ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Βίτσιο με τη γυναίκα μου (1ο μέρος)


Παρατηρήσεις αποστολέα: Με λένε Άλκη και παίρνω το θάρρος να σας διηγηθώ τι έγινε κατά την έξοδό με την γυναίκα μου και δυο φίλους, Σαββατόβραδο πριν από περίπου τρεις μήνες.



Τα γεγονότα είναι αληθινά αλλά δεν αναφέρω πολλές λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Με την Άννα είμαστε μαζί 3 χρόνια και παντρεμένοι τον 1.5, 34 εγώ, 29 αυτή. Η ιστορία μας ξεκινά με την επίσκεψή μας σε ένα γνωστό μπαρ-κλαμπ της Αθήνας. Το συγκεκριμένο μαγαζί έτυχε να το επισκεφτώ με τη γυναίκα μου και κάτι φίλους την προηγούμενη εβδομάδα. Η αλήθεια είναι πως είχαμε καιρό να πάμε σε τέτοιου είδους μπαρ. Ελληνική μουσική, γυναίκες ντυμένες προκλητικά, χαβαλές, τσιφτετέλια κλπ. Όπως καταλαβαίνετε επικεντρωθήκαμε στις γυναίκες. Αρχές καλοκαιριού και όλα τα κορίτσια είχαν ξεχάσει να ντυθούν. Δεν κάτσαμε πολύ όμως καθώς είχαμε πάει αργά και έτσι ανανεώσαμε το ραντεβού μας με το μαγαζί για το επόμενο Σάββατο.


Το οφθαλμόλουτρο ήταν αρκετό για να ξυπνήσει τα πάθη και να αναζωπυρώσει λίγο τη φλόγα με την γυναίκα μου. Συχνά έχουμε φαντασιώσεις με τρίτα πρόσωπα και τις περιγράφουμε ο ένας στον άλλον κατά τη διάρκεια του σεξ. Το Σάββατο ήρθε και θα πηγαίναμε από πιο νωρίς αυτή τη φορά στο ελληνάδικο. Η γυναίκα μου όπως πάντα όμορφη, ντυμένη απλά, με ένα μαύρο κολάν και ένα μπλουζάκι στενό, χωρίς χαμηλό ντεκολτέ, με το μεγάλο της στήθος και το στητό της κωλαράκι να τη δείχνουν σέξι, αλλά όχι προκλητική. Εγώ έχω ένα βίτσιο. Μ αρέσει όλοι, άντρες γυναίκες, να θαυμάζουν την γυναίκα μου. Μ’ αρέσει να ξέρω πως την χαζεύουν, πως με ζηλεύουν που την έχω. Μ’ αρέσει να προκαλεί τον κόσμο με την παρουσία της. Δεν ξέρω, το απολαμβάνω. Με ανάβει. Με φτιάχνει να σκέφτομαι τι θέλουν να της κάνουν οι υπόλοιποι άντρες. Με καυλώνει να το καταλαβαίνει και αυτή. Δεν ξέρω αν είναι διαστροφή ή αν είναι μια κοινή φαντασίωση αλλά όπως και να έχει δεν το έχω συζητήσει με κάποιον άλλον για να ξέρω. Τον τελευταίο καιρό βέβαια το είχα προχωρήσει.


Ξεκίνησε όταν έκανα λογαριασμό σαν ζευγάρι. Μίλαγα με άλλα ζευγάρια ή με άντρες μόνους τους, ακόμα και με κάνα δυο γυναίκες και περιγράφαμε τις φαντασιώσεις μας, ανταλλάσσοντας μηνύματα. Πολλές φορές υποδυόμουν πως μιλάει η Άννα. Έφτασα στο σημείο να τη βγάζω σέξι φωτογραφίες με εσώρουχα, γυμνή, ντυμένη σέξι πριν από εξόδους, με μαγιό από την παραλία, μέχρι και όταν κάναμε σεξ και να τις ανταλλάζω με άλλους. Φυσικά σε όσες επέλεγα να στείλω ποτέ δεν φαινόταν το πρόσωπο ή γενικά χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να μας προδώσουν. Ήταν κάτι που με έφτιαχνε πάρα πολύ. Η σκέψη και μόνο ότι την βλέπουν ξένα μάτια, ότι υπάρχουν τύποι που τον παίζουν για πάρτη της, ζευγάρια που μας φαντασιώνονται, με ερέθιζε απίστευτα. Λίγο-λίγο το προχωρούσα και περισσότερο. Οι φαντασιώσεις μου οργίαζαν. Λάμβανα φωτογραφίες άλλων ζευγαριών, διάβαζα τα μηνύματά τους καύλωνα και ξεσπούσα στην Άννα. Ήθελα να της το πω, ήθελα τόσο πολύ να συμμετάσχει και αυτή. Αλλά ποτέ δεν έβρισκα την ευκαιρία και φοβόμουν πως θα αντιδράσει. Η γυναίκα μου δεν ξέρει ακριβώς το βίτσιο μου. Καταλαβαίνει φυσικά πως μου αρέσει να είναι όμορφη και σέξι, αλλά καθώς πιο συντηρητική, απολαμβάνει κάποιες από τις φαντασιώσεις μου που τολμώ να της εκμυστηρευτώ κατά τη διάρκεια του σεξ, παίρνει μέρος σε αυτές, αλλά έχει όρια. Συνήθως ντρέπεται και μαζεύεται.


