ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Oι πειραματισμοί της Νίκης

Εχοντας πια απελευθερωθει η γυναικα μου η Νικη, συμπαρασυροντας και μενα και τους φιλους μας να δοκιμαζουμε καθε ερεθιστικο σεναριο που μας ανταμοιβε παντα με ανειπωτες καυλες ολους μας, αρχισε να σκεφτεται σεναρια που την διεγειραν απο παντα αλλα ντρεποταν να τα ομολογησει.
Ενα βραδυ λοιπον πιωμενοι ολοι μας και αφου μας ειχε στραγγισει εμενα και τους φιλους μου, μιας και την γαμουσαμε παρτουζα δυο ωρες, μας αποκαλυπτει οτι την φτιαχνει η ιδεα να γδυθει μπροστα σε αγνωστους οπως στα strip club. Το βρισκουμε καυλωτικο ολοι και ο ενας φιλος μου της λεει πως μπορει να το κανονισει μιας και εχει γνωστο εναν ιδιοκτητη στριπτιζαδικου. Ενθουσιαζεται η γυναικα μου και λεγοντας οτι θα φορεσει μασκα να μη την αναγνωρισει καποιος γνωστος, ζηταει απο τον φιλο μου να το κανονισει.
Αυτο γινεται σε λιγες μερες και η Νικη επισκεπτεται το μαγαζι. Ο ιδιοκτητης ενθουσιαζεται μιας και εχει τη δυνατοτητα να προσθεσει στο προγραμμα μια ερασιτεχνη, πολυ θηλυκη με τεραστια φυσικα βυζια. Της εξηγει οτι στο χορο που θα κανει πρεπει να γδυθει τελειως και η Νικη το δεχεται. Της ζηταει να δοκιμασει ενα χορο και η Νικη τα καταφερνει περιφημα μιας και αυτο ηταν απαγορευμενο της ονειρο.Μενοντας ολογυμνη στο τελος ο ιδιοκτητης την επευφημει για το εντελως ξυρισμενο μουνι της και τις καυλωτικες βυζαρες της με τισ τεραστιες ρωγες. Δεν υπαρχει αντρας που να μη καυλωσει βλεποντας σε μουναρα μου της λεει,οριστικοποιωντας οτι τη δεχεται. Της εξηγει πως θα κανει πριβε χορο σε οποιον τη ζητησει και της λεει πως αν τη ζητησουν στο ιδιατερο δωματιο, αν δεχτει θα πληρωθει τριπλασια αλλα θα πρεπει να αφησει αυτον που την παιρνει να τη χουφτωσει.
Αν εχεις προβλημα,δεν δεχεσαι απλα της λεει. Η Νικη ερχεται ξαναμμενη στο σπιτι εξηγωντας μου τι εγινε στη συναντηση. Θα χες προβλημα να δεχτω ωα παω στο ιδιαιτερο δωματιο?με ρωταει ξαναμμενη. Κανενα καυλα μου,αρκει να μου περιγραψεις μετα τι εγινε,απανταω. Συμφωνοι απαντα χωρις να κρυβει τη διεγερση της. Η μερα που θα εκανε το ντεμπουτο της η γυναικα μου σαν στριπερ,φτανει,και γω με τους φιλους μου παμε σαν ασχετη παρεα στο μαγαζι.
Εχει αρκετο κοσμο και συντομα το προγραμμα αρχιζει. Μετα απο τρεις επαγγελματιες, ανακοινωνεται στα μεγαφωνα μια νεα συμμετοχη απο ερασιτεχνη γυναικα, σαν ατραξιον. Το κοινο αιφνιδιασμενο περιμενει, μεχρι που εμφανιζεται η γυναικα μου φορωντας μασκα και προστυχα ρουχα. Αρχιζει να χορευει προκλητικα και το κοινο δειχνει να επικροτει. Σε λιγο μενει γυμνοστηθη αφηνοντας τισ βυζαρες της στα αχορταγα ματια των αντρων που παρακολουθουν.Αρχιζουν επευφημιες και η Νικη παιρνει θαρρος δινοντας ενα show ακρως ερεθιστικο. Σε λιγο βγαζει αργα το στριγκακι της δινοντας στο λαγνο κοινο της να δει πεντακαθαρα το ξυρισμενο μουνι της, οι αντιδρασεις κορυφωνονται και μεσα σε πανδαιμονιο στηνεται στα τεσσερα να δειξει στους θαυμαστες της τα ανοιγμενα της κωλομαγουλα σαν να τους προσκαλει.
Μαζευει τα ρουχα της και φευγει απο τη σκηνη,απολαμβανοντας ενα οργιο σχολιων και κολακειων. Οι φιλοι μου και γω εκπληκτοι συνειδητοποιουμε ποσο καυλωτικη ηταν η γυναικα μου, βλεποντας αμεσως ποσες προτασεις της στελνουν για πριβε χορο, Απολαμβανω την καυλα να βλεπω τη γυναικα μου να γυριζει απο τραπεζι σε τραπεζι και να γδυνεται σε αμετρητες παρεες που ξελιγωνονται να απολαυσουν απο κοντα γυμνα τα μεγαλα της βυζια και το ξυρισμενο της μουνι με τα τεραστια μουνοχειλα να ανοιγουν σταζοντας απο καυλα.
Οι φιλοι μου μου λενε οτι καταλαβαινουν ποσο με φταχνει αυτο μιας και οι ιδιοι καυλωνουν. Σε λιγο δυο Αραβες καλουν τη γυναικα μου στο τραπεζι και της ζητανε να πανε στο ιδιαιτερο δωματιο. Μου κλεινει φευγαλεα το ματι και τους ακολουθει μεσα. Και εγω και οι φιλοι μου ερεθισμενοι φανταζομαστε τι να γινεται εκει μεσα. Μετα απο πολυ ωρα εχοντας πληρωσει διπλα βγαινουν και σε λιγο η Νικη σχολαει, και παμε ολοι μαζι σπιτι.Στις γεματες περιεργεια ερωτησεις μας για το τι εγινε μεσα, μας λεει πως θα μας τα διηγηθει αναλυτικα στο σπιτι, Πραγματι, φτανοντας σπιτι και λεγοντας μεταξυ μας ποσο πετυχημενη αρχη εκανε, μας γδυνει και τους τρεις οπως μενει και η ιδια γυμνη, μας καθιζει στον καναπε, και αρχιζει να γλυφει τους πουτσους μας διηγοντας μας το τι εγινε στο ιδιαιτερο δωματιο μα τους Αραβες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...