ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Το πρώτο μου τρίο στο νησί

Ήταν σχεδόν ένας χρόνος από τότε που είχα επισκεφθεί το νησί μου και δεν είχα δει την καλύτερη μου φίλη την Αναστασία αλλά όταν έλαβα ένα τηλεφώνημα που με ικέτευε να πάω να την δω δεν άντεξα και πήρα την απόφαση μου. Η Αναστασία επέμενε ότι μπορώ να μείνω σε φίλους της ή και το σπίτι της για την εβδομάδα που είχα προγραμματίσει την επίσκεψη αλλά μου είπε ότι ένα από τα δωμάτια του σπιτιού της θα ήταν πάντα ελεύθερο για μένα και θα το αισθανόμουν σαν «δικό μου».
Το βράδυ έφτασα στο νησί και αφού άφησα τα πράγματα μου στο σπίτι της φίλης μου, πήγαμε στην τοπική μπυραρία για κάποια ποτά, με μερικούς άλλους φίλους που δεν είχα δει για ένα χρόνο, αλλά όλο το βράδυ, ο φίλος της Αναστασίας ο Στηβ (τα είχε με Άγγλο τώρα) μου είχε πιάσει τη συζήτηση και είχαμε φιάξει την δική μας μικρή κουβεντούλα. Τα ποτά δίνανε και πέρνανε, αλλά η συζήτηση γύρισε σύντομα στο ερωτικό και τώρα μιλούσαμε όλοι μαζί στην παρέα.
Αφού επιστρέψαμε αργά το βράδυ στο σπίτι της Αναστασίας και του Στηβ, αποφάσισα να κάνω ένα ντους και να φορέσω το νυχτικό μου. Το μπάνιο ήταν στον επάνω όροφο και όπως κατέβαινα τις σκάλες βρήκα την Αναστασία καθισμένη στην αγκαλιά του Στηβ με τα πόδια ανοιχτά και να φαίνεται το γυμνό ξυρισμένο μουνί της ανοιχτό, ενώ ο Στηβ της έτριβε απαλά την κλειτορίδα της με το ένα του δάχτυλο και αργά γλίστρησε και ένα άλλο μέσα και το έχωνε και το έβγαζε έξω από το μουνί της. Επίσης είχε αρχίσει να γλείφει απαλά τη θηλή της και η Αναστασία άφηνε μικρά βογγητά από ηδονή και έγλειψε τα χείλη της όπως γύρισε να με κοιτάξει.
Σοκαρίστηκα που δεν σταμάτησαν όταν με είδαν και ο Στηβ συνέχισε και ενώ είδε ότι τους κοίταζα το έκανε πιο έντονα, αλλά εγώ είχα επίσης να καβλώνω απίστευτα.
Η Αναστασία με ένα πήδημα σηκώθηκε από τον Στηβ και βρέθηκε κοντά μου χωρίς να φοράει βρακί αλλά μόνο την μίνι φούστα που φορούσε νωρίτερα. Έπιασε το χέρι μου και έβαλε το χέρι της γύρω από τον ώμο μου και με φίλησε με πάθος. Άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο να ακολουθήσει το παράδειγμά της με το φιλί και στη συνέχεια τράβηξε τις τιράντες του νυχτικού μου και ενώ έτριβε τα δύο θηλές μου με φίλησε με πάθος στο στόμα.
Εγώ προχώρησα πάνω στα βυζιά της και άρχισα να τα χουφτώνω και να τα πιέζω και η Αναστασία να μου χαϊδεύει και να μου φιλάει απαλά το εσωτερικό πάνω μέρος των μηρών μου και στη συνέχεια να κινεί απαλά τα χείλη της πάνω στην κλειτορίδα μου. Στην αρχή έπαιζε για ένα λεπτό και μετά αρχίζει να εξερευνά ολόκληρη την κλειτορίδα μου με την γλώσσα της, να με γλείφει και να με ρουφάει, ενώ εξακολουθούσε το τσίμπημα στις θηλές μου.
