ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Τρίο με παντρεμένο ζευγάρι Γερμανών στις διακοπές

Η ακόλουθη ιστορία μου συνέβη πριν από αρκετά χρόνια σε διακοπές στη νότια Κρήτη. Είχα πάει για διακοπές μόνος μου εκείνο το καλοκαίρι και πέρναγα πολύ καλά. Η απόλυτη ελευθερία. Κανένας να με ζαλίζει, να μου λέει τι να κάνω, να με περιορίζει. Μια μέρα που έκανε πολύ ζέστη αποφάσισα να πάρω το αμάξι και να πάω σε μια απόμερη παραλία που είχα ακούσει που πήγαιναν και γυμνιστές. Δεν είχα ξανακάνει γυμνισμό, αλλά όταν έφτασα εκεί είπα να το δοκιμάσω και γδύθηκα τελείως. Είχε πολλές όμορφες γυμνές γυναίκες εκεί, οι περισσότερες τουρίστριες, και το μάτι μου έπαιζε.
Κάποια στιγμή, πρόσεξα μια πανέμορφη, πανύψηλη ξανθιά που καθόταν με τον άντρα της λίγα μέτρα πιο πέρα. Ήταν θεά. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι ο άντρας της ήταν αρκετά χρόνια μεγαλύτερός της και άσχημος θα έλεγα. Αυτή πρέπει να ήταν γύρω στα 30 και αυτός γύρω στα 60 χοντρούλης με μουστάκι. «Μάντεψε ποιος έχει τα λεφτά» σκέφτηκα.
Η ξανθιά όμως πρόσεξε ότι την κοίταζα επίμονα και με κοίταζε κι αυτή και μάλιστα μου χαμογέλασε αρκετές φορές. Μετά την είδα που μίλαγε με τον άντρα της χαμογελώντας και με κοιτούσαν και οι δύο. «Περίεργο» σκέφτηκα. Η έκπληξή μου μεγάλωσε όταν είδα τη δίμετρη ξανθιά να σηκώνεται και να έρχεται γυμνή προς το μέρος μου. Αιφνιδιάστηκα.
Ήρθε από πάνω μου και χαμογελώντα μου είπε σε σπαστά αγγλικά: «Καλημέρα, μήπως έχεις κάποιο ανοιχτήρι για μπύρες ή κάτι άλλο για να ανοίξουμε κάτι μπύρες;» Της είπα ότι ανοιχτήρι δεν είχα, είχα όμως ένα σουγιαδάκι που έκανε για τη δουλειά». Μου ζήτησε τότε αν μπορούσα να έρθω μαζί της να ανοίξω τις μπύρες με το σουγιαδάκι μου. Δέχτηκα και την ακολούθησα γυμνός κι εγώ μέχρι την πετσέτα της κρατώντας το σουγιαδάκι μου. Στο δρόμο, δεν μπόρεσα να κρατηθώ και να μην χαζέψω τον σφιχτό της κωλαράκο που κουνιόταν μπροστά μου.
Όταν φτάσαμε, με σύστησε στον άντρα της που τον έλεγαν Χάραλντ και μου έδειξε τις μπύρες. Εγώ, αμέσως τις άνοιξα μία μία. Τότε αυτοί μου ζήτησαν να κάτσω να πιω μια μπύρα μαζί τους για να γνωριστούμε. Δέχτηκα. Συστήθηκα και μετά μιλήσαμε αρκετά για διάφορα θέματα. Ήταν πολύ φιλικοί και ευχάριστοι και οι δύο, αλλά εγώ δεν μπορούσα να μην κοιτάζω το εντελώς ξυρισμένο μουνάκι της Σαμπίνε που βρισκόταν ορθάνοιχτο μπροστά μου.
Αφού ήπια λοιπόν την μπύρα μου και ετοιμαζόμουν να επιστρέψω στην πετσέτα μου, τους άκουσα να μου λένε ότι έμεναν σε ένα πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα εκεί κοντά και το βράδυ θα είχε παραδοσιακή ελληνική βραδιά με φαγητό. Με προσκέλεσαν λοιπόν να έρθω κι εγώ να μου κάνουν το τραπέζι. Δέχτηκα καθώς η ιδέα να ξαναδώ την Σαμπίνε τη θεά μου άρεσε ιδιαίτερα. Ακόμα και αν ήταν και ο άντρας της μαζί μας.
Όταν γύρισα στο δωμάτιο που νοίκιαζα για τις διακοπές μου, αναρωτιόμουν τι ήθελαν αυτοί οι δύο από εμένα. Δεν μου πήγαινε η ιδέα ότι πιθανώς να ήθελαν να κάνουμε έρωτα οι τρεις μας. Κάτι τέτοιο δεν μου είχε ξανασυμβεί ποτέ και το θεωρούσα ως κάτι που συμβαίνει μόνο σε ταινίες πορνό, όχι στην πραγματικότητα.