Φτάσαμε λοιπόν κατά τη 1:00 το βράδυ. Σχετικά νωρίς για αυτό το μαγαζί. Μαζί μας είχαν έρθει και δυο φίλοι μου από το στρατό, ο Φάνης και ο Κώστας, που ανά αραιά διαστήματα βρισκόμασταν και κάναμε παρέα. Την Άννα δεν την είχαν δει πολλές φορές. Κόσμος αρκετός αλλά το μαγαζί ήταν μεγάλο και δεν ήταν φίσκα ακόμη. Στο διπλανό σταντ λοιπόν ήταν δύο κοπέλες. Η μία δεν φαινόταν καλά γιατί την έκρυβε μια κολόνα. Η άλλη όμως ήταν σκέτη κόλαση. Φορούσε ένα κολλητό μίνι φόρεμα και είχε ένα κώλο απίστευτα τουρλωτό και σέξι. Από τους ωραιότερους που είχα δει. Στο πρόσωπο δεν ήταν κάτι εξαιρετικό, μέτρια προς καλή. Το σώμα της όμως πραγματικά κόλαζε άγιο. Έριχνα λοιπόν κλεφτές ματιές προς το μέρος της, διακριτικά πάντα όσο μπορούσα καθώς ήταν μαζί μου και η γυναίκα. Οι φίλοι μου βέβαια δεν είχαν τέτοια προβλήματα και χάζευαν το θέαμα χωρίς ενδοιασμούς. Η κοπέλα που καθόταν δίπλα μας βέβαια, άρχισε να απολαμβάνει το ότι είχε κοινό και κουνούσε προκλητικά συνέχεια το κωλαράκι της, τουρλώνοντάς τον και λικνίζοντάς τον σε κάθε ευκαιρία, ενώ έριχνε και αυτή τις ματιές της προς την παρέα μας.


Μετά από λίγο τα πράγματα αγρίεψαν καθώς στην παρέα τους ήρθε ένας τύπος που μάλλον ήταν το αγόρι της. Μέσα σε δέκα λεπτά ήπιαν 3-4 σφηνάκια και πια η φίλη μας άρχισε να μεθάει. Ξεκινούν να φιλιούνται σαν να μην υπάρχει αύριο. Προκλητικά, με τη γλώσσα της να έχει χωθεί βαθιά στο στόμα του και για πολύ ώρα. Ο τύπος άρχισε να την χουφτώνει στον κώλο χωρίς ενδοιασμό ή ντροπή. Προσπαθούσα να μην κοιτάω αλλά πραγματικά με είχε συνεπάρει το θέαμα. Η τύπισσα ήταν απίστευτο τσουλάκι, γεννημένη για να καυλώνει τον κόσμο. Οι φίλοι μου είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό. Η γυναίκα μου που μας είχε πάρει χαμπάρι γέλαγε αμήχανη με την προκλητικότητά της. Εγώ για να την κάνω να νιώσει λίγο πιο χαλαρή και να μην ξενερώσει, άρχισα να κερνάω σφηνάκια. Δεν άργησε πολύ να την ακούσει και η δικιά μου που πια λύθηκε και άρχισε και αυτή να χορεύει δίπλα μου. Εγώ σε κάθε ευκαιρία δεν σας κρύβω πως κρυφοκοίταζα την τσόντα που εκτυλισσόταν δίπλα μας και είχα καυλώσει με την προκλητικότητα και την πουτανιά της διπλανής.


