ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Έγινε πραγματικότητα το όνειρο του άντρα μου

Δεν γαμήθηκα μπροστά στον άντρα μου. Απλώς ήξερα οτι μας βλέπει, ήταν κριμένος στο σπίτι όταν ήλθε ο Τάκης. Ενα ωραίο και απότομο γαμήσι που το ευχαριστήθηκα πολύ. Όταν ηλθε το πρώτο πράγμα που ρώτησε ήταν αν είμαστε μόνοι, τον είπα πως ίσως έλθει νωρίς ο άντρας μου. Τότε πρέπει να προλάβουμε με λέει και με σφίγγει στην αγκαλιά του κλείνοντας το στόμα μου με ενα φιλί.

Η αλήθεια ειναι πως δεν ειχα και πολλές αντιρρήσεις το περιμέναμε κατά κάποιο τρόπο αυτό με τον άντρα μου και είπαμε πως αν ελθει θα κάνουμε πως είμαι μόνη μου. Μέ πήρε στην αγκαλιά του και με πήγε στην κρεβατοκάμαρα, αφού κλείδωσε την εξώπορτα, έκλεισε και την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και εγώ με το πόδι μου την άφησα ανοικτή γιατί ήξερα πως ο άντρας μου ηθελε να βλέπει.

Με αφήνει όρθια και αυτός κάθετε στο κρεβάτι. Και τώρα πουτανάκι με λεει θέλω να βγάλεις σιγα- σιγά τα ρούχα σου,και τον έκανα το χατήρι μπροστά στην πόρτα για να βλέπει και ο άντρας μου. Αυτός κατέβασε το παντελόνι του και έπαιζε με τον πούτσο του, και συνέχεια μιλούσε χυδαία και έβριζε, αυτό δεν το ειχε κάνει την προηγούμενη φορά , ήταν σαν κάποιος να τον είπε πως εμένα με αρέσει αυτό και ήθελα να το δοκιμάσω.Όταν έβγαλα την μπλούζα,με εβαλε να τρίβω τις ρόγες μου και με τα δύο τα χέρια, ετσι κάνουν όλες οι βρωμιάρες με λέει. Κατέβασα το παντελόνι μου και έβγαλα το βρακάκι μου σκύβοντας επάνω στον πούτσο του. Με είπε να βάλω με το δεξί χέρι τα δάκτυλα μου στο μουνί μου, και με το αριστερό χέρι να βάλω ενα δακτυλάκι στον κώλο μου.
Με αρέσεις πολύ ετσι καργιολίτσα μου με λέει, πες μου λέει οτι είσαι μεγάλη πουτάνα οτι σε αρέσουν τα γαμήσια, και θέλεις πολλούς ψωλαράδες. Επαναλάμβανα οτι με έλεγε και τρελαινόμουν απο την καύλα, μερικές φορές με έλεγε να τα φωνάζω.
Με έβαζε να λέω πως ο άντρας μου ειναι κερατάς,πως εχει μια πουτάνα για γυναίκα, πως θέλω δύο και τρεις πούτσους να χορτάσω και ειμαι ψωλοαρπάχτρα[ δεν τον πείραξε οταν τον ρώτησα τον άντρα μου για αυτά που άκουσε. Με επιασε απότομα και με εβαλε να γλείψω τόν πούτσο του. Πραγματικά έκανα σαν τρελή ειμουν πολύ καυλωμένη και τον ρουφούσα πολύ, και για πρώτη φορά αισθάνθηκαν χύσια στο στόμα μου και δεν τραβήχτηκα.
Με τον πούτσο στο στόμα ξάπλωσε στο κρεβάτι, και τότε βρήκα την ευκαιρία να καθίσω επάνω του, δεν το χόρτενα και συνέχιζα να επαναλαμβάνω τα λόγια του, με ελεγε σκύλα και έλεγα και εγώ πως είμαι σκύλα, γαμιόλα ξεσκισμένη, βρομοπούτανο και πολλά αλλα που δεν θυμάμαι.
Πραγματικά ειμουν στα ουράνια. Με γυρίζει απότομα και με στήνει στα τέσσερα, νομίζω πως ο πούτσος του μεγάλωσε ποιό πολύ γιατί τον ένοιωσα πολύ βαθιά μου, οπως ένοιωσα και τα καυτά του χύσια μέσα μου.Με τον έβγαλε απο το μουνί μου και ενώ τα χύσια του τρέχαν πασάλειψε λίγα στην κωλοτρυπίδα μου και με εβαλε λίγο τον πουτσο του στο κωλαράκι μου, ήθελε να με το βάλει όλο αλλα εγώ τραβιόμουν, ειχα έναν γλύκό πόνο.
Ξαναέχυσε και στον κώλο μου, ετσι άλλη μια φαντασίωση του άντρα μου έγινε πραγματικότητα, πάντα ήθελε να με δεί με χύσια αλλου πούτσου και στις δύο τρύπες μου. Ο άντρας μου ειχε φύγει εκείνη την ωρα βγήκε εξω και κτυπούσε το κουδούνι κάνοντας πως μόλις ήλθε και δεν ειχε κλειδιά. Να δείς ταχύτητα σκουπιστήκαμε στα γρήγορα και ντυθήκαμε άρον άρον. Ο Τάκης κάθισε στον καναπέ σαν να μην συμβαίνει τίποτα, και εγώ άνοιξα την πόρτα και έδωσα ενα φιλάκι στον ανδρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...