Το βράδυ λοιπόν, φόρεσα ότι πιο καλό είχα και πήγα να τους βρω στην ταβέρνα του ξενοδοχείου τους. Η Σαμπίνε ήταν απίστευτα όμορφη. Ήταν που ήταν 2 μέτρα, φορούσε και ψηλό τακούνι και ένα καλοκαιρινό κόκκινο φόρεμα με τα μακριά ξανθά της μαλλιά να πέφτουν μέχρι τη μέση της σχεδόν. Είχα μείνει σαν μαγεμένος να την κοιτάζω με το στόμα ανοιχτό.
Κάθισα στο τραπέζι τους και φάγαμε βλέποντας το παραδοσικό σόου.
Μιλάγαμε για την πόλη τους στη Γερμανία και για τη ζωή στην Ελλάδα και άλλα πολλά. Μου είπαν λοιπόν ότι οι δυο τους ήταν μόνο δύο χρόνια παντρεμένοι και ότι ο Χάραλντ ήταν ιδιοκτήτης πολυεθνικής εταιρείας. «Να τα λεφτά» σκέφτηκα. Κάποια στιγμή, η ορχήστρα έπαιξε ένα ζεϊμπέκικο και η Σαμπίνε μου ζήτησε να το χορέψω γι’ αυτήν. Στην αρχή αρνήθηκα αλλά επέμενε οπότε σηκώθηκα και χόρεψα ενώ αυτή χτυπούσε παλαμάκια γονατιστή. Όταν τελείωσε ο χορός, με χειροκρότησε και ήρθε με αγκάλιασε, μου είπε μπράβο και με … φίλησε στο στόμα μπροστά στον άντρα της.
Σοκαρίστηκα λίγο και σκέφτηκα ότι ίσως το σενάριο που είχα σκεφτεί να μην ήταν και τόσο φανταστικό. Έκατσα πάλι στο τραπέζι και ο Χάραλντ μου είπε και αυτός μπράβο και φαινόταν να μην νοιάζεται που με είχε φιλήσει η γυναίκα του. Οπότε κι εγώ χαλάρωσα. Στο τέλος της βραδιάς, η ορχήστρα άρχισε να παίζει αργά μπλουζ και κάποια ζευγάρια χόρευαν. Τότε μου ζήτησε η Σαμπίνε να χορέψω ένα μπλουζ μαζί της. Εγώ από ευγένεια ζήτησα την άδεια του άντρα της και αυτός μου είπε «ναι βέβαια». Με πήρε λοιπόν η Σαμπίνε από το χέρι και αρχίσαμε να χορεύουμε μπλουζ με τα σώματα μας κολλημένα. Θα πρέπει να ήταν και λίγο αστείο το θέαμα, καθώς εγώ έχω ύψος 1,80 και η Σαμπίνε με τα τακούνια που φορούσε θα ήταν αρκετά πιο ψηλή από εμένα.
Χορεύαμε λοιπόν και κάποια στιγμή το βλέμμα της Σαμπίνε καρφώθηκε στο δικό μου και είδα το πρόσωπό της να πλησιάζει το δικό μου και να με φιλάει με πάθος. Δεν μιλάω για ένα απλό φιλί, αλλά για ένα πρόστυχο, υγρό, ερωτικό φιλί με τις γλώσσες μας να χώνονται στο στόμα του άλλου. Στην αρχή ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί, καθώς ο άντρας της βρισκόταν μόλις 3 μέτρα μακριά μας και μας κοίταζε. Μετά από λίγο όμως, αφού είδα ότι δεν έκανε τίποτα αυτός, χαλάρωσα και απόλαυσα το φιλί της θεάς. Δεν ήταν φιλί αυτό. Ήταν ο παράδεισος και σύντομα απέκτησα μια στύση άνευ προηγουμένου στο παντελόνι μου.Η Σαμπίνε το ένιωσε και άρχισε να πιέζει το κορμί της πάνω στο όρθιο πέος μου και να με ερεθίζει ακόμα περισσότερο. Δεν ήξερα τι να κάνω. Μας κοίταζαν και οι άλλοι τριγύρω και θα αναρωτιούνταν τι συνέβαινε με εμένα και τη γυναίκα του Γερμανού. Τότε έσκυψε η Σαμπίνε στο αυτί μου και μου ψιθύρισε κάτι σε σπαστά αγγλικά. Μου είπε: «Θέλω να πάμε στο δωμάτιο μας και να με πηδήξεις μέχρι το πρωί». Σοκαρισμένος αλλά τρομερά ερεθισμένος της είπα: «Και ο Χάραλντ;». Τότε αυτή μου απάντησε: «Θα είναι κι αυτός μαζί μας. Το θέλει κι αυτός». Τότε κι εγώ, χωρίς δεύτερη σκέψη και με την καρδιά μου να τρέχει σαν τρελή, συμφώνησα και της είπα να πάμε. Αμέσως, με πήρε από το χέρι και περνώντας δίπλα από τον άντρα της του είπε «Πάμε» και με οδήγησε στο δωμάτιο τους.
