ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Διακοπές στο Ιόνιο


 Γεια σας μετά από καιρό. Αποφασίσαμε να γράψουμε μια περιπέτεια μας από τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Τον τελευταίο καιρό είχαμε αποφασίσει με το Νίκο να σταματήσουμε αυτό το σεξουαλικό παιχνίδι και να αφοσιωθούμε σε μας και στη δημιουργία οικογένειας. Έτσι σκεφτήκαμε να πάρουμε λίγο χρόνο για εμάς και κλείσαμε δυο βδομάδες διακοπές σε ένα μικρό νησί του Ιονίου. Το μέρος ήταν απλά μαγευτικό με καταπράσινα νερά πολύ πράσινο γενικά και σχετικά ήσυχο μέρος, όπως ακριβώς το θέλαμε δηλαδή. Το νησί είχε δυο τρία χωριουδάκια κι ένα λιμανάκι στο πιο μεγάλο από αυτά. Εκεί είχε και δυο τρία μπαράκια που μπορούσαμε το βράδυ να πιούμε ένα ποτό. Εντύπωση μου προκάλεσε ότι παρότι το λιμανάκι ήταν μικρό, ήταν γεμάτο με μεγάλα ιστιοπλοϊκά σκάφη.


Οι μέρες περνούσαν ήσυχα με πολύ θάλασσα και ξεγνοιασιά. Δεν έλειπαν τα πειράγματα από το Νίκο για διάφορους τύπους που με κοιτούσαν όπως και οι συχνές προτάσεις του να μείνω τόπλες στην παραλία. Ένα βράδυ βγήκαμε να πιούμε το ποτό μας όπως συνήθως. Πήγαμε στο τρίτο μπαράκι στο οποίο δεν είχαμε πάει μέχρι τότε, λόγω του ότι ήταν συνέχεια γεμάτο. Εκείνο το βράδυ βγήκαμε σχετικά νωρίς κι έτσι βρήκαμε να κάτσουμε στο μπαρ. Φορούσα ένα μπλε ανοιχτό μίνι φόρεμα στράπλες και κολλητό όπως μου αρέσει και γόβες φυσικά, ενώ ο Νίκος μια βερμούδα κι ένα πουκάμισο. Είχαμε πιεί κάμποσα ποτά όταν μια παρέα δύο Ιταλών ήρθε δίπλα μας. Μας ζήτησαν αν μπορούσαν να μπουν ανάμεσα μας για να παραγγείλουν. Αυτό έγινε κάνα δύο φορές ακόμα, μέχρι που μας κέρασαν από ένα ποτό για την ενόχληση. Τους ευχαριστήσαμε λέγοντας πως δεν ήταν ανάγκη και πιάσαμε την κουβέντα στα Αγγλικά. Ήταν ο Πάολο και ο Αντόνιο. Είχαν έρθει για διακοπές με ένα ιστιοπλοϊκό. Θα καθόταν κάνα δυο μέρες και μετά θα συνεχίζανε το τουρ στα νησιά. Ο Πάολο ήταν ψηλός με ανοιχτές πλάτες, μαύρο μαλλί λίγο μακρύ και ο Αντόνιο κανονικό ύψος ξανθός και πολύ αδύνατος. Οι τύποι ήταν πολύ ευχάριστοι στην παρέα και περνούσαμε πολύ ωραία, ενώ τα ποτά και τα σφηνάκια ερχόταν βροχή. Εμείς με το Νίκο είχαμε ήδη πιεί κάνα δυο πιο πριν έτσι σε μια στιγμή είχαμε ζαλιστεί αρκετά. Πάνω στην κουβέντα ο Νίκος είπε ότι δεν έχει μπει ποτέ σε ιστιοπλοϊκό και τα παιδιά χωρίς δεύτερη κουβέντα μας πρότειναν να πάμε για ένα ποτό εκεί. Ο Νίκος ήταν φανερά μεθυσμένος ενώ κι εγώ δεν πήγαινα πίσω. Έτσι αρνήθηκα ευγενικά:


- Ίσως μια άλλη φορά γιατί έχουμε πιεί αρκετά.


Ο Πάολο όμως είπε:


- Γι αυτό καλύτερα να έλθετε. Πως θα πάτε στο ξενοδοχείο, είναι στην άλλη πλευρά του νησιού. Ενώ το σκάφος είναι εκεί απέναντι. Θα φτιάξουμε ένα καφέ στο Νίκο και μόλις συνέλθει φεύγετε.


