ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Το Χριστινάκι

Η Χριστίνα ήταν μια κοπέλα 20 χρονών, ξανθιά, αδύνατη, με στητό κωλαράκι και μικρά πεταχτά βυζάκια. Δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη από μικρή στα βάσανα, έπαιρνε ότι έβρισκε μπροστά της. Προσωπικά δεν με πείραζε καθόλου, ίσα-ίσα. Της άρεσε το σεξ και το διασκέδαζε, όχι σαν κάτι μυξοπαρθένες που το παίζουν ιστορία. Κάναμε παρέα περίπου ένα χρόνο χωρίς να υπάρχει κάτι ερωτικό μεταξύ μας. Μετά έφυγε φοιτήτρια. Το καλοκαίρι που ξαναγύρισε για διακοπές ξαναβρεθήκαμε και τα είπαμε. Εγώ έχοντας να κάνω σεξ πολύ καιρό άρχισα να την κοιτάζω με άλλο μάτι και μου μπήκε η ιδέα να την γαμήσω. Ένα βραδάκι είχαμε πάει σε μια παραλία για μπύρες και βραδινό μπάνιο. Μου έλεγε τα δικά της για τον τωρινό της γκόμενο που ήταν απίστευτα καταπιεστικός. Την άκουγα ενώ έβλεπα το αψεγάδιαστο κορμί της γεμάτο θαλασσινές σταγόνες να λαμπυρίζει στο φώς του φεγγαριού. Με καλούσε να το ακουμπήσω να το χαϊδέψω. Κάποια στιγμή βρεθήκαμε ξαπλωμένοι δίπλα-δίπλα κοιτάζοντας ψηλά το φεγγάρι.

-          Μου αρέσει της είπα είναι ήρεμα.

Έβγαλα τελείως το μαγιό μου μένοντας γυμνός.

-          Τι κάνεις, ρώτησε έκπληκτη.

-          Νιώθω τόσο ελεύθερος, βγάλε το και εσύ.

Δίστασε λίγο άλλα χαμογελώντας το έκανε. Ήμασταν δίπλα-δίπλα, ξαπλωμένοι, γυμνοί. Ο πούτσος μου είχε καυλώσει κοιτάζοντας κι αυτός τον ουρανό.

-          Κάποιος είναι καυλωμένος… είπε και γέλασε.

-          Ε ρε Χριστινάκι, είναι που έχω να πηδήξω καιρό, τι να κάνω, αφού ξέρεις ότι είμαι μόνος.

-          Δεν την παίζεις;

-          Την παίζω αλλά το γυναικείο χέρι είναι άλλο…

αστειεύτηκα. Γέλασε κι αυτή. Έκλεισα τα μάτια για λίγο στην ησυχία της βραδιάς. Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι να μου χαϊδεύει τον πούτσο. Άνοιξα τα μάτια και την είδα καθισμένη ανάμεσα στα πόδια μου.

-          Έλα θα σε περιποιηθώ εγώ…

είπε χαμογελώντας. Το ένα χέρι της χάιδευε απαλά τα αρχίδια μου ενώ το άλλο αργά κουνούσε τον πούτσο μου πάνω κάτω. Είχε αρχίσει να καυλώνει κι αυτή. Έβλεπα τις ρώγες της να φουσκώνουν.

-          Καυλώσαμε Χριστινάκι, της είπα.

-          Ε… αφού χαϊδεύω ένα τόσο όμορφο καυλί, να μην καυλώσω;

Με έφτιαχνε που μιλούσε έτσι. Ξαφνικά έσκυψε και τον πήρε στο στόμα της. Απαλά στην αρχή. Μέσα έξω. Μου πιπιλούσε το κεφαλάκι και μετά πάλι μέσα έξω. Στο τέλος άρχισε να τον χώνει μέχρι μέσα στο λαρύγγι της.

-          Αχ Χριστινάκι, τι ωραία πίπα που παίρνεις;…

βογκούσα. Ήταν μαστόρισσα.

-          Σταμάτα γιατί θα χύσω.

-          Δε θες να χύσεις μέσα στο στόμα μου;

-          Θέλω, αλλά θέλω να γαμήσω το μουνάκι σου πρώτα.