Τα τσιφτετέλια έδιναν και έπαιρναν, μαζί και τα σφηνάκια και όσο πήγαινε εγώ ξέφευγα. Δεν ήμουν βέβαια ο μόνος. Η διπλανή μας είχε κολλήσει τον θεσπέσιο κώλο της πάνω στον πούτσο του τύπου και τον κούναγε προκλητικά πάνω του. Τα μάτια μου είχαν πεταχτεί έξω. Σε κάποια φάση τα βλέμματά μας με την διπλανή συναντιούνται και κάνει κάτι που σταμάτησε την καρδιά μου από την καύλα. Αρχίζει να σκύβει τουρλώνοντας κι άλλο τον κώλο της στον καημένο τον τύπο και κρατώντας το βλέμμα της πάνω μου, μου έσκασε ένα αμυδρό χαμόγελο, μάλλον βλέποντας την έκφραση του προσώπου μου. Νόμιζα ότι έβλεπα σέξι βιντεοκλίπ ή κάτι τέτοιο. Του τύπου πια του διαγραφόταν η πούτσα πάνω στη βερμούδα. Η γυναίκα μου διέκοψε τις φαντασιώσεις μου με ένα ζουμερό φιλί.


- Χαζεύεις την τσόντα; μου λέει.


- Τσόντα δε λες τίποτα. Γάμησε τα, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα.


- Αφού σου χω πει ότι θέλω να βλέπουμε τις τσόντες που σε φτιάχνουν μαζί, γιατί δεν με φώναξες;


μου λέει αφήνοντάς με να την κοιτάω λίγο σαν χαζός. Γυρνάει πιάνει ένα σφηνάκι τεκίλα και το πίνει. Αλλά επειδή κάποιος την κούνησε σχεδόν το μισό χύθηκε στο πιγούνι της. Δεν έχασα χρόνο και όσο πιο διακριτικά της έδωσα ένα φιλί γλείφοντας παράλληλα το ποτό. Αυτό φάνηκε να την αναστατώνει πολύ. Γύρισε πλάτη και άρχισε να χορεύει τσιφτετέλι με τον Κώστα, ακουμπώντας που και που τον κώλο της πάνω μου και νιώθοντας τον καυλωμένο μου πούτσο πάνω στο κολάν που φορούσε. Εκείνη τη στιγμή κάτι πρέπει να είπε η διπλανή στον δικό της και οι δύο τους αντάλλαξαν ένα βιαστικό βλέμμα με την γυναίκα μου. Μετά από λίγα λεπτά καθώς εγώ ψευτοκαθόμουν σε ένα σκαμπό, σκύβει λίγο γυρνώντας πλάτη στους διπλανούς και μου λέει στο αυτί…


- Ζηλεύω.


- Τι ζηλεύεις μωρό μου;


- Που σε καύλωσε το βρωμοπούτανο.


- Εσύ αγάπη μου με καυλώνεις περισσότερο.


- Περισσότερο; Άρα σε καυλώνει «λίγο» και το τσουλάκι δίπλα ε;


- Έτσι όπως τον παίζει τον τύπο, άνθρωπος είμαι κι εγώ, λύγισα.


- Αμ δεν παίζει μόνο αυτόν, παίζει κι σένα. Το είδα εγώ το πουτανάκι πως τον κούναγε το κώλο της και τι βλέμματα σου έριχνε.


- Μεθυσμένη είναι μωράκι μου.


- Κι εγώ μεθυσμένη είμαι αλλά κρατιέμαι.


- Γιατί κρατιέσαι; Αφέσου.


- Ας μην ήταν εδώ τα παιδιά και θα σου έλεγα εγώ.


- Τι έχεις στο μυαλό σου που ντρέπεσαι δηλαδή τα παιδιά;


- Δεν ξέρω, έχω πιει αρκετά για να μπορώ να πω με σιγουριά πως σήμερα θα ήταν ιδιαίτερη νύχτα. Και εγώ ξέρεις άνθρωπος είμαι και λυγίζω.


Γύρισα και της έδωσα ένα φιλί. Άνοιξα τα μάτια και έπιασα το βλέμμα του τύπου δίπλα καρφωμένο στον κώλο της γυναίκας μου που τόση ώρα τον είχε θέα μπροστά του. Μια θέα που το κολάν σε συνδυασμό με τις γόβες που φορούσε πρέπει να ήταν εκπληκτική. Το τσουλάκι του κάτι έλεγε στην φίλη της που ετοιμαζόταν να φύγει. Ο Φάνης βγήκε έξω να μιλήσει στο κινητό και ο Κώστας ήρθε δίπλα μου φανερά αναστατωμένος από την διπλανή καύλα μου λέει.