Ο Νίκος επέμενε να πάμε κι εγώ έβλεπα το κακό να πλησιάζει, καθώς είχα δει πως με κόβανε όλο το βράδυ οι δυο Ιταλοί. Έτσι ξεκινήσαμε για το σκάφος. Ο χαβαλές και τα αστεία συνεχιζόταν κάτι που με χαλάρωσε κι εμένα. Άλλωστε ο Πάολο ήταν παιδαράς, άνετα του καθόμουνα χωρίς δεύτερη σκέψη. Στα μισά του δρόμου ο Νίκος άρχισε να τρεκλίζει. Ο Αντόνιο τον βοήθησε υποβαστάζοντας τον. Ο Πάολο άρχισε τότε να λέει στο Νίκο:


- Φίλε είστε φοβερά παιδιά.


- Ευχαριστώ και σεις είστε φοβεροί τύποι.


- Και πολύ όμορφο ζευγάρι.


Εκείνη τη στιγμή ο Πάολο άπλωσε το χέρι του γύρω από τη μέση μου και καλά για να με βοηθήσει στο περπάτημα και σιγά-σιγά κατέβασε το χέρι του στο κωλομέρι μου. Εγώ ήμουνα ήδη ερεθισμένη, αλλά το να μου χουφτώνει κάποιος τον κώλο είναι η Αχίλλειος πτέρνα μου. Εκείνη τη στιγμή φτάσαμε έξω από το σκάφος και ο Νίκος απάντησε:


- Ναι η γυναίκα μου είναι πολύ όμορφη…


δίνοντας ουσιαστικά το πράσινο φως. Ο Πάολο τότε του λέει:


- Σε πειράζει να της δώσω ένα φιλί;


- Όχι…


είπε ο Νίκος και τα μάτια του Πάολο άστραψαν. Γύρισε προς το μέρος μου με αγκάλιασε και άρχισε να με φιλάει. Εγώ πλέον είχα παραδοθεί. Τα χέρια του Πάολο μου χούφτωναν τα κωλομέρια και οι γλώσσες μας είχαν μπερδευτεί στο στόμα μου. Ο πούτσος του είχε ήδη αρχίσει να γίνεται σκληρός και πίεζε την κοιλία μου.


- Ας πάμε μέσα καλύτερα…


είπε ο Πάολο και με βοήθησε να μπω στο σκάφος. Πίσω μας ο Αντόνιο βοήθησε το Νίκο. Ξεκλείδωσαν την πόρτα και κατεβήκαμε κάτω που ήταν σα μικρό σαλονάκι. Ο Πάολο άρχισε να με φιλάει πάλι ενώ τα χέρια του ταξίδευαν σε όλο μου το κορμί.


- Φτιάξε ένα καφέ στο φίλο μας… εγώ πάω να δείξω στην Ελένη την κρεβατοκάμαρα.


Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να φιλιόμαστε πάλι. Ο Πάολο πήρε το χέρι μου και το κατέβασε στην πούτσα του. Άρχισα να του την τρίβω πάνω από το παντελόνι. Ήταν αρκετά παχιά και ήδη καυλωμένη. Με το άλλο χέρι μαζί του άνοιξα το φερμουάρ και έβαλα το χέρι μου μέσα. Ο Πάολο είχε σηκώσει τη φούστα μου, είχε παραμερίσει το στρινγκάκι μου και έπαιζε με την κλειτορίδα μου μαεστρικά. Γονάτισα και του κατέβασα το παντελόνι και το εσώρουχο μαζί. Η πούτσα του πετάχτηκε μπροστά μου. Την πήρα στο στόμα μου και άρχισα να τη ρουφάω. Ο καργιόλης είχε πολύ νόστιμη πούτσα. Προχώρησα στα αρχίδια του και πάλι στην πούτσα του. Είχε καυλώσει πλέον είχε γίνει πέτρα. Μου κρατούσε το κεφάλι και μου γαμούσε το στόμα.


- Νίκο δε πειράζει που πιπώνω τη γυναίκα σου ε;


- Όχι. Όχι...


ακούστηκε από μέσα. Ο Πάολο με σήκωσε, με έγδυσε και με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Άρχισε να μου τρώει το μουνί λαίμαργα, ενώ μου έχωνε δάχτυλα στον κώλο. Η καύλα μου είχε χτυπήσει κόκκινο. Άρχισα να τον παρακαλάω να με γαμήσει. Σηκώθηκε έβγαλε ένα προφυλακτικό από ένα συρτάρι εκεί δίπλα, το φόρεσε, με έστησε στα τέσσερα και άρχισε να με γαμάει. Η χοντρή του πούτσα τέντωνε το μουνάκι μου προσφέροντας μου κύματα ηδονής. Με κρατούσε από τη μέση και με γαμούσε δυνατά. Γαμούσε υπέροχα. Είχα χαθεί, ούτε που σκεφτόμουνα ότι απ’ έξω στα δυο μέτρα ήταν ο άντρας μου με έναν ακόμα. Ο Πάολο είχε χώσει τον αντίχειρά του στον κώλο μου τώρα και με γαμούσε έτσι πλέον.


