ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Η αφήγηση της γυναίκας μου

Μιας και τωρα διηγειται η γυνακα μου,το δευτερο αυτο κομματι της ιστοριας θα ειναι με τα δικα της λογια.
Ο αντρας μου και οι φιλοι του γεματοι λαγνα περιεργεια περιμεναν να τους πω τι εγινε στο ιδιαιτερο δωματιο με τους Αραβες. Εμεινα ολογυμνη στηθηκα στα τεσσερα και αρχισα να γλειφω τις τρεις ψωλες τους αργα και ηδονικα. Καθε που αλλαζα πουτσο στο στομα μου τους αφηγουμουν κομματι κομματι πως γδυθηκα εντελως χορευοντας προστυχα μπροστα τους και σε λιγο δεχομουν ενα αχορταγο χαμουρεμα απο τους δυο Αραβες συνδευομενο με σχολια για το ποσο καυλιαρα ειμαι.
Δεχομουν προθυμα τα χερια τους που δε χορταιναν τα βυζια μου αλλα και δαχτυλα που εμπαιναν στο ανοιγμενο μου μουνι και απο τους δυο τους. Οι πουτσες του αντρα μου και των φιλων του ειχαν γινει πετρα στο στομα μου. Συνεχισα την αφηγηση λεγοντας πως εληξε ο χρονος και αυτοι αμεσως πληρωσαν για οσο χρειαστει. Χαρηκα για την εξτρα αμοιβη και συνεχισα να χορευω ολογυμνη αναμεσα τους αφηνοντας χωρις δισταγμο τα χερια τους να απλωνονται σε καθε σημειο του κορμιου μου και τα δαχτυλα τους να ειναι ευπροσδεκτα στο μουνι μου και τον κωλο μου.Ειχα καβλωσει τοσο που εχυσα σπαρταρωντας. Τοτε με ευγενεια μου χαμογελασαν ευχαριστωντας με και αναπαντεχα ο ενας μου ειπε πως θα θελε παρα πολυ να επισκεφτω το ξενοδοχειο τους για να κανω το ιδιο show, με μια τεραστια αμοιβη. Με διαβεβαιωσε οτι μονο αυτο ζητανε και θα μαι ελευθερη να φυγω οποτε το θελησω. Εσεις τι λετε?ρωτησα τους εραστες μου συνεχιζοντας να γλειφω τις πουτσες τους που ειχαν γινει πια πετρα. Αν σου ρχεται, να το κανεις απαντησε ο αντρας μου, λεγοντας πως θα ειναι εξω απο το δωματιο αν τυχον θελησω να φυγω και δεν με αφηνουν.
Οι φιλοι μας συμφωνησαν παρεχοντας μου καθε ασφαλεια, ετσι μπορεσα να παραδεχτω οτι θελω να παω. Ησυχοι πια ολοι μας αφεθηκαμε σε μια πρωτοφανη σε ενταση παρτουζα οπου με εκαναν να χυσω αμετρητες φορες και γω τους ανταμοιψα καταφερνοντας τους να με χυσουν δυο φορες ο καθενας γεμιζοντας το προσωπο και τα βυζια μου ατελειωτες ριπες απο χυσια.
Εχοντας τη συγκαταθεση αλλα και τη σιγουρια οτι ο αντρας μου και οι φιλοι του θα ναι εξω απο το δωματιο, αποφασισα με σιγουρια να δεχτω την προταση. Καλεσα στο τηλεφωνο που μου εδωσαν και με γεματη χαρα φωνη ο ενας που μου ειχε κανει την προταση μου απαντησε ποσο χαιρεται που δεχτηκα κλεινοντας μου ραντρβου για το ιδιο απογευμα. Ετοιμαστηκα προσεκτικα ξυριζοντας εντελως το μουνι μου και απλωνοντας στο σωμα μου μια υπεροχη κρεμα.Ντυθηκα προκλητικα αλλα οχι προστυχα και σε λιγο χτυπουσα το κουδουνι της σουιτας του.Ο αντρας μου και οι φιλοι του πηραν θεσεις ωστε αν χρειαστει να επεμβουν αμεσα. Με υποδεχτηκε αυτος που με καλεσε με τοση ευγενια που ελυσε σχεδον καθε ανησυχια μου. Μου προσφερε ποτο κα σε λιγο μπηκε και ο φιλος του στο μεγαλο σαλονι. Οπως σου εξηγησα μου ειπε με τρελλανε το σοου σου και θελω να το ξαναδω χωρις την παρουσια τοσου κοσμου.