- Τι παιδί είναι αυτό ρε μαλάκα; Έχω πιει κι όλα και μου έρχεται να την αρπάξω. Δεν είμαι καλά σου λέω.


- Γάμησε τα κι εγώ αρρώστησα ρε συ. Μου χει γίνει πέτρα.


- Καλά ρε συ Άλκη, με τι να πρωτοκαυλώσεις και εσύ; Είναι και η γυναίκα σου άλλη...


Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να τον κοιτάξω λίγο στραβά και του είπα…


- Άλλη τι;


Έπιασε δυο σφηνάκια, μου έδωσε το ένα και τσουγκρίζοντας λέει…


- Άλλη καύλα από κει. Άντε και να σβήσουν οι φωτιές μας.


Ο Φάνης ήρθε εκείνη τη στιγμή πριν συνεχίσουμε τη συζήτηση με το Κώστα και μας είπε πως πρέπει να φύγει γιατί θα βρισκόταν με την κοπελιά του. Εν τω μεταξύ το μαγαζί είχε γεμίσει κόσμο. Η Άννα με τράβηξε και αρχίσαμε να χορεύουμε και να φιλιόμαστε. Ένιωθα περίεργα που ο Κώστας είχε εκφραστεί έτσι για την Άννα. Καθώς το πρώτο σοκ είχε περάσει, λίγο και το ποτό, είχαν μεγαλώσει την έξαψη που ένιωθα. Ο Κώστας μετά από λίγο μάλλον βαρέθηκε να κρατάει το φανάρι και μου είπε πως πάει να χαιρετήσει κάτι παιδιά σε ένα άλλο μαγαζί και αν είναι θα περάσει αργότερα. Φίλησε την Άννα και κάτι της είπε. Η Άννα σαν να σάστισε λίγο, χαμογέλασε και νομίζω πως του είπε ευχαριστώ και έφυγε κλείνοντας μου το μάτι.


- Πριν από λίγο μου είπες πως αν δεν ήταν εδώ τα παιδιά θα αφηνόσουν. Η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε μωρό μου.


- Φέρε να πιούμε, να μην καταλαβαίνουμε.


Παρήγγειλα ένα μπουκάλι τεκίλα με πολλά σφηνοπότηρα και όταν το είδε η Άννα έμεινε με το στόμα ανοιχτό καθώς περίμενε μόνο σφηνάκια. Ήπιαμε λοιπόν μια πρώτη γύρα και ο χορός μας συνεχίστηκε. Οι διπλανοί μας εξακολουθούσαν και αυτοί να ξεσαλώνουν και καθώς ο κόσμος είχε πληθύνει τους είχε φέρει πιο κοντά μας. Τώρα πια ήταν σε απόσταση 1-1.5 μέτρο.


- Δεν πιστεύω να σου είπε καμιά μαλακία ο Κώστας; Πρέπει να είχε γίνει λιάρδα.


- Όντως είχε μεθύσει γιατί μου είπε καληνύχτα στην μακράν πιο σέξι παρουσία της βραδιάς και κάτι του στυλ πως είσαι τυχερός που με έχεις.


- Ναι ε; Και μένα μου πέταξε κάτι περίεργα, μάλλον τον συνεπήρε και η φάση με το τσουλάκι. Τι καύλες τον πιάσανε, τι να σου πω. Αύριο δεν θα θυμάται τίποτα. Συγνώμη αν σε έφερε σε δύσκολη θέση.


- Όχι μωρό μου, μην το σκέφτεσαι, δεν είπε και κάτι κακό ο άνθρωπος.


Έβαλε λοιπόν ένα ξεσηκωτικό τραγούδι ο ντι τζέι και έγινε πανικός στο μαγαζί. Η Άννα μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί και αρχίζει να χορεύει, κάνοντας αργές στροφές και σηκώνοντας τα χέρια της ψηλά. Η διπλανή μας που χόρευε και αυτή και τον κούναγε κολασμένα, μου έριξε ένα βλέμμα και έπιασε τα χέρια της Άννας. Άρχισαν να χορεύουν οι δυο τους ένα απίστευτο τσιφτετέλι. Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό όπως έπιανε η μία την μέση της άλλης και ακουμπούσαν τα σώματά τους, δειλά στην αρχή αλλά σιγά-σιγά ξεθάρρευαν. Δυστυχώς ο ντι τζέι άλλαξε τραγούδι απότομα δίνοντάς μου την ευκαιρία να ξεκολλήσω το βλέμμα μου από τις δύο καύλες και να συνειδητοποιήσω πως όλοι οι γύρω άντρες έχουν δημιουργήσει ένα κύκλο χαζεύοντας και αυτοί το θέαμα με το στόμα ανοιχτό σχεδόν.