Μπαίνοντας στο δωμάτιο, άρχισε να με γδύνει ενώ ο άντρας της μας κοίταζε. Όταν έμεινα ολόγυμνος γονάτισε μπροστά μου και άρχισε να μου κάνει στοματικό έρωτα. Το πέος μου ήταν ακόμα όρθιο και υγρό από πριν και η Σαμπίνε το έβαζε όλο μέσα στο στόμα της και το ρούφαγε, ενώ μου πιπίλαγε και τα αρχίδια. Ο άντρας της είχε γδυθεί και αυτός τελείως και είχε κάτσει σε μια καρέκλα στην γωνία και κοίταζε τη γυναίκα του που μου έπαιρνε τσιμπούκι. Ήταν χοντρός με μεγάλη κοιλιά και πολύ μικρό πέος και το έπαιζε χωρίς αυτό να του σηκώνεται. Μου ήταν δύσκολο να φανταστώ αυτή την πανήψηλη ξανθιά θεά να πηδιέται με αυτόν τον άντρα και να ικανοποιείται.
Σε λίγο, σηκώθηκε όρθια η Σαμπίνε και γδύθηκε και αυτή τελείως. Είχα μεγάλη όρεξη να της φάω το απίθανο ξυρισμένο μουνάκι της που είχα δει στην παραλία το πρωί. Οπότε την έβαλα κάτω και της το έγλειψα για πολύ ώρα κάνοντας την μάλιστα να χύσει κιόλας. Έπειτα την γύρισα στα τέσσερα και της έγλειψα και την πίσω τρύπα της. Από το σχήμα και το μέγεθος της τρύπας της, φαινόταν ότι της άρεσε και το πρωκτικό και ότι το έκανε και συχνά. Έτσι πήρα το θάρρος και της έβαλα ένα και μετά δύο δάχτυλα μέσα της. Κατάλαβα ότι της άρεσε αυτό και χάρηκα γιατί σκέφτηκα ότι θα της τον γαμούσα και τον κώλο αργότερα.
Μπήκα όμως πρώτα στο μουνί της έτσι όπως ήμουν πισωκολλητά και άρχισα να τη γαμάω δυνατά. Αναρωτιόμουν όμως ποιος θα ήταν ο ρόλος του άντρα της που καθόταν ακόμα στην καρέκλα και μας κοίταζε παίζοντας το πουλί του. Του άρεσε απλά να βλέπει τη γυναίκα του να την πηδάνε μπροστά του, να την παρτουζώνει μαζί με άλλους άντρες ή του άρεσε να τον παίρνει κι αυτός μαζί με τη γυναίκα του; Αυτό το τελευταίο ευχόμουν να μην ισχύει. Αλλά ήταν πολύ αργά για να κάνω πίσω και η Σαμπίνε ήταν η ωραιότερη γυναίκα που είχα πηδήξει. Σύντομα θα μάθαινα την απάντηση.
Σε λίγη ώρα ένιωσα τη Σαμπίνε να χτυπιέται δυνατά με σπασμούς καθώς έχυνε για άλλη μια φορά και χάρηκα γιατί είχα καταφέρει να κρατηθώ μέχρι να τελειώσει δύο φορές. Τώρα πια, είχα κάθε δικαίωμα να χύσω κι εγώ. Και ήθελα να χύσω βαθιά μέσα στον ολοστρόγγυλο κώλο αυτής της θεάς. Οπότε, βγήκα από το μουνί της και αφού της ξαναέγλειψα την κωλοτρυπίδα της σαλιώνοντας την καλά, μπήκα μέσα στον κώλο της. Αυτή βόγκηξε δυνατά και άρχισε να μιλάει και να βρίζει στα γερμανικά. Δεν καταλάβαινα τι έλεγε, αλλά μάλλον απευθυνόταν στον άντρα της που καθόταν και μας έβλεπε. Μάλλον του έλεγε κάτι σαν: «Σου αρέσει ρε μαλάκα να βλέπεις αυτόν τον Έλληνα πουτσαρά να με γαμάει από τον κώλο μπροστά σου σαν πουτάνα»;
Αυτός δεν μίλησε. Σηκώθηκε όμως και ήρθε μπροστά στο πρόσωπό της και τη φίλησε στο στόμα ενώ με το χέρι του της χάιδεψε τα βυζιά και μετά άρχισε να της χαιδεύει το μουνί της. Αυτή αναστέναζε από ηδονή με την πούτσα μου στον κώλο της και το χέρι του άντρα της να της βαράει μαλακία. Έπειτα ο Χάραλντ, γονάτισε πάνω στο κρεβάτι δίπλα στο πρόσωπό της και της έδωσε το μικρό του πέος στο στόμα της και αυτή το πιπίλησε βογκώντας και αναστενάζοντας.