Χαιρομαι που δεχτηκες και για να εισαι απολυτα ησυχη εχω ετοιμασει κατι. Σε λιγο εμφανιζονται αλυσιδες που τις χρησιμοποιουν να δεσουν τα χερια και τα ποδια τους σε σιδερενια στηριγματα στον τοιχο. Ετσι λοιπον εισαι ελευθερη να δωσεις το απιστευτα ερεθιστικο σου σοου μου λενε. Ησυχη οσο και καυλωμενη,βαζω τη μουσικη μου και τους προσφερω το αισθησιακοτερο στριπ μπροστα τους δινοντας τους οσο καλυτερη εικονα απο το ανοιχτο ξυρισμενο μουνι μου,τα μεγαλα βυζια μου να τους τα δινω στο στομα να πιπιλισουν τις ρωγες μου,και να βαλουν δαχτυλα στο μουνι μου .
Χυνω χωρις να ντρεπομαι, και τους προσφερω δωρο αλλα πεντε λεπτα το κορμι μου να το χαμουρεψουν Αυτοι βογγανε απο την καυλα και ο νεος που με καλεσε μου ζητα να μου προτεινει κατι. Γεματη περιεργεια,τον ακουω να μου προσφερει 20000 ευρω αν δεχτω να τους παρω πιπα και τους δυο. Μην προσβληθεις μου ζηταει,το κανω για να σου δωσω μια δικαιολογια να το δεχτεις, γιατι το θελουμε σαν τρελλοι. Εχοντας μεινει αφωνη,του ψελιζω οτι θα το κανω κυριως γιατι το θελουν τοσο πολυ και κολακευομαι, αλλα και τα χρηματα με βοηθανε να δικαιλογω τετοια προστυχη συμπεριφορα.
Σε λιγο ολογυμνη καθως ειμαι βρισκομαι γονατισμενη αναμεσα στους δυο Αραβες που γδυνονται, αφηνοντας δυο τεραστιες ψωλες να κρεμονται σε καθε πλευρα του προσωπου μου. Δειχνω ξεδιαντροπα ποσο μου αρεσουν οι μεγαλες πουτσες τους που ειναι τοσο μαυρες που νιωθεις οτι γλειφεις μαυρο ψωλαρα, με το να τις παρω αργα και απολαυστικα στο στομα μου. Η περιποηση που τους κανω μου κερδιζει κομπλιμεντα για το ποσο καλη τσιμπουκλου ειμαι.
Τους σιγουρευω αυτο που λενε κανοντας τους να χυσουν σχεδον μαζι στο στομα μου που ανοιχτο αφηνει πολλα χυσια να απλωθουν στο προσωπο το λαιμο και τα βυζια μου. Ενω οι Αραβες βογγανε χυνοντας τα τελευταια ζουμια των μεγαλων ψωλων τους,εγω κρατωντας ενα πουτσο σε καθε χερι μαζευω οσα χυσια μπορω και τα γλειφω καταπινοντας τα.Απολαμβανω τοσο πολυ να γλειφω πουτσες αλλα και να με χυνουν στο στομα,που συνεχιζω αργα να βυζαινω τις ψωλαρες τους. Εκπληκτη νιωθω να σκληραινουν και να μεγαλωνουν στο στομα μου. Τοτε ο Αραβας που με καλεσε,μου λεει… Ειναι απιστευτο ποσο μας καυλωνεις. Ξερω οτι αποκλειεται να δεχτεις αλλα αν δε σου το προτεινω θα μετανιωνω μια ζωη.
Θελω να δεχτεις να σε γαμησουμε παρτουζα γιατι μας εχεις τρελλανει και σαν δικαολογια θα παρεις 100000 ευρω. Ποσο θα θελα να ειναι ονειρο και να δεχτεις..συνεχιζει. Δεν χρειαζεται να ναι ονειρο,απανταω, με τρελλαινει που σας καυλωνω τοσο πολυ, και αλλωστε με καυλωνετε και σεις το ιδιο. Ελατε γαμιαδες μου, τους προσκαλω,γαμηστε με παρτουζα, καυλωνω τρελλα στη σκεψη να με παιρνουν δυο τετοιες ψωλαρες μαζι.
Οι Αραβες μη πιστευοντας οτι δεχτηκα,ορμανε αχορταγα χουφτωνοντας με παντου και αρχιζουν να με γαμανε δινοντας μου την πιο αναπαντεχη αλλα ερεθιστικη παρτουζα. Το τι εγινε θα το περγραψω συντομα, ελπιζω να σας ενδιαφερει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...