Δεν χάνω ευκαιρία, γεμίζω 4 σφηνάκια και τα προσφέρω. Συστηνόμαστε, Μαρία και Ηλίας τους έλεγαν, πιτσιρίκια και οι δυο 24 χρονών αυτός, 19 η Μαρία. Περιττό να σας πω πόσο είχα καυλώσει. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιο τσουλάκι. Η Μαρία μια κοίταγε εμένα, μια τον Ηλία, έσκυβε, κουνούσε τον κώλο της και όλα τα έκανε τόσο προκλητικά που δεν το πίστευα. Η Άννα εμφανώς μεθυσμένη, πέφτει στην αγκαλιά μου και με ρώτησε αν μου άρεσε έτσι όπως χόρευαν πριν.


- Με τρελάνατε πουτανάκια και τα δυο. Βασικά όχι μόνο εμένα αλλά το μισό μαγαζί που σας χάζευε.


- Με έχεις μεθύσει και δεν ξέρω τι κάνω.


- Ναι αλλά και εσένα σου άρεσε. Σε κάποια φάση νόμιζα πως θα φιληθείτε.


- Θα ήθελες να την φιλήσω;


- Θα θελα να σε δω να της κάνεις διάφορα και να είμαι μαζί σας κι εγώ.


- Άλκη σταμάτα, θα ξεφτιλιστούμε σήμερα.


Έβαλα άλλα 4 σφηνάκια. Η Άννα πια σχεδόν παραπατούσε και γελούσε με το κάθε τι. Και εγώ δεν πήγαινα πίσω. Στο επόμενο τσιφτετέλι ξαναπιάστηκαν αλλά αυτή τη φορά έβαλαν και εμένα με τον Ηλία στο χορό. Το μαγαζί πια ήταν ασφυκτικά γεμάτο και τα κορμιά μας ακουμπούσαν σε κάθε κίνηση. Η Μαρία χόρευε αντικριστά με την Άννα και ακουμπούσε τον κώλο της πάνω στον Ηλία που τον είχε πλάτη και την είχε πιάσει από την μέση. Το ίδιο έκανε και η Άννα σε μένα μόνο που η Μαρία το έκανε με μια τρομερή προκλητικότητα, κοιτάζοντάς με συνεχώς. Ήμουν τόσο καυλωμένος που νόμιζα πως θα χύσω. Σε κάποια αλλαγή τραγουδιού, η Μαρία πιάνει την Άννα και πάνω στο χορό αλλάζουν πλευρές. Με την φόρα που είχε έπεσε κατευθείαν πάνω στον σκληρό μου πούτσο. Δεν έκανε την παραμικρή κίνηση να απομακρυνθεί, το αντίθετο, άρχισε πάλι να λικνίζει τον απίστευτο κώλο της πάνω μου. Ένιωθα το καυλί μου σχεδόν να έχει χωθεί στο χώρισμα του κώλου της, με τόση πίεση που με άγγιζε.


Η Μαρία κοιτούσε την Άννα συνεχώς, ενώ αυτή χόρευε με τον Ηλία που την είχε πιάσει από τα χέρια. Βέβαια δεν φαινόταν να υπάρχει κάποια αντίστοιχη «επαφή». Όχι ότι εκείνη τη δεδομένη στιγμή κοιτούσα αυτό. Σε κάποια φάση, κάνει μια στροφή η Άννα και ξαφνικά η Μαρία γυρνάει και μου λέει αγγίζοντας την γλώσσα της στο αυτί μου…


- Θέλω να σε γλείψω.


Αυτό ήταν, είχα ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Ήθελα να τη χύσω και δεν σκεφτόμουν καθαρά. Τι θα έλεγε η Άννα, αν θα το έπαιρνε χαμπάρι, δεν το πολυσκεφτόμουν. Το μεθύσι μου με έκανε να πιστεύω πως η Άννα δεν θα καταλάβαινε την απουσία μας ή αν την καταλάβαινε δεν θα έδινε και πολύ σημασία. Τα δικαιολογούσα όλα αυτά στο μυαλό μου στο ότι ήταν φανερά μεθυσμένη. Έβαλα λοιπόν το χέρι μου όσο πιο διακριτικά γινόταν κάτω από την φούστα και παραμερίζοντας το στρινγκάκι της άγγιξα το υγρό μουνί της.

