ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Εθισμένη στην παρτούζα No2

Με αυτον το τροπο οι φιλοι μου που απολαμβαναν τη φαση μιας και η γυναικα μου σε καθε νεα παρτουζα τους ικανοποιουσε και περισσοτερο αποκτωντας ανεση αλλα και μαθαινοντας καλυτερα τι ευχαριστει τον καθενα τους ιδιαιτερα, δεν εχαναν ευκαιρια να την γαμησουν. Η ιδια η Νικη το απολαμβανε εξισου αλλα και γω βλεποντας πια ζωντανα τις παρτουζες τους κρυμμενος αλλα και σιγουρος οτι θα καταφερουμε να συμμετεχω μαζι τους,αυξανοντας για ολους την ικανοποιηση και κυριως για τη Νικη που θα βιωνε να τη γαμανε τρεις αντρες μαζι.
Στις καλοκαιρινες διακοπες πηγαμε ολοι μαζι σε ενα υπεροχο ξενοδοχειο εχοντας δωματια με ιδιωτικη πισινα το καθενα.
Οι φιλοι μου ειχαν τις κοπελλες τους μαζι, αλλα ηταν εκδηλο σε μενα που ηξερα το μυστικο τους, οτι εψαχναν ευκαιρια να γαμησουν τη γυναικα μου.Το συζητησαμε γελωντας με τη Νικη και αποφασισαμε να τους δωσουμε μια ευκαιρια. Ενα βραδυ λοιπον,ανακοινωσα οτι την επομενη μερα θα κατεβω στην πολη για δουλειες που εκρεμουσαν και θα γυρισω το απογευμα. Η Νικη ειπε στην παρεα οτι δεν θα παει στη θαλασσα,και θα μεινει στο δωματιο.
Το πρωι λοιπον κρυφτηκα στον κηπο που ειχε ιδιωτικο το δωματιο εχοντας θεα στην πισινα.Ειχαμε κανονισει με τη Νικη αν ερθουν να ειναι στην πισινα κανοντας ηλιοθεραπεια ολογυμνη. Ετσι θα την γαμουσαν εκει προσφεροντας μου ξεκαθαρη θεα να απολαυσω. Πραγματι σε λιγο χτυπαει το κουδουνι και η Νικη τυλιγει μια πετσετα γυρω της και ανοιγει. Ειναι οι φιλοι μου που της λενε οτι με μια δικαιολογια αφησαν τις κοπελλες τους να πανε στη θαλασσα και ηρθαν ξεροντας οτι θα λειπω,γιατι τους ελειψε η καυλα της και θελουν να τη γαμησουν.Πολυ καλα κανατε πονηροι τυποι….τους λεει με χαμογελο γεματο υποσχεσεις, και μενα μου ελειψαν οι μεγαλες πουτσες σας και λαχταραω να με γαμησουν. Εκανα ηλιοθεραπεια γυμνη να μαυρισω παντου συνεχιζει και πεταει την πετσετα μενοντας ολογυμνη στην ξαπλωστρα αναμεσα τους,επιδεικνυοντας το εντελως ξυρισμενο μουνι της και τις τεραστιες βυζαρες της με τις μεγαλες ρωγες σκληρες απο την καυλα.
Εισαι απιστευτα καυλωτικη μωρο μου λεει ο ενας και ο αλλος συμπληρωνει οτι εγω ειμαι τυχερος που χαιρομαι τετοια γυναικαρα.
Τωρα ειστε και σεις μωρα μου τους απανταει παιχνιδιαρικα η Νικη,αφου με χαιρεσται και σεις,και ο Κωστας ισως και να χαιροταν αν το μαθαινε.
Μακαρι της απαντανε και αρχιζουν να την χαιδευουν και οι δυο.
Θελω να με γαμησετε εδω αγορια μου τους προκαλει η Νικη,αλειψτε με με αντηλιακο αν δε σας κουραζω.
Τι λες τωρα απαντα ο ενας, ευχαριστηση μας.
