ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Η καλή μου η γειτόνισσα


 Χειμωνας του 2016 ,εγώ 23 χρόνων κ η γειτονισα 39 χρόνων κ χήρα, κοντουλα με κανονικό στήθος κ τουρλωτο κωλαρακι.χτυπαει το τηλ το σηκώνει η μάνα μου είναι η γειτονισα τις λέει αν μπορώ να πάω να τις φτιάξω τη κεραία από την τηλεόραση γιατί χάλασε κ θα χάσει μια σειρά που παρακολουθεί.μου το λέει η μάνα μου κ εγώ μη θέλοντας να της χαλάσω χατήρι πάω.χτυπαω κ μ ανοίγει,φοράει μια ρόμπα που τονίζει το ωραίο στήθος της,αμέσως παω στη κεραία κ αρχίζω δουλειά, τελικά είναι ένα καλώδιο κομμένο το ενώσω κ τις λέω να δοκιμάσει την τηλεόραση.τελικα είσαι κ ο πρώτος μάστορας μου λέει παίζει κανονικά Όλα τα κανάλια.ελα να σου κάνω ένα καφέ να ξεκουραστείς μου λέει. Οκ φραπεδακι. γλυκό τις λεω.καθωμαι στο καναπέ κ ανάβω τσιγαρο έρχεται κ η Φρόσω με τον καφέ κάθεται απέναντι μου ,κ κάνει ζάπινγκ στα κανάλια τυχαία πέφτει πάνω σε μια σκηνή σεξ κ προσπαθεί να το αλλάξει γρήγορα αλλά κολλάει το κοντρόλ, άστο τις λέω να το δούμε σιγά φυσιολογικό πράγμα είναι κ το σεξ,μα κάνει βρε αγόρι μου μια γυναίκα χήρα φίλη της μάνας σου να βλέπει τέτοια πράγματα με ένα αγόρι.κανει τις λέω κ περνώ το κοντρόλ από τα χέρια τις ,ο πουτσος πάρει το να σας πω είχε πλήρη στηση, που ήταν εμφανής κ Όχι απαρατήρητος αμέσως το βλέμμα της καρφώθηκε εκεί,με μια κίνηση την αγκαλιάζω κ ακουμπάω πίσω τις ώστε να νιώθει τη καυλα,παει κάτι να πει κ τι φιλάω στο στόμα ,γιο ποτέ μείναμε γυμνοί δε το κατάλαβα σκύβει κ τον πέρνεις στο στόμα τις με λύσσα αρχίζει να μου τον γλύφει όλον Κατά μήκος νιώθω ότι Θέλω να χύσω αλλά κρατιέμαι, τη σηκώνω κ τις τον καρφωνω μέσα στο μουνι κ αρχιζω να τη γαμαω δυνατά αυτή να ουρλιάζει από σκύλα να λέει Ναι αγόρι μου τη γαμιση κάνεις,δεν αντέχω άλλο κ αρχίζω να αδειάσω μέσα τις,το περισσότερο χυσιμοαπο τότε χαλάει συχνά η κεραία κ εγώ τι να κάνω πάω κ τη φτιαχνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...