- Θα είμαι στις γυναικείες τουαλέτες του δίπλα μαγαζιού που δεν θα έχει τόσο κόσμο, μου λέει.


- Θα μας πάρουν χαμπάρι και θα γίνει χαμός. Γέλασε και μου απαντάει…


- O Ηλίας είναι sex buddy μου. Δεν έχουμε θέματα. Η δικιά σου είναι λιώμα.


Έφυγε περνώντας ανάμεσα από τον κόσμο, κατευθυνόμενη προς την έξοδο. Η Άννα έπεσε πάνω μου σχεδόν τρεκλίζοντας. Μου δίνει ένα φιλί και μου λέει γελώντας πως είναι τελείως μεθυσμένη. Έψαχνα ένα τρόπο να φύγω αλλά κολλούσα. Εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε ο Κώστας. Με το που έρχεται έτσι μεθυσμένοι όπως ήμασταν κάναμε όλοι σαν να είχαμε να τον δούμε 5 χρόνια. Σκύβω και του λέω…


- Πάλι καλά που ήρθες, με περιμένει το πουτανάκι. Πρέπει να πάω.


Ο Κώστας ξαφνιάστηκε και άρχισε να γελάει.


- Μα καλά ρε μαλάκα και η Άννα;


- Η Άννα του λέω είναι χάλια, δεν νομίζω να καταλάβει κάτι.


Γελάει πάλι και βάζει άλλη μια γύρα σφηνάκια. Την δεύτερη μέσα στα 3 λεπτά αφότου είχε έρθει. Εν τω μεταξύ η Άννα καθόταν στο σκαμπό κατάκοπη.


- Καλά πήγαινε θα την απασχολήσω εγώ την Άννα.


Δεν είπα κάτι. Φεύγοντας τον είδα να την πιάνει να χορέψουν. Όσο περπατούσα ζαλισμένος σκεφτόμουν τι έκανα. Φερόμουν τόσο παράτολμα αλλά το ποτό και η καύλα είχαν θολώσει τα πάντα. Να απασχολήσει την γυναίκα μου; Εκείνη τη στιγμή μου φαινόταν τόσο λογικό. Το δίπλα μαγαζί ήταν σχεδόν άδειο σε σχέση με το άλλο. Κατευθύνθηκα στις τουαλέτες και για καλή μου τύχη δεν υπήρχε κόσμος. Με περίμενε η Μαρία στην πόρτα. Βλέποντας το κορμί της με περισσότερα φώτα ξαναφούντωσα. Ο κώλος της ήταν έργο τέχνης. Το μίνι φόρεμα κάλυπτε οριακά τα στρογγυλά της κωλομέρια, ενώ έτσι όπως πετούσαν οι ρώγες της φαινόταν πια ξεκάθαρα πως δεν φορούσε σουτιέν.


- Νόμιζα πως δεν θα ερχόσουν. Ήμουν έτοιμη να φύγω.


- Δε θα το έχανα με τίποτα. Με έχεις καυλώσει τόσο πολύ όλο το βράδυ.


Ξεκινάμε να φιλιόμαστε σαν τρελοί ενώ της πιάνω τον κώλο με τα δύο χέρια και της σηκώνω το φόρεμα. Μπαίνουμε στην τουαλέτα και με ρίχνει πάνω στη πόρτα ενώ ήδη μου είχε ξεκουμπώσει σχεδόν το παντελόνι. Σκύβει λυγίζοντας τα γόνατά της και πιάνει τον πούτσο μου, οποίος ήταν πέτρα. Αρχίζει ένα τσιμπούκι ασύλληπτο. Τον έβαζε τόσο βαθιά στο στόμα της που δεν το πίστευα ενώ κρατούσε τα μάτια της συνεχώς καρφωμένα στα δικά μου. Ήθελα να την γαμήσω άσχημα αλλά χωρίς προφυλακτικό δεν θα το έκανα όσο μεθυσμένος και να ήμουν. Τον βγάζει από το στόμα συνεχίζοντας να μου τον παίζει. Είχε ανοίξει το στόμα της διάπλατα και τον κρατούσε σταθερό πάνω στη γλώσσα της που την είχε βγάλει έξω. Δεν είχε κουνήσει το βλέμμα της δευτερόλεπτο από τα μάτια μου. Ξαφνικά μου λέει…


- Που της είπες ότι πας; Της είπες ότι έρχεσαι να με χύσεις;


- Ήρθε ένας φίλος μου και θα την κρατήσει αυτός απασχολημένη όσο λείπουμε.