Τότε ο Χάραλντ είπε κάτι στη Σαμπίνε και αυτή τραβήχτηκε βγάζοντας την πούτσα μου από τον κώλο της και γύρισε ανάσκελα ξαπλώνοντας με τον κώλο της στην άκρη του κρεβατιού. Δεν κατάλαβα τι ήθελε να κάνω και τότε αυτή μου ζήτησε να μπω μέσα στον κώλο της με αυτόν τον τρόπο ενώ θα στεκόμουν όρθιος δίπλα στην άκρη του κρεβατιού. Στάθηκα λοιπόν όρθιος δίπλα στο κρεβάτι με λυγισμένα γόνατα, της έπιασα τα τεράστια της πόδια, τα άνοιξα και τα σήκωσα στον αέρα και έχωσα ξανά την πούτσα μου στην ερεθισμένη της κωλοτρυπίδα.
Ο Χάραλντ πήγε και της καβάλησε το πρόσωπο χώνοντας για άλλη μια φορά την πούτσα του μέσα στο στόμα της και κουνούσε τη λεκάνη του πάνω κάτω πηδώντας της το στόμα. Όση ώρα της γάμαγα έτσι τον κώλο, κοίταζα τις μεγάλες της πατούσες με τα άβαφτα νύχια της και ήθελα να τις γλείψω. Έχω ένα φετίχ με τις γυναικείες πατούσες. Οπότε το έκανα. Πήρα ένα ένα τα δάχτυλα των ποδιών της μέσα στο στόμα μου και τα πιπίλησα καθώς της πήδαγα τον κώλο και έβλεπα τον κώλο του άντρα της να ανεβοκατεβαίνει πάνω στο κεφάλι της.
Της μύρισα τις τεράστιες πατούσες και τις έγλειψα χωρίς να με νοιάζει που ήταν οι φτέρνες τις σκληρές και απεριποίητες. Ήταν υπέροχα και ήξερα ότι σε λίγα δευτερόλεπτα θα έχυνα. Το κατάλαβε όμως και αυτή και ενώ ήμουν έτοιμος να χύσω, ξανατραβήχτηκε βγάζοντας την πούτσα μέσα από τον κώλο της.
Έκπληκτος, είδα τότε τη Σαμπίνε να γονατίζει μπροστά μου και να παίρνει στο στόμα της την πούτσα μου που πριν λίγο βρισκόταν μέσα στον κώλο της. Ήμουν τόσο ερεθισμένος και στα παρά πέντε να χύσω που δεν με ένοιαζε. Σε λίγα δευτερόλεπτα, ούρλιαξα δυνατά σαν άγριο ζώο και άρχισα να χύνω με δυνατούς πήδακες πάνω στο πρόσωπο της Σαμπίνε. Είχα τόσο σπέρμα που την γέμισα στα μαλλιά, τη μύτη, τα μάτια, τα μάγουλα και το στόμα.
Μου ζήτησαν να μείνω μαζί τους το βράδυ και να ξανακάνουμε έρωτα, αλλά αποφάσισα να μην το κάνω. Μάλλον κατά βάθος ήξερα ότι ο Χάραλντ θα ήθελε περισσότερα από εμένα τη δεύτερη φορά και αποφάσισα να μην δώσω συνέχεια. Άλλωστε είχα ζήσει μια από τις μεγαλύτερες ερωτικές εμπειρίες της ζωής μου και είχα ικανοποιηθεί πλήρως. Δεν είχε νόημα να μείνω. Έτσι τους ευχαρίστησα, ντύθηκα, φίλησα ξανά τη Σαμπίνε και έφυγα χωρίς να πω κάτι στο Χάραλντ.
Ένιωθα αμηχανία απέναντί του. Ήταν αρκετά μεγαλύτερος μου, του είχα πηδήξει τη γυναίκα μπροστά του. Δεν ήξερα τι να του πω. Την επόμενη μέρα έφυγα από την Κρήτη με τις καλύτερες αναμνήσεις από τις διακοπές μου και δεν επικοινώνησα ξανά με το ζευγάρι των Γερμανών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...