-          Ναι αλλά πρώτα θα μου το γλύψεις.

Όπως ήμουν ξαπλωμένος ανάσκελα, ήρθε από πάνω μου και έχωσε το υγρό μουνάκι της στο πρόσωπό μου. Της έγλειψα την κλειτορίδα και μετά έχωσα τη γλώσσα μου μέσα. Η μυρωδιά και η γεύση του μουνιού της ανακατεμένη με θάλασσα με καύλωνε ακόμα περισσότερο. Αυτή αναστέναζε σιγά. Αφού χόρτασα γλειφομούνι, σηκώθηκα και την άρπαξα.

-          Χριστινάκι θέλω να μπω στο μουνάκι σου δεν αντέχω άλλο.

Χαμογέλασε ναζιάρικα.

-          Θέλω να με γαμήσεις δυνατά.

Η κοπέλα ήξερε να σε καυλώνει αυτό ήταν το μόνο σίγουρο. Ξάπλωσε ανάσκελα με ανοικτά τα πόδια και άνοιξε με τα χέρια τα μουνόχειλα της.

-          Έλα χώσε τον πούτσο σου μέσα μου.

Άλλο που δεν ήθελα, μπήκα απότομα μέσα και άρχισα να τη γαμάω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ξάπλωσα πάνω της, την αγκάλιασα κάτω από τους ώμους και γαμούσα δυνατά. Βογκούσε και φώναζε.

-          Αχ έτσι… γάμησε μου το μουνάκι. Δυνατά! Κάνε με να χύσω!

-          Χριστινάκι είσαι μεγάλο πουτανάκι… και της δάγκωσα ο αυτί.

-          Αχ ναι, μ' αρέσει να γαμιέμαι. Να γλείφω πούτσους και να τους νιώθω μέσα μου.

-          Μην ανησυχείς θα σε γαμήσω καλά.

Τη γύρισα στα τέσσερα και μπήκα μέσα της. Όπως τη γαμούσα, άνοιξα με τα δάχτυλα μου τα κωλομάγουλα της κι έβλεπα την μικρή κωλοτρυπίδα της.

-          Να τον βάλουμε και στο κωλαράκι λέω πονηρά.

Έφτυσε το χέρι της και σάλιωσε την κωλοτρυπίδα της.

-          Ναι γάμησε με και από εκεί…

είπε λιγωμένη. Έβγαλα το καυλί μου από το μουνάκι της και ακούμπησα το κεφαλάκι στη είσοδο του κώλου της. Μόνη της άρχισε να σπρώχνει μέχρι που μπήκα μέσα της. Άρχισα να την γαμάω.

-          Πιο γρήγορα, φώναζε, πιο γρήγορα.

Τι στενό κωλαράκι που είχε. Τη γαμούσα ακατάπαυστα και δυνατά. Με μια κραυγή άρχισε να τρέμει. Καταλαβαίνοντας ότι θα χύσει με το χέρι μου άρχισα να της τρίβω το μουνάκι ενώ ταυτόχρονα της γαμούσα τον κώλο.

-          Χύνω…

φώναξε και τα υγρά της πετάχτηκαν πάνω στην άμμο. Συνέχισα να την γαμάω.

-          Χύνω και εγώ Χριστινάκι.

Με την μία πετάχτηκε πάνω.

-          Στο στόμα μου, θέλω να γευτώ το σπέρμα σου.

Το έβαλε μέσα στο στόμα της και άρχισε να με πιπώνει πάλι. Όταν κατάλαβα ότι θα χύσω της έπιασα το κεφάλι με τα δύο μου χέρια χώνοντας τον πούτσο μου όσο πιο βαθιά μπορούσα κι έχυσα στο βάθος του λαρυγγιού της. Το στόμα της είχε γεμίσει χύσια. Έβγαλα την πούτσα μου από το στόμα της και αυτή κοιτώντας με καυλιάρικα τα κατάπιε όλα. Μετά έγλειψε την πούτσα μου μέχρι να καθαρίσει τελείως.

-          Πρωτεΐνη… μου είπε γελώντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...