- Απασχολημένη ε; Καλά άφησες την γυναικούλα σου, λιώμα από το ποτό και ξαναμμένη μόνη με δύο άντρες;


Όλος αυτός ο διάλογος με είχε φέρει στα όριά μου, όχι ότι ήθελα και πολύ. Έχυσα ένα ποτάμι πάνω στη γλώσσα της και τα χύσια έσταζαν σε όλο της το πρόσωπο. Με καθάρισε, ρουφώντας με και γλείφοντάς με. Ήθελα να φύγω. Ο προηγούμενος διάλογος με είχε ανάψει αλλά μου είχε βάλει και φιτιλιές. Ήθελα να πάω στην Άννα, να δω αν ήταν «απασχολημένη». Όσο περπατούσα γρήγορα πίσω στο μαγαζί θυμήθηκα την ατάκα του Κώστα πριν φύγει. Ήταν σίγουρο πως την γλυκοκοίταζε και δεν έκανε καμία προσπάθεια να το κρύψει. Δεν ήμουν τσαντισμένος όμως, περισσότερο περίεργος ένιωθα. Δεν ξέρω τι περίμενα να δω. Το συναίσθημα ήταν περίεργο. Ένιωθα έξαψη, άγχος. Περνούσα ανάμεσα από τον κόσμο όταν τους είδα στα 10 μέτρα μακριά, στριμωγμένοι ανάμεσα στο κόσμο να χορεύουν και οι τρεις μαζί.


Την είχαν βάλει ανάμεσά τους, ενώ την άγγιζαν και οι δύο πολύ προκλητικά. Ο Ηλίας είχε τα χέρια του στη μέση της και ήταν κολλημένος πάνω της, με τα βυζιά της και γενικά όλο της το σώμα να ακουμπάει στο δικό του. Ο Κώστας ήταν πίσω της με τα χέρια του στους γοφούς της, ενώ φαινόταν ξεκάθαρα πως πρέπει να είχε τον πούτσο του κολλημένο πάνω της και το πρόσωπό του ήταν σε απόσταση αναπνοής από το λαιμό της. Η Άννα φαινόταν τελείως χαμένη, σαν υπνωτισμένη. Είχε τα μάτια της συνεχώς κλειστά. Οι κινήσεις της ήταν αργές. Ήταν ξεκάθαρο πως ο Κώστας και ο Ηλίας την είχαν βρει τελείως μεθυσμένη και εκμεταλλευόντουσαν την ευκαιρία. Εγώ πάλι είχα σταματήσει στα δέκα μέτρα και τους παρατηρούσα με δυσκολία, ανάμεσα από τον κόσμο που μου έκρυβε την οπτική επαφή ανά διαστήματα. Ευτυχώς ήμουν λίγο πιο ψηλά λόγω του υπερυψωμένου σημείου που είχα σταματήσει. Ένιωθα τόσο περίεργα, δεν μπορώ να το εξηγήσω εύκολα. Ήμουν θυμωμένος αλλά με καύλωνε κι όλα το όλο σκηνικό. Το ότι την έβλεπα τελείως παραδομένη στα χέρια δυο αγνώστων σχεδόν σε αυτή ανδρών. Έρμαιο των σεξουαλικών τους ορέξεων. Απροστάτευτη και αδύναμη να μην προβάλει την παραμικρή αντίσταση. Οι φαντασιώσεις που είχα τόσο καιρό πραγματοποιούνταν μπροστά στα μάτια μου.