Μου ξέφυγε ένα δυνατό μουγκριτό και αισθανόμουν πως ήμουν στα πρόθυρα για να έρθω σε οργασμό όταν σταματά και μου ζητάει να της κάνω και εγώ τα ίδια. Εγώ αμέσως θέλοντας να της επιστρέψω την χαρά που μου είχε δώσει, μετακινούσα την γλώσσα μου πάνω-κάτω και γύρω και μέσα στο μουνί της πριν από τη πάω στην κλειτορίδα της. Ο Στηβ, ο οποίος μας παρακολουθούν στη γωνία με πλησίασε όπως ήμουν κάτω κοντά στο μουνί της Αναστασίας, έσκυψε για να ρουφήξει λίγο τα υγρά από το ζουμερό μουνί της.
Αυτό τον κάβλωσε πολύ και μπήκε χωρίς να χάσει χρόνο στο καβλωμένο μουνί μου από πίσω και εξαγριωμένος με άρπαξε από τους γοφούς μου και με άγριες κινήσεις να μπαινοβγαίνει βαθειά μέσα μου. Ήμουν σχεδόν με κομμένη την ανάσα, όπως μου τον έχωσε και εγώ συνέχιζα να γλύφω την Αναστασία.
-Έχει το μουνί της καλή γεύση μωρό μου? με ρώτησε.
-Ναι, του απάντησα.
-Μμμ.. ναι σου αρέσει, αλλά την επόμενη φορά θα της πω να μην έχει πλυθεί και να είναι βρώμικο το μουνί της, γιατί και εσύ είσαι μια βρώμικη τσουλίτσα.. μου φώναξε, σφαλιαρίζοντας τον κώλο μου δύο φορές.
Εγώ ούρλιαξα από πόνο και από ευχαρίστηση και το ίδιο έκανε και η Αναστασία που το ζούσε μαζί μου. Ήταν στο χείλος του οργασμού και επειδή δεν μπορούσε να έχει τον πούτσο του γιατί τον είχα εγώ, αυτή έχωσε το μουνί της πιο βαθειά στο στόμα μου και κουνούσε και τους γοφούς όπως της το έγλειφα γρηγορότερα.
Ο Στηβ τότε βγήκε από μένα και αυτή τη φορά ξάπλωσε ανάσκελα. Διέταξε την Αναστασία να καθίσει στο καβλί του και να τον καβαλήσει και τότε μου ζήτησε να καθίσω στο πρόσωπό του. Έγλειφε και ρουφούσε την κλειτορίδα μου και το μουνί μου λαίμαργα ενώ η άλλη χοροπηδούσε επάνω και κάτω για να χωθεί το καβλί του πιο βαθειά στο μουνί της. Έβλεπα τα βυζιά της να κουνιούνται επάνω και κάτω και άρπαξα το ένα στο χέρι μου σαν βεντούζα. Η Αναστασία έσκυψε επάνω μου και εμείς φιλιόμασταν και τρίβαμε τα βυζιά μας, ενώ ο Στηβ μας έδινε με τον τρόπο του τόσο ευχαρίστηση και κάβλα.
Τώρα αισθανόμουν ότι ερχόμουν γρήγορα σε οργασμό και ο Στηβ, πρόθυμος να με φέρει πάνω από τα όρια μου με έγλειψε με ακόμη μεγαλύτερο ενθουσιασμό. Ήταν επίσης και εκείνος κοντά στο χύσιμο, κουνούσε τους γοφούς του ταράζοντας την Αναστασία μέχρι που έβγαλε μια δυνατή κραυγή κάβλας και την άρπαξε τόσο δυνατά από τα μπούτια που την έκανε να πονέσει.
Και οι τρεις μας είχαμε πλέον καταρρεύσει από την κούραση και κοιμηθήκαμε όλοι μαζί αγκαλιά και ευτυχισμένοι εκεί στο σαλόνι εκείνο το βράδυ..
Όσο για το υπόλοιπο της παραμονής μου ήταν κάτι παραπάνω από απολαυστικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...