ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Η πρώτη παρτούζα με την κουνιάδα μου και την πεθερά μου

Ο πούτσος μου ήταν σκληρός σαν πέτρα. Έβλεπα την αδερφή της γυναίκας μου που μόλις είχε κατέβει από το λεωφορείο. Είναι δασκάλα και γύριζε από το σχολείο. Κρατούσε τα βιβλία της στο ένα χέρι και περπατούσε νωχελικά. Είχα καρφωθεί στον σέξι παχουλό κώλο της που πέταγε μέσα από το στενό τζην της. Συνήθιζα να την βλέπω κάθε μέρα που κατέβαινε από το λεωφορείο και πήγαινε στο σπίτι της. Αλλά αυτή την ημέρα ήταν μόνη της στο σπίτι γιατί η μάνα της έλειπε και το αυτοκίνητό της δεν ήταν στο υπόστεγο. Με προσκάλεσε μέσα.
Της πήρα τα βιβλία και τα έριξα στον καναπέ. Πήρε το χέρι μου και με οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα της. Με φίλησε παθητικά με γλώσσα. Της χούφτωσα και της έσφιξα τον κώλο. Ξεκούμπωσε το πουκάμισο μου και τα χέρια της τρέχανε επάνω στο μυώδες στήθος μου. Το χέρι της έφτασε στον πούτσο μου που σπαρταρούσε από ηδονή. Σταμάτησε να με φιλάει στο στόμα και κοίταζε τον πούτσο μου με θαυμασμό.
-Ωωω.. πόσο σου έχει σκληρήνει..
-Ναι.. γιατί όλη την ημέρα σε σκεπτόμουν.
Με κοίταξε και χαμογέλασε. Άρχισε να ξεκουμπώνει την ζώνη μου και μετά το τζην μου. Γονάτισε και μου κατέβασε το παντελόνι και το σλιπάκι. Οδήγησε με ευλάβεια τον πούτσο μου στο στόμα της.
-Ωχχχ.. μωρό μου, το νοιώθω τόσο καλό.. μου είπε και συνέχισε να με ρουφάει.
Το τέρας μου ήταν μέσα και έξω από το στόμα της . Όταν το έβγαλε έξω, το έπιασε με τα χέρια της και το χάϊδευε απαλά. Μετά με έσπρωξε στο κρεβάτι και μου έλυσε τα κορδόνια από τα παπούτσια μου. Μου έβγαλε προσεκτικά τις κάλτσες και έβγαλε ένα βαζάκι με βαζελίνη από το κομοδίνο της. Ήμουν πολύ στρεσαρισμένος και κοίταζα να δω τι ήθελε να κάνει με την βαζελίνη, γιατί την έβλεπα ότι ανοίγει το βάζο και βυθίζει τα δάχτυλά της μέσα στο λιπαντικό.
-Μην ανησυχείς, μου είπε. Θα σου αρέσει.
Με απαλές κινήσεις πίεσε απαλά τα δύο δάχτυλα της επάνω στον παρθένο κώλο μου και έκανε μασάζ στον προστάτη μου . Παίρνει το πουλί μου πάλι στο στόμα της και απαλά ακουμπάει τα αρχίδια μου στο σαγόνι της. Περνάω τα δάχτυλά μου μέσα από πυκνά ξανθά μαλλιά της και την τραβάω πίσω όσο πιο πολύ μπορώ.
-Με έχεις φτιάξει τόσο πολύ που είμαι έτοιμος να τελειώσω.. της είπα.
Εκείνη με τσιμπουκώνει πιο σκληρά και με το ελεύθερο χέρι της κρατάει τα αρχίδια μου. Έχυνα τόσο πολύ που το στόμα της πλημύρισε από το σπέρμα μου. Ένα μικρό ρυάκι έτρεχε και από τις δύο γωνίες του στόματος της. Σκουπίστηκε από το σπέρμα και έγλυψε τα δάχτυλα της και μετά τις παλάμες της.
-Γαμώτο ! Πού έμαθες να γλύφεις έτσι? την ρώτησα.
-Παρατηρώντας την μαμά μου, είπε και μου χαμογέλασε με υπερηφάνεια.
Σηκώθηκε, έκανε μερικά βήματα πίσω και κοιτάζοντας με προκλητικά, ξεκούμπωνε την μπλούζα της. Την έβγαλε και την έριξε επάνω στο κομοδίνο. Μετά ξεκούμπωσε το σουτιέν της και το πέταξε κάτω. Κρατούσε τα μεγάλα βυζιά της και τα χάϊδευε ενώ από το μασάζ που τους έκανε, οι ρόγες της κοκκινήσανε.