Ξαφνικά ο Κώστας σήκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε. Δεν έκανε καμία κίνηση να σταματήσει. Κοιταχτήκαμε και μετρηθήκαμε για μια στιγμή που μου φάνηκε πως κράτησε μια ώρα. Δεν αντέδρασα, δεν κουνήθηκα από τη θέση μου, ούτε κούνησα το βλέμμα μου. Είχα κολλήσει από την έξαψη και το θέαμα. Προσπαθώντας να καταλάβω αν θα του σπάσω τα μούτρα ή θα αφεθώ να απολαύσω την πραγματοποίηση των φαντασιώσεων μου. Τότε ο Κώστας τράβηξε κι άλλο το σκοινί. Πλησιάζει στο αυτί της Άννας, κάτι της είπε και αυτή ανοίγει αργά τα μάτια και με κοίταξε ενώ ο Κώστας της έδωσε ένα φιλί μεταξύ λαιμού και ώμου χωρίς την παραμικρή αντίδραση από την Άννα. Αυτό ήταν. Ένιωσα τη στιγμή να με ξεπερνάει και άρχισα να τους πλησιάζω. Δεν ήμουν έτοιμος για κάτι τόσο προχωρημένο. Όταν με είδε η Άννα να τους κοιτάω ένιωσα γυμνός μπροστά της. Ο Ηλίας μόλις με είδε να πλησιάζω απομακρύνθηκε όσο του επέτρεπε ο γύρω κόσμος και έκανε να πιει από το ποτό του φανερά άβολα. Το ίδιο και ο Κώστας που σαν να κατάλαβε ότι ξεπέρασε τα όρια ψιλομαζεύτηκε και χαμογελούσε όλο υπονοούμενο. Η Άννα μόλις έφτασα δίπλα τους σχεδόν σωριάστηκε στην αγκαλιά μου. Όλοι τριγύρω ένιωθα πως μας κοίταζαν επίμονα.


- Δε νιώθω καλά, πάμε να φύγουμε σε παρακαλώ,


μου είπε φανερά αποδυναμωμένη. Ακριβώς πίσω μου ήρθε και η Μαρία. Μας είδε έτσι και άρχισε να γελάει. Εκνευρίστηκα και με αυτή, εκείνη τη στιγμή δεν σκεφτόμουν καθαρά, το ένιωθα.


- Ευχαριστώ που την κράτησες απασχολημένη. Να σαι καλά Κωστάκη, του είπα.


- Όποτε θες στη διάθεσή σας, μου απαντάει ήρεμα και χαμογελώντας και με στέλνει.


Τους χαιρέτησα όλους βιαστικά, άφησα λεφτά στον Κώστα να πληρώσει. Φεύγοντας η Μαρία μου έδωσε σε ένα χαρτί το κινητό της. Το έβαλα στη τσέπη μου και κουβαλώντας σχεδόν την Άννα φύγαμε. Όσο οδηγούσα η Άννα κοιμόταν στη θέση του συνοδηγού. Είχα αφήσει ανοιχτό το παράθυρο να με χτυπάει ο δροσερός αέρας μπας και συνέλθω. Σκεφτόμουν ότι έγινε και προσπαθούσα να το συνειδητοποιήσω. Έπρεπε να πλακώσω και τους δύο στις μπουνιές; Η αλήθεια ήταν πως ενοχλήθηκα, τουλάχιστον στην αρχή, αλλά περισσότερο ένιωθα ντροπή. Ότι αποκαλύφθηκα. Πως κατάλαβε ο Κώστας και η Άννα το βίτσιο μου, ότι είδαν τις φαντασιώσεις μου. Αδιαμφισβήτητα ο Κώστας έδειχνε να έχει επίγνωση του τι κάνει. Έδειχνε να θέλει να συμμετάσχει σε όλο αυτό και να παίρνει πρωτοβουλίες προς αυτή τη κατεύθυνση.


Όσο περνούσε η ώρα και το σκεφτόμουν τόσο με άναβε η όλη ιδέα. Το ότι ένας φίλος μου καυλώνει τόσο με την γυναίκα μου. Ότι άγγιζε το κορμί της με τα χέρια του. Ότι την φίλησε. Ότι είχε κολλήσει τον καυλωμένο του πούτσο στον κώλο της. Και όλα αυτά μπροστά μου, ενώ ήξερε πως τους παρακολουθώ. Μάλλον θα προτιμούσα να μην είχα εκτεθεί έτσι σε ένα φίλο. Αν ήταν κάποιος άγνωστος να ένιωθα πιο ελεύθερος. Για την Άννα δεν μπορούσα να είμαι σίγουρος. Τι κατάλαβε και τι όχι θα το μάθαινα το πρωί. Τι από αυτά που έκανε έγινε συνειδητά και τι χωρίς να το καταλαβαίνει; Αν την είχε καυλώσει το σκηνικό ή αν δεν θα θυμάται τίποτα. Υπήρχε περίπτωση να με είχε καταλάβει και να το έκανε από αντίδραση; Ή απλά απολάμβανε τα ανδρικά ξένα χέρια να την χουφτώνουν σχεδόν. Πως δυο καυλωμένες πούτσες την άγγιζαν ταυτόχρονα. Όλα αυτά και πολλά-πολλά ακόμη θα τα μάθαινα πολύ σύντομα.


Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...