να πάρω τον πούτσο του στο στόμα μου. Μπαίνει στο αυτοκίνητό μου, εγώ ξεκινάω να οδηγώ και ο Μάκης με ρωτάει:

-Που?

-Δεν μπορώ να σε τσιμπουκώσω εδώ γιατί έχει πάρα πολύ φως.

Οδηγώ και πάμε στο πίσω μέρος του κτιρίου και κρατάω το τιμόνι με το ένα μου χέρι, ενώ προσπαθώ να λύσω τη ζώνη του με το άλλο χέρι.

Αυτό τον κάβλωσε, ίσως η στάση που είχα πάρει και μου άρπαξε και χούφτωσε πιέζοντας τα βυζιά μου. Πάρκαρα το αυτοκίνητο και πέταξα τα βυζιά μου έξω από το πουκάμισό μου και έβγαλα τον πούτσο του από το παντελόνι του και άρχισα να του κάνω μια καλή πίπα. Συνέχισε να πιέζει τα βυζιά μου και να τσιμπάει τις ρόγες μου καθώς εγώ ρουφούσα τον πούτσο του από πάνω προς τα κάτω. Του ομολόγησα ανάμεσα στα ρουφίγματα ότι θα μπορούσε πάντα να με έχει όποτε και όπου ήθελε.

Του είπα ότι μου άρεσε να είμαι η πουτάνα του και μου είπε:

-Και εγώ το θέλω γιατί γουστάρω πολύ όλη τη φάση μαζί σου.

Μετά μου ζήτησε να του τον πάρω βαθύ λαρύγγι. Όταν του τον ρούφαγα, αυτός κρατούσε το κεφάλι μου κάτω για πολύ ώρα, μέχρι που μου ήταν δύσκολο να αναπνεύσω. Εμένα πραγματικά μου άρεσε πολύ, ήταν κάτι καινούργιο που ποτέ δεν είχα ξανακάνει. Πρέπει να του το έκανα πραγματικά καλά όπως καταλάβαινα και θα μπορούσα να το κάνω για όση ώρα μου το ζητούσε για να τον ευχαριστήσω.

Είχε αφηνιάσει μέσα σε δυνατά μουγκρίσματα και βογγητά, ενώ με φίμωνε με τον πούτσο του και γαμούσε το στόμα μου. Ο Μάκης μπορεί να ήταν μόνο 23, αλλά ήταν πολύ έμπειρος με τις γυναίκες. Ήμουν με ένα 23 χρονών αγόρι που έχει τον τρόπο του να γαμιέται καλά με μια γυναίκα 52 ετών που του έκανε τα πάντα…

Σε ευχαριστώ Μάκη που είσαι στη ζωή μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...