ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Πως κάρφωσα την κόρη του αφεντικού

Το πρώην αφεντικό μου έμαθε ότι πηδούσα τη γυναικά του, έγινε κακώς χαμός στο μαγαζί και σηκώθηκα έφυγα από τη δουλειά. Με έπαιρνε τηλεφωνώ η Μαρία για να μου δικαιολογηθεί που έμαθε ο Άντρας της την αλήθεια από αυτή και της είπα ότι θα σταματήσω να βλεπόμαστε γιατί γούσταρα μια άλλη.

-    Ποια είναι την ξέρω;

-    Δεν την ξέρεις.

-    Μένει κοντά μας;

-    Πολύ κοντά σου μάλιστα.

-    Άμα τη βρω και μάθω ποια είναι, θα της βγάλω το μαλλί τρίχα-τρίχα.

Σταμάτησα τη συνομιλία γιατί άρχισε υστερίες και ζήλιες, άλλα που να ήξερε ότι έβαλα στο μάτι την κόρη της τη Μάγδα που σπουδάζει Θεσσαλονίκη και μου την έχει πέσει άπειρες φορές, άλλα εγώ τότε καλοπερνούσα με τη Μαρία και δεν έδινα σημασία στο φλερτ της. Μέτα  από μερικές μέρες στέλνω στη Μάγδα μήνυμα να της πω να βρεθούμε στην πόλη μας για καφέ να της εξηγήσω γιατί έφυγα. Φτάνει η μέρα και καταφτάνει, 18 ετών φοιτήτρια, μελαχρινή, μέχρι της πλάτες μαλλί, πρόσωπο, στυλάκι, ίδια η πουτάνα μάνα της, με ένα τζιν σορτσάκι και μια τιράντα μπλούζα κίτρινη που έδειχνε τα μικρά βυζάκια της. Και κει που συζητούσαμε τι κάνουμε και γενικά, με ρωτάει:

-    Τελικά δεν μου λες γιατί σε έδιωξε ο μπαμπάς;

-    Τι… δε σου είπε κάνεις τίποτα;

-    Η μαμά όλη την ήμερα στο φροντιστήριο είναι, ο μπόμπας δρομολόγια και όταν αναφέρω κάτι, λέει δεν ξέρω, δε με απασχολεί με αυτά που έκανε και κάνει. Τι έκανες;

-    Πολλά και διάφορα. Θέλεις να σου δείξω η να στα πω;

-    Γιατί να μου δείξεις ξύλο παίξατε με τον μπαμπά μου;

-    Ποιος σου είπε ότι μάλωσα με το μπαμπά σου;

-    Με ποιον μάλωσες;

-    Με ποια να λες καλύτερα!

Το βλέμμα της κοκκίνισε ξαφνικά, με κοιτούσε περίεργα, γνωρίζω πολύ καλά ότι η Μάγδα δεν είναι κανένα χαζό κορίτσι που να μην ξέρει τι γίνεται στο σπίτι μέσα.

-    Ώστε δικά σου είναι εκείνα τα αντρικά εσώρουχα Medium που βρήκα στο στεγνωτήριο στο μπάνιο;

-    Θέλεις να πάμε να τα δούμε Μαζί άμα είναι δικά μου όντως;

-    Τώρα;

Πλήρωσα και φύγαμε με το αμάξι. Ξέρει τι ήθελα ξέρω τι ήθελε. Φτάνοντας σπίτι, έλειπαν όλα τα αμάξια, ήταν απόγευμα. Μπαίνουμε σπίτι με  γρήγορα βήματα φτάνουμε στο παιδικό δωμάτιο της, ανεβαίνουμε στο κρεβάτι της  και έβγαλα τα ρούχα μου. Δεν πίστευα αυτό που γινόταν.  3 χρονιά περίμενα αυτή τη στιγμή και κάνεις δε θα μου τη χαλούσε. Έβγαλα τα λίγα ρούχα της και κοιτούσε με τρομαχτικό βλέμμα το καυλί μου.

-    Αυτό χωράει στο μουνί μου η θα πονέσω;

-    Άσε να δοκιμάσουμε και θα δεις.

Ξαπλώνει και της λέω:

-    Άνοιξέ τα ποδιά σου να κάνουμε ένα πείραμα.

Ανοίγει τα ποδιά της, αφράτο μουνί, ξυρισμένο. Άρχισα το γλείψιμο και μετά από λίγα λεπτά άρχισαν τα βογκητά.

-    Αχ ναι… εκεί, μη σταματάς, συνέχισε!

Σε μια φάση νόμιζα ότι άκουσα την πόρτα και βήματα, άλλα λέω στη φαντασία μου είναι και συνέχισα το γλείψιμο, μέχρι που άκουσα να φωνάζει ότι χύνει και κρατούσε τα μαλλιά μου σφιχτά. Αφού έχυσε και πήρε της αναπνοές της, ανεβαίνω πάνω της, βάζω το καυλί μου μέσα της και αρχίζω να βαράω άσχημα. Σφυροκοπούσα σαν να μην υπήρχε αύριο. Πιστεύω ότι πρέπει να κοκκίνισα από την πίεση το μουνί της.

-    Από πίπες πως πας;… της λέω.

-    Έχω κάνει κάνα δυο φόρες στο αγόρι μου, άλλα πότε δεν τα κατάπινα, μόνο έχυνε στο πρόσωπο μου.

-    Καιρός να μάθεις από τους ειδικούς.

Βγαίνω από μέσα της, το δίνω στο στόμα, κάπως άχαρα μπορώ να πω άρχισε το τσιμπούκι. Δεν ήταν σαν τη μάνα της άσσος. Εκεί που έπιανα τα μαλλιά της για να μη μπλεχτεί στο τσιμπούκι, ακούω ένα «κρακ», γυρνάω και βλέπω στο κάτω μέρος της πόρτας κάτι  καφέ να φεύγει. Μάλιστα, σκέφτομαι, εσύ μας παρακολουθείς τόση ώρα. Της κάνω νόημα ότι χύνω, κάνει ένα «μ…» και αδειάζω ότι είχα και δεν είχα μέσα στο στόμα της. Νόμιζα δε θα σταματούσα να βγάζω. Τα κατάπιε σαν καλό κορίτσι. Της αφήνω τα μαλλιά και της λέω:

-    Διπλά μου θα μάθεις πολλά!

-    Καλά το έκανα;… με ρωτάει.

-    Μια χαρά, θα το δοκιμάσουμε πάλι.

-    Εντάξει.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και της λέω:

-    Πάω τουαλέτα και ξανάρχομαι, μην κουνηθείς.

-    Ναι μωρό μου.

Φοράω το τζιν μου, βγαίνω από το δωμάτιο, κατεβαίνω τις σκάλες και βλέπω ένα γνωστό πρόσωπο να κάθεται στην κουζίνα και να καπνίζει.

Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...