Σε λιγο οι δυο φιλοι μου αλοιβουν παντου τη γυναικα μου με λαδι φροντιζοντας να περιποιηθουν ιδιαιτερα τις βυζαρες της και συντομα η επαλειψη γυρναει σε αχορταγο χουφτωμα και τα μεγαλα της βυζια μοιραζονται σε τεσσερα αχορταγα χερια και το ανοιχτο μουνι της δεχεται μεσα του δαχτυλα του ενος που αλλαζουν με του αλλου, αλλα και ταυτοχρονα και των δυο μαζι. Η Νικη χυνει σπαρταρωντας με τα δαχτυλα τους να τη γαμανε και τα βυζια της να τα γλειφουν δυο στοματα.Εχω καυλωσει απιστευτα και τον παιζω φροντιζοντας να μη χυσω για να απολαυσω ολη την παρτουζα. Τωρα θελω να γλειψω τις ψωλαρες σας μωρα μου τους λεει βραχνα και μενει στην ξαπλωστρα που εχει στηθει για να εχω καλυτερο θεαμα. Οι φιλοι μου υπακουν προθυμα μενοντας γυμνοι και της προσφερουν τις δυο ψωλαρες τους ενας απο καθε πλευρα και η γυναικα μου παιρνει ενα πουτσο σε καθε χερι της αρχιζοντας να τους κανει πιπα μαζι φροντιζοντας να μην παραμελει κανεναν.Εχει ανοιξει διαπλατα τα ποδια της δειχνοντας μου το υγρο ανοιχτο μουνι της και οι φιλοι μου απολαμβανουν την πιπα της γυναικας μου ενω χουφτωνουν τις βυζαρες της και χαιδευουν το μουνι της. Η Νικη χυνει και γυρναει στα τεσσερα δινοντας μου εικονα να απολαυσω.
Γαμηστε με αγορια μου τους διαταζει και γρηγορα μια ψωλαρα την ξεσκιζει πισοκολλητα και αλλη μια μπουκωνει το στομα της.Το θεαμα ειναι τρελλα καυλωτικο να βλεπω τις ψωλαρες των φιλων μου να μπαινοβγαινουν στο μουνι και το στομα της γυναικας μου ενω οι βυζαρες της κρεμονται βαριες και αιωρουνται ενω καθε λιγο καποιο χερι τις χουφτωνει. Η Νικη ξαναχυνει και εγω με υπερπροσπαθεια κρατιεμαι.
Βγαζοντας τον μεγαλο πουτσο απο το στομα της λεει παιχνιδιαρικα΄
Φανταζεσται να μας εβλεπε απο μια μερια ο Κωστας?
Θα μας σκοτωνε απαντα ο ενας μου φιλος.
Εγω λεω οτι ισως και να του αρεσε και να εμπαινε κι αυτος συνεχιζει πονηρα η Νικη.
Ποτε δεν ξερεις λεει ο αλλος μου φιλος και ξαπλωνει ανασκελα βαζοντας τη γυναικα μου να καθησει πανω στην πελωρια πουτσα του. Η Νικη καθεται αργα απολαμβανοντας το αλλα και δειχνοντας μου πως ανοιγει η μουναρα της για να τον παρει. Τελικα με ενα βογγητο καθεται εντελως παλουκωμενη απο την ψωλαρα του φιλου μου. Αυτος χουφτωνει τις βυζαρες της και δεχεται ευχαριστα τις κινησεις που κανει η Νικη με την λεκανη της δινοντας απολαυση στο γαμια της αλλα παιρνοντας κι αυτη απο τον πουτσο που γεμιζει τη μουναρα της.
Ο αλλος φιλος μου δινει τον πουτσο του στο στομα της γυναικας μου που τον περιποιειται τελεια καυλωνοντας απο την πιπα. Και αυτος χουφτωνει τις βυζαρες της γυναικας μου μοιραζοντας τες με τον φιλο του.Κρατιεμαι πολυ δυσκολα να μη χυσω και βλεπω τη Νικη να χυνει εχοντας τον ενα πουτσο στο μουνι της και τον αλλο στο στομα της.
Τοτε με εκπληξη ανακαλυπτω δυο νεαρους υπαλληλους του ξενοδοχειου να εχουν τρυπωσει κρυφα απο το φραχτη και να παρακολουθουν εκστασιασμενοι τη γυναικα μου να γαμιεται παρτουζα με τους φιλους μου.
Αποφασιζω να μην αντιδρασω γιατι θα αποκαλυφθω. Σε λιγο η ενοχληση που ενιωσα μετατρεπεται σε ερεθισμο
βλεποντας τους καυλωμενους νεαρους να παιζουν τις πουτσες τους παρακολουθωντας το ιδιο με μενα θεαμα
ενω οι φιλοι μου δεν ξερουν οτι τους παρακολουθω και εγω αλλα και αλλοι και η γυναικα μου δινει παρασταση καθως τη γαμανε παρτουζα για να την απολαυσω εγω χωρις να ξερει οτι υπαρχουν και αλλοι θεατες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...