ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Μια αξέχαστη νυχτα


 Πριν πολλα χρόνια οντας στην εφηβεία, ειχαμε βγει με την παρέα μου σε ενα βραδινό Κλαμπακι χαλαρό. Ταυτόχρονα σε αλλη παρεα αλλα στο ιδιο κλαμπ ήταν οι κοπέλες που ψηναμε καιρο να ρίξουμε εγω κ ο κολλητός μ ,υποσημείωση οτι αυτες ηταν φοιτήτριες κ μένανε μαζι. Υστέρα απο πολλες ματιές και μηνύματα ηρθαν στο τραπέζι μας να συστηθουν και να κάτσουν για λιγο. Η δικια μ είχε κανει. Κεφάλι κ ενω ηταν απόμακρη ξεκίνησε να μ τρίβεται και να με χαϊδεύει χαμηλά. Εγω της φιλούσα το λαιμο και ένιωθα οτι έκαιγε. Ξαναγύρισαν στην παρεα τους οταν προς έκπληξη μ δέχτηκα το μήνυμα να την περιμένω στην τουαλέτα. Οταν ηρθε με έσπρωξε στο τοίχο με ξεκουμπωσε κ ξεκίνησε να με γλυφει αγρια. Τον έβαζε ολο μεσα και αυτον και τα αρμόδια μου. Ηταν λυσσασμένη. Της εβαλα δάχτυλο. Το μουνι της έκαιγε απο καυλα. Την πηρα για λιγο μέχρι που μ ζήτησε να της χυσω το στομα και να παμε πισω. Οπως κ εγινε. Γυρίσαμε στις παρέες μας. Ο κολλητός μου είχε κ αυτος προχωρήσει με φιλια στην κολλητή της. Πηρα την δικια μ και φύγαμε. Πήγαμε σπιτι της μιας κ ηταν πιο κοντα. Κάτσαμε στο καναπε που μ χόρευε και ηταν πολυ αισθησιακή. Ξεκίνησε να μ γδυνει κ να μου γλυφει ολο το σωμα. Αρχισε να μ τον παίζει και να μ τομ γλύφει. Ηταν πραγματικά πολυ καλη. Τον εβαζε μεσα μεχρι να πνίγει. Ανέβηκε πανω μου κ με τα πολλά στήθηκε στα 4. Οσο εμεις καναμε σεξ ακούσαμε την πορτα. Ηταν η κολλητή της με τον κολλητό μ. Αυτη χωρις μπλούζα κ αυτος φαινόταν καυλωμενος. Κολλήσαμε κ σταματήσαμε κ οο δυο. Ωσπου η δικια του ηρθε στην δικια μ και την φίλησε. Εκει καταλάβαμε ότι υο παιχνίδι θα συνεχιστεί. Ημασταν πολυ πρωτάρηδες και το σοκ ηταν μεγαλο. Εγω με την δικια μ συνεχίσαμε απο εκει που μειναμε οσο ταυτόχρονα φιλιοταν με την κολλητη της την οποία έπαιρνε ο φιλος μου. Το θεαμα προφανώς ήταν ακρως καυλωτικο. Η εικόνα του να την γαμαω απο κωλο κ να γλείφει υο μουνι της φίλης της δν θα μου φυγει ποτέ απο το μυαλο.τελειώσαμε κ οι δυο στο αψε σβησε και αυτες γλειφανε τα χυσια η μια απο το πρόσωπο της άλλης.. Ηταν η πρώτη φορα που μου συνέβαινε κατι τέτοιο κ θα ακολουθούσαν ακόμα πολλα τετοια βραδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...