- Νίκο η γυναίκα σου είναι απίστευτη!


Εγώ δεν άντεξα και άρχισα να χύνω σα τρελή.


- Χύνω, χύνω την ψωλάρα σου Πάολο παρ’ τα!


- Χύσε πουτάνα, χύσε.


Ο Πάολο συνέχισε να με γαμάει για λίγο ακόμα και μετά τραβήχτηκε. Όπως ήμουνα στα τέσσερα ήρθε και ξάπλωσε μπροστά μου έβγαλε το προφυλακτικό και με τράβηξε από το κεφάλι για πίπα. Άρχισα να τσιμπουκώνω λαίμαργα την πούτσα του ώσπου ξαφνικά νιώθω δυο δάχτυλα στην αρχή να παίζουν με το μουνάκι μου και μια γλώσσα στη συνέχεια να παίζει με την κωλότρυπα μου. Πετάχτηκα λίγο αλλά ο Πάολο με καθησύχασε.


- Ηρέμησε ο Αντόνιο είναι. Από το μπαρ λιγουρευτέ την κωλάρα σου.


Ο Αντόνιο ήταν πολύ καλός στο γλείψιμό. Σύντομα είχε χώσει δυο δάχτυλα στον κώλο και δυο στο μουνί και με γαμούσε έτσι, ενώ εγώ συνέχιζα την πίπα. Για μια στιγμή ο Αντόνιο σταμάτησε. Ο Πάολο μου έχει δώσει τα αρχίδια του στο στόμα ενώ τρίβει την πούτσα του στα μούτρα μου. Ξαφνικά νιώθω ένα σκληρό πούτσο να γλιστρά στον κώλο μου. Βόγκηξα δυνατά ενώ ο Αντόνιο έλεγε κάτι στα Ιταλικά. Ο Πάολο φώναζε τον Νίκο να έρθει να μας δει, αλλά το Νίκο τον είχε πάρει ο ύπνος από τη σούρα. Ο Αντόνιο με γαμούσε κανονικά τώρα. Το μεθύσι και όλο αυτό το γλείψιμο είχε κάνει τη δουλειά του και δεν πονούσα σχεδόν καθόλου. Σε μια φάση κάτι είπαν στα Ιταλικά. Ο Αντόνιο τραβήχτηκε. Ο Πάολο με τράβηξε και τον καβάλησα. Το μουνάκι μου ήταν μούσκεμα και η χοντρή του πούτσα γλίστρησε εύκολα μέσα μου. Ο Αντόνιο ήρθε από πίσω και χώθηκε ξανά στον κώλο μου. Αυτό ήταν χάθηκα τελείως. Οι δυο Ιταλοί με ξεσκίζανε και εγώ έχυνα ασταμάτητα. Ο Αντόνιο με γαμούσε πολύ δυνατά μιας και μπορούσε λόγω θέσης να κινείται πιο εύκολα ενώ έβριζε στα Ιταλικά.


Η πούτσα του Πάολο είχε γεμίσει το μουνί μου και ένιωθα να τρίβεται ανάμεσα στα τοιχώματα μου με του Αντόνιο κάνοντας με να έχω έντονους οργασμούς. Ο Αντόνιο δεν κρατήθηκε για πολύ ακόμα και ξαφνικά νιώθω το καυτό του σπέρμα να αδειάζει μέσα στον κώλο μου. Μόλις τελείωσε ο Αντόνιο, ο Πάολο σηκώθηκε όρθιος όσο μπορούσε εκεί μέσα και άρχισε να χύνει στο στόμα μου και στα χείλια μου. Ο καργιόλης εκτός από νόστιμη πούτσα είχε και πολύ νόστιμο σπέρμα. Πέσαμε ξέπνοοι στο μικρό κρεβάτι. Αφού πήραμε μερικές ανάσες άρχισαν να ετοιμάζονται για δεύτερο γύρο. Είχε πάει όμως ήδη πέντε το πρωί. Ο Νίκος ήταν χάλια, εμένα με είχαν κάνει χάλια και έπρεπε να γυρίσουμε στο δωμάτιο. Τα παιδιά δεν ήθελαν να μας αφήσουν να φύγουμε όπως ήταν φυσικό, αλλά κανονίσαμε να μας πάνε βόλτα με το σκάφος την άλλη μέρα, να είναι και ο Νίκος καλά να δει πιο πολλά από το σκάφος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...