ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Η φοιτήτρια


 Πριν από 5 χρόνια γνώρισα μέσω badoo (σταθερή αξία) μια πιτσιρίκα, 21 χρονών, από Κατερίνη. Φοιτήτρια τριτοετής τότε σε άλλη πόλη, ερχόταν συχνά ΣΚ Κατερίνη και γιορτές, καλοκαίρι. 1,70 ύψος, με παραπάνω κιλά, απίστευτα γλυκό πρόσωπο και απίστευτα καυλιάρα. Και στη φωνή ακόμη.. Ξεκινάμε με την κλασική κουβέντα γνωριμίας περί ανέμων και υδάτων και σιγά σιγά προχωράμε σε πιο προσωπικά. Δεν εκπλήσσεται καθόλου όταν της λέω ότι είμαι παντρεμένος, οπότε και για μένα είναι πιο εύκολο να προχωρήσω και να προτείνω ραντεβού. Δέχεται άμεσα και κανονίζουμε για το βραδάκι της επόμενης ημέρας. Περνάω από το σπίτι της την παίρνω με το αμάξι και πηγαίνουμε προς Παραλία, η οποία έχει ακόμη αρκετό κόσμο (αρχές Σεπτέμβρη). Κάπου χωρίς κίνηση αράζουμε και εννοείται σχεδόν αμέσως ξεκινάνε τα φιλιά, τα χαδάκια και όλα τα ωραία.. Προτείνω άμεσα να μετακομίσουμε στο πίσω κάθισμα. Εκεί ξεκινάει μια απίστευτα καυλωτική κατάσταση, με αργό ξέντυμα ο ένας τον άλλο και φιλιά παντού. Ο πούτσος μου είναι ήδη πέτρα και της το λέω. Τον βγάζει από το εσώρουχο και αρχίζει φιλώντας με παράλληλα στον λαιμό να τον παίζει.. Βάζω απευθείας τα δάχτυλα μου στο μουνάκι της, το οποίο και είναι ήδη μούσκεμα. Αρχίζει να βογγάει και την σταματάω, την ξαπλώνω, ανοίγω την πόρτα και πέφτω στα γόνατα με τη μία.. Έχει ανοίξει τις ποδάρες της, η μία είναι στο κάθισμα του οδηγού και η άλλη στο πίσω ράφι του αμαξιού και ποτάμια από χύσια τρέχουν στο πρόσωπό μου και στα μούσια μου... Γλείφω ασταμάτητα και χύνει ξανά και ξανά, με φωνές και βογγητά. Κάποια στιγμή και ενώ έχουν πιαστεί τα γόνατά μου με τραβάει προς τα επάνω.. φτάνω το πρόσωπό μου στο δικό της και ξεκινάει να με γλείφει με μανία. Με βάζει να μπω στο αμάξι, να ξαπλώσω και βγαίνει αυτή απέξω. Και τον παίρνει στο στόμα της.. Έπαθα πλάκα... Τέτοια μαεστρία δεν είχα ξαναδεί...Τον κατάπινε κυριολεκτικά ολόκληρο, παίζοντας απαλά όλη την περιοχή από τα αρχίδια μέχρι την κωλοτρυπίδα, σαν μασαζάκι, αλλά απίστευτα ερεθιστικό. Της είπα ότι δεν θα αντέξω πολύ και απλώς επιτάχυνε τα χάδια... Άρχισα να χύνω, φωνάζοντας απίστευτα δυνατά, στο στόμα της. Ήταν πραγματικά μια απίστευτα καυλωτική αίσθηση, δεν μπορούσα να κρατηθώ. Τον κράτησε κανένα δίλεπτο στο στόμα της. Είχε αδειάσει κυριολεκτικά και εξακολουθούσε να τον ρουφάει και να τον καθαρίζει. Κάθισα κανένα 10λεπτο ανήμπορος ακόμη και να κουνηθώ.. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...