-Σου αρέσουν τα βυζιά μου? με ρώτησε με παθιάρικη φωνή.
-Ναι καβλιάρα μου, έχεις τις ωραιότερες βυζάρες που έχω δει.
Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό όταν άρχισε να βγάζει το τζην της και να βλέπω σιγά σιγά να εμφανίζεται ο παχουλός της κώλος μέσα από το ροζ στρινγκάκί. Πόσον καιρό περίμενα και κρυφοκοίταζα τον κώλο της για να μην με πάρει χαμπάρι η αδερφή της και γυναίκα μου.. Εκείνη το κατάλαβε και έβγαλε το παντελόνι και το βρακάκι της γρήγορα. Πήδησε στο κρεβάτι κοντά μου ανάσκελα.
-Είναι η σειρά σου τώρα.. μου είπε.
Βύθισα το πρόσωπο μου στο μουνί της και άρχισα να το τρώω. Την έγλειφα αλλά έχωνα και τα δάχτυλα μου μέσα της. Έφτασα να της βάζω 4 δάχτυλα και να τα βγάζω ξαφνικά για να την καβλώσω πιο πολύ. Εκείνη βογγούσε από την ηδονή που της χάριζα, κρατώντας τα μουνόχειλα της ανοιχτά και με τα δύο της χέρια. Τότε άρχισα να της ρουφάω την κλειτορίδα και να βάζω τα δάχτυλα μου μέσα στον κώλο της. Φώναζε, δεν μπορούσε να κρατηθεί άλλο και ήρθε σε οργασμό. Είχε κλειδώσει τα μπούτια της γύρω από το κεφάλι μου.
Τότε, άλλαξε στάση. Σηκώθηκε και γονάτισε.
-Θέλω να με γαμήσεις και να είμαι στα τέσσερα, μου ζήτησε.
Ανέβηκα επάνω της από πίσω. Ο πούτσος μου γλιστράει δεξιά μέσα και οι μύες από το μουνί της, σφίχτηκαν γύρω του. Έβλεπα στον καθρέφτη του κομμό τα μεγάλα βυζιά της να ταλαντεύεται μπρος και πίσω. Οι μπάλες μου χαστούκιζαν το μουνί της και η μεγαλύτερη τιμωρία της ήταν όταν της χαστούκιζα τον αφράτο και παχουλό της κώλο.
Απολάμβανα το καλλίτερο γαμήσι της ζωής μου. Αλλά αισθανόμουν παράξενα και ότι κάποιος μας έβλεπε κρυφά. Κοίταξα κατευθείαν στην πόρτα και είδα έκπληκτος την μάνα της γυναίκας μου, την πεθερά μου.. Φορούσε μία άσπρη μπλούζα και μία μαύρη φούστα. Είχε έρθει κατευθείαν από την δουλειά της και η τσάντα της κρεμόταν ακόμα στον ώμο της. Τα μάτια μας συναντηθήκανε. Χωρίς να μου δώσει ή να ζητήσει εξηγήσεις, σήκωσε την φούστα της και μου έδειξε το τριχωτό μουνί της.
Κάβλωσα τόσο που σταμάτησα με την κουνιάδα μου και τράβηξα μαλακία παίζοντας τον πούτσο μου μέχρι που τελείωσα. Έχυσα επάνω στην πλάτη και τον κώλο της κουνιάδας μου. Εκείνη παίρνει το χέρι της, σκουπίζει τα ζεστά χύσια μου και τα γλύφει πάλι.
-Το ήξερες ότι μας έβλεπαν? με ρώτησε.
-Το αισθανόμουν.. της είπα.
Ντυθήκαμε και πήγαμε στην κουζίνα. Εκεί ήταν και η πεθερά μου που είχε ξεντυθεί και ήταν με μία σέξι κοντή ρόμπα και παντόφλες. Έφτιαξε κάτι πρόχειρο για φαγητό, αλλά τα μάτια της ήταν συνέχεια επάνω στον καβάλο μου.
Μόλις φάγαμε, μας πήρε η πεθερά μου και ανεβήκαμε για ένα αξέχαστο τρίο στην δική της κρεβατοκάμαρα αυτή την φορά..
Αυτή ήταν η πρώτη φορά. Το ξανακάναμε πολλές και το κάνουμε ακόμα, αλλά η γυναίκα μου δεν ξέρει τίποτα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...